تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

میزان درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

در این بخش به سوال میزان درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ پاسخ داده می شود. در این بخش در زمینه موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی مطالبی ارائه می گردد. برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- کلاسهای تدریس ریاضی خودتان را با کیفیت بالا برگزار نمائید. در کلاسهای تدریس ریاضی تنوع ایجاد کنید. نحوه تدریس را به گونه ای تنظیم کنید که کلاس خسته کننده نباشد. هم درس بدهید و هم تمرین حل کنید. بعضا از خود شاگردتان بخواهید تمرین یا مثالی را حل کند.

2- در کلاسهای تدریس ریاضی همزمان با ارائه درس ارزیابی هم داشته باشید. سوال بپرسید و میزان یادگیری شاگردهایتان را بسنجید. به انها تمرین بدهید و حل تمرینات را بررسی نمائید. اگر شاگرد شما درس ریاضی را خوب یاد نگرفته است در روند تدریس خودتان تغییری ایجاد کنید.

3- فقط تدریس نکنید. مشاوره بدهید و برای شاگردانتان برنامه ریزی کنید. کاملا پیگیر میزان پیشرفت انها باشید. دلسوزانه و متعهدانه برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان بکوشید. اگر روند پیشرفت مناسب نیست مسئولیت آن را بپذیرید و با ایجاد تغییر مناسب شرایط را بهبود ببخشید.
کار تدریس خصوصی می تواند یک کار پردرآمد برای شما باشد. البته اگر در این زمینه خوب عمل کنید. به تمام حرفه های دیگر هم که نگاه کنید، افرادی را می بینید که درآمد های بالایی کسب می کنند و در عین حال در همان حرفه افرادی از بد بودن اوضاع می نالند. بنابراین اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، اینکه بتوانید درآمد خیلی خوبی بدست آورید و یا در حد معمولی باقی بمانید به خودتان بستگی دارد. در هر کار و شغلی درآمد های خوب را افرادی بدست می آورند که در مرحله اول به کار خودشان علاقه دارند و در مراحل بعدی به بهترین شکل خدمات خودشان را ارائه می دهند. این افراد به کار و شغل خودشان متعهد هستند و سعی می کنند مشتریان را همواره راضی نگه دارند. اگر شما هم قصد دارید از کار تدریس و تدریس خصوصی درامد خوب و عالی ای کسب نمائید، در مرحله اول باید به تدریس علاقه داشته باشید. اگر به کار تدریس علاقه ندارید و یا از آن خوشتان نمی آید از سر ناچاری به این کار روی نیاورید. کارهای دیگری مطابق با علاقه خودتان را می توانید پیدا کنید. در مرحله بعد سعی کنید در کار تدریس عالی عمل کنید تا درآمد عالی داشته باشید. کلاسهای با کیفیت و پرمحتوا داشته باشید و به نتیجه گرفتن و قبولی شاگردانتان فکر کنید. اگر شاگردهایتان موفق عمل کنند شما هم موفق شده و درآمد خوبی خواهید داشت.
اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه، دانشگاهی، ریاضی کنکور، هندسه، جبر و ... فعالیت داشته باشید راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقالاتی که در بالا معرفی شد می توانید با این راهکارها آشنا شده و به راحتی شاگرد جذب کنید. یکی از بهترین راهکارها برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد از آموزش ریاضی در منزل ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی که آگهی تدریس خودشان را در ایران مدرس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک کنید). برای درج اگهی تدریس ریاضی در این سایت، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. البته اگر می خواهید آگهی شما موثر تر باشد می توانید تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید. برای حصول بازدهی بیشتر باید آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید (مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید). تعداد زیادی از مدرسینی که در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند، آگهی تدریس ویژه خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند و این نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است.


iranmodares


کار تدریس خصوصی کار خوب و پردرآمدی است. تدریس خصوصی به نسبت زمانی که از شما می گیرد درآمد بالایی دارد. البته همانطور که می دانید در هر کاری بعضی از افراد درامدهای بسیار خوبی دارند و افراد دیگری هم در همان حرفه از شرایط و اوضاع بد کاری می نالند. بنابراین درامد تدریس خصوصی به خود مدرس هم بستگی دارد. در همین سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، کسب درامد و افزایش درامد از کار تدریس ، راهکارهای موفقیت در تدریس خصوصی و تبدیل شدن به یک مدرس موفق و .... ارائه شده است. برای مطالعه در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟ برای مطالعه در زمینه چگونگی ثبت آگهی تدریس موثر و پربازده مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده به منظور مطالعه در زمینه نحوه جذب شاگرد مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی و برای مطالعه در زمینه درآمد مدرسین و نحوه کسب و افزایش درآمد از تدریس خصوصی مقاله بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی + درآمد مدرسین را مطالعه نمائید.
برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید

1- دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید. با تدریس دروس مورد علاقه خودتان، بهتر تدریس می کنید و شاگردهای شما هم بهتر نتیجه می گیرند.

2- بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. هر چه خودتان دروس را بهتر بلد باشید نحوه تدریس شما در کلاسهای خصوصی و گروهی بهتر و با کیفیت تر خواهد بود.

3- به کار تدریس تعهد داشته باشید. نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد. هر کاری که در طول ترم برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان لازم است انجام دهید.

4- پشتیبان و حمایتگر باشید. هم در طول ترم و هم در ایام امتحانات به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در برنامه ریزی به آنها کمک کنید.

5- مطالعه مقاله ویژگیهای یک معلم و مدرس موفق کدام است؟ در زمینه موفقیت در تدریس می تواند مفید باشد.
- موفقیت در تدریس خصوصی و تسلط بر دروس تدریسی: عامل دیگری که بریا موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی بسیار مهم است میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان است. دقت کنید، بحث تسلط است و نه بلد بودن. هر چه میزان تسلط شما بالاتر باشد در زمان کمتری مطالب بیشتری را با کیفیت بالاتری تدریس خواهید کرد و در نتیجه شاگردهای شما نتیجه مورد نظر را خواهند گرفت. تا جایی که می توانید تسلط خودتان را بر دروس تدریسی خودتان افزایش دهید. بر روی خودتان کار کنید و مسلط تر شوید تا نتایج آن را در قالب رضایت شاگردها و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ببینید. هر چه بر درس مسلط تر باشید فن بیان بهتری هم خواهید داشت و شاگردهایتان دروس را بهتر خواهند فهمید. حتی اگر دروس را بلد هستید باز هم مطالعه کنید و بعد سر کلاس بروید.
ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و با درج آگهی و تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، متقاضیان تدریس زیادی از آگهی شما بازدید خواهند کرد. در این وب سایت جزوات آموزشی ریاضی، نمونه سوالات امتحانی ریاضی، تست کنکور و جزوات کنکور ریاضی، حل تمرینات کتابهای درسی ریاضی و .... هم ارائه شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و تبلیغات تدریس شما در بین آگهی های مختلف با موضوعات متفاوت گم نخواهد شد. تمامی بازدیدکنندگان ایران مدرس در جستجوی لیست مدرسین تدریس خصوصی و یا مطالب آموزشی وارد این سایت می شوند و برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی و تدریس ریاضی ایران مدرس بهترین گزینه است. همین الان در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان و .... را جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در صدر نتایج (جایگاه اول تا سوم) قرار دارد. همین امر باعث می شود متقاضیان تدریس خصوصی آگهی تدریس شما در زمینه آموزش ریاضی و یا سایر دروس را به راحتی پیدا کنند و با شما تماس بگیرند. با توجه به مطالب گفته شده، ایران مدرس بهترین سایت برای درج تبلیغات تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری است. هر جای ایران که ساکن هستید، برای کسب درامد از تدریس خصوصی ریاضی فرصت ثبت تبلیغات در ایران مدرس، به عنوان تخصصی ترین سایت آگهی تدریس خصوصی را از دست ندهید.
برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب نمائید. باید روشهای مختلف جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. در ادامه باید بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. باید در زمینه تدریس خصوصی آنقدر خوب عمل کنید که شاگردهایتان مدرس دیگری را جایگزین شما نکنند. قیمتهای کلاسهای خصوصی را باید مناسب انتخاب کنید که هم در نهایت درآمد خوبی از کار تدریس خصوصی داشته باشید و هم با قیمتی که تعیین کرده اید به اندازه کافی بتوانید شاگرد جذب نمائید. در نهایت باید بتوانید شاگردهای خودتان را به نتیجه برسانید تا ترمهای بعد دوباره سراغ شما بیایند و برای سایر دروس خودشان با شما تماس بگیرند. انتخاب دروسی که تدریس می کنید در موفقیت شما در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالای شما از تدریس خصوصی موثر است. دروسی را انتخاب نمائید که خودتان هم به آنها علاقه مند هستید و از تدریس آن لذت می برید و در عین حال متقاضی برای تدریس خصوصی ان دروس زیاد باشد. دروسی مانند ریاضی، زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، شیمی ، فیزیک، آیلتس و .... متقاضی بالایی برای تدریس خصوصی دارند. در همان مجموعه تدریس خصوصی ریاضی ممکن است شما تدریس درس هندسه را بیشتر از جبر و احتمال دوست داشته باشید (به عنوان مثال). در این حالت بیشتر در زمینه تدریس هندسه فعالیت داشته باشید. اگر در زمینه آموزش کنکور و دروس کنکوری بتوانید فعالیت کنید، در این حالت هم درآمد خوبی از تدریس خصوصی می توانید داشته باشید. البته فعالیت در زمینه تدریس دروس کنکوری راحت نیست و برای کسب اعتماد والدین شاگردهایتان باید سابقه کاری بالایی داشته باشید و ثابت کنید که کلاسهای شما مفید خواهد بود.
اگر در حال حاضر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و می خواهید درامد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید و یا قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید و درامد کسب کنید، در هر صورت موارد زیر می تواند مفید و موثر باشد.

1- اگر می خواهید در بلند مدت درامد خوبی از تدریس خصوصی بدست آورید باید خوب و حتی عالی تدریس کنید به نحوی که شاگردهایی که الان دارید ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند. اگر هر ترم بخواهید شاگردهای جدیدی جذب کنید، کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی سخت خواهد شد. چون هر ترم ممکن است به اندازه کافی شاگرد نداشته باشید. اما اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای قبلی شما دوباره با شما تماس بگیرند، در این صورت همیشه به اندازه کافی شاگرد خواهید داشت و درآمد خوبی از تدریس کسب خواهید کرد.

2- اگر نحوه تدریس شما و برنامه ریزی ای که برای شاگردهایتان انجام می دهید و همچنین مشاوره هایی که در کلاسهای خصوصی به آنها می دهید باعث نتیجه گرفتن شاگردانتان شود، ترمهای بعد هم با شما تماس می گیرند و درامد شما از تدریس افزایش می یابد. تنها یک هدف داشته باشید و آن هم نتیجه گرفتن شاگردهایتان به هر نحو و به هر صورت ممکن باشد.

3- برای کسب درامد از تدریس و یا افزایش درامد خودتان از کار تدریس خصوصی باید به کار تدریس متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان در اولویت اول باشد. با موفق شدن شاگردهایتان شما هم در تدریس موفق خواهید بود.

4- به گونه ای در زمینه تدریس فعالیت کنید که انگار به شاگردهایتان تضمین قبولی داده اید. حتی اگر در واقع به آنها تضمین نداده اید پیش خودتان این ذهنیت را داشته باشید و عالی تدریس کنید. تعدادی از مدرسین از همان ابتدای کار قول تضمینی بودن کلاسها را می دهند و اگر شاگرد انها نتیجه نگیرد مبلغی دریافت نمی کنند. ممکن است شما هم این کار را انجام دهید و یا نه. در هر صورت، پیش خودتان فرض کنید که کلاسهای شما تضمینی هستند و با تمام وجود برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش کنید.
همانطور که گفته شد، برای جذب شاگرد روش های مختلفی وجود دارد که در مقالاتی که در بالا معرفی شد به صورت کامل این روشها توضیح داده شده است. به صورت خلاصه می توان گفت برای جذب شاگرد روشهایی مانند تماس با آموزشگاههای تدریس خصوصی و تقاضای شاگرد و کلاس، چاپ تراکت و توزیع آن در محلات مورد نظر و یا در دانشگاهها و مدارس، تبلیغ در روزنامه و مجلات در زمینه تدریس خصوصی، ساختن یک وبلاگ برای خودتان و معرفی توانایی های خودتان در زمینه تدریس خصوصی درآن، تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغاتی اینترنتی و خصوصی ثبت آگهی تدریس در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند  سایت: ایران مدرس)، ارتباط با سایر مدرسین و معرفی شاگرد به آنها و گرفتن شاگرد از آنها، سپردن به شاگردهای فعلی خودتان که دوستان و همکلاسی هایشان را به شما معرفی نمایند، اگر دانشجو هستید انجام تدریس خصوصی به همکلاسی های خودتان که در سطح تحصیلی پایینتری قرار دارند و .... وجود دارد. البته ممکن است روشهای دیگری هم برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی وجود داشته باشد که در این بخش به آن اشاره نشده باشد.
دو جلسه تدریس خصوصی را یکی کنید: روش خوبی که برای افزایش تعداد جلسات تدریس خصوصی در روز وجود دارد و با استفاده از ان می توانید درآمد خودتان را افزایش دهید این است که برای شاگردهایتان دو جلسه را با هم برگزار نمائید. البته همه ی شاگردهایتان این را قبول نخواهند کرد. اگر می خواهید از این روش استفاده کنید، بین دو جلسه تدریس خصوصی یک ربع یا 20 دقیقه به شاگردتان استراحت بدهید تا بازدهی کلاسها کم نشود.
کلاس های نیمه خصوصی برگزار نمائید: راهکار دیگری برای افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی وجود دارد. به جای کلاسهای خصوصی، کلاسهای نیمه خصوصی برگزار کنید. مثلا به جای جلسه ای 70 هزار تومان می توانید کلاسها را دو نفره برگزار نموده و از هر نفر 50 هزار توان بگیرید. به این ترتیب هم قیمت کلاسها برای شاگردانتان پایینتر خواهد بود و هم در نهایت درامد شما از تدریس خصوصی بیشتر خواهد شد.
آگهی تدریس خصوصی خودتان در همین سایت را ویژه کنید: در سایت ایران مدرس که تا مرداد 96 بیش از 16500 مدرس تدریس خصوصی ثبت نامی دارد می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی در جایگاه بالاتری به نسبت اگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی قرار دارد. برای مشاهده هزینه آگهی ویژه تدریس خصوصی بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.
اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کرده و درآمد کسب کنید، فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در تماس خواهند بود. شما می توانید آگهی تدریس خودتان را در زمینه آموزش ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست، زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، انواع نرم افزارها، کامپیوتر، دروس تخصصی دانشگاه، ریاضی و فیزیک دانشگاه، ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل، ریاضی 1 و 2 عمومی دانشگاه، محاسبات عددی، آیلتس و تافل و .... در ایران مدرس درج نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی تدریس موثر و موفق مقاله آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید. کار تدریس خصوصی خصوصا در شهرهای بزرگ گزینه بسیار خوبی برای کسب درآمد است. در شهرهای بزرگ مانند تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و ... تقاضا برای تدریس خصوصی بیشتر است و می توانید با فعالیت در این زمینه کسب درآمدنمائید. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت حالتی که از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب کنید هم بهتر است. چون در حالت اول لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد درآمد خودتان را به آموزشگاه پرداخت نمائید. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. خوب تدریس کنید و به نتیجه گرفتن شاگردانتان فکر کنید تا ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر شده و درامد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید. اگر این کار را انجام دهید هم خودتان از تدریس لذت می برید و هم موفق تر خواهید بود.

درآمد تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و .... به زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی هم بستگی دارد. معمولا در ایام تابستان و اوایل ترم که متقاضی برای تدریس و تدریس خصوصی کمتر است، مدرسین قیمتهای پایینتری را پیشنهاد می دهند و به کسب درآمد پایینتر از کار تدریس هم راضی هستند. در ایام امتحانات درآمد مدرسین تدریس خصوصی به شدت افزایش پیدا می کند و حتی بعضا کلاسهای بیشتر را نمی پذیرند. درآمد مدرسین به سابقه کار و مدرک تحصیلی مدرس و دانشگاه محل تحصیل ایشان هم بستگی دارد. دبیران و معلمان رسمی هم معمولا قیمتهای بالاتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند و والدین هم چون به آنها بیشتر اعتماد می کنند مبالغ بالاتری می پردازند. در نتیجه دبیران رسمی و معلمان آموزش و پرورش در کنار کلاسهای اصلی خودشان از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی می توانند بدست بیاورند. درآمد تدریس خصوصی دروس کنکوری (اگر بتوانید در این زمینه فعالیت کنید و اعتماد والدین دانش اموزان را جلب کنید که فرزندانشان را برای قبولی به شما بسپارند) به نسبت تدریس دروس متوسطه و ابتدایی و دانشگاهی خیلی بالاتر است ولی کار کردن و جذب شاگرد در این زمینه هم سخت تر می باشد.

منبع: ایران مدرس

قیمت تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان، زیست، شیمی سال 96 و 97

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان، زیست، شیمی سال 96 و 97 و .... ارائه می گردد. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی است. در وب سایت (ایران مدرس) مدرسین ثبت نامی در جزئیات آگهی خودشان علاوه بر سابقه کاری، روزمه درسی، سوابق تدریسی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی خودشان، هزینه ای که برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر دارند را هم ثبت نموده اند.با مشاهده آگهی مدرسین به صورت حدودی هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را متوجه خواهید شد. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین، آگهی تدریس خصوصی مدرسین و هزینه ای که هر کدام از مدرسین برای کلاسهای خصوصی ثبت کرده است، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. سعی کنید کلاسها را با مدرسینی هماهنگ نمائید که رزومه کاری و سوابق تدریس بهتری دارند. قیمت پایین برای کلاسهای تدریس خصوصی خوب است ولی نتیجه گرفتن شما مهمتر است.
برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبانهای انگلیسی، آلمانی و فرانسه به ترتیب بر روی عبارت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک نمائید. بعد از مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی، بر روی آگهی تدریس مدرسین کلیک کنید تا هم رزومه کاری و سوابق تدریس هر مدرس را مشاهده نمائید و هم قیمت و هزینه ای که هر مدرس برای کلاس خصوصی زبان در نظر دارد را مشاهده کنید. قیمت کلاسهای خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این مقاله به صورت مختصر بررسی می گردد و در مقالات قبلی ارائه شده در ایران مدرس هم بررسی شده است. به صورت کلی قیمت کلاس خصوصی برای دروس ابتدایی بین 20 تا 60 یا 70 هزار تومان برای یک جلسه، دروس دبیرستان هم 30 تا 80 هزار تومان است. البته این قیمتها حدودی  و تقریبی است و یک مدرس با تجربه و دبیر رسمی با سابقه و .... شاید هزینه بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی درخواست نماید و یا مدرسینی که به تازگی کار تدریس خصوصی را شروع کرده اند شاید با جلسه ای 10 یا 15 هزار تومان هم کلاسهای خصوصی را برگزار نمایند. برای دروس دانشگاهی هم حدودا 40 تا 100 هزار تومان را در نظر داشته باشید. البته این قیمتها برای تیر 96 است و ممکن است در زمانهای بعد قیمتها افزایش پیدا کند.

iranmodares

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت پایینتر مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید. تعدادی از مدرسین کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت توافقی هم کار می کنند. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در جزئیات آگهی تدریس خودشان هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را هم ذکر نموده اند. با مشاهده آگهی تدریس مدرسین (بر روی لینک تدریس خصوصی کلیک کنید) می توانید هزینه ای که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش در نظر دارد را مشاهده نموده و با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس هر مدرس و قیمتی که در متن آگهی تدریس خودش ذکر کرده است، مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. موکول کردن کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ اطمینان از نتیجه گرفتن خودتان خوب نیست. به عنوان جمع بندی، کیفیت کلاسهای خصوصی را فدای قیمت نکنید.
عوامل و پارامترهای مختلفی بر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع اثر دارد. به عنوان مثال مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و یا دبیر رسمی و معلم رسمی آموزش و پرورش هستند قیمتهای بالاتری را درخواست می کنند. به هر حال بعضی از والدین به دبیرها و معلمین رسمی اعتماد بیشتری می کنند و حاضر هستند قیمت بالاتری را هم پرداخت نمایند. از عوامل موثر دیگر بر قیمت کلاسهای خصوصی ابتدایی و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و سایر دروس و مقاطع می توان به شهر محل تدریس اشاره کرد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هم به نسبت وضع مالی مردم بهتر است و هم مشکلات ترافیکی بالاتری وجود دارد و مدرس برای رسیدن به کلاس زمان بیشتری را باید در مسیر باشد. بنابراین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگ بالاتر خواهد بود. به صورت کلی در شهرهای بزرگ هزینه زندگی بالاتر است و در نتیجه قیمت تدریس خصوصی هم بیشتر می باشد. مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی، سابقه کاری و تجربه تدریس او، درسی که قرار است تدریس شود و .... عواملی هستند که بر قیمت کلاسهای خصوصی تاثیر می گذارند. در مقاله قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی این عوامل بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است.
بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند. تعدادی از مدرسین هم در جزئیات آگهی تدریس خودشان به صورت دقیق هزینه جلسات تدریس خصوصی را ارائه نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی در سال 96 و 97 بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید. خوبی این روش آن است که قیمتهایی که مشاهده می کنید، به روز و مطابق با تاریخ روز است. در همین سایت مقالات زیادی هم در زمینه عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را مطالعه نمائید.

بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران این است که لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک را مشاهده نمائید و در قسمت هزینه تدریس ببینید که هر مدرس چه مبلغی را برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد. خوبی این روش آن است که در هر تاریخ و هر زمانی قیمتهای واقعی و به روز شده را مشاهده خواهید کرد. اگر بخواهید از طریق مطالعه مقالات و یا مطالبی که در سایتهای مختلف نوشته شده است در زمینه قیمت تدریس خصوصی فیزیک اطلاعات کسب کنید، این اطلاعات ممکن است قدیمی شده باشد و قیمتها به روز نشده باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای ایران و مشاهده قیمتهایی که مدرسین مختلف برای کلاسهای خصوصی ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده، لیست مدرسین فیزیک را مشاهده خواهید کرد. در ادامه بر روی آگهی مدرسین کلیک نمائید تا جزئیات آگهی هر مدرس را ببینید. در جزئیات آگهی های تدریس مدرسین، هزینه تدریس هم ثبت شده است. به این ترتیب با مشاهده چند آگهی تدریس فیزیک، تخمینی از قیمتهای کلاس خصوصی فیزیک خواهید داشت.  تعداد جلسات تدریس خصوصی فیزیک: قیمتهای کلاسهای خصوصی فیزیک و سایر دروس به شدت تابع تعداد جلسات است. هر چه تعداد جلساتی که برای یادگیری فیزیک نیاز دارید بالاتر باشد، قیمت کلاسها پایینتر خواهد بود. البته ممکن است بعضی از مدرسین با سابقه که سرشان خیلی شلوق است در هر حال قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک را خیلی پایین نیاورند ولی اکثر مدرسین اگر به آنها بگویید که جلسات تدریس زیادی لازم دارید با شما راه خواهند آمد. مقطع تحصیلی و درس مورد تدریس: هزینه کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و قیمت کلاس خصوصی فیزیک به مقطع و درس مورد تدریس هم بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک دانشگاهی به نسبت قیمت تدریس خصوصی فیزیک متوسطه و دبیرستان بالاتر است. یا به عنوان مثالی دیگر، قیمت تدریس فیزیک کنکور و تدریس خصوصی فیزیک المپیاد به نسبت قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک متوسطه و دانشگاه بالاتر است. بنابراین قیمت تدریس فیزیک به درس مورد تدریس هم بستگی دارد. برای فیزیک کنکور که حساسیت بالاتر است قیمت این کلاسها هم بالاتر می باشد. راهکار خوبی برای اطلاع از قیمت به روز و دقیق کلاسهای تدریس خصوصی زیست وجود دارد. در سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زیست دبیرستان و کنکور فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زیست بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی عبارت ارائه شده، بر روی آگهی تک تک مدرسین کلیک کنید و در جزئیات آگهی هر کدام از مدرسین زیست هزینه ای که مدرس برای کلاسهای خصوصی درج نموده است را مشاهده نمائید. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس زیست و مشاهده هزینه ای که این مدرسین برای کلاسهای خصوصی درج نموده اند تخمینی از قیمتهای کلاسهای خصوصی خواهید داشت. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و باید با آنها برای کلاسها و قیمت کلاس زیست تماس بگیرید و به توافق برسید. بعضی از مدرسین هم جلسه اول را رایگان کار می کنند تا اعتماد شما را به نحوه تدریس خودشان جلب نمایند. در ادامه تعدادی از قیمتهایی که مدرسین تدریس خصوصی زیست برای یک جلسه تدریس خصوصی در همین سایت ثبت نموده اند ارائه کرده ایم. این قیمتها برای تیر 96 است. همانطور که گفته شد، برای اطلاع کاملتر و دقیق تر از قیمت کلاسهای خصوصی زیست و مشاهده لیست مدرسین زیست شناسی و انتخاب مدرس مورد نظر خودتان بر روی عبارت مدرسین خصوصی زیست کلیک نمائید. در نهایت اگر می خواهید بدانید تدریس خصوصی با چه قیمتی مناسب است قیمتهایی که در بالا ارائه شد را به عنوان یک راهنمایی کلی در نظر بگیرید و با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) و مشاهده قیمتی که مدرسین برای کلاسهای خصوصی خودشان ثبت نموده اند، درباره هزینه جلسات تدریس خصوصی اطلاعات خوبی بدست آورید. در حالت کلی برای کلاسهای تدریس خصوصی نمی توان قیمت ثابتی را تعیین کرد. شما باید سابقه کاری و رزومه مدرس و نحوه تدریس ایشان را بیینید و در نهایت خودتان نظر دهید که آیا قیمتی که برای کلاسها تعیین کرده اند مناسب است یا نه. در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی هدف نهایی این است که شما نتیجه مورد نظر خودتان را بگیرید و اگر مدرسی بتواند شما را به نتیجه مطلوب برساند، هر چند قیمت کلاسهای ایشان کمی به نسبت حالت متوسط بالاتر هم باشد، باز ارزش آن را دارد که هزینه بالاتری پرداخت نمائید.

در هر زمانی این بهترین روش است. ممکن است در سایتهای مختلف قیمتهای متنوعی برای کلاسهای خصوصی ریاضی مشاهده کنید. مشکلی که این اطلاعات دارند این است که ممکن است به روز نباشند. در هر زمانی از سال 96 ، 97 و یا هر زمان دیگری با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش ریاضی می توانید هزینه کلاسهای خصوصی و جدیدترین قیمتهای کلاسهای ریاضی در منزل را مشاهده نمائید. قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مدرسین با سابقه و با تجربه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و معلمین رسمی برای کلاسهای خصوصی ریاضی قیمت بالاتری را درخواست می کنند. اساتید دانشگاه هم که مسلما برای حضور در کلاسهای خصوصی ریاضی دانشگاهی، ریاضی مهندسی، معادلات، محاسبات عددی و ... هزینه بالاتری را درخواست می کنند. مطلبی که باید در نظر بگیرید این است که هر چند برای برگزاری کلاس با مدرسین ریاضی با تجربه و مدرسین رسمی و اساتید دانشگاه باید هزینه بالاتری پرداخت کنید ولی به هر حال احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. در مرحله اول سعی کنید کیفیت کلاسها را در نظر داشته باشید و در نهایت سر قیمتها به توافق برسید.

هزینه و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تیر 96 و تابستان 96 جلسه ای بین 20 تا 80 هزار تومان است. تعداد زیادی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و احتمالا در همین بازه قیمت مد نظرشان است. بعضی از مدرسین هم جلسه اول را به صورت رایگان کار می کنند. برای کسب اطلاعات کاملتر از قیمت کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در سال 96 و 97 و یا هر زمان دیگری بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک نمائید تا لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و هزینه ای که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی مد نظر دارد را ببینید. همانطور که گفته شد، قیمت درخواست هر مدرس برای کلاسهای تدریس خصوصی را در کنار رزومه و سابقه کاری ایشان ببینید و در نهایت سعی کنید بهترین مدرس که بتواند شما را به نتیجه مطلوب برساند را انتخاب نمائید. اگر قیمت کلاسها کمی بالاتر هم بود ایرادی ندارد. مهم نتیجه گرفتن شماست.

منبع: ایران مدرس

تدریس خصوصی در تابستان، درامد تدریس در تابستان

تدریس خصوصی در تابستان، درامد تدریس در تابستان و ... در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. همانطور که می دانید، در ایام تابستان به نسبت سایر ایام سال تقاضا برای تدریس خصوصی کمی کاهش می یابد. در این ایام درآمد مدرسین هم از تدریس خصوصی کمتر خواهد شد. در این مقاله سعی شده راهکارهایی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در ایام تابستان ارائه گردد.

1- تدریس خصوصی زبان انگلیسی: اگر مدرس زبان هستید و در طول سال تحصیلی هم در زمینه آموزش و تدریس زبان فعالیت داشته اید، به احتمال زیاد در ایام تابستان هم برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و جذب شاگرد مشکلی ندارید. چون به هر حال در ایام تابستان تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان در زمینه یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به ارائه خدمات نیاز دارند. اگر در طول ترم در زمینه تدریس سایر دروس فعالیت می کردید در ایام تابستان می توانید زبان انگلیسی را برای پایه های پایینتر که توانایی تدریس به آنها را دارید تدریس کنید.

iranmodares

2- تدریس خصوصی ریاضی به صورت تقویتی: در ایام تابستان می توانید برای شاگردهای قبلی خودتان کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به صورت تقویتی برگزار کنید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکال دارند و اگر به آنها پیشنهاد بدهید که در ایام تابستان هفته ای یک یا دو جلسه کلاس ریاضی برای آنها برگزار کنید و پایه ریاضی آنها را تقویت کنید از این پیشنهاد استقبال می کنند. می توانید با شاگرد خودتان درس ریاضی سال بعد را شروع کنید تا در ترم بعد در اموزش و یادگیری آن موفقتر باشد.


- تدریس خصوصی فیزیک و شیمی و موفقیت تحصیلی: در ایام تابستان می توانید برای یادگیری بهتر دروس شیمی و فیزیک هم از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. علاوه بر این دو درس اگر مثلا در درس عربی ، زیست و یا هر درس دیگری هم اشکال دارید، باز هم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی مفید و موثر است. دروس شیمی و فیزیک هم جزو دروس مهم برای رشته های تجربی و ریاضی و فیزیک بوده و در کنکور سراسری و آزاد هم برای خوب زدن این دو درس در می توانید در کلاسهای خصوصی شرکت کنید. برای مشاهده لیست مدرسین شیمی و فیزیک در سایت ایران مدرس به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک نمائید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک در تابستان می توانید درس فیزیک که خود یک درس مفهومی است و باید به صورت پایه ای خوانده شود را خوب یاد بگیرید، در امتحانات موفق شوید و در کنکور هم درصد بالایی بزنید. درس فیزیک باید به صورت پایه ای مطالعه شود. معنی فیزیکی روابط را درک کنید و راه حلهای مختلفی که برای حل مسائل وجود دارد را آموزش ببینید. خواندن فیزیک در ایام تابستان شما را به علم پایه ای فیزیک مجهز کرده و در طول ترم از همکلاسی هایتان جلو خواهید افتاد (مطالعه کنید: چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک). درس شیمی هم درس مهمی است. بخشهایی از آن را باید فهمید و بخشهای دیگری را می توان به خاطر سپرد. در ایام تابستان می توانید نحوه حل کردن مسائل شیمی و تست زنی شیمی را یاد بگیرید و برای امتحان شیمی و کنکور شیمی کاملا آماده شد (مطالعه کنید: بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور).


شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در تابستان برای جبران عقب افتادگی ها و رفع اشکالات پایه ای درس ریاضی که از ترمها و سالهای قبل باقی مانده است و یا برای یادگیری بهتر درس ریاضی و کسب نمرات عالی در امتحانات ترمهای آینده و یا برای کسب درصد بالا در کنکور ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. برای مطالعه در زمینه نحوه مطالعه ریاضی برای قبولی در امتحان ریاضی و کسب نمره بالا در ریاضی مقاله 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! و برای مطالعه در زمینه نحوه مطالعه درس ریاضی برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور مقاله چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم را مطالعه نمائید. در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه موفقیت در درس ریاضی و امتحان و کنکور ریاضی و موفقیت در تحصیل به صورت کلی ارائه شده است که تعدادی از آنها را در پایین همین مطلب مشاهده می کنید. علاوه بر آن جزوات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات کنکوری، تست کنکور و سوالات کنکوری درس ریاضی و ... هم برای دانلود رایگان ارائه شده است. برای دانلود سوال و جزوه های آموزشی ریاضی بر روی لینک دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید. فصل تابستان فرصت عالی برای یادگیری ریاضی و یا سایر دروس است. از این فرصت استفاده کنید و ریاضی را به صورت عمقی و پایه ای یاد بگیرید (مقاله چگونه پایه ریاضی خود را قوی کنیم در این زمینه مفید است).


iranmodares


در فصل تابستان، زمان آزاد و وقت بسیار خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی دارید. از این فرصت استفاده کنید و زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان در فصل تابستان برای اموزش و یادگیری بهتر آن می تواند بسیار موثر باشد. برای مشاهده مدرسین خانم و آقای زبان انگلیسی که در تهران، کرج و یا سایر شهرهای ایران در زمینه اموزش زبان فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. در فصل تابستان زبان را خوب یاد بگیرید و در ادامه تحصیل از مزایای ان استفاده کنید. اگر زبان را خوب بلد باشید در دوران تحصیل در مدرسه و دانشگاه خیالتان از بابت امتحان زبان انگلیسی راحت خواهد بود. در کلاسهای زبان به راحتی می توانید به سوالها پاسخ دهید و تمریناتی که به شما داده می شود را هم راحت حل خواهید کرد. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان هر وقت بحث از زبان و امتحان زبان باشد، اعتماد به نفس خوبی خواهید داشت. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان می توانید لغات و نحوه کاربرد انها در جمله، مکالمه زبان و گرامر و قواعد زبان را یاد بگیرید (برای دانلود جزوات عالی در زمینه گرامر و قواعد زبان بر روی لینک دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی کلیک کنید).


علاوه بر زبان و ریاضی می توانید برای تقویت پایه درسی خودتان در سایر دروس مانند فیزیک، شیمی، زیست، عربی و .... هم از کلاسهای خصوصی در فصل تابستان استفاده نمائید. درس فیزیک هم یکی از دروس مهم در مقطع دبیرستان برای رشته های ریاضی و تجربی می باشد و در مقطع دانشگاه هم تقریبا اکثر رشته ها حداقل درس فیزیک عمومی را دارند. برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه آموزش فیزیک، شیمی و زیست هم به ترتیب بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک کنید. برای یادگیری بهتر هر کدام از این دروس در فصل تابستان فرصت و زمان مناسبی برای یادگیری وجود دارد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس که در زمینه آموزش و تدریس دروس ابتدایی، متوسطه، دانشگاهی، دروس کنکوری و ..... فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزایایی دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی در یک جلسه شاید معادل دو جلسه کلاسهای گروهی بتوانید مطلب یاد بگیرید و آموزش ببینید. در فصل تابستان هم که فرصت مناسبتری برای حل تمرین و مسئله و آموزش و .... وجود دارد، کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفیدتر و پربازده تر هم باشد.

با توجه به مطالب ارائه شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت که استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس، تقویت پایه ریاضی و فیزیک، آموزش بهتر زبان انگلیسی و شیمی، موفق شدن در امتحان زیست و عربی و .... در فصل تابستان می تواند مفید و موثر باشد. در فصل تابستان می توانید زبان خودتان را تقویت کنید، نرم افزار جدیدی یاد بگیرید، در کلاس تدریس خصوصی کامپیوتر شرکت کنید و اطلاعات خودتان را در زمینه کامپیوتر افزایش دهید، نقاشی و یا رشته های ورزشی را بهتر یاد بگیرید و در کل هم از وقت خودتان بهتر استفاده نمائید و هم به تفریح و ورزش بپردازید. استفاده از جلسات تدریس خصوصی فرصت مناسبی برای یادگیری و آموزش بهتر دروس است.



منبع: ایران مدرس

تدریس موفق، موفقیت در تدریس خصوصی و مدرسین موفق

تدریس موفق، موفقیت در تدریس خصوصی و مدرسین موفق در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر سوال چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم برای شما هم مطرح است و می خواهید در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید و درآمد کسب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.


تدریس موفق زبان انگلیسی


iranmodares


1- در مرحله اول برای فعالیت در زمینه تدریس زبان انگلیسی باید شاگرد جذب کنید: اگر هنوز شاگرد جذب نکرده اید و یا تعداد شاگردهای کمی دارید، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی، در همین سایت (ایران مدرس) عضو شوید (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید) و در ادامه آگهی تدریس زبان خودتان را درج نمائید تا متقاضیان تدریس زبان به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند. ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد و بهترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران (با بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات) برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایردروس است. مطالعه مقاله چگونه در تدریس خصوصی زبان موفق باشیم و درآمد بالایی کسب نمائیم؟ هم در زمینه پاسخ به سوال چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم می تواند مفید و موثر باشد. زبان انگلیسی یکی از دروسی است که بیشترین متقاضی تدریس و تدریس خصوصی را دارد. اگر می خواهید درآمد خوبی از تدریس زبان کسب کنید، فرصت درج آگهی در همین سایت (ایران مدرس) را از دست ندهید.

مشاهده کنید: مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی

2- در جلسه اول تدریس خصوصی زبان انگلیسی عالی عمل کنید: برای موفق بودن در کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری، در جلسه اول تدریس بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید. دیدی که شاگرد یا شاگردهای شما به نسبت نوع تدریس شما پیدا می کنند اکثرا در جلسه اول شکل می گیرد و تغییر دادن آن هم سخت است. اگر در جلسه اول تدریس زبان عالی عمل کنید، شاگردهای شما حتی اگر در جلسات بعدی تدریس به خوبی جلسه اول نباشید، از شما تعریف خواهند کرد. در ضمن، در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، عالی بودن در جلسه اول تدریس ادامه دار بودن کلاسها را تضمین می کند.

3- هدف از تشکیل کلاس تدریس خصوصی زبان یا کلاس گروهی تدریس زبان انگلیسی را خوب متوجه شوید: بسیاری از مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مدرسین زبان خیلی خوب و پر انرژِ تدریس می کنند ولی چون مطالبی که ارائه می کنند در جهت اهداف کلاس نیست در نهایت شاگردهای راضی ای ندارند. به عنوان مثال اگر شما کلاس تدریس خصوصی زبان را برگزار می کنید و شاگرد شما می خواهد در امتحان نمره 20 بگیرد و یا نمره خیلی خوبی بگیرد، باید فقط در این جهت کار کنید و جزوه کلاسی او را مد نظر قرار دهید. کار کردن مکالمه در این کلاس، به عنوان مثال، برای رسیدن به هدف آن مفید نخواهد بود.

4- با پرسیدن سوال ضعف شاگرد یا شاگرهایتان را خوب تشخیص دهید: سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس گروهی زبان انگلیسی را که برگزار می کنید، حالت دو طرفه داشته باشد. یعنی شما متکلم وحده نباشید. این کار دو فایده دارد. هم کلاس جذابتر خواهد بود و هم شاگرد یا شاگردهای شما که حرف می زنند و می خواهند مطلبی را توضیح دهند شما از میزان یادگیری آنها و اشکالاتی که دارند اطلاع حاصل خواهید کرد. عمدا سوالاتی را بپرسید که از طریق آنها بتوانید میزان یادگیری شاگردهای خودتان را بسنجید.


عبارتهای کلیدی: زبان انگلیسی، نحوه تدریس زبان انگلیسی، چگونگی تدریس زبان انگلیسی، تدریس موثر زبان انگلیسی، تدریس موفق زبان انگلیسی

منبع: ایران مدرس



تدریس موفق ریاضی



iranmodares



اگر قبلا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته اید و می خواهید فعالیت خودتان را در این زمینه گسترش دهید و یا قصد دارید برای اولین بار در این زمینه کار خودتان را شروع نمائید ....


برای داشتن عملکرد عالی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول باید اشکالات و ضعفهای شاگرد خصوصی خودتان را در همان یکی دو جلسه اول تشخیص داده و همچنین هدف از تشکیل کلاس را از او بپرسید. مهمترین نکته در جلسات تدریس خصوصی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی این است که روند پیش بردن کلاسها را به گونه ای تنظیم کنید که نهایتا منجر به نتیجه گرفتن شاگردتان شود. ممکن است برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه و روند متفاوتی را در نظر بگیرد. اشکالات هر کدام از شاگردهایتان را با سوال پرسیدن حین تدریس، تشخیص دهید. در ادامه تلاش کنید تا اشکالات برطرف شود. ممکن است در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی تشخیص شما این باشد که مثلا یکی از شاگردانتان درس ریاضی را به صورت پایه ای بلد نیست و باید یکی دو جلسه اشکالات پایه ای او را برطرف نمائید. یا ممکن است یکی دیگر از شاگردهای شما درس را متوجه می شود ولی تمرین های ریاضی را خوب نمی تواند حل کند. بنابراین، برای هر کدام از شاگردهایتان باید برنامه خودش را داشته باشید. باید متعهدانه و دلسوزانه در زمینه یادگیری و نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش کنید و در نهایت مزد این کار را خواهید گرفت. در صورتیکه شاکرهای شما تعهد و دلسوزی شما را ببینند و نتیجه خوب بگیرند هم برای دروس دیگرشان دوباره به شما مراجعه خواهند کرد و هم فامیلها، آشنایان و دوستانشان را به شما معرفی خواهند کرد. مطلب دیگری که باید در نظر بگیرید این است که باید عملکرد خودتان را هم حین برگزاری کلاسها بسنجید. باید حین تدریس سوالهایی از مطالب قبلی بپرسید و میزان یادگیری شاگردهایتان را بسنجید. یا به آنها تمرین بدهید تا در فاصله زمانی بین جلسات تدریس ریاضی آن را حل کنند و شما نتیجه را ببینید. اگر به سوالات شما خوب پاسخ داده نشد و یا شاگرد شما نتوانست تمرینات را خوب حل کند باید دلیل را پیدا کنید و روند کار و روند کلاسهای تدریس ریاضی را به گونه ای تغییر دهید که نتیجه بهتری بگیرید. برای موفقیت در تدریس ریاضی و موفقیت در کار تدریس خصوصی به صورت کلی، مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید. به منظور مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک نموده و آنها را مطالعه نمائید.
اگر می خواهید در تدریس خصوصی ریاضی موفق تر عمل کنید و از کار تدریس ریاضی درامد بهتری بدست آورید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- برای جذب شاگرد بیشتر آگهی تدریس ریاضی خودتان را در همین سایت ثبت کنید. با درج آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس خواهند گرفت و می توانید شاگرد جذب کنید.

2- برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خودتان در همین سایت، آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند.

3- برای کسب موفقیت بالاتر در تدریس ریاضی و جذب شاگرد بیشتر آگهی تدریس خودتان را خوب و موثر بنویسید. برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی تدریس موثر مقاله چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم را مطالعه نمائید.

4- برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش تعداد شاگردها و گسترش کار شما در زمینه تدریس ریاضی در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید. از طریق کنترل پنل می توانید جزوه خودتان را ثبت نمائید تا با اسم خودتان در همین سایت نمایش داده شود.

5- برای موفق شدن در زمینه اموزش و تدریس ریاضی، تسلط خودتان را بر مطالب تدریسی افزایش دهید. به صورت مداوم در حال آموزش باشید و خودتان بر دروس مسلط تر شوید تا کلاسهای شما پربارتر گردد.

6- برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد بالاتر از درس ریاضی، علاوه بر ثبت آگهی تدریس در همین سایت، راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در این زمینه مفید است.

7- از آگهی های تدریس ریاضی ثبت شده توسط سایر مدرسین که در همین سایت درج شده است برای ثبت اگهی موثرتر ایده بگیرید. برای مشاهده اگهی های تدریس ریاضی ثبت شده بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



نکات تکمیلی موفقیت در تدریس


iranmodares


نکته دیگری که باید به آن فکر کنید و برای موفقیت در تدریس در نظر داشته باشید ایجاد تمایز است. برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی سعی کنید متمایز و عالی باشید. به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی کمی بیشتر بمانید( به نسبت وقتی که از قبل تعیین کرده اید). به فکر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و برای نتیجه گرفتن آنها برنامه ریزی کنید. متعهدانه تدریس کنید و کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. در ایام امتحانات و حتی بعد از برگزاری امتحانات هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و برای تان مهم باشد که شاگردهایتان نتیجه بگیرند. به انها مشاوره بدهید و از تمامی اهرمهای فشار (والدین، تهدید به ادامه ندادن کلاسها و ....) برای وادار کردن آنها به درس خواندن استفاده کنید. برای موفقیت د رتدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی کاری کنید که شاگردهایتان موفق شوند.


اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی عملکرد بهتری داشته باشید، در تدریس خصوصی موفق تر باشید و درآمد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید ادامه این مطلب می تواند برای شما مفید و موثر باشد.

1- در کلاسهای تدریس خصوصی با تسلط کامل حاضر شوید: هر درسی را که تدریس می کنید و در زمینه تدریس خصوصی هر درسی که فعالیت دارید سعی کنید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. هر چه میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان بیشتر باشد هم در زمان کمتری حجم بیشتری از مطالب را تدریس می کنید و هم مفهومتر و روانتر تدریس می کنید. هر چه مسلط تر باشید، فن بیان شما هم بهتر و بهتر خواهد شد و مطالب را از جایگاه بالاتری ارائه می کنید. اگر خودتان بر دروس تدریسی مسلط باشید، بازدهی کلاسهای شما هم بهتر خواهد بود و شاگردهای شما هم بهتر نتیجه می گیرند. در ضمن، هر سوالی که از شما پرسیده می شود را هم می توانید پاسخ دهید. در کلاسهای تدریس خصوصی کافی است که شاگرد شما یک سوال از شما بپرسد و شما نتوانید به آن پاسخ دهید. از آن به بعد ممکن است کلاسهای شما ادامه پیدا نکند. تسلط بالای شما بر درس باعث می شود حتی نحوه ارائه شما هم متفاوت باشد و کلاسهای پربارتری داشته باشید. از بین عوامل مختلفی که می تواند نحوه تدریس شما را تحت تاثیر قرار دهد، تسلط شما بر دورس تدریسی جزوه مهمترین موارد است و می تواند در بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی شما مفید و موثر باشد.

2- در کلاسهای تدریس خصوصی جدی باشید: کلاسهای خصوصی را با جدیت پیش ببرید. در کلاسهای تدریس خصوصی به صورت مداوم روند پیشرفت شاگردهایتان را مورد ارزیابی قرار دهید و اگر مشاهده کردید که شاگرد شما درس نمی خواند و کلاسها را جدی نمی گیرد از اهرمهای مختلفی که در اختیار دارید برای وادار کردن ایشان به مطالعه و درس خواندن استفاده کنید. به شارگدهایتان تمرین بدهید و انجام آنها را بخواهید. اگر تمرین حل نشد به صورت جدی با این قضیه برخورد کنید. می توانید تهدید به ادامه پیدا نکردن کلاسها کنید (اگر کارتان خوب باشد و شاگرد شما، شما را قبول داشته باشد این مورد موثر است). به صورت دیگر می توانید با والدین شاگرد خودتان حرف بزنید و از این اهرم برای وادار کردن ایشان به درس خواندن استفاده نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی وقتی مفید و موثر خواهد بود که شاگردهای شما هم همکاری کنند و درس بخوانند. باید به صورت جدی از آنها کار بکشید و کاری کنید که کلاسهای خصوصی را از کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم جدی تر بگیرند. شما علاوه بر تدریس باید شاگردهایتان را هدایت کنید. باید عواملی که باعث درس نخواندن انها می شود را تشخیص داده و برطرف کنید. جدیت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی می تواند به نتیجه گرفتن شما و شاگردهایتان کمک کند.


علاوه بر موارد بالا و علاوه بر توضیحاتی که ارائه شد، راهکار دیگری هم برای فعالیت در زمینه تدریس و آموزش وجود دارد. این راهکار می تواند بسیار مفید و موثر و در عین حال به نسبت معلم رسمی بودن هم درآمد بالاتری داشته باشد. اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید از تدریس و آموزش درآمد کسب کنید، در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جذاب و پردرآمد است. اگر به کار تدریس علاقه داشته باشید و خوب تدریس کنید، با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توانید چندین برابر یک معلم رسمی درآمد داشته باشید. برای مطالعه در زمینه درآمد تدریس خصوصی و حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ را مطالعه نمائید. حداقل تا زمانی که به صورت معلم و دبیر رسمی پذیرفته شوید می توانید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعالیت کنید. حتی بعد از زمان پذیرفته شدن به عنوان معلم و دبیر، می توانید به صورت پاره وقت و نیمه وقت کار تدریس خصوصی را ادامه دهید و خواهید دید که کار تدریس خصوصی از کار اصلی شما که همان معلمی باشد درآمد بیشتری خواهد داشت. تدریس خصوصی می تواند به عنوان یک کار پاره وقت و یا تمام وقت درامد خوبی برای شما داشته باشد و در آن بسیار موفق هم باشید. اگر می خواهید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید، مطالعه مقاله تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری می تواند مفید و موثر باشد.
چگونه کلاس تدریس جذابی داشته باشیم

برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی تنها تسلط بر مطالب کافی نیست. باید بتوانید مطالب را به گونه ای ارائه کنید که برای دانش آموزان و دانشجویان جذاب هم باشد. اگر شما 100 درصد بر مطالب مسلط باشید ولی خروجی کار شما جذاب و موثر نباشد فایده ای ندارد. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه باید مطالب را به شکل متنوعی ارائه نمائید تا کلاس حالت خسته کننده به خودش نگیرد. تلاش کنید مشارکت دانش اموزان و دانشجویان در کلاس زیاد باشد. از آنها سوال بپرسید و متکلم وحده نباشید. دانش آموزان و دانشجویان را در مباحث شرکت دهید. از آنها بخواهید به زبان خودشان مطالب را توضیح دهند. می توانید، به عنوان مثال، کلاس درس را گروه بندی کنید و یک گروه سوالاتی را مطرح کند تا گروه دیگر به آن پاسخ دهد. برای دانش آموزان و دانشجویان خودتان ارائه در نظر بگیرید. هر از چند گاهی امتحان کوچک یا کوئیزی بگیرید و یا از خود شاگردها بخواهید بیایند و تمرین حل کنند. خلاصه اینکه در کلاس درس طوری نباشد که از اول تا آخر وقت فقط تدریس کنید و فقط خودتان حرف بزنید (مطالعه کنید: چگونه مدرس خوبی باشیم و خوب تدریس کنیم؟). هر چه مشارکت دانش اموزان و دانشجویان در ارائه درس و مدیریت کلاس بیشتر باشد، جذابیت کلاس برای آنها هم بیشتر خواهد بود و بهتر درس را یاد می گیرند. درست است که شما باید در کلاس تدریس کنید ولی در اکثر مواقع فقط باید کلاس را مدیریت کنید. از وسایل کمک آموزشی مانند ویدیو پروژکتور و ... هم برای ارائه درس کمک بگیرید. در کلاس فلیم های آموزشی ارائه نمائید.


منبع: ایران مدرس