تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

بهترین قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ارزان

در این بخش مطالبی در زمینه بهترین قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ارزان و .... ارائه شده است. یک راهکار برای کم کردن هزینه کلاسهای تدریس عربی: با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریبا مثل هم است، کلاسهای دو نفره برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما ها کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس عربی مبلغ بیشتری دریافت می کند.
کلیک کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی عربی
برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه کلاسهای خصوصی عربی و سایر درس و عوامل موثر بر آن مقاله تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل را مطالعه نمائید.

راهکارهایی برای ارزان هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از جلسات تدریس خصوصی با قیمت پایین وجود دارد که با مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین می توانید در جریان آنها قرار بگیرید. در این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و عوامل موثر بر آن ارائه شده است. با مطالعه این مقالات می توانید در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی اطلاعات کاملی کسب نمائید (به عنوان مثال مقاله نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی یا تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل را مطالعه نمائید) و در ادامه با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت (بر روی لینک اساتید و مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید) و مقایسه قیمتهایی که برای کلاسهای تدریس خصوصی خودشان در نظر گرفته اند با رزومه آنها، در نهایت مدرس و معلم خصوصی خودتان را انتخاب نموده و بهترین نتیجه را در امتحان، آزمون مورد نظر و یا کنکور بگیرید. قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سابقه مدرس ریاضی: مدرسین با سابقه قیمت و هزینه های بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مطالبه می کنند. به هر حال مدرسین با سابقه بر اساس تجربیاتی که دارند بهتر هم تدریس می کنند و ممکن است راه حلهای میانبری را برای حل مسائل هم آموزش دهند. در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با یک مدرس با سابقه بردارید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید. همانطور که در بخشهای دیگر همین وب سایت گفته شده است، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است.
در سایت ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه پارامترهای موثر بر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ارائه شده است. مثلا مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه کنید. یا اگر می خواهید راهکارهای مختلف هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان را بدانید، مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه کنید. البته، همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، کیفیت کلاس و نتیجه گرفتن خودتان را فدای قیمت نکنید و سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسینی برگزار نمائید که خوب تدریس می کنند هر چند که قیمت کلاس و جلسات خصوصی آنها کمی بالاتر باشد. برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب تر موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
موکول کردن کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ اطمینان از نتیجه گرفتن خودتان خوب نیست. به عنوان جمع بندی، کیفیت کلاسهای خصوصی را فدای قیمت نکنید. اگر یکی از مدرسین رزومه بهتری ارائه کرده بود و در کلاسهای تدریس خصوصی عملکرد مناسبی داشت، ارزشش را دارد که قیمت و هزینه کمی بالاتر پرداخت کنید و با حفظ کیفیت کلاسها در نهایت نتیجه مورد نظر خودتان را بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی برای قبولی در امتحانات، گرفتن نمرات عالی در امتحانات، قبولی در کنکور، قبولی در المپیاد و انواع آزمونها و ... می تواند مفید و موثر باشد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون سابقه مدرس تدریس خصوصی، شهر محل تدریس، زمان و مکان تدریس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، مدرک تحصیلی مدرس، درس مورد نظر و میزان اهمیت آزمون و امتحانی که قرار است گرفته شود و سایر عوامل بستگی دارد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی بسیار متغییر است و از جلسه ای 10 هزار تومان تا 200 هزار تومان و حتی بیشتر هم می تواند تغییر کند.
در هر منطقه ای که ساکن هستید سعی کنید با مدرسینی کلاسهای خصوصی را هماهنگ کنید که در همان منطقه خود شما سکونت دارند. به این ترتیب وقت مدرس خصوصی در مسیر کمتر تلف خواهد شد و کلاسها را با قیمت پایینتری برای شما برگزار خواهد کرد. اگر ساکن غرب تهران هستید با مدرسینی کلاسها را هماهنگ کنید که آنها هم ساکن غرب تهران هستند.
برای هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت کم و نرخ و هزینه پایین سعی کنید شرکت در کلاسهای خصوصی را از اوایل و یا حداقل اواسط ترم شروع نمائید. خصوصا اوایل ترم که تقاضا برای تدریس خصوصی کمتر است با قیمتهای خیلی مناسبی می توانید این کلاسها را هماهنگ کنید. به صورت مستقیم با مدرسین تدریس خصوصی تماس بگیرید و کلاسها را با واسطه هماهنگ نکنید. دروس مختلفی که دارید را با یک مدرس هماهنگ کنید تا تعداد جلسات تدریس بیشتر شود بتوانید تخفیف بگیرید. حتی می توانید از دوستان و همکلاسی هایتان به مدرس خودتان معرفی کنید و به این ترتیب برای کلاسهای خصوصی خودتان تخفیف بگیرید. شرکت در کلاسهای نیمه خصوصی هم روش دیگری برای کاهش هزینه ها است. در نهایت سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسین مجرب و با سابقه هماهنگ کنید و خودتان هم درس بخوانید تا از کلاسها نتیجه بگیرید و ترمهای بعد مجبور نباشید دوباره برای قبولی در درسها زمان بگذارید و بیشتر هزینه کنید.
در ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی، نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان، عوامل موثر بر هزینه کلاسهای خصوصی و .... ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت کم و نرخ و هزینه پایین یا تدریس خصوصی ساعتی چند؟ را مطالعه نمائید. مدرسین با تجربه تر معمولا قیمت های بالاتری برای کلاسها دریافت می کنند. شهر محل تدریس، تعداد جلسات، درسی که قرار است تدریس شود و بسیاری از عوامل دیگر هم بر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی تاثیر می گذارد. از بین مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که رنگ پس زمینه آگهی آنها طلایی و یا نقره ای است هماهنگ کنید. مدرسین ویژه حاضر شده اند برای ثبت آگهی تدریس هزینه پرداخت کنند و بنابراین به صورت جدی تری کار تدریس را دنبال می کنند. اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی را با بهترین قیمت و نرخ هماهنگ کنید و در کنار آن نتیجه خوبی هم بگیرید، برای انتخاب مدرس خصوصی مد نظرتان فقط قیمت پایین کلاسها را مد نظر قرار ندهید. سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسی هماهنگ کنید که مطمئن هستید کار ایشان خوب است و حتما نتیجه می گیرید. حال اگر هزینه کمی بالاتر هم باشد ارزشش را دارد.
اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی و نرخ و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی سوال دارید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی مقدار ثابتی ندارد و به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. قیمت تدریس خصوصی ریاضی به پارامترهای زیر بستگی دارد:

- سابقه مدرس تدریس ریاضی: مدرسینی که سابقه بالاتری دارند قیمت بالاتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند.

- شهر محل تدریس: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر معمولا بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هزینه ها بالاتر است و عواملی مانند ترافیک و مسافت طولانی باعث می شود مدرس ریاضی زمان بیشتری را برای رسیدن به کلاس از دست بدهد.

- محله تدریس: در شهرهای بزرگ حتی قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در بالای شهر و پایین شهر یکسان نیست.

- مقطع تحصیلی: قیمت تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر بیشتر است. به عنوان مثال هزینه تدریس ریاضی مهندسی از قیمت تدریس ریاضیات متوسطه بیشتر است.

- کنکوری یا غیر بودن کلاسها: کلاسهای تدریس ریاضی کنکور معمولا توسط مدرسین مجرب و مسلط برگزار می شود و قیمت بالاتری هم دارد.

 
قمیت کلاسهای خصوصی ریاضی از 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر برای هر جلسه می تواند متفاوت باشد. راهکار خوب برای کسب اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی این است که لیست مدرسین ریاضی ثبت نامی در سایت (ایران مدرس) را مشاهده کنید (بر روی عبارت لیست مدرسین ریاضی کلیک کنید) و ببینید که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش چه هزینه ای را ثبت نموده است. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس در نهایت می توانید در زمینه قیمت کلاسهای ریاضی اطلاعات خوبی کسب کنید.
برای اینکه در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دید خوبی پیدا کنید و به صورت دقیق از قیمت کلاسهای خصوصی این دو درس اطلاع پیدا کنید بهترین راهکار این است که لیست مدرسین این دو درس را مشاهده کنید (بر روی عبارتهای لیست مدرسین ریاضی و لیست مدرسین فیزیک کلیک کنید) در ادامه در لیست مدرسین بر روی آگهی تدریس چند مدرس کلیک نمائید و ببینید که مدرسین مختلف برای کلاسهای خصوصی در آگهی خودشان چه هزینه ای را درخواست کرده اند. با مشاهده آگهی تدریس 10 یا 12 مدرس به راحتی قیمت کلاسها را به صورت متوسط خواهید دانست و می توانید برای مدرسین بعدی ارزیابی کنید که قیمت درخواستی آنها مناسب است یا نه. بسیاری از مدرسین (خصوصا مدرسینی که در سایت ایران مدرس (همین سایت) آگهی تدریس ویژه ثبت کرده اند و در کار تدریس جدی تر هستند) در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند. سر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک می توانید با این مدرسین به توافق برسید. با آنها تماس بگیرید و قیمتی که در نظر دارند را بپرسید. در ادامه سعی کنید تخفیف بگیرید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بیشتر روی نتیجه گرفتن خودتان تمرکز کنید تا اینکه به هر قیمتی کلاسها را ارزانتر هماهنگ کنید. مسلما مدرسین خوب با قیمتهای خیلی پایین کار نمی کنند. بنابراین اگر رزومه کاری و نحوه تدریس مدرسی را پسندیدید و به این نتیجه رسیدید که می توانید با ایشان خوب نتیجه بگیرید اگر هزینه کلاسها کمی بالاتر هم بود باز هم کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید. 2 میلیون تومان هزینه کنید و نتیجه بگیرید بهتر است تا اینکه 1 و نیم میلیون هزینه کنید و نتیجه نگیرید. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک را با مدرسین خوب هماهنگ کنید و از طرفی در هزینه ها صرفه جویی کنید باز هم راهکارهایی وجود دارد.
تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. البته قیمت کلاسهای تضمینی بالاتر است. در کلاسهای خصوصی تضمینی شما در صورت نتیجه گرفتن هزینه پرداخت خواهید کرد. البته باید از مدرس در ابتدای کار بپرسید که منظورش از کلمه تضمینی چیست و بعضی از مدرسین کیفیت کار خودشان را تضمین می کنند و نه نتیجه گرفتن شما را. تعدادی از مدرسین جلسه اول تدریس را به صورت رایگان برگزار می کنند.



اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت خوب، مناسب و ارزان شرکت کنید راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله اینکه با یکی از دوستانتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و هزینه را تقسیم کنید. یا اینکه برای مدرس خودتان شاگردهای دیگری را هماهنگ کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. راهکار دیگر این است که با مدرسی کلاس را هماهنگ کنید که از لحاظ مکانی به شما نزدیکتر باشد و وقت ایشن خیلی در مسیر کلاس تلف نشود و ....


اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای خصوصی با قیمت مناسب استفاده کنید، با توجه به تعداد زیاد مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) با هر قیمت و هزینه ای می توانید مدرس مورد نظر خودتان را هماهنگ کنید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و قیمتهای کلاسهای تدریس خصوصی را باید تلفنی از آنها بپرسید. بعضی از مدرسین حتی جلسه اول را به صورت رایگان تدریس می کنند تا به شما اطمینان دهند که کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی انها بالا است و اگر از نحوه تدریس مدرس راضی نبودید لازم نیست مبلغی پرداخت نمائید. در نهایت، سعی کنید کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی را فدای ارزان بودن کلاسها نکنید و اگر با یکی از مدرسین هماهنگ کردید و از نحوه تدریس ایشان کاملا راضی بودید، از خدمات تدریس خصوصی ایشان استفاده کنید هر چند هزینه کلاسهای خصوصی ایشان کمی بالاتر باشد.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.