تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران با بازدید بالا

اگر در جستجوی بهترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران هستید .... اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی با یک مدرس و معلم خوب در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، رشت، همدان، تبریز، سنندج و یا هر جای دیگر ایران هماهنگ کنید .... اگر قصد دارید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت ترمهای قبل در معدل و نمراتی که می گیرید تحولعظیم مثبتی ایجاد نمائید .... اگر قصد دارید با آگاهی کامل از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی، رزومه کاری مدرس و سابقه کاری ایشان، مدرک تحصیلی و دروس تدریسی مدرس، معلم خصوصی مورد نطر خودتان را انتخاب کنید .... اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست و یا هر درس دیگری از خدمات تدریس خصوصی استفاده نمائید .... در هر صورت، به بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس تا سال 97 حدود 18000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین در هر زمینه و رشته ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.


اگر برای درس خاصی به مدرس نیاز دارید به صورت زیر عمل کنید: بر روی لینک زیر کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود نام درس خودتان را جستجو نمائید تا لیست مدرسین آن درس نمایش داده شود. (مثلا اگر برای یادگیری تری دی مکس به مدرس نیاز دارید در بخش جستجو عبارت تدریس خصوصی تری دی مکس یا تدریس خصوصی 3dmax را وارد کنید)



اگر مدرس هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید این مقاله را بخوانید.  وب سایت (ایران مدرس) بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت هزاران مدرس تدریس خصوصی در زمینه آموزش در منزل فعالیت دارند. در سایت ایران مدرس هزاران مقاله در زمینه موفقیت در تحصیل، کسب نمره بالا و ارتقای معدل، نحوه موفقیت در کنکور، چگونگی کسب درامد از تدریس خصوصی و موفقیت در جذب شاگرد و موفقیت در کار تدریس، روش های ارائه تدریس موثر و جذاب، انتخاب رشته، معرفی دانشگاهها و .... ارائه شده است. در این وب سایت امکان ثبت آگهی تدریس خصوصی برای مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و مدرسین برای پیدا کردن شاگرد خصوصی می توانند تبلیغات تدریس خودشان را در همین سایت ثبت نمایند. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی و درج تبلیغ در زمینه آموزش در منزل و تدریس و .... فعالیت دارند. این وب سایت چون به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی فعالیت دارد، از نظر گوگل کاملا بهینه است. با جستجوی عبارتهایی نظیر تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و .... در گوگل، سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی و آموزش در منزل با جستجوی خدمات تدریس خصوصی در گوگل سایت ایران مدرس را مشاهده نموده و به صورت مستقیم به سمت آگهی تدریس مدرسین هدایت می شوند. سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که مثلا اگر شما عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... را در گوگل جستجوی کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه 1 تا 3 خواهید دید. در نتیجه، متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی به سمت تبلیغ تدریس شما هدایت می شوند. دقت کنید این ویژگی برای یک وب سایت آگهی و تبلیغ خیلی مهم بوده و در جذب شاگرد شما کاملا موثر است.
ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. وب سایت حاضر برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. همین الان مثلا عبارتهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و بنابراین متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید به نسبت ثبت آگهی در روزنامه به صرفه تر است. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود.

سایت تدریس

درج آگهی تدریس خصوصی در سایت اگهی و تبلیغات تدریس (ایران مدرس) به نسبت جستجوی آگهی های استخدامی تدریس و استخدام مدرس و همکاری با آموزشگاهها پربازده تر و به صرفه تر است. اگر شما به عنوان یک مدرس و معلم در آموزشگاه و موسسات تدریس خصوصی در کرج و تهران و یا هر جای دیگر ایران استخدام شوید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد پولی که دریافت می کنید را به آموزشگاه پرداخت نمائید. یعنی اگر 20 جلسه تدریس کنید و هر جلسه 50 هزار تومان دریافت نمائید، 300 یا 400 هزار تومان آن را باید به آموزشگاه پرداخت کنید. در ایران مدرس با هزینه بسیار پایین تر می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و نه تنها یک شاگرد بلکه شاگردهای زیادی را جذب کنید. در ضمن، کل مبلغ تدریس را برای خودتان بر می دارید. به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس در آموزشگاه تهران و کرج و آگهی های استخدامی تدریس خصوصی در هر جای ایران، در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید و از کار تدریس درآمد بدست آورید.
قیمت کلاسهای تدریس خصوصی: همانطور که گفته شد، در جزئیات آگهی تدریس خصوصی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی هم نمایش داده شده است. برخی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس می توانید تخمینی از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید. قیمت کلاسهای خصوصی به عواملی همچون شهر محل تدریس، مدرک تحصیلی مدرس، زمان و مکان تدریس، دروس تدریسی و ... بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی و عوامل موثر بر آن مقاله قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه کنید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی کاملا متغیر است و از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 300 هزار تومان و حتی بیشتر برای یک جلسه می تواند باشد.

چگونگی استفاده مناسب از کلاسهای تدریس خصوصی: اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی خوب استفاده کنید و در نهایت با شرکت در کلاسهای خصوصی به هدفی که می خواهید اعم از قبولی در امتحانات، قبولی در کنکور، شاگرد اول شدن و ... برسید، در کنار شرکت در جلسات تدریس خصوصی باید خودتان هم درس بخوانید. باید کلاسهای خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید و هر تمرین و تکلیفی که مدرس برای شما تعیین کرد را انجام دهید. اگر می خواهید از این کلاسها استفاده نمائید، برگزاری آنها را به ایام امتحانات موکول نکنید. در طول ترم درس بخوانید و در طول ترم در کلاسهای خصوصی شرکت نمائید. البته در ایام امتحانات برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله بیشتر و مرور و جمع بندی هم می توان در کلاسهای خصوصی شرکت کرد.

اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در این وب سایت آگهی تدریس خودشان را به دو صورت ویژه و رایگان درج نموده اند. مدرسین ویژه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی هزینه پرداخت کرده اند و در کار تدریس جدی تر هستند. بنابراین توصیه می شود مدرس مورد نظر خودتان را از بین مدرسین ویژه انتخاب نمائید. در متن اگهی تدریس خصوصی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس توضیحات کاملی ارائه شده است و می توانید با در اختیار داشتن اطلاعات کامل مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. به عنوان مثال، در متن آگهی های تدریس خصوصی می توانید شهر محل تدریس، سابقه تدریس مدرس خصوصی، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، سوابق کاری و تدریسی مدرس، هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی که مد نظر مدرس است و .... را مشاهده کنید. به این ترتیب با در دست داشتن اطلاعات کامل می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در همین سایت مقالات زیادی در زمینه مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی (فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی) ، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی (قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی) نحوه استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل (تدریس خصوصی راهکاری عالی برای موفقیت در امتحان و کنکور) و .... ارائه شده است. اگر در جستجوی یک سایت تدریس عالی و پربازدید و معتبر برای انتخاب مدرس خصوصی مورد نظرتان هستید و یا قصد دارید در بزرگترین سایت تدریس ایران آگهی تدریس خصوصی ثبت نموده و شاگرد جذب کنید (چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)) ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است.
در سایت ایران مدرس ثبت آگهی تدریس رایگان است و به نسبت تبلیغات در روزنامه و چاپ تراکت و .... برای شما بسیار صرفه بالاتری دارد. همین دلیل به تنهایی باعث شده است که ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس باشد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و در صدر نتایج قرار بگیرید.
به آگهی های تدریس ریاضی ثبت شده در ایران مدرس و یا آگهی هایی که برای تدریس سایر دروس ثبت شده است در صفحه اصلی ایران مدرس نگاه کنید و جزئیات آگهی ها را ببینید. آگهی های ویژه تدریس بازدید خیلی بالایی گرفته اند و این نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. بعضی از آگهی های تدریس حتی بیش از 60000 بازدید گرفته اند.
در این وب سایت امکان ثبت جزوه به اسم خودتان هم وجود دارد. می توانید در کنترل پنل برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید و به این ترتیب بازدید صفحه آگهی خودتان را افزایش دهید. در جروه هایی که ثبت می کنید شماره تماس خودتان را هم قرار دهید تا همین جزوات هم در جذب شاگرد برای شما موثر و مفید باشد.

برای ثبت آگهی و تبلیغات موفق در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان بهترین ویژگی خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید و یا در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا .... در عنوان آگهی بنویسید.

2- در متن آگهی اسم تمامی دروس تدریس خودتان را بنویسید. حتی اگر فقط ریاضی تدریس می کنید و مثلا توانایی تدریس هندسه و جبر و احتمال را هم دارید، در متن آگهی اسم این دروس را هم بنویسید.

3- متن آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که اگر متقاضیان تدریس و یا والدین آنها آگهی شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.

4- در همین سایت می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید. اگر می خواهید صفحه تبلیغات تدریس ریاضی شما بازدید بالایی بگیرد ثبت جزوه هم می تواند موثر باشد.

5- از شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان، فرومها و ... به آگهی تدریس خودتان لینک بدهید. به این ترتیب صفحه آگهی شما از نظر گوگل جایگاه بهتری پیدا می کند.

مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر ارائه سوابق کاری و رزومه کاری خودشان و علاوه بر ارائه توضیحات کامل در زمینه نحوه تدریس و شرایط کلاسهای خصوصی خودشان، بعضا برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزواتی هم ثبت نموده اند. با مشاهده این جزوات و خلاصه جزوات می توانید با روند کار و نحوه تدریس مدرس تا حدودی آشنا شوید و در ضمن برای مرور دروس و آمادگی امتحان هم از این جزوات استفاده نمائید.

6- راههای ارتباطی مختلفی برای هماهنگی کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس فراهم شده است. برای تمامی مدرسین، در صورتیکه خود مدرس اطلاعات تماس را کامل وارد کرده باشد، می توانید از طریق شماره تماس همراه یا ثابت و یا از طریق ایمیل در ارتباط باشد. در ضمن در پایین صفحه آگهی تدریس هر مدرس فرمی وجود دارد و از طریق آن می توانید برای مدرس مورد نظر خودتان پیام ثبت کنید.

جذب شاگرد خصوصی


منبع: ایران مدرس

تدریس خصوصی آمار تدریس خصوصی کنترل پروژه آموزش طراحی سیستم صنعتی تدریس طرح ریزی واحدهای صنعتی

چگونه در تدریس زبان موفق باشیم؟

اگر می خواهید در تدریس زبان موفق باشید ...

اگر به کار تدریس زبان علاقه دارید ...

اگر می خواهید از تدریس خصوصی زبان درامد بالایی بدست آورید ...

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی هر کدام از زبانهای انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی و .... فعالیت کنید و موفق باشید ....

اگر قصد دارید یک مدرس موفق زبان باشید ....

در هر صورت، مقاله زیر را بخوانید.


چگونه در آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشیم؟

موفقیت در تدریس خصوصی و مزایا و فواید کلاسهای تدریس خصوصی

چگونه در تدریس خصوصی موفق باشیم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس باید جنبه های مختلفی را مورد نظر داشته باشید. اگر می خواهید به عنوان یک مدرس موفق از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

اگر به تدریس علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید: مثل هر کار دیگری، مدرسینی موفق هستند که به کار خودشان علاقه دارند. شما نیز وقتی سراغ کار تدریس یا تدریس خصوصی بروید که به آن علاقه داشته باشید. ممکن است بدون علاقه هم بتوانید درامد بدست آورید ولی خیلی موفق نخواهید شد. وقتی با علاقه تدریس می کنید، این علاقه شما به شاگردهایتان هم منتقل می شود و در نتیجه آنها نیز درس را بهتر یاد می گیرند و به حضور در کلاسهای شما علاقه بیشتری نشان می دهند. از طرفی، وقتی شما در زمینه تدریس فعالیت دارید ممکن است در ایام امتحانات در روز 10 ساعت تدریس کنید و اگر به کار تدریس علاقه نداشته باشید خیلی زود خسته خواهید شد.

دروسی را انتخاب نمائید که از تدریس آنها لذت می برید: مسلما شما نسبت به تمامی دروس حس یکسانی ندارید و در دوران دبیرستان و دانشگاه هم در بعضی از دروس عملکرد بهتری داشته اید. اگر می خواهید به سرعت پله های ترقی را طی کنید، دروسی را تدریس کنید که از تدریس آنها لذت می برید. به عنوان مثال اگر در دبیرستان و دانشگاه در درس فیزیک به نسبت ریاضی عملکرد بهتری داشته اید و نمرات بهتری گرفته اید به جای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بیشتر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک شاگرد بگیرید و فعالیت داشته باشید. یا اگر تدریس زبان انگلیسی را بهتر انجام می دهید و پایه ی زبان قوی ای دارید، در این زمینه بیشتر شاگرد قبول کنید. وقتی خودتان قبلا در یک درس نمرات بهتری گرفته اید مسلما در تدریس آن درس هم موفق تر خواهید بود.

 

بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید: برای موفق شدن در کار تدریس خصوصی این نکته هم بسیار مهم است. به بلد بودن درسها کفایت نکنید، بلکه بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل و 100 درصد مسلط باشید. این مسلط بودن شما بر دروس تدریسی در نحوه حرف زدن شما، در فن بیان شما، در چگونگی پاسخ به سوالهایی که از شما پرسیده می شود و ... خودش را نشان می دهد. اگر بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط نباشید، همین که در کلاسهای تدریس خصوصی نتوانید به یک یا دو سوال پاسخ دهید، کلاس را از دست خواهید داد. خصوصا در جلسه اول تدریس این نکته بسیار مهم است.

روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید: برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی مهم است که تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید. برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاههای مختلف تماس بگیرید و برای کار تدریس اعلام امادگی کنید. روش دیگر این است که در روزنامه تبلیغ کنید و یا تراکت چاپ و توزیع نمائید. روش بسیار عالی دیگر ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس مانند ایران مدرس (www.IranModares.com) و یا اگر ریاضی تدریس می کنید، در سایت تدریس ریاضی (www.Tadris-Riazi.com) است. سایت ایران کنکور (www.IranKonkur.com) هم برای ثبت تبلیغات تدریس دروس کنکوری سایت خوبی است. البته می توانید آگهی تدریس خودتان را در سایتهای عمومی تبلیغات مانند سایت سودایران (http://www.soodiran.com/) هم درج نمائید.

نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت قرار دهید: نکته آخر و مهمترین نکته ای که برای موفقیت در کار تدریس خصوصی باید در نظر داشته باشید این است که به صورت کامل از شاگردهایتان حمایت کنید و نتیجه گرفتن آنها را برای خودتان در اولویت اول قرار دهید. در کلاسهای تدریس خصوصی ممکن است شاگردهای شما هر کدام شرایط خاص خودش را داشته باشد. با توجه به وضعیت تحصیلی، سطح هوش، میزان بلد بودن درسها و .... برای هر کدام از شاگردهایتان باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که حتما نتیجه مورد نظرش را بگیرد. اگر شاگردهای شما در امتحان یا کنکور موفق شوند ترمهای بعد هم با شما تماس می گیرند و موفقیت شما در تدریس حتمی است. مهمترین ملاک موفقیت در تدریس خصوصی همین است.

منبع» تدریس موفق


 

به گزارش افکارنیوز، در این مقاله در رابطه با مزایا و فواید کلاسهای تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزایای زیادی دارد. همانطور که می دانید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه معمولا از 30 تا 40 نفر در یک کلاس حاضر هستند و به دلیل تراکم بالای کلاس و بعضا عدم توانایی مدرس و استاد در کنترل کلاس، مطالب خیلی خوب ارائه نمی شود. بعضا دانشجویان یا دانش اموزان یک ربع زودتر در کلاس حاضر می شوند تا بتوانند در ردیف های جلو جایی برای خودشان پیدا کنند. در کلاسهای تدریس خصوصی معمولا یک یا دو نفر در کلاس حاضر هستند و این تعداد کم شاگرد در کلاس خودش یک مزیت عالی به شمار می آید. در این کلاسها هم مطالب به صورت واضح ارائه می شود و هم دانش آموز یا دانشجو می تواند هر سوالی که داشته باشد را بپرسد.

111

در کلاسهای مدرسه و دانشگاه چون تعداد افراد حاضر در کلاس زیاد است، همه واقعا نمی توانند سوالهای خودشان را بپرسند و اشکالاتشان را برطرف نمایند. اگر همه ی افراد حاضر در کلاس بخواهند سوال بپرسند وقت برای ارائه درس باقی نمی ماند. در ضمن، افرادی که از لحاظ تحصیلی ضعیفتر هستند، در بسیاری از موارد از ترس تمسخر همکلاسی هایشان سوالات خودشان را نمی پرسند. نکته دیگر اینکه اگر سوال یا اشکالی مربوط به ترمهای گذشته باشد، در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه اصلا وقتی برای پرسیدن آن وجود ندارد. یکی از مهمترین مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی این است که در این کلاسها دانش اموز یا دانشجو می تواند هر سوالی را بپرسد و اشکالات خودش را به صورت کامل برطرف نماید. حتی اگر دانش آموز یا دانشجویی به عنوان مثال در درس ریاضی یا زبان انگلیسی اشکالات پایه ای داشته باشد و اشکالاتی داشته باشد که مربوط به ترمهای قبل باشد، می تواند در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و یا کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی از مدرس خودش بپرسد و هیچ ترسی از گرفتن وقت کلاس و یا تمسخر سایر همکلاسی هایش نداشته باشد.

کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات که دانش اموز یا دانشجو به مدرس و استاد اصلی خودش دسترسی ندارد می تواند کاملا مفید و موثر باشد. البته اگر اشکالات زیادی وجود دارد، از کلاسهای تدریس خصوصی باید در طول ترم استفاده کرد ولی به هر حال در ایام امتحانات نیز استفاده از این کلاسها برای رفع اشکال و جمع بندی درس و همچنین برای حل نمونه سوالات امتحانی می تواند کاملا موثر و مفید باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی هر سوالی را می توان پرسید و اگر اشکالاتی از پایه های قبل باقی مانده است، می توان حین تدریس درس ترم حاضر و یا به صورت جداگانه با برگزاری جلسات اضافه این اشکالات را برطرف نمود.

کلاسهای تدریس خصوصی در منزل برگزار می گردد و جو راحت تری دارد. در این کلاسها یادگیری بهتر، عمقی تر و در زمان کمتری صورت می گیرد. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرسی که قرار است تدریس کند، تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی، زمان و مکان برگزاری کلاس و ... توسط خود شاگرد و یا والدین ایشان تعیین می گردد و بنابراین این کلاسها بیشترین بازدهی را می تواند داشته باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی سطح کلاس با توجه به میزان اطلاعات شاگرد تعیین شده و اگر ایشان در درس ضعیف باشد می توان به صورت پایه ای تر درس را ارائه نمود و بنابراین یادگیری به صورت قطع بهتر اتفاق می افتد.

در سایت ایران مدرس (www.IranModares.com) تا پائیز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. برای انتخاب مدرس خصوصی مورد نظرتان می توانید کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را در سایت ایران مدرس مشاهده کنید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در این وب سایت آگهی تدریس خودشان را ثبت نموده و در زمینه تدریس خصوصی در تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و کل ایران فعالیت دارند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. مدرسین ایران مدرس رزومه کامل، سوابق تدریس، قیمت کلاسهای خصوصی و ... را ارائه نموده اند و با آگاهی کامل می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

بهترین سایت تدریس خصوصی در کل ایران

اگر در جستجوی بهترین سایت تدریس خصوصی در کل ایران هستید ... اگر می خواهید مدرس، معلم و یا استاد خصوصی خودتان را از بهترین سایت تدریس خصوصی در کل ایران انتخاب نمائید .... اگر قصد دارید به عنوان مدرس در بهترین سایت تدریس خصوصی در کل ایران تبلیغات درج نمائید .... اگر می خواهید با سایت رتبه اول تدریس خصوصی ایران آشنا شوید .... در هر صورت بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

در ایران مدرس در هر زمینه ای می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی، آموزش خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان و یا هر زمینه دیگری به ارائه خدمات نیاز دارید، در ایران مدرس می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس دروس ابتدایی، تدریس دروس کنکوری و .... هم در این وب سایت مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند.


اگر در زمینه تدریس کنکور هم فعالیت دارید سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی شماست. همین الان اگر عبارت تدریس خصوصی کنکور را در گوگل جستجوی کنید، ایران مدرس در صفحه اول و جایگاه اول نمایش داده می شود. به این ترتیب، با درج تبلیغات تدریس دروس کنکوری، متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. در ضمن، در سایت ایران مدرس یک بخش کنکور هم وجود دارد. با درج تبلیغ تدریس کنکور در این سایت در زمینه کنکور، آگهی شما را در کنار تست ها و جزوات کنکوری نمایش می دهیم. درج آگهی تدریس در زمینه آموزش کنکور در سایت ایران مدرس پربازده و مفید است.


ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد.

برای کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج اگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. تعداد زیادی از مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و آگهی ویژه ثبت نموده اند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.


کسانی که در کار تدریس موفق هستند خوب درس می دهند. فن بیان قوی ای دارند و مطالب را از دید شاگردشان می بینند. شما هم اگر می خواهید در تدریس موفق باشید باید حین تدریس از شاگرد خودتان سوال بپرسید و تشخیص دهید که نقطه ضعف آنها کجاست؟ هر کدام از شاگردهای شما ممکن است در بخشی از درس اشکال داشته باشند و این جز با سوال پرسیدن مشخص نخواهد شد. شما باید خوب تشخیص دهید که شاگرد شما چه اشکال اساسی ای دارد و چه روندی را باید پیش گرفت تا در تحصیل موفق شود. باید جلسات تدریس خصوصی را به گونه ای پی ببرید که موفقیت شاگرانتان حتمی باشد. به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید و در طول ترم و تا شب امتحان پشتیبان آنها باشید.


در سایت ایران مدرس مطالب زیادی در زمینه نحوه تبلیغات و اگهی موفق تدریس خصوصی هم ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی یا چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم را مطالعه کنید. با درج آگهی و تبلیغات تدریس موثر و موفق احتمال جذب شاگرد و افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد. در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه تدریس و آموزش موفق و نحوه موفقیت در تدریس و راهکارهای عالی برای تدریس موثر در کلاسهای خصوصی و گروهی هم ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری یا مقاله مهمترین عوامل برای موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. با ارائه یک تدریس خوب و اثر بخش، تعداد شاگردهای شما افزایش پیدا کرده و شاگردهای شما، شما را به دوستان و آشنایان خودشان معرفی خواهند کرد. در همین سایت مطالب و مقالات زیادی هم در زمینه نحوه جذب شاگرد و چگونگی پیدا کردن شاگرد خصوصی ارائه شده است و با مطالعه این مقالات می توانید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کرده و اگر همین الان هم در زمینه تدریس فعالیت دارید می توانید شاگردهای خودتان را افزایش دهید. برای مطالعه در زمینه راهکارهای مختلف جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهای خودتان مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم + درآمد تدریس خصوصی یا راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه کنید. در نهایت، اگر می خواهید درآمد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید هم در همین سایت مقالات زیادی برای مطالعه در زمینه نحوه افزایش درامد شما از کار تدریس ارائه شده است. در زمینه نحوه افزایش درامد از کار تدریس و تدریس خصوصی می توانید مقالات بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی یا 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه کنید.


برای استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سعی کنید این کلاسها را در طول ترم برگزار نموده و برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم هم به اندازه کافی فرصت حل تمرین و مسئله خواهید داشت و هم استرس ایام امتحانات را نخواهید داشت. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم بازدهی بالاتری دارد و به نتیجه گرفتن بهتر شما کمک می کند. مطلب دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در کنار کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، خواندن کتاب درسی، حل مثالهای حل شده در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه و حل تمرین و مسائل بیشتر را هم در نظر بگیرید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم و حیاتی است.
مطالعه مقالات ثبت شده در همین سایت مرتبط با ثبت آگهی تدریس: در همین وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس موثر، راهکارهای درج آگهی تدریس پربازده و ... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یا چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم را مطالعه کنید. در بعضی از مقالات هم ویژگیهای برتر سایت ایران مدرس به عنوان برترین سایت آگهی تدریس ایران ارائه شده است. مثلا اگر می خواهید بدانید چرا ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و تبلیغات تدریس شما است، این مقاله چرا در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنم؟ را مطالعه نمائید. اگر در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت می کنید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و در ادامه آگهی خودتان را درج نمائید)، اسم تمام دروس تدریسی خودتان را در متن آگهی ارائه نمائید. سوابق تدریس و اینکه کجاها تدریس کرده اید را هم ذکر کنید. اگر در کنکور رتبه برتر بوده اید، در المپیاد مقامی کسب کرده اید، جزوه شاگردهای ممتاز بوده اید و یا هر افتخار دیگری که داشته اید را در متن آگهی ذکر نمائید. نکته مهمی که بسیار می تواند در جذب شاگرد شما مهم باشد نظرات شاگردهای قبلی شما است. البته باید واقعی باشد. از شاگردهای قبلی خودتان که نتیجه گرفته اند و موفق بوده اند نظر سنجی کنید و نظرات آنها را در متن آگهی و تبلیغات تدریس خودتان قرار دهید. این مورد در جذب شاگرد بسیار موثر است. برای جذب شاگرد بیشتر مطالعه مقاله چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) هم می تواند موثر باشد. دقت کنید که حتما و حتما یک عکس خوب، مناسب، شیک و رسمی از خودتان در اگهی قرار دهید. این مورد هم در افزایش تعداد تماس هایی که از طریق آگهی تدریس توسط متقاضیان تدریس خصوصی با شما گرفته می شود خیلی موثر است.
اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی برای شما مهم است، برای کسب اطلاعات در زمینه عوامل موثر بر قیمتهای کلاسهای خصوصی و هزینه جلسات تدریس خصوصی بر روی عبارت قیمت تدریس خصوصی کلیک کنید و برای کسب اطلاع در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات بالا، ارتقای معدل و موفقیت در کنکور می تواند موثر و مفید باشد. برای مطالعه در زمینه مزایا و فواید کلاسهای خصوصی مقاله مزیتهای کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی و برای مطالعه در زمینه استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل مقاله چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟ را مطالعه نمائید. اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، این کلاسهای را در کنار کلاسهای تدریس خودتان در مدرسه و دانشگاه داشته باشید و نه به جای آنها. به امید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی قرار است علاوه بر کلاسهای اصلی شما به پیشرفت تحصیلی شما کمک کند. در ضمن این کلاسهای را در طول ترم برگزار کنید. اگر فقط برای رفع اشکال قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید می توانید در ایام امتحانات هم در این کلاسها شرکت کنید. توصیه می شود یکی دو روز قبل از امتحان و برای جمع بندی مطالب خوانده شده و رفع اشکال یک جلسه کلاس خصوصی داشته باشید.


اگر می خواهید جزو مدرسین تدریس خصوصی موفق باشید و از کار تدریس درامد بالایی کسب نمائید، عامل دیگری که باید در نظر بگیرید، حفظ کیفیت بالای کلاسهای تدریس خصوصی است. تا جایی که برای شما ممکن است و می توانید بهتر و بهتر تدریس کنید. حتی اگر درس را خوب بلد هستید قبل از جلسات تدریس خصوصی آن را مرور کنید. کافی است در یک بخش از درس نتوانید خوب پاسخ دهید. همین یک بار در ذهن شاگرد شما باقی می ماند و برای پاک کردن آن باید خیلی تلاش کنید. حتی اگر درس را خیلی خوب بلد هستید سعی کنید با مطالعه بیشتر عالی شوید. هر چه تسلط شما بر روی تدریسی بیشتر باشد، فن بیان شما بهتر خواهد شد و چون مطالب را از بالا و با دید وسیع تری می بینید بهتر هم تدریس خواهید کرد. در ضمن، همانطور که می دانید، در ملاسهای تدریس خصوصی زمان برای شاگردهایتان مهم است. اگر مسلط باشید، در زمان کمتری می توانید حجم بیشتری از درس را تدریس کنید و در کل کلاسهای شما مفیدتر و پربازده تر خواهد بود. مسلط بودن شما بر دروس تدریسی خودتان در کل کلاس خودش را نشان می دهد. در کلاسهای گروهی می توانید به هر سوالی پاسخ دهید و در کلاسهای خصوصی هم عملکرد عالی خواهید داشت.
قیمت کلاسهای خصوصی دانشگاهی: قیمت کلاسهای خصوصی مقطع دانشگاه به عوامل زیادی بستگی دارد. در مرحله اول شهر محل تدریس بر روی قیمتها موثر است. قیمت کلاسهای خصوصی به صورت کلی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. قیمت کلاسهای خصوصی دانشگاهی و کلاسهای خصوصی در سایر مقاطع هم به تجربه و سابقه کاری مدرس و استاد آن بستگی دارد. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند برای کلاسهای خصوصی قیمت های بالاتری را مطالبه می نمایند. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی دانشگاهی را با قیمت مناسب تری داشته باشید، از اوایل یا اواسط ترم با مدرسین خصوصی کلاسها را هماهنگ نمائید. در ایام امتحانات معمولا قیمت کلاسهای خصوصی بالاتر خواهد بود. قیمت تدریس دروس دانشگاهی به درس تدریسی هم بستگی دارد. به عنوان مثال؛ نرم افزارهای تخصصی که تعداد افراد کمتری قادر به تدریس کردن آنها هستند هزینه تدریس بالاتری هم دارند. تدریس خصوصی دروس در مقطع ارشد و دکتری به نسبت دوره کاردانی و کارشناسی بالاتر است. در ضمن، اگر بخواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در کنکور ارشد و دکتری استفاده نمائید، معمولا هزینه کلاسهای کنکور هم بالا است. بهترین راهکار برای اطلاع دقیق از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی دروس دانشگاهی این است که لیست مدرسین را مشاهده نمائید (کلیک کنید: لیست مدرسین خصوصی دانشگاه) و جزئیات آگهی های تدریس مدرسین را ببینید تا از قیمت های درج شده توسط آنها اطلاع حاصل نمائید.


مطالعه کنید: تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری

برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی (بیش از 16200 مدرس تدریس خصوصی تا خرداد 96) ثبت نام کرده و در زمینه خدمات تدریس خصوصی در تهران و کل کشور و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، استان تهران و شهرهای استان تهران و کل ایران فعالیت دارند. برای درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج کنید. برای مشاهده آگهی ها و تبلیغات تدریس خصوصی درج شده در ایران مدرس بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد.

منبع: ایران مدرس

بهترین قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ارزان

در این بخش مطالبی در زمینه بهترین قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ارزان و .... ارائه شده است. یک راهکار برای کم کردن هزینه کلاسهای تدریس عربی: با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریبا مثل هم است، کلاسهای دو نفره برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما ها کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس عربی مبلغ بیشتری دریافت می کند.
کلیک کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی عربی
برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه کلاسهای خصوصی عربی و سایر درس و عوامل موثر بر آن مقاله تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل را مطالعه نمائید.

راهکارهایی برای ارزان هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از جلسات تدریس خصوصی با قیمت پایین وجود دارد که با مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین می توانید در جریان آنها قرار بگیرید. در این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و عوامل موثر بر آن ارائه شده است. با مطالعه این مقالات می توانید در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی اطلاعات کاملی کسب نمائید (به عنوان مثال مقاله نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی یا تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل را مطالعه نمائید) و در ادامه با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت (بر روی لینک اساتید و مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید) و مقایسه قیمتهایی که برای کلاسهای تدریس خصوصی خودشان در نظر گرفته اند با رزومه آنها، در نهایت مدرس و معلم خصوصی خودتان را انتخاب نموده و بهترین نتیجه را در امتحان، آزمون مورد نظر و یا کنکور بگیرید. قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سابقه مدرس ریاضی: مدرسین با سابقه قیمت و هزینه های بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مطالبه می کنند. به هر حال مدرسین با سابقه بر اساس تجربیاتی که دارند بهتر هم تدریس می کنند و ممکن است راه حلهای میانبری را برای حل مسائل هم آموزش دهند. در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با یک مدرس با سابقه بردارید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید. همانطور که در بخشهای دیگر همین وب سایت گفته شده است، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است.
در سایت ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه پارامترهای موثر بر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ارائه شده است. مثلا مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه کنید. یا اگر می خواهید راهکارهای مختلف هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان را بدانید، مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه کنید. البته، همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، کیفیت کلاس و نتیجه گرفتن خودتان را فدای قیمت نکنید و سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسینی برگزار نمائید که خوب تدریس می کنند هر چند که قیمت کلاس و جلسات خصوصی آنها کمی بالاتر باشد. برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب تر موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
موکول کردن کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ اطمینان از نتیجه گرفتن خودتان خوب نیست. به عنوان جمع بندی، کیفیت کلاسهای خصوصی را فدای قیمت نکنید. اگر یکی از مدرسین رزومه بهتری ارائه کرده بود و در کلاسهای تدریس خصوصی عملکرد مناسبی داشت، ارزشش را دارد که قیمت و هزینه کمی بالاتر پرداخت کنید و با حفظ کیفیت کلاسها در نهایت نتیجه مورد نظر خودتان را بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی برای قبولی در امتحانات، گرفتن نمرات عالی در امتحانات، قبولی در کنکور، قبولی در المپیاد و انواع آزمونها و ... می تواند مفید و موثر باشد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون سابقه مدرس تدریس خصوصی، شهر محل تدریس، زمان و مکان تدریس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، مدرک تحصیلی مدرس، درس مورد نظر و میزان اهمیت آزمون و امتحانی که قرار است گرفته شود و سایر عوامل بستگی دارد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی بسیار متغییر است و از جلسه ای 10 هزار تومان تا 200 هزار تومان و حتی بیشتر هم می تواند تغییر کند.
در هر منطقه ای که ساکن هستید سعی کنید با مدرسینی کلاسهای خصوصی را هماهنگ کنید که در همان منطقه خود شما سکونت دارند. به این ترتیب وقت مدرس خصوصی در مسیر کمتر تلف خواهد شد و کلاسها را با قیمت پایینتری برای شما برگزار خواهد کرد. اگر ساکن غرب تهران هستید با مدرسینی کلاسها را هماهنگ کنید که آنها هم ساکن غرب تهران هستند.
برای هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت کم و نرخ و هزینه پایین سعی کنید شرکت در کلاسهای خصوصی را از اوایل و یا حداقل اواسط ترم شروع نمائید. خصوصا اوایل ترم که تقاضا برای تدریس خصوصی کمتر است با قیمتهای خیلی مناسبی می توانید این کلاسها را هماهنگ کنید. به صورت مستقیم با مدرسین تدریس خصوصی تماس بگیرید و کلاسها را با واسطه هماهنگ نکنید. دروس مختلفی که دارید را با یک مدرس هماهنگ کنید تا تعداد جلسات تدریس بیشتر شود بتوانید تخفیف بگیرید. حتی می توانید از دوستان و همکلاسی هایتان به مدرس خودتان معرفی کنید و به این ترتیب برای کلاسهای خصوصی خودتان تخفیف بگیرید. شرکت در کلاسهای نیمه خصوصی هم روش دیگری برای کاهش هزینه ها است. در نهایت سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسین مجرب و با سابقه هماهنگ کنید و خودتان هم درس بخوانید تا از کلاسها نتیجه بگیرید و ترمهای بعد مجبور نباشید دوباره برای قبولی در درسها زمان بگذارید و بیشتر هزینه کنید.
در ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی، نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان، عوامل موثر بر هزینه کلاسهای خصوصی و .... ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت کم و نرخ و هزینه پایین یا تدریس خصوصی ساعتی چند؟ را مطالعه نمائید. مدرسین با تجربه تر معمولا قیمت های بالاتری برای کلاسها دریافت می کنند. شهر محل تدریس، تعداد جلسات، درسی که قرار است تدریس شود و بسیاری از عوامل دیگر هم بر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی تاثیر می گذارد. از بین مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که رنگ پس زمینه آگهی آنها طلایی و یا نقره ای است هماهنگ کنید. مدرسین ویژه حاضر شده اند برای ثبت آگهی تدریس هزینه پرداخت کنند و بنابراین به صورت جدی تری کار تدریس را دنبال می کنند. اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی را با بهترین قیمت و نرخ هماهنگ کنید و در کنار آن نتیجه خوبی هم بگیرید، برای انتخاب مدرس خصوصی مد نظرتان فقط قیمت پایین کلاسها را مد نظر قرار ندهید. سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسی هماهنگ کنید که مطمئن هستید کار ایشان خوب است و حتما نتیجه می گیرید. حال اگر هزینه کمی بالاتر هم باشد ارزشش را دارد.
اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی و نرخ و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی سوال دارید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی مقدار ثابتی ندارد و به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. قیمت تدریس خصوصی ریاضی به پارامترهای زیر بستگی دارد:

- سابقه مدرس تدریس ریاضی: مدرسینی که سابقه بالاتری دارند قیمت بالاتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند.

- شهر محل تدریس: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر معمولا بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هزینه ها بالاتر است و عواملی مانند ترافیک و مسافت طولانی باعث می شود مدرس ریاضی زمان بیشتری را برای رسیدن به کلاس از دست بدهد.

- محله تدریس: در شهرهای بزرگ حتی قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در بالای شهر و پایین شهر یکسان نیست.

- مقطع تحصیلی: قیمت تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر بیشتر است. به عنوان مثال هزینه تدریس ریاضی مهندسی از قیمت تدریس ریاضیات متوسطه بیشتر است.

- کنکوری یا غیر بودن کلاسها: کلاسهای تدریس ریاضی کنکور معمولا توسط مدرسین مجرب و مسلط برگزار می شود و قیمت بالاتری هم دارد.

 
قمیت کلاسهای خصوصی ریاضی از 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر برای هر جلسه می تواند متفاوت باشد. راهکار خوب برای کسب اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی این است که لیست مدرسین ریاضی ثبت نامی در سایت (ایران مدرس) را مشاهده کنید (بر روی عبارت لیست مدرسین ریاضی کلیک کنید) و ببینید که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش چه هزینه ای را ثبت نموده است. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس در نهایت می توانید در زمینه قیمت کلاسهای ریاضی اطلاعات خوبی کسب کنید.
برای اینکه در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دید خوبی پیدا کنید و به صورت دقیق از قیمت کلاسهای خصوصی این دو درس اطلاع پیدا کنید بهترین راهکار این است که لیست مدرسین این دو درس را مشاهده کنید (بر روی عبارتهای لیست مدرسین ریاضی و لیست مدرسین فیزیک کلیک کنید) در ادامه در لیست مدرسین بر روی آگهی تدریس چند مدرس کلیک نمائید و ببینید که مدرسین مختلف برای کلاسهای خصوصی در آگهی خودشان چه هزینه ای را درخواست کرده اند. با مشاهده آگهی تدریس 10 یا 12 مدرس به راحتی قیمت کلاسها را به صورت متوسط خواهید دانست و می توانید برای مدرسین بعدی ارزیابی کنید که قیمت درخواستی آنها مناسب است یا نه. بسیاری از مدرسین (خصوصا مدرسینی که در سایت ایران مدرس (همین سایت) آگهی تدریس ویژه ثبت کرده اند و در کار تدریس جدی تر هستند) در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند. سر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک می توانید با این مدرسین به توافق برسید. با آنها تماس بگیرید و قیمتی که در نظر دارند را بپرسید. در ادامه سعی کنید تخفیف بگیرید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بیشتر روی نتیجه گرفتن خودتان تمرکز کنید تا اینکه به هر قیمتی کلاسها را ارزانتر هماهنگ کنید. مسلما مدرسین خوب با قیمتهای خیلی پایین کار نمی کنند. بنابراین اگر رزومه کاری و نحوه تدریس مدرسی را پسندیدید و به این نتیجه رسیدید که می توانید با ایشان خوب نتیجه بگیرید اگر هزینه کلاسها کمی بالاتر هم بود باز هم کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید. 2 میلیون تومان هزینه کنید و نتیجه بگیرید بهتر است تا اینکه 1 و نیم میلیون هزینه کنید و نتیجه نگیرید. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک را با مدرسین خوب هماهنگ کنید و از طرفی در هزینه ها صرفه جویی کنید باز هم راهکارهایی وجود دارد.
تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. البته قیمت کلاسهای تضمینی بالاتر است. در کلاسهای خصوصی تضمینی شما در صورت نتیجه گرفتن هزینه پرداخت خواهید کرد. البته باید از مدرس در ابتدای کار بپرسید که منظورش از کلمه تضمینی چیست و بعضی از مدرسین کیفیت کار خودشان را تضمین می کنند و نه نتیجه گرفتن شما را. تعدادی از مدرسین جلسه اول تدریس را به صورت رایگان برگزار می کنند.



اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت خوب، مناسب و ارزان شرکت کنید راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله اینکه با یکی از دوستانتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و هزینه را تقسیم کنید. یا اینکه برای مدرس خودتان شاگردهای دیگری را هماهنگ کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. راهکار دیگر این است که با مدرسی کلاس را هماهنگ کنید که از لحاظ مکانی به شما نزدیکتر باشد و وقت ایشن خیلی در مسیر کلاس تلف نشود و ....


اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای خصوصی با قیمت مناسب استفاده کنید، با توجه به تعداد زیاد مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) با هر قیمت و هزینه ای می توانید مدرس مورد نظر خودتان را هماهنگ کنید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و قیمتهای کلاسهای تدریس خصوصی را باید تلفنی از آنها بپرسید. بعضی از مدرسین حتی جلسه اول را به صورت رایگان تدریس می کنند تا به شما اطمینان دهند که کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی انها بالا است و اگر از نحوه تدریس مدرس راضی نبودید لازم نیست مبلغی پرداخت نمائید. در نهایت، سعی کنید کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی را فدای ارزان بودن کلاسها نکنید و اگر با یکی از مدرسین هماهنگ کردید و از نحوه تدریس ایشان کاملا راضی بودید، از خدمات تدریس خصوصی ایشان استفاده کنید هر چند هزینه کلاسهای خصوصی ایشان کمی بالاتر باشد.

منبع: ایران مدرس