تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

در مورد قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی بیشتر بدانید!

اگر می خواهید در مورد قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی بیشتر بدانید! اگر قصد دارید در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاعات خوبی بدست آورد و با هزینه مناسب و حتی ارزان این کلاسها را داشته باشید .... چنانچه قصد دارید در رابطه با نحوه گرفتن تخفیف از اساتید ریاضی مطالبی را یاد بگیرید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید. یکی از بهترین مقالات که در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی است مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 96 و 97 چقدر است؟ می باشد. با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات خوبی در زمینه نرخ کلاسهای ریاضی بدست آورید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور ممکن است بیشتر از 100 هزار تومان به ازای یک جلسه باشد. مدرسین تازه کار و دانشجویان که ریاضی را به صورت پاره وقت تدریس می کنند قیمت کلاسهای خودشان را پایین در نظر می گیرند. البته بعضی از همین مدرسین تازه کار بسیار خوب هم تدریس می کنند و ارزان بودن کلاسهای آن لزوما به معنی کم فایده بودن این کلاسها نیست. به هر حال، اگر بخواهید کلاسهای ریاضی را با مدرسین با سابقه ریاضی، دبیران رسمی و معلمان رسمی ریاضی و یا اساتید ریاضی داشته باشید برای برگزاری کلاسهای ریاضی باید هزینه بالاتری پرداخت نمائید.قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان

در مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ هم در رابطه با هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه شده است.  پارامترهای مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی اثر می گذارد. به عنوان مثال مدرسین و دبیران رسمی آموزش و پرورش برای کلاسهای خصوصی خودشان هزینه بیشتری را در نظر می گیرند. اگر برای شما مهم است که با یک معلم رسمی کلاس داشته باشید می توانید در همین سایت از بین اساتید معلم های رسمی را هم پیدا کنید. با افزایش سابقه کار تدریس خصوصی معمولا اساتید مختلف قیمت کلاسهای خودشان را افزایش می دهند. البته اگر می خواهید از اساتید تخفیف بگیرید می توانید از اوایل ترم کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید. چون در اوایل ترم هم اساتیدخوب سرشان خلوت است و هنوز برای شما وقت دارند و هم می توانید از ایشان برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید و در نهایت حضور در کلاسهای خصوصی ریاضی برای شما ارزانتر تمام خواهد شد.
نحوه هماهنگی ارزان کلاسهای خصوصی ریاضی با قیمت مناسب: راهکارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید کلاسهای ریاضی را ارزانتر و با قیمت مناسبتر هماهنگ کنید. در مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین در این زمینه توضیحات خوبی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید کلاسها را نیمه خصوصی برگزار کرده و هزینه را تقسیم کنید، با مدرسی کلاس را هماهنگ کنید که به شما به لحاظ موقعیت مکانی نزدیکتر است، برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات که هزینه ها بالاتر است موکول نکنید، در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی خودتان هم درس بخوانید تا تعداد جلسات کمتری لازم باشد، به مدرس ریاضی خودتان شاگردهای دیگری را معرفی کنید و در عوض برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید.
بهترین راهکار برای اینکه در جریان قیمتهای جدید و به روز درخواستی مدرسین در سال 97 و یا هر زمان دیگری قرار بگیرید این است که لیست مدرسین را مشاهده نمائید و در جزئیات آگهی تدریس هر مدرس، قیمتی که برای کلاسها درخواست کرده است را ببینید. به این ترتیب با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس و قیمتهای ثبت شده آنها به صورت کلی در جزاین هزینه و قیمت کلاسها قرار خواهید گرفت. – مشاهده کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی

قیمتهایی که مدرسین برای کلاسهای تدریس ریاضی در جزئیات آگهی تدریس خودشان ثبت نموده اند کاملا با هم متفاوت است. دلیل آن هم این است که، همانطور که گفته شد، عوامل مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی موثر است و هر کدام از مدرسین ریاضی با توجه به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خودش، سابقه تدریس در آموزشگاهها، مدارس و دانشگاهها، دروس تدریسی و .... قیمت مختص به خودش را ثبت نموده است. شما باید لیست مدرسین را مشاهده نمائید و با مشاهده سوابق تدریس و ویژگیها و رزومه مدرسین و مقایسه آن با قیمتهای ذکر شده در نهایت مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. قمیت کلاسهای خصوصی ریاضی از 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر برای هر جلسه می تواند متفاوت باشد.


اطلاعات کامل در مورد تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس و مزایا و معایب آن

اگر در جستجوی اطلاعات کامل در مورد تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس و مزایا و معایب آن هستید .... اگر می خواهید در رابطه با نحوه موفق شدن در کار تدریس خصوصی زبان، ریاضی، دروس دانشگاهی، فیزیک و یا هر درس دیگری اطلاعات بسیار خوبی بدست بیاورید .... چنانچه در جستجوی یک سایت عالی مرتبط با تدریس خصوصی هستید و قصد دارید در یک وب سایت معتبر و پربیننده آگهی بدهید و شاگرد جذب نمائید .... اگر در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی سوال دارید، بهترین زمان برگزاری این کلاسها و یا موارد لزوم کلاسهای خصوصی برای شما سوال است، در جستجوی بهترین راهکارها برای موفقیت در این زمینه هستید .... در هر صورت، با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید بهترین مقالات را در زمینه تدریس خصوصی و موارد و مطالب مرتبط با آن پیدا کنید. بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید تا مقالات مرتبط با هر گروه را ببینید. در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران مطالب بیشتری هم در رابطه با تدریس خصوصی ارائه شده است.


کلاسهای تدریس خصوصی، فواید و مزایا و استفاده بهینه از این کلاسها

در این بخش مطالبی در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی، فواید و مزایا و استفاده بهینه از این کلاسها ارائه می گردد. در حالتی که یک دانش اموز قصد شرکت در کنکور سراسری را دارد و یا دانشجویی می خواهد در کنکور ارشد یا دکتری شرکت کند هم استفاده از این کلاسها مفید است. برای آموزش و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در زمان کم، کسب آمادگی برای شرکت در آزمونهای بین المللی زبان مانند آیلتس و تافل، یادگیری یک رشته هنری خاص و یا آموزش موسیقی در زمان کم، ارتقای معدل و گرفتن نمرات بهتر در دروس (برای دانش اموزان و دانشجویان متوسط که می خواهند عالی باشند)، کسب رتبه اول در کلاس درس و گرفتن نمره 20 در دروس مختلف (برای دانش اموزان زرنگ که می خواهند نفر اول کلاس باشند) و .... استفاده از این کلاسها می تواند کاملا موثر باشد.
برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی محدودیتی وجود ندارد. هر دانش اموزش و دانشجویی و یا هر شخصی که حتی فارغ التحصیل شده است می تواند از این کلاسها برای یادگیری درس و یا هر مبحث دیگری در زمان کوتاه استفاده نماید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.
برای اینکه این کلاسها در پیشرفت تحصیلی و موفقیت شما در امتحان ریاضی، کنکور ریاضی و یادگیری عمقی ریاضی مفید باشد خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. وقتی تمرین حل می کنید متوجه خواهید شد که چند درصد مطالب را یاد گرفته اید و اشکالات شما در این حالت خودشان را نشان خواهد داد. وقتی تمرین حل می کنید خود جلسات تدریس خصوصی هم مفیدتر خواهد بود و مطالبی که معلم ارائه می کند را بهتر متوجه خواهید شد. در کلاسهای خصوصی وقتی حرفی برای گفتن دارید و می توانید حرف بزنید و اظهار نظر کنید و در کل با حضور فعال در کلاس درس را بهتر متوجه شوید که در بین کلاسها درس خوانده باشید. 1000 جلسه کلاس هم مفید نخواهد بود اگر خودتان درس نخوانید. بنابراین برای اینکه خود این کلاسها مفید تر باشد و در نهایت نتیجه خوبی در امتحان بگیرید هم در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه شرکت کنید و هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید.

از کلاسهای تدریس خصوصی برای اهداف مختلفی می توان استفاده کرد. اگر به عنوان مثال در درس ریاضی اشکالات پایه ای و اساسی دارید، در این حالت استفاده از کلاسهای خصوصی بسیار مفید است. کلاسهایی که برای ریاضی در مدرسه و دانشگاه برگزار می شود در هر ترم مباحث مربوط به آن ترم را دارد و چون معمولا حجم مباحثی که باید ارائه شود زیاد است مدرس و یا استاد حاضر در کلاس وقت پاسخ دادن به سوالات پایه ای که مربوط به سالهای قبل است را ندارد. در نتیجه در این کلاسها نمی توان رفع اشکال ریاضی را به صورت اساسی انجام داد. ولی به هر حال با در کنار داشتن یک معلم خصوصی ریاضی خوب می توان در این درس به تسلط کامل رسید و هر اشکالی را برطرف نمود. برای سایر دروس هم شرکت در کلاسهای خصوصی به منظور رفع اشکال کاملا موثر است. موارد لزوم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی
فقط به شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی اکتفا نکنید و از کلاسهای خصوصی و معلم خصوصی خودتان انتظار معجزه نداشته باشید. کلاسهای خصوصی مانند تمام امکانات دیگری که در اختیار شما قراردارد تنها یک روش و ابزار اضافه و مفید برای یادگیری بهتر دروس است. مطمئنا لازم است در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و تمرینات و مسائلی که مشخص شده است را حل کنید. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که وقتی خودتان در فاصله زمانی بین کلاسها درس می خوانید جلسات بعدی مفید و مفیدتر خواهد بود. وقتی خودتان درس می خوانید مطالب هر جلسه برای شما بهتر جا می افتد و سوالاتی در ذهن شما به وجود می آید و وقتی در جلسه بعد به این سوالات پاسخ داده می شود بازدهی کلاس و میزان یادگیری شما افزایش می یابد. با در نظر گرفتن این نکته و نکات گفته شده قبلی می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده بهتری داشته باشید.
برای اینکه با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی معدل بالایی داشته باشید لازم نیست حتما برای تمامی دروس خودتان از این کلاسها استفاده نمائید. به تناسب اشکالات و سوالاتی که دارید برای دروس مختلف از این امکان خوب استفاده نمائید. اگر در درسی اشکالات پایه ای و بنیادین دارید برای آن درس از همان اوایل ترم با یک معلم خصوصی خوب هماهنگ کنید. اما اگر درسی را خودتان می توانید بخوانید و اشکالات جزئی ای دارید دو یا سه جلسه کلاس در همان ایام امتحانات برای رفع اشکال کفایت می کند. به هر حال هدف نهایی را باید این در نظر بگیرید که در تمامی دروس خودتان نمره خوب و قابل قبولی بگیرید و برای هر درس به تناسب اشکالاتی که دارید تعداد جلسات کافی را شرکت نمائید. به عنوان مثال برای درس ریاضی بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده می کنند. اگر در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید زودتر در این کلاسها شرکت نمائید تا خود همین درس باعث کاهش معدل شما نشود. برای دروس دیگر خودتان مانند فیزیک، شیمی، زیست، زبان و .... هم می توانید در این کلاسها شرکت نمائید. البته درس خواندن و حل تمرین و مسئله توسط خودتان هم لازم است و باید این مورد را هم در نظر داشته باشید. کلاسهای خصوصی وقتی مفید است که در کنار آن درس خواندن و مرور درس توسط خود شما وجود داشته باشد.

برای اینکه کلاسهای خصوصی مفید تر باشد بهتر است زودتر و از اوایل و یا اواسط ترم شروع شود. البته به وضعیت درسی و تحصیلی خودتان هم بستگی دارد. اگر اشکالات خیلی زیادی دارید و یا در کلاسهای خودتان در مدرسه و دانشگاه غیبت های زیادی داشته اید مسلما بهتر است هر چه سریعتر با یک معلم خوب کلاسها را هماهنگ نمائید. برای درس ریاضی یا فیزیک ممکن است ترمهای قبل نمره خوبی نگرفته باشید و اشکالات پایه ای زیادی داشته باشید. در این حالت لازم است چند جلسه رفع اشکال در نظر بگیرید. بنابراین برای اینکه این کلاسها مفیدتر باشد در طول ترم و در ایامی که استرس امتحانات را ندارید و وقت کافی برای حل تمرین و مسئله و مرور درس وجود دارد کلاس ها را برگزار نمائید. این خودش یک نکته کلیدی و اساسی است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان درس و تحصیل را کنار گذاشته اند و تا وقتی که امتحانات شروع نشود هیچ کاری انجام نمی دهند. در این حالت ممکن است کلاسهای خصوصی هم نتواند هیچ کاری برای شما انجام دهد. فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل 
در زمان کوتاهتری نتیجه می گیرید: فرض کنید در ایام امتحانات و یا در هر زمان دیگری تعدادی اشکال دارید که می خواهید با استفاده از یک کتاب کمک آموزشی این اشکالات را برطرف نمائید. در یک حالت دیگر فرض کنید یک مدرس خصوصی خوب و با تجربه را در کنار خودتان داشته باشید. فکر می کنید در کدام حالت بتوانید در زمان کمتری اشکالات را برطرف نمائید. مطمئنا در حالتی که یک معلم خصوصی خوب دارید زودتر به نتیجه می رسید. در حالتی که می خواهید با استفاده از یک کتاب کمک آموزشی (به عنوان مثال) رفع اشکال کنید، زمان زیادی را برای پیدا کردن مبحثی که در آن اشکال دارید باید در نظر بگیرید و در ضمن معلوم نیست که در کتاب به سوال شما پاسخ داده شده باشد و یا شما بتوانید آن را درک کنید. اگر از توضیحات ارائه شده در کتاب سوالی داشته باشید کسی نیست که از ایشان بپرسید. اما اگر توضیحات معلم خصوصی کافی نباشد هر چند بار که بخواهید می توانید سوالات متعددی بپرسید و درس را کامل در و زمان کمتری آموزش ببینید.
برای اینکه کلاسهای خصوصی بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد با توجه به تعداد جلساتی که لازم دارید کلاسها را به موقع هماهنگ کنید. اگر فکر می کنید اشکالات زیادی دارید و مثلا ممکن است 10 جلسه کلاس لازم باشد بهتر است هر چه زودتر شروع کنید. اما اگر در درسی اشکالات جزئی تری دارید می توانید برگزاری کلاسها را به ایام نزدیک به امتحانات موکول نمائید. به خودتان بستگی دارد که فکر می کنید چند جلسه کلاس لازم است ولی به هر حال کاری نکنید که در ایام امتحانات لازم شود در روز 4 یا 5 جلسه کلاس داشته باشید. به این ترتیب فایده ندارد. نکته دیگر اینکه کلاسهای تدریس خصوصی جایگزین کلاسهای مدرسه و یا درس خواندن خودتان نیست. در این کلاسها به صورت تکمیلی مطالبی ارائه می گردد و در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید است. در ضمن 1000 جلسه کلاس هم شرکت کنید در نهایت درس خواندن خودتان هم لازم است. باید خودتان روی مطالب فکر کنید و تمرینات را انجام دهید تا اصلا مشخص شود چه مقدار مطالب را یاد گرفته اید.

یادگیری مفهومی و عمقی دروس مختلف برای حصول نتیجه بهتر: در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویان خودشان درس را خوانده اند ولی به هر حال به صورت عمقی و مفهومی درس را بلد نیستند. یعنی ممکن است همان مطالب و تمریناتی که در کتاب درسی ارائه شده است را بلد باشند ولی اگر خارج از کتاب سوالی داده شود از پس آن برنیایند. در این حالت برای اینکه درس بهتر جا بیفتد و مطالب عمقی تر آموزش دیده شود استفاده از جلسات تدریس خصوصی مفید و موثر است. درسی مانند درس فیزیک را باید مفهومی یاد گرفت و معنا و مفهوم روابط را درک کرد. برای سایر دروس هم یادگیری عمقی درس از سطحی خوانی آن بسیار بهتر جواب می دهد.
جبران غیبت هایی که در کلاسهای اصلی انجام شده است: برای همه پیش می آید که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت کنند. به هر حال در بسیاری از موارد این غیبت ها اجتناب ناپذیر است و نمی توان در کلاس حاضر شد. حتما برای خودتان هم پیش آمده است که بخواهید درسی که در کلاس حاضر نبوده اید را خودتان بخوانید. مطمئنا اشکالات زیادی خواهید داشت و به کندی پیش خواهید رفت. در ضمن ممکن است مدرس یا استاد اصلی شما در کلاس درس مباحثی را گفته باشد که در کتاب نباشد. در چنین مواردی بهترین راهکار این است که جزوه کلاسی را از همکلاسی های خودتان بگیرید و در کلاسهای خصوصی با کمک یک معلم خصوصی خوب آن را بخوانید. به این ترتیب هم درس را بهتر یاد می گیرید و هم زمان کمتری از شما خواهد گرفت.
منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟

برای اینکه در زمینه تدریس خصوصی عملکرد موفقی داشته باشید در مرحله اول باید با کار تدریس خصوصی علاقه داشته باشید. علاقه به کار باعث می شود از کار خودتان لذت ببرید و کلاسهای جذابی داشته باشید. وقتی با علاقه درس می دهید شاگرد یا شاگردهای شما هم به مبحث علاقه مند تر شده و از کلاس لذت خواهند برد و در نهایت بازدهی بیشتری برای آنها خواهد داشت.

برای موفقیت در تدریس خصوی باید خوب شاگرد جذب کنید. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد. این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدری فعالیت دارد و با درج تبلیغ در آن می توانید با متقاضیان تدریس در ارتبا باشید. سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ هم برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا در زمینه آموزش ریاضی بسیار موثر و مفید است. در ادامه مطالب تکمیلی در رابطه با نحوه داشتن عملکرد موفق در زمینه تدریس خصوصی ارائه می گردد.
از عوامل دیگر موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و گروهی ریاضی این است که شما در جذب شاگرد و حفظ شاگردهایتان چقدر موفق عمل کنید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی به منظور فعالیت در زمینه تدریس ریاضی روش های مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاههای تدریس ریاضی در ارتباط باشید و یا در روزنامه و اینترنت تبلیغات درج نمائید. می توانید با همکارانتان در ارتباط باشید و شما به انها شاگرد معرفی کنید (در زمینه درسهایی غیر از ریاضی که خودتان تدریس نمی کنید) و از آنها شاگرد بگیرید.



از عوامل موفقیت در تدریس ریاضی می توان به مسلط بودن کامل بر درس ریاضی، پذیرفتن مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردها خصوصا در کلاسهای خصوصی ریاضی، خوب جذب کردن شاگرد و داشتن شاگردهای زیاد و در نهایت ارائه تدریس با کیفیت برای حفظ شاگردها اشاره کرد. برای مطالعه بیشتر در زمینه چگونگی موفقیت در تدریس ریاضی بر روی این لینک کلیک نمائید.
برای موفقیت در ثبت تبلیغ تدریس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- تنها به یک آگهی اکتفا نکنید و برای جذب شاگرد آگهی های مختلفی در زمینه تدریس ریاضی جذب کنید. مثلا می توانید در گروه تدریس ریاضی متوسطه یک آگهی و در گروه تدریس ریاضی ابتدایی تبلیغ دیگری درج کنید.
2- آگهی های تکراری ثبت نکنید. سعی کنید اگر 10 آگهی هم برای تدریس ریاضی ثبت می کنید متفاوت از هم باشند. اگر مطالب آنها یکسان هم باشد هر کدام را جداگانه با جمله بندی متفاوتی بنویسید.
3- متن آگهی ها و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خیلی کوتاه ننویسید. متن های با کمتر از 300 کاراکتر از نظر گوگل اسپم به حساب می آید و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نمی شود.

چرا تبلیغات اینترنتی تدریس ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد است؟ وقتی در اینترنت و خصوصا در یک سایت تخصصی در زمینه مورد نظر خودتان آگهی ثبت می کنید نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه در کل ایران تبلیغ شما دیده خواهد شد. در حال حاضر به دلیل مسافتهای طولانی و ترافیک در شهرهای بزرگ و به منظور صرفه جویی در وقت استفاده از کلاسهای خصوصی آنلاین رو به افزایش است. اگر در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس ریاضی مانند www.Tadris-Riazi.com و یا سایت www.IranModares.com آگهی درج کنید، نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه از کل ایران شانس جذب شاگرد را خواهید داشت. بنابراین در این حالت شاگردهایی را می توانید جذب کنید که در هیچ کدام از حالتهای همکاری با آموزشگاهها، تبلیغات در روزنامه و تراکتی و ... امکان آن وجود ندارد. از طرفی، در تبلیغات اینترنتی تبلیغ شما 24 ساعته و در تمام کشور قابل مشاهده خواهد بود و محدودیت مکانی و زمانی ندارد.
تسلط کامل بر دروس تدریسی خودتان: هر درس و زمینه ای که برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کردید به صورت کامل بر آن مسلط شوید. هر چه مسلط تر بهتر. بین بلد بودن و تسلط داشتن تفاوت زیادی هست. باید به تمام ابعاد و جنبه های درس مسلط باشید تا در کلاس هر سوالی را بتوانید پاسخ دهید و در ضمن در کمترین زمان بیشترین حجم مطلب را با بهترین کیفیت ارائه دهید. وقتی خودتان بر درس مسلط هستید شاگرد شما هر سوالی که بپرسد نه تنها جواب آن را می دانید بلکه بهترین پاسخ را هم ارائه خواهید کرد و خیلی سریع متوجه خواهید شد که این اشکال از کجا برای شاگرد شما ایجاد شده است و کدام بحث را نفهمیده است. عملکرد موثر شما در کلاس خصوصی که در نهایت می تواند منجر به نتیجه گرفتن شاگردهای شما گردد به صورت کامل به میزان تسلط شما بر درس بستگی دارد.
وقتی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید بیشتر از کلاسهای گروهی باید حواستان به جلسه اول کلاس باشد. اگر خودتان در کار تدریس عالی هستید، در جلسه اول کلاسها باید بسیار بسیار عالی عمل کنید. جلسه اول بسیار مهم است و مشخص می کند که کلاسها ادامه می یابد یا نه.
برای اینکه از خیل عظیم مدرسین متوسط جدا شوید و در کار خودتان عالی و منحصر به فرد باشید، سعی کنید علاوه بر ارائه تدریس بی نظیر نکات متمایز و منحصر به فردی را هم به کلاسهای خودتان اضافه کنید. کتابی هدیه بدهید، نمونه سوال امتحانی ارائه کنید، خلاصه جزوه بدهید، صدای خودتان را ضبط کنید و برای شاگردهایتان بفرستید، کمی بیشتر از زمان کلاس درس دهید، مشاوره بدهید و برنامه ریزی کنید و ....
برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی را از دست ندهید. البته بعضی از سایتها به صورت واسطه در این زمینه فعالیت دارند و شماره تماس شما به صورت مستقیم به متقاضیان تدریس نمایش داده نمی شود. در ایران مدرس وقتی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت می کنید مشخصات شما مستقیما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. استفاده از این امکان را برای جذب شاگرد از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. درج آگهی در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید.
اگر قصد دارید برای جذب شاگرد از بهترین نوع تبلیغات استفاده کنید مسلما تبلیغات اینترنتی روش بسیار خوبی است. خصوصا در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و ....) آگهی خودتان را ثبت نمائید و بازدهی بالای آن را مشاهده کنید. البته مانند هر ابزار و یا روش دیگری، ثبت تبلیغ در اینترنت برای جذب شاگرد هم باید درست و اصولی انجام پذیرد تا برای شما بازدهی کافی داشته باشد. به عنوان مثال بعضی از مدرسین یک بار در حد یکی دو جمله تبلیغات تدریس خودشان را درج می کنند و بعد از آنکه هیچ تماسی با آنها گرفته نمی شود به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد اصلا مفید نیست. رمز موفقیت در هر کاری این است که آن را جدی بگیرید و به صورت اصولی و درست آن کار را انجام دهید. برای اینکه تبلیغات خودتان را خوب و موفق ثبت کنید مطالعه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر و 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را از دست ندهید.
برای موفقیت در تدریس هر ترم هدفی برای خودتان در نظر بگیرید: می توانید هدف خودتان را بر اساس تعداد شاگردهایی که دارید و یا بر اساس درآمدی که می خواهید کسب کنید در نظر بگیرید. مثلا اگر ترم گذشته کلا سه شاگرد داشته اید تصمیم بگیرید این ترم تعداد شاگردهای خودتان را دو برابر کنید و یا درامدی که به دست آورده اید را 50 درصد افزایش دهید. اگر هدف واضح و مشخصی در سر داشته باشید به نسبت حالتی که ندانید واقعا چه چیزی می خواهید احتمال موفقیت شما چندین برابر خواهد شد و راه حلهای مناسب را پیدا خواهید کرد.

کلاس های کمک آموزشی و تدریس خصوصی برای پیشرفت در تحصیل

در این بخش مطالبی در رابطه با فواید کلاس های کمک آموزشی و تدریس خصوصی برای پیشرفت در تحصیل و افزایش معدل، گرفتن نمره خوب در امتحان و کسب درصد بالا در دروس کنکوری و نهایتا بدست آوردن رتبه خوب در کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری ارائه شده است. چنانچه در دروس خودتان اشکالات پایه ای دارید و یا بخشی از درس را خوب متوجه نمی شوید، چنانچه در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه غایب بوده اید و درسی که تدریس شده است را متوجه نمی شوید، اگر می خواهید رفع اشکال کنید و یا مبحثی را در زمان کوتاه و با کیفیت بالا آموزش ببینید، در هر صورت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و کلاسهای کمک آموزشی برای شما می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت دارند و در بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) ثبت نام نموده اند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

کلاسهای کمک آموزشی در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه می تواند مفید باشد و نه به جای آن. همانطور که از اسم آن مشخص است، این کلاسها کمک آموزشی است و برای آموزش اصلی و اساسی درس باید در کلاسهای خودتان حاضر باشید. البته بعضا اتفاق می افتد که به صورت ناخواسته نمی توانید در کلاسهای خودتان حاضر باشید. در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای جبران غیبت ها هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک، شیمی و .... که اکثر دانش آموزان اشکالات زیادی در این دروس دارند استفاده از کلاسهای خصوصی کاملا مفید است. البته باید به ایام امتحانات موکول نشود و در طول ترم برگزار گردد. با این وجود در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و جمع بندی می توان از این کلاسها استفاده نمود.

در کلاسهای کمک آموزشی خود معلم و استاد و یک یا دو نفر شاگرد حضور دارند. در این کلاسها زمان کافی برای پرسیدن سوالات وجود دارد. در ایران مدرس مدرسین مجرب آماده ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی هستند و در بین انها می توانید مدرسین و دبیران مجرب آموزش و پرورش که به صورت رسمی در حال فعالیت در آموزش و پرورش هستند، اساتید دانشگاه، دبیران با سابقه، معلم های خانم و آقا و .... را پیدا کنید. در مقاله کلاس کمک آموزشی برای پیشرفت در تحصیل هم در رابطه با کلاسهای کمک آموزشی و اینکه این کلاسها می تواند راهکاری مناسب برای پیشرفت در تحصیل باشد توضیح داده شده است.  در مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل موثر است؟ هم در زمینه فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای پیشرفت در تحصیل توضیحاتی ارائه شده است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در هر جای ایران، در هر مقطع تحصیلی و در هر رشته ای به سایت www.IranModares.com و برای مشاهده لیست مدرسین و معلمان و دبیران فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به سایت www.Tadris-Riazi.com مراجعه نمائید.


تدریس خصوصی برای پیشرفت در تحصیل