تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل و آنلاین

در این مقاله در رابطه با بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل و آنلاین توضیح داده می شود. برای کسب اطلاعات کامل در زمینه نرخ کلاس های خصوصی ریاضی به صورت ساعتی و جلسه ای و هزینه کلاس ریاضی در منزل یا اینترنتی توسط اساتید مجرب بر روی عبارت توضیحات کامل نرخ کلاس خصوصی ریاضی در منزل کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت بهترین مدرسین خصوصی درس ریاضی هم می توانید لیست کامل اساتید ریاضی و نرخ های درخواستی اساتید را ببینید. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل، ساعتی یا جلسه ای، به عوامل مختلفی بستگی دارد. وقتی تعداد جلسات بالایی نیاز دارید مدرسین هزینه هر جلسه را کمتر در نظر می گیرند. اگر فاصله محل سکونت مدرس با منزل شما زیاد باشد هزینه ها را بالاتر می گویند. پس با استادی کلاسها را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی و موقعیتی به شما نزدیکتر باشد. در نهایت ارزان هماهنگ کردن کلاسها خوب است ولی مهمتر از آن این است که نتیجه بگیرید.

- تاثیر انلاین و یا حضوری بودن کلاس ها بر حق الزحمه تدریس خصوصی ریاضی: شما می توانید به صورت حضوری (در منزل یا آموزشگاه) و یا به صورت اینترنتی و آنلاین از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید. در کلاس های تدریس ریاضی به صورت مجازی و یا اینترنتی معمولا چون استاد مسیری را برای رسیدن به منزل شاگرد طی نمی کند، در نتیجه هزینه کمتری هم برای این کلاس ها در نظر گرفته می شود. بنابراین اگر درخواست کلاس انلاین دارید هزینه این کلاس ها معمولا کمتر است.
هزینه کلاس های خصوصی ریاضی برای هر جلسه می تواند از 40 هزار تومان برای هر جلسه یا کمتر تا 200 هزار تومان برای هر جلسه و یا بیشتر هم متغیر باشد. بهتر است شما در همین سایت ایران مدرس رزومه اساتید و در کنار آن قیمت کلاس های ریاضی دانشگاه تعیین شده توسط هر استاد را ببینید. با توجه به رزومه کاری، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل خود استاد و سوابق تدریس ایشان و ... خودتان تشخیص خواهید داد که هزینه پیشنهادی مدرس برای کلاس ها مناسب است یا نه.

پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)

یادآور می شویم و آن هم این است که اولویت اول را برای این مطلب در نظر بگیرید که استاد خوبی داشته باشید و با یک معلم با تجربه و با سابقه کلاس ها را هماهنگ نمائید و فقط به نبال ارزان هماهنگ کردن کلاس ها نباشید. البته در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید و با هر قیمتی می توانید یک معلم خوب را انتخاب نمائید. ولی به هر حال در نظر داشته باشید که نتیجه گرفتن شما مهمتر است و بهتر است معیار اصلی شما برای انتخاب استاد این باشد که رزومه و سابقه کاری خوبی داشته باشد و خوب تدریس کند. هزینه پایین در اولویت بعدی قرار دارد.

تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس های ریاضی: بعضی از اساتید در متن تبلیغ خودشان هم ذکر کرده اند که کلاس های خودشان را تضمینی برگزار می کنند. این کلاس ها به نسبت کلاس های معمولی قیمت بالاتری دارد. در سال 98 اگر قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده کنید این مورد را هم در نظر داشته باشید. بعضی از معلم های ریاضی نهم و سایر مقاطع در عنوان تبلیغ و یا متن اگهی خودشان ذکر نموده اند که جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت برگزار می نمایند. در چنین مواردی اگر جلسه اول راضی بودید که هزینه را پرداخت می کنید و کلاس ها را ادامه می دهید. در غیر اینصورت کلاس ها ادامه پیدا می کند و با توجه به مطلب ذکر شده توسط استاد یا هزینه ای پرداخت نمی کنید و یا نصف آن را پرداخت می نمائید.
حضوری یا آنلاین بودن کلاس ریاضی: در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی در سال 98 نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که کلاس هایی که به صورت مجازی، آنلاین و اینترنتی برگزار می شوند می تواند 20 تا 30 درصد ارزانتر به نسبت کلاس های معمولی و حضوری برگزار شود. چون به هر حال وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و به همین دلیل با هزینه پایین تری تدریس را انجام خواهد داد.

نحوه ارزان هماهنگ کردن کلاس های ریاضی: راهکارهایی برای هماهنگی کلاسها با قیمت مناسب وجود دارد. به عنوان مثال می توانید به معلم ریاضی ای که هماهنگ کرده اید شاگردهای جدید معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. به هر حال معلمین و اساتید هم دوست دارند تعداد شاگرد بیشتری داشته باشند و در نتیجه درامد بالاتری بدست آورند. با معرفی هر شاگرد به استاد  خودتان می توانید درصدی تخفیف از ایشان بگیرید. در حالت دیگر می توانید کلاسهای نیمه خصوصی که ارزان تر است را در نظر داشته باشید و دو نفره در کلاسهای ریاضی ششم یا سایر مقاطع شرکت کنید. اگر می خواهید تخفیف خوبی از مدرسین ریاضی بگیرید و این کلاسها را ارزان و با قیمت مناسب داشته باشید نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است که در طول ترم و خصوصا اوایل ترم کلاسهای ریاضی را هماهنگ کنید. اوایل ترم چون معلم ها کلاسهای کمتری دارند و سرشان خلوت تر است حاضر خواهند بود که با قیمت مناسبتری کلاس را برای شما برگزار نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک یا اینجا کلیک کنید.