تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

جدیدترین و بهترین فیلم ها و مقالات تدریس خصوصی

جدیدترین و بهترین فیلم ها و مقالات تدریس خصوصی ثبت شده در سایت ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده بهترین فیلم ها و مقالات تدریس خصوصی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.
1- بهترین فیلم های تدریس خصوصی: برای مشاهده بهترین فیلم های تدریس خصوصی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.
مشاهده لیست کامل فیلم های تدریس خصوصی: فایل های ویدیویی/صوتی
2- بهترین و جدیدترین مقالات تدریس خصوصی: برای مشاهده آخرین مقالات تدریس خصوصی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.
بخشی از مطالب ارائه شده در مقالات تدریس خصوصی در ادامه قابل مشاهده است.
اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق باشید، سعی کنید دروسی را تدریس کنید که تعداد متقاضی بالایی برای کلاس داشته باشد. بعضی از دروس ممکن است به مرور زمان متقاضیانخودش را برای کلاس از دست بدهد. مثلا بعضی از رشته های دانشگاهی شاید چون بازارکار خوبی نداشته باشد به مرور زمان متقاضیان خودش برای کلاس های خصوصیرا از دست بدهد. از طرفی بعضی از دروس دیگر ممکن است با گذشت زمان تعداد متقاضیان بیشتری برای کلاس خصوصیپیدا کند. به عنوان مثال انواع نرم افزارها و آموزش های فنی و عملی ممکن است به تدریج که تمایل به سمت کارهای عملی بسشتر می شود متقاضیان بیشتری برای کلاس خصوصی داشته باشند. یا آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجیهم معمولا همواره متقاضیان خوبی برای کلاس دارد. البته بهتر است از بین دروس پرمتقاضی دروسی را تدریس کنید که خودتان به آن درس ها علاقه داشته باشید. به صورت خلاصه، باید حواستان به این باشد که چه درس هایی برای کلاس خصوصی متقاضی بالایی دارد و بیشتر آن درس ها را تدریس نمائید.  در ادامه سراغ روش هایمختلف جذب شاگرد بروید. می توانید از تبلیغات تراکتی استفاده نمائید. اگر محله یا مدرسه و دانشگاه مشخصی را در نظر دارید این روش می تواند مفید باشد. البته محدوده تحت پوشش آن بسیار کم است. روش دیگر استفاده از تبیلغاتروزنامه است که معمولا در ایام امتحانات بازدهی مناسبی دارد. البته تبلیغ روزنامه برای جذب شاگرد هم محدود به شهر محل سکونت خودتان می شود و هزینه بالایی هم دارد. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای شروع کار خوب است ولی به هر حال با کار کردن برای دیگران نمی توانید به درآمد بالا برسید. بهترین راهکار استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.comو ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان است. خلاصه اینکه باید در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید. باید سعی کنید شناخته شوید و معروف گردید. برای خودتانسایتی بزنید و در سایت خودتان مطالب آموزشی قرار دهید. اگر درسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کرده باشید که به آن علاقه دارید خود به خود با عشق و علاقه روی سایت خودتان هم کار می کنید و محتواهای مفیدی راتولید خواهید کرد.
علاوهبر تسلط بسیار خوب بر درس باید موارد دیگری را هم رعایت نمائید. یکی از مهمترین نکات این است که باید در کلاس های تدریس خصوصی و در همان اولین جلسه مطالبی را ارائه نمائید که متناسب با نیاز و خواسته شاگرد شما باشد. شاگردهای شما معمولا کمی استرس دارند و نگران نتیجه امتحان هم هستند. اگر در کلاس های خصوصی و از همان جلسه اول مطالبی راارائه کنید که متناسب با سطح دانسته ها و خواسته شاگردهای شما نباشد، ایشان در اولین فرصت کلاس ها را کنسل خواهند کرد. پس همان ابتدای کار از ایشان سوال بپرسید که چه مطالبی را در نظر دارد، در چه مباحثی اشکال دارد ودوست دارد در کلاس مطالب به چه نوعی ارائه شود. حتی کمی بعد از شروع کلاس باز هم نظر ایشان را بپرسید و ببینید که آیا نوع تدریس را می پسندند و یا باید تغییراتی را ایجاد کنید. البته خیلی وسواس به خرج ندهید به گونه ای کهروند آزار دهنده باشد. ولی به هر حال حتما نظر شاگرد خودتان را بپرسید. در واقع کلاس های تدریس خصوصی قوانین خیلی مشخص و واضحی ندارد. در مقاله قوانین تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل و آموزشگاهتوضیحات کاملی ارائه شده است. البته به هر حال باید یک سری مسائل در این کلاس ها رعایت شود. اگر می خواهید در کار خودتان موفق باشید با ظاهری آراسته و با خوشرویی و ادب و نزاکت در منزل شاگرد خودتان حاضر شوید. سعی کنید سر وقت در کلاس حاضر باشید و پشتیبان و حامی شاگردهای خودتان باشید تابهترین نتیجه ممکن را بگیرند. بهتر است جلسه به جلسه هزینه ای که برای کلاس های تدریس خصوصی در نظر گرفته اید را تسویه نمائید تا بعدا مشکلی ایجاد نشود. رضایت شاگردهای خودتان را به صورت کامل جلب نمائید تا در کار تدریس خصوصی موفق باشید و درآمد بالایی بدست آورید.
کسب آمادگی بیشتر برای کنکور با شرکت در کلاس های خصوصی: اگردر حال درس خواندن برای کنکور هستید و یا تا کنکور زمان زیادی دارید ولی از همین الان به فکر هستید و می خواهید از فرصتی که در تابستان دارید استفاده نمائید بسیار خوب است که برای یک یا چند درس از کلاس های خصوصی کنکور استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین کنکور در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکورکلیک کنید. برای اینکه از رقبای خودتان پیشی بگیرید و در کنکور موفق شوید تابستان فرصت بسیار خوبی است تا در کلاس های خصوصی کنکور شرکت نمائید. می توانید تعدادی از دروس را به صورت عمقی کار کنید و یا بر روی تست زنی و تکنیک های تست زنی متمرکز شوید. یک راهکار خوب برای انتخاب معلم خصوصیاین است که ابتدا لیست کامل مدرسین برای درس مورد نظر خودتان را مشاهده نمائید. از بین اساتیدی که در همین سایت ایران مدرس مشاهده می کنید چند استاد که فکر می کنید رزومه کاری و سوابق تدریس خوبی دارند را انتخاب نمائید. بد نیست که اساتید را از بین مدرسین ویژه که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند انتخاب نمائید. پس زمینه آگهی مدرسین ویژه به رنگ طلایی است. در مرحله بعد از بین اساتیدی که انتخاب کرده اید با مدرسی که قیمت مناسبتری ارائه نموده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید.
اگر می خواهید تخفیف بگیرید و کلاس های زبان با قیمت مناسبتری هماهنگ شود می توانید به جای کلاسحضوری از کلاس اینترنتی و آنلاین استفاده نمائید. معمولا اساتید به دلیل اینکه در کلاس های مجازی مسیری را برای رسیدن به کلاس طی نمی کنند و وقت کمتری را از دست می دهند به نسبت کلاس های حضوری 20 تا 30 درصد تخفیف در نظر می گیرند. راهکار دیگری که برای هماهنگ کردن کلاس های خصوصی زبان با قیمت مناسبوجود دارد این است که با یکی از دوستان یا همکلاسی های خودتان دو نفره در این کلاس های شرکت کنید و هزینه را تقسیم نمائید. نکته دیگر اینکه اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید و یا اگر شاگرد جدیدی معرفی کنید باز هم می توانید روی تخفیف گرفتن از استاد حساب کنید. برای اینکه با استفادهاز کلاس های تدریس خصوصی بتوانید در درس ریاضی نمره بالا و حتی نمره 20 بگیرید باید سعی کنید از همان اوایل و یا حداقل از اواسط ترم شرکت در کلاس های خصوصی را شروع نمائید. روی یک برگه کاغذ بنویسید که نمره این ترم من دردرس ریاضی 20 است و آن را جایی قرار دهید که همیشه در معرض دید شما باشد. کلاس های خصوصی را زود شروع نمائید و تلاش کنید به صورت منظم در کلاس ها شرکت کنید. البته برای گرفتن نمره بیست در درس ریاضی فقط کلاس های خصوصی کافی نیست و باید در کلاس های مدرسه و یا دانشگاه هم حضور کامل و فعال داشته باشید. بهتر است در کلاس های خصوصی ریاضی هم از همان جزوه کلاسی استفاده نمائید. برای گرفتن نمره بیست در درس ریاضی باید تلاش کنید در مرحله اول بر جزوه کلاسی خودتان صد در صد مسلط باشید. بعد از کلاس های اصلیخودتان جزوه را بسیار خوب مطالعه کنید و هر سوالی که دارید از معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید.
راهکارهایی برای گرفتننتیجه عالی از کلاس های تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید کلاس های خصوصی برای شما نتایج خوبی داشته باشد موارد زیر را در نظرداشته باشید.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی
1- با یک معلم خصوصی خوب کلاس ها را هماهنگ نمائید. استادی که بر درس مسلط نباشد علاوه بر هزینه وقت شما را هم تلف خواهد کرد.
برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی در همین سایت ایران مدرس و انتخاب یک معلم خوب بر روی عبارت لیست معلم های خصوصی کلیک کنید.
2- کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید و به توصیه های معلم خصوصی خودتان عمل نمائید. حل تمرینات داده شده بسیار مهم است.
3- در کلاس های خصوصی حواستان را صد در صد جمع نمائید. سعی کنید در زمان هایی کلاس های خصوصی را برگزار کنید که سرحال هستید و گیرایی بالایی دارید.
جزوه و خلاصه جزوه ثبت شده توسط مدرسین:علاوه بر موارد گفته شده در بالا، اساتید ثبت نامی در ایران مدرس برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه و نمونه سوال امتحانی و ... هم ثبت کرده اند. بسیاری از اساتید برای دروسی که تدریس می کنند یک جزوه خوب خلاصهشده دارند و آن را در سایت درج نموده اند. برخی دیگر از اساتید جزوه های آماده ای را که دارند ثبت نموده اند. به هر حال اساتیدی که جدی تر هستند جزوه ثبت شده دارند و این می تواند معیاری برای شما باشد. از طرف دیگر نحوهارائه درس در جزوه توسط استاد هم می تواند دید خوبی به شما بدهد که ایشان استاد خوبی است یا نه. در ضمن می توانید از جزوات برای یادگیری بهتر دروس استفاده نمائید.