تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی، چگونگی پول درآوردن از شغل تدریس

در این بخش در رابطه با کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی، نحوه پول دراوردن از کار تدریس و .... مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید .... اگر به کار تدریس علاقه دارید و قصد دارید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس شیمی، زبان انگلیسی، دروس دانشگاهی مهندسی برق، مکانیک، شیمی، صنایع، عمران، تدریس دروس کنکوری، آموزش خصوصی دروس ابتدایی، متوسطه اول و دوم و .... فعالیت داشته باشید .... اگر می خواهید کار تدریس را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید شاگردهای بیشتری جذب کنید .... چنانچه قصد دارید از طریق ارتباط با آموزشگاههای تدریس خصوصی، درج تبلیغات رایگان در اینترنت و در رزونامه و .... شاگرد جذب نمائید ... در هر صورت، بر روی لینکهای زیر کلیک کنید و مقالات ارائه شده را مطالعه نمائید.

تدریس خصوصی بهترین و یا حداقل یکی از بهترین کارهایی است که می توانید به صورت پاره وقت یا تمام وقت و یا در دوران دانشجویی انجام دهید. شغل تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد و آن را به عنوان یک کار پاره وقت جذاب می کند. برای شروع یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توانید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و به عنوان یکی از بهترین روشهای پیدا کردن شاگرد خصوصی تبلیغات تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

تبلیغات در سایت ایران مدرس بدون اغراق به نسبت همه ی این روشها بازدهی بهتری دارد به شرطی که آگهی و تبلیغات خودتان را خوب بنویسید (برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس موثر مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید). ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. در این وب سایت بیش از 10000 سوال امتحانی، تست کنکور، جزوات آموزشی و کنکوری، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور، نحوه مطالعه دروس و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس خصوصی ویژه در کنار این مطالب هم نمایش داده خواهد شد. ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری دارد و تبلیغات تدریس در این بخش هم نمایش داده می شود. برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه کنید. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهنیه است. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی کنکور، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست شناسی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه اول تا سوم) قرار دارد. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت اگهی تدریس شما هدایت می شوند.
اینکه آیا کار تدریس خصوصی بازارکار خوبی دارد و می توانید روی آن به عنوان یک شغل پاره وقت و یا حتی تمام وقت حساب کنید به خودتان بستگی دارد و به کارهایی که انجام می دهید. درامدی که هر کدام از مدرسین تدریس خصوصی بدست می آورند به عوامل زیادی بستگی دارد. در مرحله اول ذهنیتی که خودتان دارید مهم است. شاید شما هم در مورد قانون باورها شنیده باشید. اگر شما سقف مشخصی برای درآمد خودتان در ذهن دارید در نهایت به همان سقف درآمد خواهید رسید. اگر باور دارید که درامد 3 میلیون تومان در ماه رویایی است و این سقف را برای خودتان در نظر گرفته اید، در نهایت پس از تلاش و کوشش زیاد به همین رقم خواهید رسید. کار خوبی که می توانید انجام دهید این است که همین مبلغی که الان در ذهن دارید و حدس می زنید برای شما قابل دستیابی است را فعلا به عنوان هدف خودتان در نظر بگیرید و بعد که به آن رسیدید هدف خودتان را بالاتر ببرید. پس همانطور که گفته شد، در مرحله اول میزان درامد شما از تدریس خصوصی و یا هر کار دیگری به ذهنیت شما بستگی دارد. فکر می کنید چقدر می توانید از کار تدریس درآمد بدست آورید. برای این ترم و یا ترم بعد آن را بر روی کاغذ بیاورید (مثلا: درآمد این ترم من از تدریس خصوصی در مجموع 6 ماه 20 میلیون تومان است) و برای رسیدن به آن تلاش کنید. برای ترمهای بعد می توانید این رقم را افزایش دهید. مثلا 25 درصد میزان درآمد خودتان را افزایش دهید. توجه کنید میزان درامد شما از تدریس خصوصی و یا هر کار دیگری بیشتر به ذهنیت و درون شما بستگی دارد تا عوامل بیرونی.

راهکارهای افزایش درامد از تدریس خصوصی: علاوه بر موارد گفته شده، در همین سایت مقالات زیادی در زمینه راهکارهای افزایش درآمد از تدریس خصوصی، چگونگی کسب درآمد بالاتر و بیشتر از تدریس خصوصی و ... ارائه شده است (به عنوان مثال مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق باشیم و خوب پول دربیاوریم؟ یا چگونه از تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنیم؟ را مطالعه کنید). برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی، همانطور که گفته شد، باید کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان را تا جایی که امکان دارد بالا ببرید. تعدادی از راهکارها برای افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی در ادامه ارائه می گردد. از شاگردهایتان بخواهید تا شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند. هم خودتان تبلیغ کنید (مثلا در همین سایت یا در روزنامه و ...) و هم با آموزشگاهها و همکارانتان در ارتباط باشید تا تعداد شاگردهایتان بیشتر و بیشتر شود. زمان خودتان را تا حدی برای ایام امتحانات که تقاضا برای تدریس زیاد است و با قیمت های بهتری هم می توان کلاسهای خصوصی را برگزار کرد آزاد بگذارید. در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید تا شاگردهای بیشتری با شما تماس بگیرند. در کنترل پنل امکان ثبت جزوه وجود دارد. هزینه و قیمت تدریس دروس کنکوری بالاتر است. اگر می دانید که تواناییش را دارید در زمینه تدریس کنکور فعالیت کنید و درآمد خوبی بدست آورید. به صورت مداوم تبلیغات کنید. در اینترنت، روزنامه، ایران مدرس، از طریق تراکت و .... . تبلیغات تدریس خودتان را قطع نکنید تا به صورت مداوم شاگرد داشته باشید.

اگر می خواهید درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنید باید روش های مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید. با آموزشگاهها تماس بگیرید. موسسات تدریس خصوصی در اینترنت و در روزنامه ها آگهی های جذب مدرس خودشان را ثبت می کنند. با این موسسات در ارتباط باشید. البته به نسبت درج آگهی تدریس در اینترنت و در سایت ایران مدرس کار کردن با آموزشگاهها مشکلی که دارد این است که باید درصدی را به آنها پرداخت نمائید. ولی به هر حال یکی از راههای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس است. در ادامه اگر تعداد شاگردهای شما بیشتر شد می توانید به صورت مستقل کار کنید و کل مبلغ تدریس را برای خودتان بردارید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که با سایر مدرسین تدریس خصوصی در ارتباط باشید و هم شما به آنها شاگرد معرفی نمائید و هم از آنها شاگرد بگیرید. فرض کنید که شما تدریس ریاضی انجام می دهید و یکی از شاگردهای شما علاوه بر ریاضی در درس فیزیک هم اشکال دارد. می توانید برای تدریس فیزیک این شاگردتان را به یکی از مدرسهای فیزیک معرفی کنید و در عوض هر وقت شاگردهای ایشان به مدرس ریاضی نیاز داشتند، ایشان هم شما را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب می توانید تعداد شاگردهای خودتان را بیشتر و بیشتر کنید و از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب نمائید.

عبارتهای کلیدی: درآمد تدریس خصوصی، کسب درآمد بالا از کار تدریس، روش های جذب شاگرد

منبع: ایران مدرس