تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

راهکارهای جذب شاگرد برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

در این بخش در رابطه با راهکارهای جذب شاگرد برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه شده است. برای جذب شاگرد می توانید با درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت هایی مانند ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php یا تقاضای استخدام در آموزشگاههای تدریس خصوصی اقدام نمائید. به صورت کلی توصیه می شود اگر در شروع کار هستید از هر دو روش برای جذب شاگرد استفاده کنید و به تدریج سعی کنید از آموزشگاههای تدریس خصوصی مستقل شده و خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب نمایید. استفاده از آگهی تدریس خصوصی در صورتی که متن تبلیغات را خوب نوشته باشید و موارد گفته شده قبلی را هم مد نظر قرار دهید هم در شروع کار و هم در ادامه می تواند برای جذب شاگرد بسیار موثر باشد.

مطالعه کنید: درج تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس و کسب درآمد بالا

همانطور که گفته شد مهمترین مزیت آگهی اینترنتی تدریس خصوصی این است که نه تنها از شهر محل سکونت خودتان و له صورت حضوری امکان جذب شاگرد را دارید بلکه می توانید از کل ایران و جهان شاگرد جذب نموده و تدریس آنلاین و مجازی را انجام دهید. در ضمن در این روش خودتان قیمت کلاس های تدریس خصوصی خودتان را مشخص می کنید و به تدریج با افزایش کیفیت کار و زیاد شدن سابقه کاری می توانید قیمتها را بالاتر برده و به درآمد بیشتری هم برسید. در نظر داشته باشید اگر در حالت استخدام شدن در موسسات تدریس خصوصی مثلاً ماهیانه ۳۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید باید حدودا ۳۰ درصد درآمد که ۹ میلیون تومان است را به آموزشگاه پرداخت کنید. در حالت جذب شاگرد از طریق تبلیغ تدریس خصوصی کل درآمد را برای خودتان خواهید داشت.

https://www.iranmodares.com/index.php

عنوان آگهی مانند ویترین مغازه است. باید عنوان آگهی ترغیب کننده نوشته شود تا از بین آگهی های مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شود. در عنوان آگهی مهمترین ویژگی یا افتخار خودتان را بنویسید. مثلاً اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید یا رتبه برتر المپیاد هستید حتما بنویسید. در ضمن قول خوبی در عنوان تبلیغ تدریس خصوصی هم بدهید. از کلمات و عبارتها مانند جلسه اول رایگان، ۱۰۰ درصد تضمینی، تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت، جلسه اول نیم بها و ... استفاده نمایید.
اگر به عنوان مثال معلم خصوصی ریاضی هستید و مثلاً در المپیاد ریاضی رتبه خوبی کسب کرده اید یا در ریاضیات کنکور درصد عالی کسب نموده آید حتما در عنوان آگهی تدریس خصوصی ذکر نمایید. به عنوان مثالی دیگر اگر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارید و خودتان در آزمون IELTS نمره مثلاً بالای ۸ کسب نموده آید یا مدرک تسول و TTC دارید حتما این موارد را در عنوان تبلیغ بنویسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.