تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس زبان

ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان و یا هر درس دیگری در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید آن به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد. البته خوبی فعالیت در زمینه آموزش خصوصی زبان آن است که زیاد به فصل امتحانات بستگی ندارد و در ایام تعطیلات و عید و ... نیز متقاضی برای آموزش خصوصی زبان همواره وجود دارد. مطالعه کنید: درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی

اگر فکر می کنید که با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس نمی توان شاگرد جذب کرد باید بگوییم که تعداد زیادی از مدرسینی که به صورت جدی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان و سایر دروس فعالیت دارند بارها و بارها آگهی تدریس خودشان را در ایران مدرس تمدید نموده اند و برای ویژه کردن آگهی خودشان چندین بار (بعضی از مدرسین بیش از 20 بار) هزینه پرداخت کرده اند. فکر می کنید اگر این مدرسین نمی توانستند شاگرد جذب کنند دوباره برای تمدید آگهی تدریس خودشان و ویژه کردن دوباره آن هزینه می کردند؟! ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از آموزش خصوصی زبان می باشد. برای فعالیت در زمینه آموزش زبان می توانید با آموزشگاههای زبان هم تماس بگیرید. اشکال این کار این است که اولا معلوم نیست آموزشگاه زبان کی به شما اعتماد خواهد کرد و آیا اصلا به شما شاگرد معرفی خواهد کرد یا نه. ثانیا هر جلسه باید 30 تا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت کنید. ثالثا قیمت کلاسهای خصوصی در این روش توسط اموزشگاه تعیین می شود و آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر معمولا قیمتها را پایین نگه می دارند. بنابراین از طریق همکاری با آموزشگاههای زبان هیچ وقت نمی توانید درامد خوبی از تدریس زبان کسب کنید. بهترین راهکار این است که خودتان اگهی تدریس ثبت نموده و به صورت مستقل شاگرد جذب نمائید. مطالعه نمائید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت کنیم و درآمد کسب نمائیم؟ در حالت دیگر ممکن است شما برای اهداف تجاری و یا سفر به کشورهای دیگر بخواهید مکالمه زبان انگلیسی را در زمان کمی و با کیفیت خوب آموزش ببینید. معمولا برای یادگیری مکالمه زبان در کلاسهای گروهی که در آموزشگاهها برگزار می شود شرکت می کنند ولی اگر زمان کمی داشته باشید و یا بخواهید جلسات آموزش زبان بازدهی بیشتری برای شما داشته باشد و در کلاس بتوانید بیشتر حرف بزنید، در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای شما می تواند کاملا مفید باشد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه فعالیت دارند به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی آلمانی و تدریس خصوصی فرانسه کلیک کنید.

راهکارهای عملی جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی!

کاربر گرامی

با سلام و احترام

همانطور که می دانید، یکی از عوامل مهم برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس، میزان موفقیت شما در جذب شاگرد و تعداد شاگردهایی است که دارید. برای جذب شاگرد روشهای مختلفی وجود دارد. در حال حاضر، که یک ماه از شروع ترم جدید می گذرد تقاضا برای تدریس خصوصی رو به افزایش است. اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید و در ترم حاضر به نسبت ترمهای قبل درآمد بالاتری کسب کنید، باید سعی کنید تعداد شاگردهای بیشتری جذب نمائید. به منظور مطالعه در زمینه انواع روشهای عملی و کاربردی جذب شاگرد بر روی لینک زیر کلیک نموده و مقاله ارائه شده را مطالعه کنید.

25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی

 

برنامه تخفیفی سایت تدریس ریاضی برای درج آگهی تدریس ویژه

اگر در زمینه تدریس ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی کنکور و ... فعالیت دارید، می توانید آگهی خودتان را در سایت www.Tadri-Riazi.com ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. سایت تدریس ریاضی برای عبارتهایی مانند سایت تدریس خصوصی ریاضی، سایت تدریس ریاضی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و به صورت تخصصی آگهی های مرتبط با تدریس و آموزش ریاضی را ثبت می کند. در صورتیکه تا آخر مهر 96 یکی از آگهی های خودتان را در سایت تدریس ریاضی به صورت یک ماهه ویژه کنید، یک آگهی ویژه 6 ماهه معادل آن برای شما درج خواهد شد. به عنوان مثال، در صورتیکه آگهی خودتان را در سایت تدریس ریاضی به صورت 1 ماه 1 ستاره ویژه کنید (هزینه ثبت آگهی 1 ماه 1 ستاره در سایت تدریس ریاضی 20000 تومان است)، یک آگهی 6 ماه 1 ستاره هم برای شما ثبت خواهد شد. و یا اگر آگهی 1 ماه 8 ستاره ثبت کنید یک آگهی 6 ماه 8 ستاره برای شما ثبت خواهد شد. مهلت استفاده از این برنامه تخفیفی در سایت تدریس ریاضی ساعت 12 شب یک شنبه 30 مهر 96 است.

با تشکر و احترام

ایران مدرس – تدریس ریاضی

نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی

در این بخش مطالبی در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه می شود. چرا ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بهترین روش برای کسب درامد از تدریس خصوصی است؟ خودتان حتما در مورد مزتیهای آگهی و تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی مطالب زیادی می دانید. تبلیغات اینترنتی گسترده است. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، تبلیغات شما در کل ایران دیده خواهد شد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید، با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در کل تهران و کرج و یا کل ایران آگهی شما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. چه روش تبلیغاتی دیگری را می شناسید که این گستردگی را داشته باشد. در ضمن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس رایگان است. مگر اینکه در تلویزیون بخواهید تبلیغ کنید تا گستردگی آن با گستردگی تبلیغات اینترنتی برابری کند. نکته بسیار مهمتری که در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی وجود دارد این است که این نوع تبلیغات هدفمند است. به این معنی که در تبلیغات اینترنتی آگهی شما توسط متقاضیان واقعی تدریس دیده خواهد شد. در تبلیغات تراکت و تلویزیون و روزنامه و .... افراد زیادی آگهی شما را می بینند ولی اکثریت قریب به اتفاق آنها افرادی نیستند که خدمات شما را لازم داشته باشند. وقتی در سایت ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه اگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد آگهی خودتان را درج می کنید، متقضیان تدریس خصوصی از طریق گوگل به سمت آگهی شما هدایت شده و به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید. خصوصا اینکه سایت ایران مدرس برای عبارتهای تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است. مثلا عبارت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید ایران مدرس برای این عبارتهای در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در صدر نتایج (جایگاه اول تا سوم)  قرار دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت خواهند شد. هدفمند بودن تبلیغات اینترنتی یعنی این. علاوه بر گسترده بودن تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که این نوع تبلیغات دائمی و همیشگی است. شما یکبار آگهی می دهید و این آگهی شما تا وقتی که خودتان آن را حذف نکرده باشید باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما می تواند موثر باشد. می توانید آن را ویرایش و به روز کنید و یا تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. تبلیغات روزنامه، تراکت، تلویزیون و .... یک روزه است و یا در نهایت چند روز باقی می ماند.
اگر قصد دارید از تدریس ریاضی پول بیشتری در بیاورید، راهکار دیگری که برای افزایش تعداد شاگردها و جذب شاگردهای بیشتر وجود دارد، علاوه بر تبلیغات بهتر که در بخش قبل گفته شد، این است که کیفیت کار خودتان را افزایش دهید و عملکرد بهتری در کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید و در نهایت تعداد شاگردهای بیشتر را با نمرات بهتر به نتیجه مطلوب برسانید (مطالعه کنید: 10 نکته اساسی برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی ). ممکن است هر مدرس و معلم ریاضی ای برای تدریس این درس و برای موفق کردن شاگردهایش روش منحصر به فرد و مخصوص خودش را داشته باشد. در نهایت اگر این مدرس و معلم ریاضی بتواند شاگردهایش را به نتیجه خوبی برساند و یادگیری بهتر درس ریاضی و گرفتن نمره خوب با هم بدست آید، می توان گفت که معلم، مدرس و یا استاد ریاضی در کار خودش موفق بوده است. هر توصیه ای که در این بخش نوشته شود ممکن است برای شما مفید باشد و یا شما خودتان راهکار بهتری را بلد باشید. اگر روند کاری شما باعث نتیجه گرفتن شاگردهایتان می شود و آنها درس ریاضی را به خوبی یاد می گیرند می توان گفت که روش تدریس شما موفقیت آمیز است. اگر تعداد زیادی از شاگردهای شما با وجود شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی نتیجه نمی گیرند، باید روند عملکر خودتان را تغییر دهید و آن را بهبود ببخشید.


iranmodares



روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و خوب شاگرد جذب نمائید: برای شروع کار تدریس و تدریس خصوصی مهمترین بخش کار این است که خوب شاگرد جذب کنید. تا شاگردی نباشد تمامی توصیه های دیگر هم بی معنی خواهد بود. پس در مرحله اول سعی کنید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. برای مطالعه در این زمینه این مقاله را بخوانید. روشهای زیادی برای جذب شاگرد خصوصی وجود دارد و اگر شما تا به حال شاگرد جذب نکرده اید و یا تعداد شاگردهای کمی دارید باید روشهایی را که امتحان نکرده اید انجام دهید. یک راهکار عالی این است که آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد ثبت نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. مطالعه کنید: چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)

برای جذب شاگرد راهکارهای مختلفی به صورت زیر وجود دارد:

1- تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه آموزش در منزل

2- ثبت آگهی تدریس خصوصی در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه

3- چاپ و توزیع تراکت و تبلیغ برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی از این طریق در محلات مورد نظر خودتان

4- چاپ و توزیع تراکت در دانشگاهها و مدارس

5- ایجاد وبلاگ و سایت برای خودتان و تبلیغات برای تدریس خصوصی در اینترنت

6- درج آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

7- درج اگهی تدریس در سایتهای تبلیغاتی تدریس دیگر مانند www.tadris-riazi.com و www.irankonkur.com

8- ثبت تبلیغات تدریس در سایتهای عمومی ثبت آگهی مانند سایت www.soodiran.com

9- همکاری با سایر مدرسین و معرفی شاگرد به انها و گرفتن شاگرد از انها

علاوه بر انتخاب روش یا روشهای مناسب جذب شاگرد، برای موفقیت در تدریس خصوصی باید موارد دیگری را هم در نظر داشته باشید. نکته بسیار مهم برای موفق شدن در کار تدریس و خوب پول درآوردن از تدریس خصوصی این است که بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. مطالعه این مقاله در این زمینه مفید است. برای حفظ شاگردهایتان باید به کار تدریس متعهد باشید و از همان جلسه اول خوب و بلکه عالی تدریس کنید. برای عالی تدریس کردن باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. اگر درس ریاضی را بهتر از فیزیک تدریس می کنید سعی کنید بیشتر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید. به هر حال دروسی را تدریس کنید که خودتان بیشتر به آن دروس علاقه دارید و عملکرد شما هم بهتر خواهد شد. تلاش کنید شاگردهای خودتان را به هر ترتیبی که هست به نتیجه برسانید. برای بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان و والدین آنها کلاس خصوصی اخرین انتخاب است و برای نتیجه گرفتن خیلی روی آن حساب می کنند. البته کلاسهایی که به صورت رفع اشکالی و در قالب یکی دو جلسه در ایام امتحانات برگزار می شود خیلی در کنترل شما نیست. اما اگر برای شاگردهایتان در طول ترم جلسات تدریس خصوصی زیادی برگزار کرده اید، در این حالت مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را باید به عهده بگیرید. برای موفق شدن در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس این بهترین روش است. باید برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه خاص خودش را داشته باشید. اگر شاگردهای شما درس نمی خوانند باید آنها را وادار به درس خواندن کنید. برای انها برنامه ریزی کنید و مشاوره بدهید. از والدین شاگردهایتان کمک بگیرید و فقط به یک هدف فکر کنید و آن موفقیت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان است. برای خوب پول دراوردن از تدریس خصوصی بهترین راهکار این است که تمام شاگردهای شما نتیجه بگیرند. به این ترتیب ترمهای بعد همین شاگردهایتان دوباره با شما تماس خواهند گرفت و حتی اگر درس خودشان تمام شود افراد دیگری را به شما معرفی خواهند کرد. با روشهای مختلف جذب شاگرد، شاگردهای جدید هم پیدا خواهید کرد و در نهایت درامد بسیار خوبی از تدریس خصوصی بدست خواهید آورد.
حداکثر درامد تدریس خصوصی چقدر است؟در سایت (ایران مدرس) در مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ در رابطه با حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه شده است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی که هر مدرس در نظر می گیرد و در نتیجه درامد هر مدرس متفاوت است. یک مدرس با درآمد خوب ممکن است برای کلاسهای خصوصی خودش هر جلسه 100 هزار تومان دریافت کند. حال اگر در روز 4 جلسه به صورت متوسط داشته باشد درآمد ماهیانه حدود 12 میلیون تومان بدست می آید. البته مدرسهایی که در زمینه کنکور کار می کنند و معروف شده اند درآمد های بالاتری هم دارند. ممکن است تعدادی از مدرسین هم در حدود 3 تا 4 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشند.
چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی بدست آوریم؟ مطالعه این مقاله در زمینه کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. برای بدست آوردن درآمد بالاتر از تدریس خصوصی در زمینه های مختلف باید عملکرد خوبی داشته باشید. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب نمائید. برای جذب شاگرد می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج کنید. روشهای دیگر را هم امتحان کنید. برای کلاسهای خودتان قیمت مناسبی را در نظر بگیرید تا به اندازه کافی شاگرد جذب کنید. در ادامه به تدریج که در کار خودتان پیشرفت کردید قیمت ها را بالاتر ببرید.
همانطور که گفته شد، رمز موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق و راضی است. اگر می خواهید خودتان در کار تدریس موفق باشید کاری کنید که شاگردهایتان در درس و تحصیل موفق باشند. وقتی شما به کار تدریس و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان احساس تعهد می کنید، این احساس تعهد در تمامی گفتار و کلمات شما خودش را نشان می دهد و شاگردهایتان و والدین آنها این را درک می کنند و به شما اعتماد خواهند کرد. دقت کنید که در همه ی روابط اعتماد حرف اول را می زند. اگر شاگردهای شما به شما اعتماد کنند دیگر حاضر نخواهند بود با مدرس دیگری کلاس داشته باشند. اگر شاگردهای شما موفق و راضی باشند، ترمهای بعد برای دروس دیگرشان هم با شما تماس خواهند گرفت و حتی فامیل، دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد. در کار تدریس خصوصی حفظ شاگرد اگر از جذب شاگردهای جدید مهمتر نباشد کم اهمیت تر نیست. در هر کاری وقتی شما درآمد خوبی خواهی داشت که مشتری های شما (که در کار تدریس خصوصی همان شاگردهای شما هستند) دوباره برای دریافت خدمات پیش شما برگردند. در کنار تلاش برای جذب شاگردهای بیشتر و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی و امتحان کردن انواع روشهای جذب شاگرد، باید خیلی حواستان به شاگردهای فعلی هم باشد و رضایت انها را به صورت کامل کسب کنید.
علاوه بر ارائه اسم تمام دروس تدریسی با جزئیات کامل در متن آگهی تدریس، در رابطه با سوابق کاری و دانشگاهها، مدارس و موسساتی که تدریس کرده اید توضیحات کامل ارائه کنید. هر فعالیت علمی و آموزشی ای که داشته اید را در متن آگهی ارائه نمائید. تمامی افتخارات و سوابق موفق تدریس خودتان را بنویسید. تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود متناسب است با مقدار توضیحاتی که در آگهی تدریس خودتان ارائه می کنید. هر چه توضیحات شما کاملتر و قانع کننده تر باشد، بیشتر اعتماد متقاضیان تدریس و والدین آنها جلب شده و تماسهای بیشتری با شما گرفته می شود. در ضمن، متن های طولانی تر و کاملتر از نظر گوگل هم اعتبار بالاتری دارد و آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل بیشتر نمایش داده خواهد شد.
ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت تبلیغات روزنامه و تبلیغات تراکت برای جذب شاگرد هم مزیتهای بسیاری دارد. از جمله اینکه ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و حتی اگر تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید، هزینه ان به نسبت تبلیغات در روزنامه و چاپ تراکت خیلی کمتر است. ایران مدرس از نظر گوگل برای عبارتهای شاکل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک یازدهم، معلم خصوصی ریاضی، مدرس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی فیزیک هالیدی و .... از نظر گوگل بهینه است. بنابراین وقتی متقاضان کلاس خصوصی ریاضی و فیزیک از طریق گوگل در جستجوی مدرس هستند با دیدن سایت ایران مدرس در صدر نتایج به راحتی به سمت آگهی و تبلیغات تدریس شما هدایت می شوند. آگهی و تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی هدفمند است. وقتی شما در ایران مدرس که یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کنید افرادی آگهی شما را خواهند دید که واقعا نیازمند خدمات تدریس خصوصی هستند. اکثر تراکتهایی که توزیع می شود دور انداخته خواهد شد. تبلیغات تدریس در روزنامه حداکثر یکی دو روز دوام خواهد داشت.
نکته دیگری که در نهایت باید برای موفقیت در تدریس خصوصی فیزیک و کسب درامد بالا از آن مد نظر داشته باشید این است که بعد از جذب شاگرد سعی کنید رضایت شاگردهایتان را بدست آورید. اگر نکته ای که در ابتدای کار گفته شد را در نظر داشته باشید و بر درس فیزیک به صورت کامل مسلط باشید قدم اول را در این راه بر داشته اید. به هر حال این مرحله لازم است ولی کافی نیست. برای اینکه رضایت شاگردهایتان را به صورت کامل داشته باشید باید روی دیدگاه خودتان نسبت به کلاسهای خصوصی و جلسات آموزش در منزل کار کنید. فرض را بر این بگذارید که کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک شما تضمینی است. پیش خودتان اینطور فکر کنید که اگر شاگرد یا شاگردهای شما در امتحان فیزیک نمره خوبی نگیرد و یا در کنکور درصد بالایی برای درس فیزیک کسب نکند مبلغی به شما پرداخت نخواهد شد. با داشتن چنین فکر و ذهنیتی تمام تلاش خودتان را برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان خواهید کرد. لازم نیست حتما به شاگردهایتان و یا والدین آنها بگویید که کلاسها تضمینی است (هر چند بعضی از مدرسین به صورت واقعی تضمینی هم کار می کنند)، همین که به کار خودتان متعهد باشید و تمام تلاش خودتان را برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان انجام دهید در موفقیت شما در کار تدریس فیزیک بسیار موثر است. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشد و نقاط ضعف و قوت مختلفی داشته باشند. شما باید با توجه به شرایط و وضعیت تحصیلی و میزان بلد بودن هر کدام از شاگردهایتان به گونه ای آنها را هدایت کنید که حتما نتیجه مورد نظرشان را بگیرند. پیش خودتان مسئولیت صد در صد نتیجه گرفتن شاگردهایتان در امتحان فیزیک و یا فیزیک کنکور را به عمده بگیرید و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.
تمایز ایجاد کنید و منحصر به فرد باشید: برای کسب درآمد بالا در هر کاری باید به گونه ای عملکرد خودتان را تنظیم کنید که جایگزینی شما سخت باشد. هر چه عملکرد بهتری داشته باشید و بهتر تدریس کنید شاگردهای شما کمتر به فکرشان می رسد با مدرس دیگری کار کنند. با ایجاد تمایزهای مثبت و منحصر به فرد خودتان را از خیل عظیم مدرسین با عملکرد متوسط جدا کنید و عالی باشید.
اگر به تدریس علاقه دارید کار تدریس را انجام دهید: برای موفقیت در هر کاری علاقه به آن کار مهم است. درست است که شما اگر واقعا به تدریس هم علاقه نداشته باشید باز هم می توانید درآمد کسب کنید. ولی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدرسین و کسب درآمد بالا و در عین خال لذت بردن از کارتان، داشتن علاقه مهم است. دروسی را تدریس کنید که به آن دروس علاقه دارید. مطالعه کنید:
چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟
کار اضافه انجام دهید: انجام کار اضافه یکی از روشهایی است که می توانید با استفاده از ان تمایز ایجاد کنید و در نتیجه جایگزینی خودتان را سخت تر کنید. مثلا اگر کلاسهای تدریس خصوصی را یک ساعت و نیم هماهنگ کرده اید یک ساعت و 45 دقیقه در کلاس بمانید. کتاب کمک اموزشی و یا نمونه سوال امتحانی به شاگردهایتان هدیه بدهید. به صورت تلفنی مشاوره بدهید و ....

با توجه به مطالب ارائه شده، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در مرحله اول خوب شاگرد جذب کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد، از جمله ثبت آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس)، را امتحان کنید. در ادامه باید با ارائه تدریس خوب و با کیفیت شاگردهایتان را حفظ کنید و به این ترتیب درامد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید.
منبع: ایران مدرس

راهکارها و روش های موفقیت در امتحان و ارتقای معدل

در این بخش در رابطه با راهکارها و روش های موفقیت در امتحان و ارتقای معدل مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید در امتحان ریاضی و سایر دروس با نمره خوب قبول شوید و نمره خوبی بگیرید باید به خودتان نظم بدهید. خصوصا اگر ترمهای قبل در درس ریاضی نمره خوبی نگرفته اید باید این ترم از همان اوایل ترم شروع به درس خواندن بکنید و با نظم و برنامه پیش بروید. یادگیری ریاضی به تلاش و کوشش و زمان نیاز دارد. شاید ترمهای قبل مطالعه ریاضی را عقب انداخته اید تا زمان امتحانات فرا رسیده است و در ایام امتحانات هم زمان کافی برای مطالعه نداشته اید. این خودش یکی از عواملی است که می تواند در نهایت منجر به گرفتن نمره کم در درس ریاضی گردد. بنابراین برای موفقیت در امتحان ریاضی و گرفتن نمره قبولی در آن و حتی نمره خوب در درس ریاضی سعی کنید از همان اوایل ترم خواندن ریاضی را شروع کنید. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کتابهای کمک آموزشی و فیلم های آموزشی ریاضی مفیدتر و جذابتر است. استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت کتابهای کمک آموزشی مفید تر و موثر می باشد. دانش اموز یا دانشجو اگر حین مطالعه کتاب کمک آموزشی چند مبحث را متوجه نشود و یکی دو مثال را نتواند حل کند سرخورده خواهد شد. ممکن است اشکال از خود کتاب نباشد و به ترمهای قبلی همان درس برگردد. ولی به هر حال این اشکالات وجود دارد. در کلاسهای خصوصی ریاضی اگر چنین اشکالاتی وجود داشته باشد مدرس ریاضی فورا خواهد فهمید که آیا این اشکال مربوط به درس این ترم است و یا به ترمهای قبل بر می گردد. بنابراین با ارائه توضیحات کافی و حل مثال اشکال را برطرف می کند. کلاسهای خصوصی ریاضی از این لحاظ به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه هم مفید تر است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه وقت و فرصت برای برطرف کردن اشکالات پایه ای که ممکن است هر دانشجو یا دانش آموزی داشته باشد وجود ندارد. مطالعه کنید: چگونه در امتحان ریاضی نمره بهتری بگیریم و قبول شویم؟
با توجه به مطالب ارائه شده در بالا، اگر می خواهید در درس و تحصیل موفق شوید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب و موثر در نظر داشته باشید. البته کلاسهای خصوصی معجزه نمی کند و اگر درسها را خیلی روی هم انباشت کنید خوب مسلما کار سخت می شود. ولی به هر حال برای رفع اشکال، حل تمرینات و مسائل سخت و سطح بالا، یادگیری متن کتاب درسی به صورت مفهومی و عمیق، بررسی جزوه نوشته شده در کلاسهای اصلی خودتان، حل نمونه سوالات امتحانی، گرفتن نمره خوب در امتحانات و یا زدن درصد بالا در دروس کنکوری، افزایش معدل، کسب رتبه خوب در کنکور، آموزش زبان انگلیسی و مکالمه زبان، یادگیری کامپیوتر و نرم افزارهای مختلف، شاگرد اول شدن، امادگی برای آزمونهای زبان مانند ایلتس و تافل، کسب رتبه خوب در المپیاد ریاضی و فیزیک و .... و در کل برای موفقیت در درس و تحصیل و پیشی گرفتن از رقبا در کنکور و انواع آزمونها شرکت در کلاسهای خصوصی بسیار مفید و موثر است.
کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی و کلاسهای مدرسه و دانشگاه فواید و مزایای زیادی دارد. البته این بدان معنی نیست که دانشجو یا دانش آموز در کلاسهای دانشگاه و مدرسه شرکت نکند و فقط در کلاسهای خصوصی حاضر شود. به هر حال در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم تا حد خوبی می توان درس را یاد گرفت. کلاسهای تدریس خصوصی در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه برای پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تحصیل می تواند کاملا مفید و موثر باشد.
اینکه برای موفقیت در امتحان چند جلسه کلاس خصوصی لازم دارید به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به پایه تحصیلی خودتان و اینکه در سالها و ترمهای قبل چقدر درسها را خوب خوانده اید، درسی که می خواهید امتحان بدهید، میزان حضور شما در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه، میزان مطالعه خودتان در این ترم، زمان باقی مانده تا امتحان و .... اشاره کرد.
اگر به صورت کلی خیلی در امتحانات ترمهای قبل موفق نبوده اید و درسها را با نمره پایین قبول شده اید چون برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و ... مباحث تا حدودی با هم مرتبط هستند خوب قاعدتا در ترم حاضر به تعداد جلسات بیشتری برای یادگیری درس و موفقیت در امتحان نیاز دارید. در بسیاری از مواقع وقتی مدرس شما به عنوان مثال ریاضی را تدریس می کند مجبور است برای جبران ضعفهای قبلی مطالبی را از ریاضی ترمهای قبل و سالهای قبل به شما درس بدهد. در نتیجه تعداد جلسات لازم برای موفقیت در امتحان بیشتر خواهد شد.
با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید درسها را بسیار خوب آموزش ببینید. اگر به اندازه کافی زود این کلاسها را شروع نمائید، می توانید در درسی که در حال یادگیری هستید نمره بسیار خوب و حتی 20 بگیرید. اگر از همان اوایل ترم تصمیم بگیرید خوب درس بخوانید و برای دروسی که لازم است در کلاسهای خصوصی شرکت کنید می توانید معدل خودتان را هم ارتقا داده و در اکثر درسهایتان نمرات خوبی بگیرید. البته باید به اندازه کافی زود شروع کنید. اگر ترمهای قبل در امتحانات عملکرد خوبی نداشته اید لازم است هر چه زودتر کلاسهای خصوصی را شروع کنید (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی با آنها بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). برای همه ی دروس لازم نیست از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. اگر از بین درسهای خودتان در بعضی از دروس اشکالات خیلی پایه ای دارید برای این دروس از همان ابتدای ترم شرکت در کلاسهای خصوصی را شروع کنید. ممکن است برای این دروس تعداد جلسات زیادی لازم باشد. اگر در بعضی از دروس دیگر اشکالات کمتری دارید از اواسط ترم شروع کنید و برای تعدادی از درسهای دیگر خودتان که اشکالات کمی دارید در طول ترم خودتان درس را بخوانید و در ایام امتحانات به صورت رفع اشکالی از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. - مطالعه کنید: مزیتهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل
برای عملکرد بهتر در امتحانات به نسبت ترمهای قبل؛ علاوه بر اینکه در طول ترم باید درس بخوانید ممکن است لازم باشد در زمینه های دیگری هم تغییرات اساسی ایجاد کنید. به عنوان مثال اگر قبلا تا جایی که می توانستید از غیبت های خودتان استفاده می کردید و در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه فقط به خاطر حضور غیاب شرکت می کردید، این ترم باید دیدگاه خودتان نسبت به کلاسها را تغییر دهید. حیف نیست وقت شما در کلاس به بطالت بگذرد و بعدا برای همان مطلبی که در کلاس ارائه شده است کلی وقت بگذارید تا بلکه آن را یاد بگیرید؟! برای آموزش و یادگیری بهتر دروس در مرحله اول باید خودتان علاقه نشان دهید. تصمیم بگیرید تا جایی که ممکن است در کلاسها غیبت نکیند. در ضمن، وقتی در کلاس حضر هستید از وقت خودتان بهترین استفاده را داشته باشید. خوب گوش بدهید و جزوه بنویسید. نوشتن جزوه بسیار مهم است. نوشتن جزوه باعث می شود تمرکز بیشتری روی مطالب داشته باشید و درس را خوب یاد بگیرید. در ضمن، همین جزوه بعدا در ایام امتحانات بهترین منبع برای مطالعه خواهد بود. با انگیزه در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر شوید و در صورت لزوم برای یادگیری بهتر دروس از مدرسین تدریس خصوصی کمک بگیرید.
همانطور که می دانید در بسیاری از موارد داشتن معدل بالا مهم و ضروری است. به عنوان مثال اگر در مقطع متوسطه دوم مشغول تحصیل هستید، با خوب درس خواندن و استفاده از کلاسهای مدرسه و جلسات تدریس خصوصی و یادگیری بهتر دروس مزایای زیادی نصیب شما خواهد شد. از طرفی در امتحانات با نمره خوب قبول خواهید شد و دروس را مفهومی و عمقی یاد خواهید گرفت. از طرف دیگر معدل شما افزایش پیدا می کند و چون معدل در کنکور موثر است این افزایش معدل روی بهتر شدن رتبه کنکور شما هم موثر خواهد بود. نکته دیگر اینکه وقتی خوب درس می خوانید و معدل خودتان را ارتقا می دهید، چون درسها را خوب یاد گرفته اید، در کنکور هم بهتر می توانید به تست ها پاسخ دهید و در نتیجه این فایده را هم بدست خواهید اورد. بنابراین با یک تیر چند نشان را خواید زد. وقتی هدفی را برای خودتان تعیین می کنید و سعی می کنید مثلا معدل شما بالای 18 باشد، در مسیر رسیدن به این هدف مزایای بیشتری هم نصیب شما خواهد شد. در مقطع دانشگاه هم داشتن معدل بالا لازم و در بسیاری از موارد ضروری است. بعد از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور و یا برای استخدام در شرکتهای دولتی و خصوصی داشتن معدل بالا یک مزیت به شمار می رود. برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری، گرفتن بورس از دانشگاهها و ... هم حداقل معدل مشخصی را باید کسب کنید. با توجه به مطالب ارائه شده، واضح است که برای موفقیت در تحصیل اینکه معدل بالایی داشته باشید مهم و لازم است. برای اهداف شغلی هم خوب است که معدل خودتان را ارتقا بدهید.
فیزیک یک درس کاملا مفهومی است. مطالب ارائه شده در درس فیزیک با مطالب ارائه شده در درسهایی مانند ریاضی و شیمی متفاوت است. در درس ریاضی روابط و فرمولها آموزش داده می شود و در بسیاری از موارد درک مسئله خیلی لازم نیست. در تمرینات ریاضی یادگیری قواعد ریاضی و حل مسائل و تمرینات با استفاده از آن کافی است. فیزیک درسی است که در ان سعی می شود با استفاده از فرمولها و روابط اتفاقاتی که به صورت واقعی در عالم واقعی می افتد شبیه سازی شود. به عبارت دیگر، در درس فیزیک رابطه و فرمولی که معنی فیزیکی نداشته باشد و یک مسئله واقعی را شبیه سازی نکرده باشد وجود ندارد. بنابراین اگر شما بخواهید درس فیزیک را خوب یاد بگیرید باید سعی کنید معنی فیزیکی روابط را درک کنید و مفهومی و معنی فرمولها را خوب متوجه شوید. به عنوان مثال، در درس فیزیک مکانیک روابطی که برای بدست آوردن مکان، سرعت و شتاب ارائه می شود برای شبیه سازی مسائلی است که در عمل می تواند اتفاق بیافتد. حرکت پرتابی که در این درس مورد بررسی قرار می گیرد را در عمل می توان به صورت واقی مورد بررسی قرار داد. بنابراین اگر می خواهید در درس فیزیک موفق باشید و علاوه بر یادگیری مفهومی و عمیق این درس قشنگ در آن نمره خوبی هم بگیرید، یادگیری سطحی و خواندن سطحی درس را فراموش کنید.
برای قبولی در ریاضی مطالعه در ایام امتحانات کافی است؟ اتفاقا یکی از مهمترین نکاتی که باید مد نظر داشته باشید همین است که اگر مطالعه درس ریاضی را به ایام امتحانات موکول کنید ریسک قبول نشدن شما خیلی زیاد خواهد شد. در طول ترم استرس امتحانات را ندارید و فرصت برای مطالعه درس و حل تمرین و مسئله بسیار زیاد است. در طول ترم با خیال راحت می تواننید درس بخوانید و رفع اشکال کنید. برای یادگیری عمقی و مفهومی ریاضی و اطمینان از نتیجه گرفتن در امتحان ریاضی تا جایی که ممکن است مطالعه ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید.
گروهی ریاضی را بخوانیم بهتر است یا به صورت تک نفره؟ در حالت کلی بهتر است درس ریاضی را به صورت تک نفره مطالعه کنید. ولی بعضا مطالعه گروهی درس ریاضی هم می تواند برای شما مفید باشد. وقتی در حال آموزش متن درس هستید و ریاضی را مرور می کنید و یا می خواهید روی تمرینات ریاضی تفکر و تامل کنید بهتر است خودتان به صورت تک نفره مطالعه کنید. ولی بعضا بد نیست که با دوستانتان به صورت گروهی روی تمرینات کار کنید و با تبادل نظر و همفکری تمرینات را حل کنید و روشهایی که هر کدام از شما برای حل تمرینات به نظرتان می رسد را به اشتراک بگذارید.
استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس می تواند مفید باشد. اگر در درسهای مختلف اشکالات پایه ای دارید و ترمهای قبل عملکرد شما خوب نبوده است، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک امکان خوب در نظر داشته باشید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی آمار و .... برای گرفتن نمره خوب در امتحان می تواند کاملا موثر باشد.
با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در امتحانات و گرفتن نمره خوب در امتحان باید در مرحله اول تصمیم بگیرید که در طول ترم با برنامه ریزی و نظم درس بخوانید. در ادامه شرکت فعال و منظم در کلاسهای خصوصی را در نظر داشته باشید و با تلاش و پشتکار درسها را مطالعه نمائید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای نتیجه گرفتن بهتر در امتحانات و یادگیری بهتر دروس هم می تواند کاملا موثر باشد. اگر درسها را خوب بلد نیستید از همان اوایل یا اواسط ترم در کلاسهای خصوصی شرکت کنید. در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال می توان از این کلاسها استفاده کرد. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی بر روی عبارت مقابل کلیک کنید: مدرسین تدریس خصوصی.
عبارتهای کلیدی: موفقیت در امتحانات، عملکرد بهتر در امتحانات، قبولی در امتحان، معدل بالا، ارتقای معدل
منبع: ایران مدرس

جذب شاگرد و کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی

در این بخش در زمینه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی مطالبی ارائه می گردد. 

 کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی با ایران مدرس

اگر قصد دارید از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالایی بدست آورید ... اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی به صورت مستقل و بدون واسطه فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید ... اگر به کار تدریس علاقه دارید و قصد دارید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید کار خودتان را گسترش دهید و شاگردهای بیشتری جذب کنید ... در هر صورت به سایت ایران مدرس (به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) مراجعه نموده و با عضویت در این سایت به راحتی شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد (بیش از هر سایت تدریس دیگری) و بازدید روزانه آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. این وب سایت برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست شناسی و .... ) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. بنابراین، با عضویت در ایران مدرس و ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت، متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. برای عضویت در سایت ایران مدرس و ثبت آگهی تدریس خصوصی به صورت رایگان و یا ویژه و کسب درآمد از تدریس خصوصی به صورت زیر عمل کنید.

1-     به سایت ایران مدرس مراحعه نمائید.

2-     در صفحه اصلی سایت و در بالای صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید.

3-     فرم عضویت در سایت را تکمیل نمائید.

4-     با استفاده از ایمیل و پسورد انتخابی خودتان حین ثبت نام، وارد کنترل پنل شوید.

5-     در کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.

6-     پس از تایید مدیریت سایت، آگهی تدریس شما نمایش داده خواهد شد.






در چه زمینه هایی می توان در سایت ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ثبت کرد؟ در سایت ایران مدرس در هر زمینه ای می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. به عنوان مثال، علاوه بر موارد گفته شده در بالا، در هر کدام از زمینه های تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی برنامه نویسی، تدریس خصوصی پیانو، تدریس خصوصی کامپیوتر، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی گیتار و ... می توانید آگهی خودتان را ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید.

آیا ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است؟ در سایت ایران مدرس به صورت کاملا رایگان می توانید آگهی تدریس خصوصی خودتان را ثبت نموده و شاگرد جذب کنید. البته در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه ی مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و صفحات داخلی سایت بالاتر از آگهی های تدریس رایگان نمایش داده شده و بازدهی بیشتری دارند و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرند.

عضویت در ایران مدرس برای جذب شاگرد واقعا موثر است؟ ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. علاوه بر آن، چون این وب سایت از نظر گوگل بهینه است، متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت صفحه آگهی های مدرسین هدایت می شوند. نکته دیگر اینکه در ایران مدرس بیش از 10000 مقاله آموزشی، جزوه، سوال امتحانی، جزوه کنکوری، تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس ویژه در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهند شد. در ضمن، تعداد بسیار زیادی از مدرسین آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها (گاها بیش از 20 بار) تمدید کرده اند و نشان می دهد که ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس موثر و مفید است.

برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی و یا معلم خصوصی کلیک کنید.

تدریس خصوصی فیزیک در ایران مدرس (بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران)

اگر در جستجوی لیست کامل مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک هستید .... اگر در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و یا هر جای دیگر ایران قصد دارید از خدمات تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید ... چنانچه قصد دارید درس فیزیک را به صورت عمقی و پایه ای آموزش ببینید ... اگر می خواهید در امتحان فیزیک نمره خوبی بگیرید و یا در کنکور سراسری و آزاد برای درس فیزیک درصد بالایی کسب کنید .... در هر صورت، برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک متوسطه، کنکور و دانشگاهی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس خصوصی در زمینه تدریس فیزیک سایر دروس در آن ثبت نام کرده اند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود.

علاوه بر ارائه خدمات تدریس خصوصی فیزیک در سایت ایران مدرس، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوه های درسی و کنکوری و .... برای یادگیری بهتر این درس توسط دانش آموزان و دانشجویان ارائه شده است. به عنوان مثال، چنانچه در زمینه قیمت، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک سوال دارید مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ را از دست ندهید. قمیت و هزینه و نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی را با قیمت خوبی برگزار کنید و از طرفی از مدرسین با سابقه و مجرب برای یادگیری بهتر دروس و موفقیت در امتحانات کمک بگیرید، بهتر است با این عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی آشنا باشید. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که مدرسین مختلف ریاضی و فیزیک (برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش ریاضی و فیزیک در ایران مدرس به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید) بسته به سابقه تدریس و شرایطی که خودشان دارند قیمتهای متفاوتی را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند. شاید در هیچ زمینه ای و برای هیچ نوع خدماتی بازه قیمتها آنقدر بزرگ نباشد که در کار تدریس خصوصی است. چنانچه قصد دارید از جزوه های آموزشی و سوالات امتحانی فیزیک که به صورت رایگان در ایران مدرس ارائه شده است استفاده نمائید بر روی عبارت دانلود سوال و جروه فیزیک کلیک کنید و در نهایت اگر قصد دارید تست های کنکور فیزیک را به صورت رایگان دانلود نمائید، بر روی عبارت تست کنکور فیزیک و یا سوالات کنکوری فیزیک کلیک نمائید.

فیزیک یک درس کاملا مفهومی و درک کردنی است. درس فیزیک را فقط با حفظ کردن فرمولها و روابط نمی توان یاد گرفت. درس فیزیک اصلا یک درس حفظ کردنی نیست. اگر می خواهید فیزیک را خوب یاد بگیرید باید سعی کنید به صورت مفهومی این درس را بخوانید و معنای فیزیکی روابط را هم برای خودتان تحلیل کنید. برای موفقیت در امتحان فیزیک باید فیزیک را در طول ترم خواند، در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به صورت کامل شرکت کرد و حضور فعال داشت، در کلاسهای آموزشی با تمرکز کامل به مطالب گوش داد، جزوه نوشت و سوال پرسید، بعد از کلاسها، درس فیزیک را مرور کرد و مثالهای حل شده در کلاس را مورد بررسی دوباره قرار داد و درطول ترم تا جایی که وقت اجازه می دهد تمرین و مسئله حل کرد. برای یادگیری بهتر درس فیزیک باید برای آن وقت بگذارید و روابط و مسائل را برای خودتان توضیح دهید. اگر روابط فیزیک خوب فهمیده شود مانند ابزارکارهای مناسبی در درست شما خواهد بود و ممکن است برای حل سوالات راه حلهایی پیشنهاد بدهید که حتی به ذهن مدرس و معلم خودتان هم نرسد. با فهمیدن عمیق روابط فیزیک حتی می توانید برای بعضی از تمرینات چند راه حل ارائه کنید.

اگر مدرس فیزیک هستید و قصد دارید از کار تدریس فیزیک درآمد بالایی بدست آورید مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید.

چگونه از تدریس خصوصی فیزیک درآمد بالایی بدست آوریم؟

منبع: ایران مدرس