تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی شیمی و ویژگی های بهترین معلم های خصوصی شیمی آنلاین

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی شیمی و ویژگی های بهترین معلم های خصوصی شیمی آنلاین توضیح داده می شود. اگر می خواهید لیست کامل بهترین معلم های شیمی ایران را ببینید به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کنید.

بهترین مدرس شیمی کنکور چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین اساتید شیمی کنکور معمولا خودشان در کنکور برای شیمی درصد بالایی کسب نموده اند. اگر یک استاد شیمی کارنامه خودش را به شما نشان دهد و برای شیمی درصد بالایی کسب نموده است می توان تا حد زیادی به ایشان اطمینان کرد. نکته دیگر اینکه اساتید خوب شیمی معمولا شاگردهای موفقی دارند. اگر بتوانید کلاس ها را با استادی هماهنگ کنید که خودش در شیمی کنکور موفق بوده است و مستند به شما نشان دهد که شاگردهای موفقی داشته است بسیار خوب است. اگر می خواهید در شیمی کنکور درصد بالای 80 را کسب نمائید باید با استادی کلاس داشته باشید که خودش به چنین نتیجه ای رسیده باشد.

بهترین مدرسین شیمی معمولا در زمینه شیمی کتاب تالیفی، مقاله ISI، مقاله کنفرانسی و .... دارند. این اساتید در مدارس و دانشگاههای مختلفی کار تدریس را انجام داده اند و بعضا در المپیاد شیمی و یا شیمی کنکور هم رتبه های خوبی را کسب نموده اند. برای تمامی اساتید شیمی در سایت ایران مدرس مشخصات کاملی ثبت شده است و با مراجعه به پروفایل هر استاد می توانید توضیحات کاملی را مشاهده کنید. خوشبختانه در این وب سایت شماره تماس مدرسین هم قابل مشاهده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید.

قیمت کلاس های شیمی کنکوری چقدر است؟ کلاس های شیمی کنکور به نسبت شیمی متوسطه و دانشگاهی معمولا قیمت بالاتری دارد. مدرسینی که شیمی را به صورت کنکوری تدریس می کنند معمولا برای اینکه بتوانند در این زمینه فعالیت داشته باشند نکات کنکوری زیادی را مطالعه نموده اند و تست های کنکور را هم بررسی کرده اند.

مطالعه کنید:تدریس خصوصی شیمی در تهران و کرج و بهترین معلم های خصوصی شیمی

شیمی کنکور و المپیاد و نهایی در تهران با 20 سال سابقه تدریس و مدرس پروازی تضمینی
درصد شیمی بالای 90 توسط فوق لیسانس شیمی دانشگاه تهران با رتبه دو رقمی، مدرس شیمی باید فقط تحصیلات شیمی داشته باشد و فقط درس شیمی کنکور را تدریس کند تا شیمی را بفهمید و نه همه دروس را با هم تدریس کند. تدریس با تکنیک ویژه تستی برای مسایل شیمی با سرعت بالا، تدریس روان مفاهیم شیمی دهم و یازدهم و دوازدهم برای کنکور و نهایی، با 20 سال سابقه تدریس و دارای درصد شیمی 100 در کنکور سراسری.

عبارت های کلیدی: شماره تماس دبیر شیمی، استاد خصوصی شیمی کنکور، شماره معلم خصوصی شیمی، شماره تلفن استاد شیمی

تعدادی از بهترین معلم های شیمی در ادامه معرفی می شوند.

1- یکی از بهترین مدرسین شیمی کنکور علیرضا کیمیاقلم

2- استاد خوب و با تجربه شیمی کنکور ساسان اسماعیل پور

3- امیر اکبری شورگلی

4- مدرس با تجربه علی اسحاقی

5- استاد باسواد شیمی سعید اکبری

6- خانم مریم نایب زاده

7- محسن کمری
تدریس تضمینی و تخصصی دروس شیمی آلی (همه ی رشته ها و گرایش های کارشناسی و ارشد) و کلیه کتب شیمی، متناسب با سطح دانشجو - رشته تحصیلی: شیمی آلی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه شهید بهشتی تهران

8- zahra kalantari
رشته تحصیلی: شیمی معدنی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تبریز - تدریس مفهومی شیمی با حل تمرین و مثال های متنوع و حل سوالات مهم و پرتکرار - تدریس پله پله متناسب با سطح دانش آموز از مبتدی تا رسیدن به تسلط کامل در حل هر نوع سوال شیمی - تدریس شیمی پایه شامل شیمی دهم شیمی یازدهم

نکته دیگر اینکه به دانشگاه محل تحصیل استاد هم دقت کنید. اساتیدی که از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند و زیر نظر اساتید دانشکده شیمی دانشگاه تهران، شریف بهشتی، شریف، امیرکبیر و .... درس خوانده اند مطمئنا برای کلاس شیمی کنکور گزینه های بهتر و مطمئن تری هستند. سابقه تدریس استاد هم می تواند مهم باشد. بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که سابقه کاری و تجربه بالایی دارد.

دارای مدرک ارشد یا دکتری در رشته شیمی یا مرتبط با شیمی: اگر می خواهید با یکی از معلم های شیمی کنکور درجه 1 کلاس داشته باشید بد نیست علاوه بر دانشگاه محل تحصیل ایشان به مدرک تحصیلی استاد هم نگاهی بیندازید. اساتیدی که تا مقطع ارشد یا دکتری درس خودشان را ادامه داده اند معمولا درک عمیق تر و بهتری نسبت به مطالب دارند و باسواد تر هم هستند. در نتیجه بهتر است با چنین اساتیدی کلاس داشته باشید.

متعهد به کار تدریس و مصمم برای به نتیجه رساندن شاگردهای خودش: اساتید فوق العاده و بی نظیر به کار خودشان متعهد هستند. این اساتید تنها یک هدف برای خودشان در نظر می گیرند و آن هم این است که شاگردهایی که دارند را به عالی ترین نتیجه ممکن برسانند. شما می توانید از بهترین دی وی دی شیمی نظام جدید و یا کتاب های کمک آموزشی بسیار عالی استفاده کنید. اما یک استاد متعهد و خوب برای پیشرفت شما و کسب درصد بالا در شیمی کنکور بسیار موثرتر است و این کلاس ها بازدهی بسیار بیشتری دارد.

نحوه مطالعه درس شیمی برای کنکور

دبیرهای خوب شیمی معمولا کلاس را به صورت دو طرفه و مکالمه محور پیش می برند. برای این اساتید یادگیری شاگردها اولویت اول را دارد و خودشان را با شاگردهای خودشان هماهنگ می کنند به گونه ای که کلاس مفید و پربازده باشد.
یک معلم موفق در کار تدریس خصوصی یا تدریس گروهی شیمی معمولا به صورت مداوم در طول ترم ارزیابی را انجام می دهد تا متوجه شود کلاس چقدر مفید بوده است. ارزیابی فایده دیگری هم که دارد این است که شاگرد وضعیت خودش را قبل از شرکت در امتحان شیمی متوجه خواهد شد و اگر مناسب نباشد بیشتر تلاش می کند.

سابقه کاری بالا و رزومه درخشان: در همین سایت ایران مدرس برای تمام اساتید رزومه کاری و سوابق تدریس ثبت شده است. با استادی کلاس داشته باشید که سابقه درخشانی دارد.
اگر شاگردهای قبلی یک استاد شیمی نتیجه خوبی گرفته اند به احتمال زیاد ایشان یکی از بهترین گزینه ها به عنوان معلم شیمی کنکور خواهد بود. دانشگاه محل تحصیل استاد، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، تجربه و رزومه کاری و سوابق تدریس و ... برای مدرسین شیمی در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است و می توانید برای انتخاب یکی از برترین اساتید از این اطلاعات خوب استفاده کنید. قیمت مناسب برای کلاس خصوصی: یک معیار دیگر هم برای تشخیص معلم خوب شیمی کنکور قیمت درخواستی ایشان است. در سایت ایران مدرس هزینه مد نظر اساتید ثبت شده است.
تعهد به کار و حمایت از شاگرد: بهترین معلم های شیمی از شاگردهای خودشان حمایت می کنند و از هیچ تلاشی برای به موفقیت رساندن شاگردهایشان دریغ نمی کنند. این اساتید به کار خودشان متعهد هستند.

هزینه کلاس خصوصی شیمی آنلاین: همانطور که گفته شد، هزینه کلاس های آنلاین شیمی به نسبت کلاس های حضوری کمی کمتر است. برای برگزاری کلاس آنلاین لازم نیست استاد شیمی زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست بدهد و در ضمن هزینه ایاب و ذهاب هم دیگر وجود ندارد. به همین دلیل معمولا اساتید برای کلاس های غیرحضوری تمایل بیشتری دارند. بنابراین اگر هزینه کلاس های خصوصی شیمی برای شما مهم است و می خواهید از کلاس های با نرخ مناسب تری استفاده کنید، به نسبت کلاس حضوری، کلاس های اینترنتی می تواند گزینه بهتری باشد. البته این کلاس ها مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره می شود.

بسیاری از دانش آموزان یا والدین ایشان ممکن است در رابطه با نرخ و هزینه کلاس های خصوصی شیمی کنکور سوال داشته باشند و یا نگران باشند. خبر خوب اینکه در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید و مدرسین نرخ درخواستی ایشان ارائه شده است. برای کلاس های خصوصی شیمی نرخ کلاس های می تواند از جلسه ای 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان و حتی بیشتر متغیر باشد. نکته بسیار مهم اینکه نرخ بالاتر برای کلاس خصوصی شیمی به این معنی نیست که حتما استاد بهتر تدریس می کند. البته خدمات با کیفیت بالا مطمئنا ارزان ارائه نمی شود اما در هر صورت نمی توان گفت همیشه اساتیدی که بهتر تدریس می کنند نرخ بالاتری هم دارند. مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بهتر است با یک استاد خوب و مجرب کلاس داشته باشید هر چند نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان درخواست نمایند. کنکور بسیار مهم است و بهتر است ریسک نکنید.

اساتید بی نظیر شیمی کنکور معمولا مدرک ارشد یا دکتری دارند. بنابراین خوب است که با استادی کلاس برگزار کنید که حداقل مدرک فوق لیسانس در رشته شیمی یا رشته های مرتبط با آن داشته باشد. در ضمن، به رتبه کنکور اساتید در کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری هم دقت کنید. اساتیدی که خودشان در کنکور رتبه های خوبی کسب کرده اند می توانند در این زمینه هم راهنمای خوبی برای شما باشند. به عنوان مثال استاد شیرین گیلانچی رتبه 50 کنکور هستند.

حتما بخوانید:تدریس خصوصی شیمی توسط اساتید مجرب در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

در ایران مدرس برای تمامی اساتید مشخصات کامل، سوابق تدریس، قیمت کلاس خصوصی شیمی درخواستی هر استاد، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس مدرسین، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد و اطلاعات کامل دیگری هم ارائه شده است و می توانید شماره تماس اساتید را هم مشاهده نموده و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان که به فکر آینده تحصیلی خودشان نیستند در جستجو معلم شیمی برای امتحان و استاد شیمی برای تقلب در امتحان هستند. اما در هر صورت، اگر کمی قبل از شروع امتحانات با یک استاد خوب شیمی کلاس داشته باشید هم می توانید درس را به خوبی یاد بگیرید و هم اینکه در امتحان نمره خوبی گرفته و در کنکور هم برای درس شیمی درصد بالایی بزنید.

برای مشاهده تعدادی از بهترین اساتید شیمی اینجا کلیک کنید.

- بهترین معلم های شیمی کنکور 1401 و 1402 به درس شیمی علاقه زیادی دارند. این اساتید وقتی شیمی را درس می دهند از نحوه تدریس ایشان می توانید تشخیص دهید که خود استاد از تدریس شیمی لذت می برد و به ردس شیمی علاقه زیادی دارد. معمولا کلاس های شیمی چنین اساتیدی بازدهی بالایی دارد.

با توجه به مطالب ارائه شده می توانید تعدادی از بهترین دبیرهای شیمی کنکور آنلاین و حضوری تهران، کرج و کل ایران را در همین سایت ایران مدرس مشاهده نمائید. در این وب سایت برای تمامی مدرسین با تجربه قیمت کلاس ها و شماره تماس مستقیم اساتید هم ذکر شده است. در نتیجه می توانید بدون واسطه با اساتید خوب شیمی کنکور در ارتباط باشید و کلاس ها را هماهنگ نمائید.

منبع: سایت تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

بهترین معلم و مدرسین تدریس خصوصی شیمی در تهران