تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در  سایت (ایران مدرس) در جزئیات آگهی تدریس خودشان، سوابق کاری، مدرک تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و رزومه کاری خودشان را هم ارائه نموده اند. با مشاهده لیست مدرسین و کلیک بر روی آگهی تدریس ریاضی هر مدرس می توانید مشخصات کامل هر کدام از مدرسین را مشاهده نموده و مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. بعضی از مدرسین برای دروس تدریس خودشان و از جمله برای درس ریاضی جزوه هم ثبت نموده اند. مدرسین تدریس خصوصی ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس، در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی ریاضی در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. با مشاهده آگهی چند مدرس و مقایسه قیمتهایی که ذکر کرده اند می توانید اطلاعاتی در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس کسب نمائید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند و با برقراری تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل به انها می توانید سر قیمت کلاسها به توافق برسید. در سایت (ایران مدرس) هم مطالبی در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) یا استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی چقدر هزینه دارد؟ را مطالعه نمائید.


تدریس خصوصی ریاضی نهم (ریاضیات پایه 9)
هر چه کلاس از حالت متکلم وحده بودن بیشتر خارج گردد و هر چه نوع تدریس بیشتر و بیشتر دو طرفه باشد، کلاسهای بهتری خواهید داشت. در کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس گروهی جدی باشید و هر درسی را که ارائه می کنید جدی بگیرید. اگر خودتان درس را جدی بگیرید، شاگردانتان هم درس را جدی می گیرند و بهتر یاد می گیرند. کلاسهای تدریس را از حالت فقط صحبت کردن خارج کنید. هر چه کلاسها متنوع تر و پویاتر باشد و خود شاگردهایتان در برگزاری آن بیشتر مشارکت داشته باشند، یادگیری بهتر اتفاق می افتد. در سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه تدریس موفق، موفقیت در تدریس، داشتن کلاسهای بهتر و موفق تر و .... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله نحوه تدریس معلم در کلاس، آموزش و تدریس موفق یا نحوه تدریس معلم در کلاس (گروهی و خصوصی) را مطالعه نمائید.
اگر می خواهید کلاس بهتری داشته باشید ... اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس گروهی موفق باشید و علاوه بر رضایت شاگردهایتان از کار تدریس درامد خوبی هم کسب کنید .... اگر هدف شما این است که در کار تدریس روز به روز بهتر و بهتر شوید ... در هر صورت، برای مطالعه در زمینه تدریس بهتر و موفق تر و داشتن شاگردهای موفق تر مقالات زیر را مطالعه نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.
برای موفقیت در کار تدریس و تدریس خصوصی هم مقالات زیادی در همین سایت ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری یا موفقیت در کار تدریس، تدریس خصوصی و آموزش خصوصی را می توانید مطالعه نمائید. اگر می خواهید در کار تدریس موفق شوید در مرحله اول باید با علاقه وارد این کار شوید. باید به نتیجه گرفتن شاگردانتان اهمیت دهید و تمام تلاش خودتان را در این راستا به کار ببندید. باید تلاش کنید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید و بهترین ارائه خودتان را در کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید. مقاله پارامترهای اساسی در موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا هم در این زمینه می تواند موثر و مفید باشد. شرط اصلی برای موفقیت شما در تدریس، تعهد به کار تدریس، جدی بودن در تدریس و تلاش برای نتیجه گرفتن شاگردانتان است.
در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و عواملی که موثر بر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی هستند هم در همین سایت مقالات و مطالب زیادی ارائه شده است. قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله شهر محل تدریس و مکان تدریس، سابقه مدرس تدریس خصوصی، برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل یا آموزشگاه، درسی که باید تدریس شود، مدرک تحصیلی مدرس، زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی (اینکه در طول ترم باشد و یا در ایام امتحانات و ....)، تعداد جلسات تدریس خصوصی و .... بستگی دارد. برای مطالعه کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی بر روی لینک قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، عربی، شیمی، زبان، فیزیک و دروس دانشگاهی یا قیمت تدریس خصوصی کلیک نمائید. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده قیمت هایی است که در متن آگهی مدرسین برای کلاسهای خصوصی ارائه شده است. بر روی لینک لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.
در کلاسهای تدریس خصوصی وقت بیشتری برای ارائه درس و حل تمرین و مسئله توسط مدرس خصوصی وجود دارد. در این کلاسها حتی اگر دانشجو یا دانش آموز به عنوان مثال در درس ریاضی اشکالی داشته باشد که به پایه های قبل برگردد، می تواند به راحتی رفع اشکال کند. کلاسهای تدریس خصوصی معمولا در منزل دانشجو یا دانش آموز برگزار شده و جو راحتی دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی هر سوالی را با خیال راحت می توان پرسید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم زمان کافی برای پرسیدن تمامی سوالات وجود ندارد و هم بسیاری از دانشجویان و دانش اموزان به خاطر ترس از مسخره شدن و .... جرات سوال پرسیدن ندارند. کلاسهای تدریس خصوصی اگر در زمان مناسب شروع شود و خیلی به امتحانات نزدیک نباشد می تواند موثر بوده و در یادگیری دانش آموزان و دانشجویان مفید باشد. البته در ایام امتحانات هم می توان از این کلاسهای برای رفع اشکال استفاده کرد. ولی اگر دانشجو یا دانش آموز درس را به کلی بلد نیست، بهتر است هر چه زودتر کلاسها را شروع کرده و در طول ترم از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نماید. در کلاسهای تدریس خصوصی انتخاب مدرس و استاد با خود دانشجو یا دانش آموز بوده و در صورتی که نحوه تدریس مدرس مناسب و موثر نباشد، می توان مدرس دیگری را جایگزین کرد. به این ترتیب همیشه امکان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی با یک مدرس و معلم خوب وجود دارد. نکته خوب دیگری که در رابطه با کلاسهای خصوصی وجود دارد و می تواند منجر به موفقیت در امتحانات میان ترم و پایان ترم گردد این است که تعداد جلسات تدریس خصوصی و محل برگزاری این کلاسها و اینکه تا کی کلاسها برگزار گردد کاملا اختیاری و دلبخواهی است. تا یکی دو ساعت قبل از امتحان هم می توان از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد.
چند
دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل در این بخش ارائه شده است.

1- در جلسات تدریس خصوصی و نیمه خصوصی تعداد دانشجویان و دانش اموزان بسیار کمتر از جلسات تدریس دانشگاه و مدرسه است و یادگیری بهتر اتفاق می افتد.

2- جلسات تدریس خصوصی را در هر زمانی از روز می توان برگزار کرد و این خود یک عامل مهم برای افزایش بازدهی این جلسات است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی ندارند و دلیل آن برگزاری کلاسها در زمان نامناسب است.

3- تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی را می توان کم و زیاد کرد و هر تعداد جلسه که مورد نیاز باشد را می توان برگزار نمود. می توان جلسات بیشتری را به تمرین و حل مسئله اختصاص داد و بر روی مسائل و مطالب مهمتر متمرکز شد.

4- در کلاسها و تدریس خصوصی به تناسب سطح علمی دانشجو و دانش آموز می توان مطالبی را ارائه کرد که برای او مفیدتر باشد. ممکن است برای یکی از دانش آموزان لازم باشد فرمولها را بیشتر مورد بررسی قرار داد و برای دیگری تمرینات بیشتری حل کرد. کلاسهای تدریس خصوصی انعطاف بالایی دارد.

5- کلاسهای تدریس خصوصی معمولا در منزل دانشجو دانش آموز برگزار می گردد. همین امر باعث می شود که وقت دانشجو و دانش آموز در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشود.
1- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم فرصت خواهید داشت که در بین جلسات تدریس تمرین و مسئله حل کنید و همین امر کیفیت یادگیری شما را خیلی افزایش می دهد.

2- کلاسهای تدریس خصوصی را در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه برگزار کنید و نه به جای انها. به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.

3- در کلاسهای تدریس خصوصی به مدرس خودتان بگویید که جزوه و کتاب درسی و جزوه کلاسی را ملاک قرار دهد و نه جزوه خودش را. به هر حال امتحان پایانی شما از جزوه درسی شما مطرح می گردد.

4- در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه و در کنار جلسات تدریس خصوصی مسئله و تمرین حل کنید. حل تمرین و مسئله برای دروسی مانند ریاضی برای یادگیری مهم و حیاتی است.

5- جلسات تدریس خصوصی را به عنوان مکمل کلاسهای مدرسه و دانشگاه در نظر بگیرید. فکر نکنید همین که در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کردید دیگر لازم نیست کاری انجام دهید.
منبع: ایران مدرس

استخدام تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 96 - جذب مدرس و معلم خرداد96

استخدام تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 96 - جذب مدرس و معلم خرداد96 - اگر در جستجوی آگهی های استخدام مدرس، معلم و دبیر تدریس خصوصی در سال 96 ، اردیبهشت96 و خرداد96 هستید و می خواهید در اردیبهشت و خرداد 96 که مصادف با ایام امتحانات میان ترم و پایان ترم است، از کار تدریس به صورت پاره وقت و تمام وقت درآمد کسب نمائید، به بزرگترین سایت تدریس ایران که تا سال 96 بیش از 16000 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد مراجعه نموده، در سایت عضو شوید و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود. بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

برای موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- قبل از کلاس اگر بر مطلب تسلط ندارید آن را مطالعه کنید.

2- سر وقت در کلاس حاضر باشید.

3- در کلاس جدی باشید و در عین حال سعی کنید کلاس خسته کننده ای نباشد.

4- حین توضیح درس از شاگردتان سوال بپرسید و او را هم در مباحث و توضیحات دخیل کنید.


برای موفقیت در کلاسهای درس و موفقیت در تدریس خصوصی و همچنین خوب تدریس کردن موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- قبل از حضور در جلسات تدریس خصوصی یا کلاسهای تدریس و آموزش گروهی مطلب تدریسی را خوب مطالعه کنید. هر چه قبل از جلسه تدریس آمادگی بیشتری داشته باشید در کلاس بهتر ظاهر خواهید شد.

2- در کلاس تدریس هم انعطاف داشته باشید و هم در عین حال جدی باشید. سعی کنید کلاس خشک و بی روح نباشد. از طرف کنترل کلاس نباید از دست شما خارج شود. این امر در کلاسهای تدریس گروهی مهمتر است چون معمولا در جلسات تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد شاگردان کمتر هستند، کنترل کلاس خیلی راحتتر است.

رای داشتن یک تدریس موفق و تبدیل شدن به یک مدرس موفق در مرحله اول خودتان باید بر مطالب تدریسی به صورت کامل مسلط باشید. هر چه تسلط شما بر دروس تدریسی بیشتر باشد، در زمان کمتری حجم بیشتری از مطالب را می توانید تدریس کنید و در ضمن کلاس مفیدتری هم خواهید داشت. بنابراین قبل از حضور در کلاسهای تدریس خصوصی و یا کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه سعی کنید تا جایی که ممکن است خودتان درس را خوب بلد باشید. مطلب دیگری که برای داشتن تدریس موفق باید در نظر بگیرید این است که در کلاس درس به صورت متنوع تدریس کنید و تلاش کنید که کلاس برای شاگردانتان خسته کننده نباشد. در کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی به صورت ترکیبی عمل کنید. هم درس را ارائه نمائید هم تمرین و مسئله حل کنید و هم به دانشجویان و دانش آموزان اجازه دهید به سوالات و تمرینات پاسخ دهند. هر از چند گاهی سوالی بپرسید و میزان مفید بودن مطالبی که ارائه می کنید را بررسی نمائید.

حتما بخوانید: مهمترین عوامل برای موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی


iranmodares


موفقیت در کار و شغل تدریس و تدریس خصوصی
دانش آموزان و دانشجویان باید به جلسات تدریس خصوصی فقط به عنوان عاملی که کمک می کند تا نتایج بهتری بگیرند و یا نقاط ضعف را برطرف کند، نگاه کنند. کار اصلی به عهده خود دانشجو یا دانش آموز است. در کنار استفاده از یک مدرس خصوصی خوب و جلسات تدریس خصوصی تلاش، پشتکار و برنامه ریزی منطقی ای باید وجود داشته باشد. مدرسین نیز باید در جلسات تدریس به اندازه کافی در این امر دانش آموز یا دانشجو را راهنمایی نمایند. بد نیست در همان جلسات تدریس خصوصی برنامه ای برای فاصله بین دو جلسه در نظر گرفته شده و تمریناتی نیز به دانش آموز یا دانشجو واگذار گردد.
بنابراین، سعی کنید در زمان تدریس به ((چگونه نگاه کردن)) خود توجه داشته باشید. معلمانی که با مهربانی به فراگیرند گان نگاه می کنند تأثیر بیشتری در جلب توجه آنان دارند- در حالی که می دانیم نگاه اولین ابزار برقراری ارتباط عاطفی با فراگیرنده است. به یاد داشته باشید که فراگیرند گان خاصی در جلب نگاه معلم بیشتر مؤثر ند و معلم بیشتر به آن ها نگاه می کند. فراگیرند گان دیگر نیز در ضمیر نا خود آگاه خود متوجه هستند که معلم به چه کس یا کسانی بیشتر نگاه می کند. از این رو، حس حسادت آن ها تحریک می شود. ابتدا ممکن است دست برداشتن از این عادت که معلم به فراگیرند گان خاص بیشتر نگاه می کند دشوار باشد، اما تمرین کنید تا بتوانید به همه ی دانش آموزان یکسان نگاه کنید.فنون روان شناختی در تدریس
چگونگی برگزاری جلسات تدریس خصوصی موفق و مفید در این بخش توضیح داده می شود. به منظور برگزاری جلسات تدریس موفق و مفید موراد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- سعی کنید جلسات تدریس خشک و بی روحی نداشته باشید.

2- زمان برگزاری جلسات بسیار بلند نباشد.

3- قبل از جلسات تدریس مطالعه داشته باشید.

4- از دانشجو و دانش آموز حل تمرین و مسئله بخواهید.

5- بعضا اجازه دهید شاگردتان به زبان خودش مطالب را توضیح دهد تا بفهمید که آیا مطلب را گرفته است یا نه.

6- مطلب را عمقی و مفهومی توضیح دهید و در عین حال سرعت تدریس را حفظ نمائید.

7- در جلسات تدریس به اندازه کافی مثال و تمرین حل کنید.
اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و تدریس در دانشگاه موفق باشید و بهترین روش تدریس در دانشگاه را داشته باشید، در کلاس درس با انرژی تدریس کنید. باید حواستان به تک تک دانشجویان باشد و اگر دیدید یکی از دانشجویان به درس گوش نمی دهد از او سوال بپرسید و به این ترتیب باعث شوید که بقیه دانشجویان هم بهتر به درس گوش دهند. برای داشته تدریس عالی در دانشگاه باید دانشجویان هم در روند ارائه درس مشارکت داشته باشند. از آنها سوال بپرسید و از آنها توضیح بخواهید. اگر خود دانشجویان در ارائه مباحث مشارکت کنند، هم کلاس جذابتر خواهد بود و هم درس را بهتر یاد می گیرند. در کنار استفاده از امکاناتی مانند پاروپوینت و ... خودتان هم از وایت برد استفاده نموده و مطالب را بر روی تخته بنویسید. ارائه درس تنها با استفاده از پاورپوینت خیلی موثر نخواهد بود.
ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس پربازده، مفید و موثر است. بعضی از مدرسین بیش از 15 بار هم آگهی تدریس ویژه خودشان را تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس است. اگر شما هم آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید و رزومه خوبی از خودتان ارائه کنید و در کنار آن آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید، به احتمال بسیار زیاد می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد کسب نمائید. اینکه آگهی تدریس ثبت نمائید و خودتان شاگرد جذب کنید، به نسبت همکاری با آموزشگاهها و جستجوی آگهی های استخدامی مدرس و ...، مزیتهای فراوانی دارد. از جمله اینکه کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید و درصدی به اموزشگاهها پرداخت نمی کنید. در ضمن هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید و اگر خوب تدریس کنید درآمد شما به مرور افزایش می یابد. برای ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام اگهی تدریس خودتان را درج کنید.


درآمد تدریس و تدریس خصوصی، درامد مدرسین

درآمد تدریس و تدریس خصوصی، درامد مدرسین خصوصی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر در زمینه درآمد تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و تدریس زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، دروس دانشگاهی، دروس کنکوری، درآمد تدریس ابتدایی، نحوه جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد از تدریس، درآمد تدریس در آموزشگاهها و درآمد تدریس در منزل و ... سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید.
iranmodares

میزان موفقیت شما در جذب شاگرد: مسلما میزان درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و زبان و .... با تعداد شاگردهایی که جذب می کنید نسبت مستقیم دارد. هر چه شاگردهای بیشتری داشته باشید، درامد شما هم از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین در مرحله اول باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید (این مقاله را بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی) و تا جایی که برای شما ممکن است تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- خوب تدریس کنید. برای موفقیت در کار تدریس مهمترین عامل این ست که خوب تدریس کنید. اگر همان جلسه اول تدریس نشان دهید که در کار تدریس حرفه ای هستید، جلسات تدریس ادامه پیدا می کند. در غیر اینصورت، جلسات تدریس شما به همان یک جلسه اول ختم می گردد. قبل از جلسه تدریس در خودتان آمادگی لازم را ایجاد کنید. اگر خوب تدریس کنید، شاگردهایی که این ترم داشته اید، ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. ضمنا شما را به آشناهای خودشان هم معرفی خواهند کرد.
2- پشتیبان شاگردهای خودتان باشید. در هر زمینه ای که لازم است از شاگردهای خودتان حمایت کنید. در ایام امتحانات خصوصا حمایت بیشتری لازم است. به نتیجه گرفتن شاگردانتان علاقه مند بوده و پیگیر آن باشید. اگر شاگردهای شما حس کنند که شما واقعا برایتان نتیجه گرفتن انها مهم است و در این راه تلاش می کنید، به سختی مدرس دیگری را جایگزین شما خواهند کرد.

3- با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. اگر شما ریاضی درس می دهید و یکی از همکارانتان زبان انگلیسی، ممکن است شاگرد ایشان مدرس ریاضی لازم داشته باشد و یا شاگرد شما به کلاسهای تدریس خصوصی زبان نیاز داشته باشد. بنابراین با داشتن ارتباط با همکارانتان می توانید شاگردهای خودتان را به همدیگر معرفی نموده و به این ترتیب تعداد جلسات تدریس و در نتیجه درآمدتان از تدریس و تدریس خصوصی را افزایش دهید.

4- کیفیت جلسات تدریس خودتان را افزایش دهید. هر تعداد شاگرد هم که بتوانید جذب کنید، اگر نتوانید انها را حفظ کنید فایده ای ندارد. سعی کنید کیفیت جلسات خودتان را به حد عالی برسانید. به نحوی که شما را به دیگران هم معرفی کنند. در بساری از اوقات شاگردهای شما در صورت خوب و عالی بودن کیفیت تدریستان، ترمهای بعد هم با شما تماس گرفته و دوستان و آشنایان خودشان را به شما هم معرفی می کنند. در جلسات تدریس بر درس مسلط باشید.


جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل
5- خوب نتیجه بگیرید: هدف نهایی شما از برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی باید این باشد که شاگرد شما نتیجه خوبی بگیرد. به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. فقط به دنبال این نباشید که پول خودتان را بگیرید و بروید بلکه سعی کنید به هر ترتیبی که شده در طول ترم شاگرد یا شاگردهایتان را به گونه ای هدایت و راهنمایی کنید که در نهایت نتیجه مطلوب را بگیرند. در جلسات تدریس و در خارج از جلسات تدریس خصوصی هم به آنها مشاوره و راهنمایی بدهید. برای شاگردانتان برنامه ریزی کنید. از انها امتحان بگیرید و نتیجه را بهبود بدهید. بین جلسات تدریس به آنها تمرین و مسئله بدهید و در جلسات بعدی تدریس حل را از آنها بخواهید.