تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران با بازدید بالا

اگر در جستجوی بهترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران هستید .... اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی با یک مدرس و معلم خوب در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، رشت، همدان، تبریز، سنندج و یا هر جای دیگر ایران هماهنگ کنید .... اگر قصد دارید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت ترمهای قبل در معدل و نمراتی که می گیرید تحولعظیم مثبتی ایجاد نمائید .... اگر قصد دارید با آگاهی کامل از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی، رزومه کاری مدرس و سابقه کاری ایشان، مدرک تحصیلی و دروس تدریسی مدرس، معلم خصوصی مورد نطر خودتان را انتخاب کنید .... اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست و یا هر درس دیگری از خدمات تدریس خصوصی استفاده نمائید .... در هر صورت، به بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس تا سال 97 حدود 18000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین در هر زمینه و رشته ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.


اگر برای درس خاصی به مدرس نیاز دارید به صورت زیر عمل کنید: بر روی لینک زیر کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود نام درس خودتان را جستجو نمائید تا لیست مدرسین آن درس نمایش داده شود. (مثلا اگر برای یادگیری تری دی مکس به مدرس نیاز دارید در بخش جستجو عبارت تدریس خصوصی تری دی مکس یا تدریس خصوصی 3dmax را وارد کنید)



اگر مدرس هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید این مقاله را بخوانید.  وب سایت (ایران مدرس) بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت هزاران مدرس تدریس خصوصی در زمینه آموزش در منزل فعالیت دارند. در سایت ایران مدرس هزاران مقاله در زمینه موفقیت در تحصیل، کسب نمره بالا و ارتقای معدل، نحوه موفقیت در کنکور، چگونگی کسب درامد از تدریس خصوصی و موفقیت در جذب شاگرد و موفقیت در کار تدریس، روش های ارائه تدریس موثر و جذاب، انتخاب رشته، معرفی دانشگاهها و .... ارائه شده است. در این وب سایت امکان ثبت آگهی تدریس خصوصی برای مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و مدرسین برای پیدا کردن شاگرد خصوصی می توانند تبلیغات تدریس خودشان را در همین سایت ثبت نمایند. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی و درج تبلیغ در زمینه آموزش در منزل و تدریس و .... فعالیت دارند. این وب سایت چون به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی فعالیت دارد، از نظر گوگل کاملا بهینه است. با جستجوی عبارتهایی نظیر تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و .... در گوگل، سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی و آموزش در منزل با جستجوی خدمات تدریس خصوصی در گوگل سایت ایران مدرس را مشاهده نموده و به صورت مستقیم به سمت آگهی تدریس مدرسین هدایت می شوند. سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که مثلا اگر شما عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... را در گوگل جستجوی کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه 1 تا 3 خواهید دید. در نتیجه، متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی به سمت تبلیغ تدریس شما هدایت می شوند. دقت کنید این ویژگی برای یک وب سایت آگهی و تبلیغ خیلی مهم بوده و در جذب شاگرد شما کاملا موثر است.
ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. وب سایت حاضر برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. همین الان مثلا عبارتهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و بنابراین متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید به نسبت ثبت آگهی در روزنامه به صرفه تر است. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود.

سایت تدریس

درج آگهی تدریس خصوصی در سایت اگهی و تبلیغات تدریس (ایران مدرس) به نسبت جستجوی آگهی های استخدامی تدریس و استخدام مدرس و همکاری با آموزشگاهها پربازده تر و به صرفه تر است. اگر شما به عنوان یک مدرس و معلم در آموزشگاه و موسسات تدریس خصوصی در کرج و تهران و یا هر جای دیگر ایران استخدام شوید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد پولی که دریافت می کنید را به آموزشگاه پرداخت نمائید. یعنی اگر 20 جلسه تدریس کنید و هر جلسه 50 هزار تومان دریافت نمائید، 300 یا 400 هزار تومان آن را باید به آموزشگاه پرداخت کنید. در ایران مدرس با هزینه بسیار پایین تر می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و نه تنها یک شاگرد بلکه شاگردهای زیادی را جذب کنید. در ضمن، کل مبلغ تدریس را برای خودتان بر می دارید. به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس در آموزشگاه تهران و کرج و آگهی های استخدامی تدریس خصوصی در هر جای ایران، در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید و از کار تدریس درآمد بدست آورید.
قیمت کلاسهای تدریس خصوصی: همانطور که گفته شد، در جزئیات آگهی تدریس خصوصی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی هم نمایش داده شده است. برخی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس می توانید تخمینی از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید. قیمت کلاسهای خصوصی به عواملی همچون شهر محل تدریس، مدرک تحصیلی مدرس، زمان و مکان تدریس، دروس تدریسی و ... بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی و عوامل موثر بر آن مقاله قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه کنید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی کاملا متغیر است و از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 300 هزار تومان و حتی بیشتر برای یک جلسه می تواند باشد.

چگونگی استفاده مناسب از کلاسهای تدریس خصوصی: اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی خوب استفاده کنید و در نهایت با شرکت در کلاسهای خصوصی به هدفی که می خواهید اعم از قبولی در امتحانات، قبولی در کنکور، شاگرد اول شدن و ... برسید، در کنار شرکت در جلسات تدریس خصوصی باید خودتان هم درس بخوانید. باید کلاسهای خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید و هر تمرین و تکلیفی که مدرس برای شما تعیین کرد را انجام دهید. اگر می خواهید از این کلاسها استفاده نمائید، برگزاری آنها را به ایام امتحانات موکول نکنید. در طول ترم درس بخوانید و در طول ترم در کلاسهای خصوصی شرکت نمائید. البته در ایام امتحانات برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله بیشتر و مرور و جمع بندی هم می توان در کلاسهای خصوصی شرکت کرد.

اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در این وب سایت آگهی تدریس خودشان را به دو صورت ویژه و رایگان درج نموده اند. مدرسین ویژه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی هزینه پرداخت کرده اند و در کار تدریس جدی تر هستند. بنابراین توصیه می شود مدرس مورد نظر خودتان را از بین مدرسین ویژه انتخاب نمائید. در متن اگهی تدریس خصوصی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس توضیحات کاملی ارائه شده است و می توانید با در اختیار داشتن اطلاعات کامل مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. به عنوان مثال، در متن آگهی های تدریس خصوصی می توانید شهر محل تدریس، سابقه تدریس مدرس خصوصی، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، سوابق کاری و تدریسی مدرس، هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی که مد نظر مدرس است و .... را مشاهده کنید. به این ترتیب با در دست داشتن اطلاعات کامل می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در همین سایت مقالات زیادی در زمینه مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی (فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی) ، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی (قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی) نحوه استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل (تدریس خصوصی راهکاری عالی برای موفقیت در امتحان و کنکور) و .... ارائه شده است. اگر در جستجوی یک سایت تدریس عالی و پربازدید و معتبر برای انتخاب مدرس خصوصی مورد نظرتان هستید و یا قصد دارید در بزرگترین سایت تدریس ایران آگهی تدریس خصوصی ثبت نموده و شاگرد جذب کنید (چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)) ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است.
در سایت ایران مدرس ثبت آگهی تدریس رایگان است و به نسبت تبلیغات در روزنامه و چاپ تراکت و .... برای شما بسیار صرفه بالاتری دارد. همین دلیل به تنهایی باعث شده است که ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس باشد. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و در صدر نتایج قرار بگیرید.
به آگهی های تدریس ریاضی ثبت شده در ایران مدرس و یا آگهی هایی که برای تدریس سایر دروس ثبت شده است در صفحه اصلی ایران مدرس نگاه کنید و جزئیات آگهی ها را ببینید. آگهی های ویژه تدریس بازدید خیلی بالایی گرفته اند و این نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. بعضی از آگهی های تدریس حتی بیش از 60000 بازدید گرفته اند.
در این وب سایت امکان ثبت جزوه به اسم خودتان هم وجود دارد. می توانید در کنترل پنل برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید و به این ترتیب بازدید صفحه آگهی خودتان را افزایش دهید. در جروه هایی که ثبت می کنید شماره تماس خودتان را هم قرار دهید تا همین جزوات هم در جذب شاگرد برای شما موثر و مفید باشد.

برای ثبت آگهی و تبلیغات موفق در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان بهترین ویژگی خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید و یا در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا .... در عنوان آگهی بنویسید.

2- در متن آگهی اسم تمامی دروس تدریس خودتان را بنویسید. حتی اگر فقط ریاضی تدریس می کنید و مثلا توانایی تدریس هندسه و جبر و احتمال را هم دارید، در متن آگهی اسم این دروس را هم بنویسید.

3- متن آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که اگر متقاضیان تدریس و یا والدین آنها آگهی شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.

4- در همین سایت می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید. اگر می خواهید صفحه تبلیغات تدریس ریاضی شما بازدید بالایی بگیرد ثبت جزوه هم می تواند موثر باشد.

5- از شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان، فرومها و ... به آگهی تدریس خودتان لینک بدهید. به این ترتیب صفحه آگهی شما از نظر گوگل جایگاه بهتری پیدا می کند.

مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر ارائه سوابق کاری و رزومه کاری خودشان و علاوه بر ارائه توضیحات کامل در زمینه نحوه تدریس و شرایط کلاسهای خصوصی خودشان، بعضا برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزواتی هم ثبت نموده اند. با مشاهده این جزوات و خلاصه جزوات می توانید با روند کار و نحوه تدریس مدرس تا حدودی آشنا شوید و در ضمن برای مرور دروس و آمادگی امتحان هم از این جزوات استفاده نمائید.

6- راههای ارتباطی مختلفی برای هماهنگی کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس فراهم شده است. برای تمامی مدرسین، در صورتیکه خود مدرس اطلاعات تماس را کامل وارد کرده باشد، می توانید از طریق شماره تماس همراه یا ثابت و یا از طریق ایمیل در ارتباط باشد. در ضمن در پایین صفحه آگهی تدریس هر مدرس فرمی وجود دارد و از طریق آن می توانید برای مدرس مورد نظر خودتان پیام ثبت کنید.

جذب شاگرد خصوصی


منبع: ایران مدرس

تدریس خصوصی آمار تدریس خصوصی کنترل پروژه آموزش طراحی سیستم صنعتی تدریس طرح ریزی واحدهای صنعتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.