تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک، آموزش خصوصی و موفقیت در تحصیل

در این بخش مطالبی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک، آموزش خصوصی و موفقیت در تحصیل و ... ارائه می گردد. در صورتیکه آگهی تدریس فیزیک خودتان را ویژه کنید در کنار مطالب آموزشی، سوالات امتحانی، تست های کنکور و ... هم آگهی شما نمایش داده خواهد شد. مشاهده کنید: دانلود سوال و جزوات امتحانی فیزیک

اگر می خواهید از قیمت دقیق و به روز کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران و کرج اطلاع پیدا کنید، بر روی لینکهای ارائه شده در بالا کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید و ببینید که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی چه هزینه ای را در آگهی تدریس خودش ثبت نموده است. با مشاهده چند آگهی تدریس تخمینی از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک خواهید داشت. در سایت (ایران مدرس) مطالب و مقالات زیادی در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی و پارامترهای موثر بر آن ارائه شده است. به عنوان مثال برای مطالعه در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و برای مطالعه در زمینه هزینه تدریس خصوصی فیزیک مقاله قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ را مطالعه کنید.
کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک برای چه افرادی لازم است؟ ممکن است این ذهنیت وجود داشته باشد که کلاسهای خصوصی فقط برای افرادی که در درس و تحصیل بسیار ضعیف هستند لازم است ولی در حقیقت اینطور نیست. هر شخصی در هر سطح تحصیلی برای موفقیت و پیشرفت نسبت به وضعیت کنونی خودش می تواند از جلسات خصوصی استفاده نماید. دانش آموزان و دانشجویان متوسط هم برای عالی شدن و برای گرفتن نمره های بالا در دروس ریاضی و فیزیک می توانند از کلاسهای خصوصی استفاده نمایند. آیا کلاسهای خصوصی برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار زرنگ و قوی هم کاربرد دارد؟ بله مسلما. این افراد هم ممکن است در فاصله زمانی کوتاهی بخواهند مطلبی را یاد بگیرند و یا ممکن است در کلاسهای اصلی خودشان غایب بوده باشند و بخواهند در کمترین زمان ممکن و با حداقل انرژی این غیبت ها را جبران نمایند. در این حالت، این افراد هم می توانند از کلاسهای خصوصی استفاده کنند. - برای مشاهده مدرسین ریاضی و فیزیک ثبت نامی در ایران مدرس به ترتیب بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. در کلاس فیزیک با تمرکز کامل به مطالبی که ارائه می شوید گوش دهید. سعی کنید با انگیزه بالا درس را گوش دهید. اگر در منزل نیم نگاهی به کتاب انداخته باشید، در کلاس درس هم با اشتیاق بیشتری به مطالب گوش خواهید داد.
حتما در کلاس فیزیک جزوه یادداشت کنید. جزوه یادداشت کردن در کلاس فیزیک مزایای زیادی دارد. اولا جزوه خودتان را بعدا بهتر می فهمید. ثانیا مطمئن هستید تمام نکات مهم را یادداشت کرده اید و ثالثا در کلاس فیزیک حواستان جمع تر خواهد بود.
در کلاس فیزیک اگر درس را خوب متوجه نشدید سوال بپرسید. اگر سوال را نتوانستید حین تدریس بپرسید آن را در گوشه ای یادداشت کنید تا بعدا بپرسید. اجازه ندهید سوالات بدون جواب برای شما باقی بماند. برای یادگیری مشتاق باشید.

توصیه هایی برای آموزش و یادگیری بهتر و کسب نمرات بالاتر ریاضی و فیزیک
1- برای یادگیری بهتر دروس ریاضی و فیزیک در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حضور کامل و فعال داشته باشید. یعنی هم سعی کنید تا جایی که ممکن است غیبت نکنید و هم وقتی در کلاس حاضر هستید حضور 100 درصدی داشته باشید.
2- در کلاسهای راضی و فیزیک حتما جزوه یادداشت کنید. یادداشت جزوه کمک می کند درس را بهتر یاد بگیرید و از وقت خودتان در کلاس مفید استفاده نمائید. به امید جزوه دیگران نباشید. فقط حضور فیزیکی در کلاس کافی نیست.
3- وقتی جزوه یادداشت می کنید حواستان را هم جمع می کنید که معلم، مدرس و یا استاد ریاضی و فیزیک شما چه می گوید. تا درس را نفهمید نمی توانید بنویسید. پس جزوه نوشتن کمک می کند درس را بهتر متوجه شوید. در ضمن بعدا جزوه خودتان را دارید که ان را بهتر می فهمید.

روش دیگری که وجود دارد این است که حین برگزاری کلاسها برای حل تمرینات و مسائل از برگه هایی که از قبل مشخصات خودتان را بر روی آن تایپ کرده اید استفاده نمائید. به این ترتیب این برگه ها پیش شاگرد شما باقی می ماند و بعدا هم با شما تماس می گیرد.
برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد بالاتر از تدریس فیزیک، خوب تدریس کنید. در این حالت همین شاگردهایی که دارید ترمهای بعد دوباره بر می گردند و شاگردهای شما ذخیره می شوند و ترمهای بعد شاگردهای جدید هم به همین شاگردها اضافه می گردند.

در ایام امتحانات برای شاگردهایتان کلاسهای رفع اشکال و جمع بندی برگزار نمائید. کلاسهای خصوصی در طول ترم بسیار مفید و موثر است و همین کلاسها در ایام امتحانات می توانید نتیجه امتحان را بسیار بهتر کند. جلسات رفع اشکال را برگزار نمائید.
فیزیک حتی به نسبت درس ریاضی مفهومی تر است و باید تلاش کرد درک عمیق تری از تمرینات و مسائل آن داشت. روابط فیزیک معنی فیزیکی دارند و هر دانش آموز و دانشجویی که بتواند به درک صحیحی از این مطالب برسد، در فیزیک موفق تر خواهد بود. برای اینکه از پس مسائل فیزیک بربیایید و بتوانید مسئله حل کنید، علاوه بر اینکه در کلاس فیزیک و حین تدریس فیزیک توسط معلمتان باید حواستان صد در صد جمع باشد، در ادامه برای اینکه خودتان بتوانید مسائل را حل کنید، باید درک درستی از حل مسئله داشته باشید. درس فیزیک درسی است که به یک ذهن آماده و استراحت کرده نیاز دارد. پس بهتر است فیزیک را در ساعاتی از روز مطالعه کنید که سرحالتر هستید. اگر مطالعه در صبح را دوست دارید، دروسی مانند فیزیک، ریاضی و شیمی را در آن ساعت مطالع نمائید. دروس عمومی را برای وقتی هایی بذارید که خیلی سرحال نیستید.
خیلی به کتابهای کمک آموزشی تکیه نکنید. خود کتاب ریاضی بهترین منبع برای مطالعه است. بعد از کلاسهای ریاضی در منزل یا خوابگاه مثالها و تمریناتی که در کلاس حل شده است را دوباره بررسی نمائید. آیا نکته ای وجود دارد که خوب یاد نگرفته باشید؟ آیا راه حل را خوب می فهمید؟ سعی کنید خودتان دوباره تمرینات و مثالها را حل کنید. اگر همان روز خسته بودید، ایرادی ندارد روز بعد این کار را انجام دهید ولی اجازه ندهید فاصله زیادی بیفتد. هر سوال یا اشکالی از تمرینات حل شده داشتید یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید. در حقیقت درس ریاضی به زمان مناسبی برای یادگیری نیاز دارد. معمولا وقتی می خواهید ریاضی را سریع یاد بگیرید که ایام امتحانات فرا رسیده است و زمان کمی برای یادگیری دارید. اگر در طول ترم درس بخوانید در زمان مناسب و بدون عجله می توانید درس ریاضی را به صورت مفهومی و عمقی یاد بگیرید و در امتحان هم با نمره خوبی قبول شوید.
برای 20 گرفتن در درس فیزیک عادت به درس خواندن در طول ترم را در خودتان ایجاد کنید. اگر فیزیک را در طول ترم بخوانید مطالب بهتر و مفهومی تر برای شما جا خواهد افتاد. در این حالت فرصت بیشتری برای حل تمرین و مسئله خواهید داشت و با در اختیار داشتن زمان کافی و بدون استرس فیزیک را خواهید آموخت. در ایام امتحانات زمان کافی برای یادگیری عمقی و مفهومی فیزیک ندارید. بعد از کلاسهای فیزیک درس را مرور کنید. در صورت لزوم از کلاسهای خصوصی فیزیک استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش خصوصی فیزیک فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. برای 20 گرفتن در درس فیزیک باید به صورت کامل بر کتاب درسی مسلط باشید. کتاب را خوب بخوانید و تمرینات و مسائل آن را حل کنید. هر سوال یا اشکالی که داشتید از مدرس و استاد فیزیک و یا مدرس خصوصی فیزیک خودتان بپرسید. برای آنکه در درس فیزیک نمره خوبی بگیرید و حتی 20 بگیرید باید زودتر از دیگران شروع به درس خواندن کنید.
فیزیک یک درس کاملا مفهومی و درک کردنی است. درس فیزیک را فقط با حفظ کردن فرمولها و روابط نمی توان یاد گرفت. درس فیزیک اصلا یک درس حفظ کردنی نیست. اگر می خواهید فیزیک را خوب یاد بگیرید باید سعی کنید به صورت مفهومی این درس را بخوانید و معنای فیزیک روابط را هم برای خودتان تحلیل کنید. برای موفقیت در امتحان فیزیک باید فیزیک را در طول ترم خواند، در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به صورت کامل شرکت کردو حضور فعال داشت، در کلاسهای آموزشی با تمرکز کامل به مطالب گوش داد، جزوه نوشت و سوال پرسید، بعد از کلاسها درس فیزیک را مرور کرد و مثالهای حل شده در کلاس را مورد بررسی دوباره قرار داد و درطول ترم تا جایی که وقت اجازه می دهد تمرین و مسئله حل کرد. برای یادگیری بهتر درس فیزیک باید برای آن وقت بگذارید و روابط و مسائل را برای خودتان توضیح دهید. اگر روابط فیزیک خوب فهمیده شود مانند ابزارکارهای مناسبی در درست شما خواهد بود و ممکن است برای حل سوالات راه حلهایی پیشنهاد بدهید که حتی به ذهن مدرس و معلم خودتان هم نرسد. با فهمیدن عمیق روابط فیزیک حتی می توانید برای بعضی از تمرینات چند راه حل ارائه کنید.
کلاسهای خصوصی فیزیک تضمینی است؟ در سایت ایران مدرس تعدادی از مدرسین به صورت تضمینی هم کار می کنند. کافی است بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود عبارت "تدریس تضمینی فیزیک" را جستجو کنید تا لیست مدرسینی که فیزیک را به صورت تضمینی تدریس می کنند مشاهده نمائید. تعدادی از مدرسین کیفیت کلاسهای خصوصی خودشان را تضمین می کنند و بعضی دیگر نتیجه گرفتن شاگردهایشان را. هر موردی را که در نظر دارید باید با مدرس فیزیک خودتان مطرح نمائید. به این نکته توجه کنید که حتی در کلاسهای تضمینی فیزیک درس خواندن و تلاش خودتان لازم است. اگر کلاسهای خصوصی را به اندازه کافی زود شروع کرده باشید و خودتان هم درس بخوانید و تمرین حل کنید حتما نتیجه مورد نظر خودتان را خواهید گرفت.
اگر به درس فیزیک علاقه دارید و می خواهید در آن نمره خوبی کسب کنید، روشهای زیر می توانید راهگشا باشد:

1- فهم و درک صحیح از مسائل فیزیک: برای آموزش صحیح درس فیزیک، کسب فهم و درک صحیح از مسائل فیزیک بسیار مهم است. علاوه بر تسلط بر روابط فیزیکی و فرمولها، مسائل را باید بفهمید و بین فیزیک مسئله و روابط بتوانید ارتباط برقرار کنید.
2- شرکت در کلاسهای فیزیک مدرسه و جلسات تدریس خصوصی فیزیک: برای آموزش صحیح درس فیزیک در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات آموزش خصوصی فیزیک شرکت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک بر روی عبارت مدرس فیزیک کلیک نمائید.
3- حل مثال و تمرین به اندازه کافی از درس فیزیک: همانند درس ریاضی، در درس فیزیک نیز حل مثال و تمرین کافی به تسلط شما بر درس بسیار کمک می کند.
4- کسب درک فیزیکی از مسائل فیزیک: همانطور که گفته شد برای موفق شدن در یادگیری صحیح فیزیک باید درک درستی از مسائل داشته باشید. باید بتوانید مسائل را برای خودتان و حتی دیگران توضیح داده و دلیل استفاده از هر رابطه را بیان نمائید.
5- مطالعه درس فیزیک در طول ترم و نه فقط در ایام امتحانات:مانند دروس ریاضی و شیمی، فیزیک را هم باید در طول ترم خواند.  مطالب ارائه شده در درس فیزیک تفکر و تعمق لازم دارد و در ایام امتحانات وقت این کار وجود ندارد.
منبع: ایران مدرس

اگر می خواهید در تدریس ریاضی موفق شوید، آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت www.Tadris-Riazi.com ثبت کنید. سایت تدریس ریاضی تخصصی ترین سایتی است که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، تدریس ریاضیات متوسطه اول و دوم، تدریس ریاضیات دانشگاه، ریاضی کنکور و تیزهوشان و نمونه دولتی، پروژه و پایان نامه ریاضی، نرم افزارهای ریاضی مانند مطلب و .... فعالیت دارید. ممکن است سایتهای دیگری هم در زمینه آموزش و تدریس خصوصی در ایران فعالیت داشته باشند ولی به هر حای هیچ سایتی مانند سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی فقط به آموزش ریاضی نپرداخته است.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی سال 96 و 97

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی سال 96 و 97 ارائه شده است. همانطور که در مقالات قبل هم گفته شده است، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی مشاهده لیست مدرسین ریاضی و مشاهده هزینه ای است که مدرسین برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند. در هر زمانی این بهترین روش است. ممکن است در سایتهای مختلف قیمتهای متنوعی برای کلاسهای خصوصی ریاضی مشاهده کنید. مشکلی که این اطلاعات دارند این است که ممکن است به روز نباشند. در هر زمانی از سال 96 ، 97 و یا هر زمان دیگری با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش ریاضی می توانید هزینه کلاسهای خصوصی و جدیدترین قیمتهای کلاسهای ریاضی در منزل را مشاهده نمائید. قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مدرسین با سابقه و با تجربه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و معلمین رسمی برای کلاسهای خصوصی ریاضی قیمت بالاتری را درخواست می کنند. اساتید دانشگاه هم که مسلما برای حضور در کلاسهای خصوصی ریاضی دانشگاهی، ریاضی مهندسی، معادلات، محاسبات عددی و ... هزینه بالاتری را درخواست می کنند. مطلبی که باید در نظر بگیرید این است که هر چند برای برگزاری کلاس با مدرسین ریاضی با تجربه و مدرسین رسمی و اساتید دانشگاه باید هزینه بالاتری پرداخت کنید ولی به هر حال احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. در مرحله اول سعی کنید کیفیت کلاسها را در نظر داشته باشید و در نهایت سر قیمتها به توافق برسید.
مقاله در زمینه قیمت کلاس خصوصی ریاضی: هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی

عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی ریاضی، قیمت تدریس خصوصی ریاضی، نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی 96 و 97

بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت تدریس خصوصی زبان: همانطور که بارها و بارها گفته شده است بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در سال 96 و 97 و یا هر زمان دیگری مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و مشاهده هزینه هایی است که مدرسین برای کلاسهای خصوصی خودشان در متن آگهی ذکر نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان متوسطه و دانشگاه، مدرسین زبان کنکور و مکالمه زبان و آزمونهای مختلف زبان انگلیسی و .... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده لیست مدرسین را خواهید دید. در ادامه بر روی آگهی تدریس هر مدرس کلیک نمائید و جزئیات آگهی تدریس ایشان را ببینید و مشاهده کنید که در بخش هزینه تدریس چه مبلغی را ذکر کرده است. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس به صورت کلی برآوردی از قیمتهای کلاس خصوصی زبان خواهید داشت. خوبی این روش ان است که قیمتهایی که مشاهده می کنید به روز است. در سال 96 ، 97 ، 98 و یا هر زمان دیگری از این روش استفاده کنید قیمتهای به روز شده را خواهید دید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی زبان باید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت به توافق برسید. حتی بعضی از مدرسین و اساتید تدریس زبان انگلیسی جلسه اول را رایگان و یا با نصف قیمت کار می کنند. به این ترتیب می خواهند به شما اطمینان دهند که اگر از کیفیت تدریس و کلاس خصوصی زبان راضی نبودید لازم نیست مبلغی پرداخت نمائید. با مشاهده آگهی های تدریس مدرسین قیمت کلاسه را در کنار رزومه و سابقه کاری هر مدرس خواهید دید و می توانید بهترین مدرس مورد نظرتان را انتخاب نمائید.

با توجه به مطالب ارائه شده در بالا و به عنوان جمع بندی می توان گفت که قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای به عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله شهر محل تدریس، سابقه مدرس، تعداد جلسات، مقطع تحصیلی، مکان و زمان تدریس و .... بستگی دارد و قیمت ثابتی برای این کلاسها وجود ندارد. قیمت کلاسهای خصوصی زبان از 15 هزار تومان تا 100 هزار تومان متغییر است. حتی در موارد خاص ممکن است قیمتها بیشتر هم باشد. به عنوان یک مقدار متوسط می توان گفت قیمت کلاس خصوصی زبان 40 تا 60 هزار تومان می تواند مناسب باشد. البته در شهرهای کوچک ممکن است قیمتها پایینتر باشد. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و تعدادی دیگر برای اطمینان دادن به شاگردانشان جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت برگزار می نمایند. ممکن است بعضی از مدرسین عبارت تضمینی را هم در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده باشند که در این حالت هزینه کلاسها کمی افزایش خواهد یافت. البته باید از مدرس پرسید که منظورش از تضمینی چیست؟ بعضی از مدرسین کیفیت کار و جلسات تدریس را تضمین می کنند و بعضی دیگر نتیجه گرفتن شاگردشان را. در حالت دوم قیمتها بالاتر است.

قیمت تدریس خصوصی فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعدادی از عوامل تعیین کننده قیمت تدریس خصوصی فیزیک به صورت زیر است (توجه بفرمائید: علاوه بر توضیحاتی که در ادامه ارائه شده است، راهکار بهتر و ساده تری هم برای اطلاع از قیمتهای کلاسهای خصوصی فیزیک وجود دارد که بسیار خوب بوده و قیمتهایی هم که مشاهده می کنید کاملا به روز و آپدیت شده است. برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید تا لیست مدرسین فیزیک را مشاهده نمائید. در ادامه بر روی آگهی هر مدرس کلیک کنید تا ببنید که مدرسین مختلف برای کلاسهای خصوصی فیزیک چه قیمت و هزنیه ای را ثبت نموده اند. با مشاهده آگهی تدریس فیزیک چند مدرس به راحتی قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک را خواهید فهمید. بعضی از مدرسین جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان کار می کنند. این بسیار خوب است. چون با اطمینان می توانید به مدرس اعتماد کنید و اگر نحوه تدریس ایشان را پسند نکردید مبلغی پرداخت نخواهید کرد. بعضی از مدرسین فیزیک و سایر دروس برای قیمت کلاسهای خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. به این معنی که باید با مدرس تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها به توافق برسید. اگر از لیست مدرسین فیزیک رزومه و سوابق کاری یکی از مدرسین که برای هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده است، پسندیدید، با ایشان تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها به توافق برسید).

نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زیست شناسی

زیست شناسی یکی از دروس بسیار مهم و برای رشته تجربی مهمترین درس است. با اموزش و یادگیری بهتر درس زیست شناسی دانش اموزان رشته تجربی هم می توانند معدل بالاتری داشته باشند و هم در کنکور هم عملکرد خوبی داشته باشند. هر چند برای موفقیت در کنکور در کل باید در کل دروس خوب عمل کنید ولی به هر حال زیست شناسی مهمترین درس است. برای قبولی در رشته های محبوب مانند پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و .... در کنکور باید درس زیست شناسی را خوب بزنید. با توجه به اهمیت درس زیست شناسی بسیاری از دانش آموزان و والدین آنها تمایل دارند از کلاسهای تدریس خصوصی زیست استفاده کنند. در سایت (ایران مدرس) هم مدرسین زیادی در زمینه اموزش و تدریس زیست فعالیت دارند (برای مشاهده لیست مدرسین زیست، بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک کنید). قیمت کلاسهای خصوصی زیست شناسی و هزینه جلسات تدریس خصوصی زیست به عوامل زیادی بستگی دارد. هر چه مدرس و استاد تدریس خصوصی زیست سابقه کار بالاتری داشته باشد، برای جلسات تدریس خصوصی هزینه بالاتری را مطالبه می کند. بالاخره این پارامتر مهم است. برای موفقیت در زیست کنکور به مدرسین با سابقه بیشتر می توان اطمینان کرد. در بسیاری از مواقع دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاههای خوب هم در زمینه تدریس خصوصی زیست فعالیت می کنند. این افراد ممکن است قیمتهای پایینتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر بگیرند. قیمت جلسات تدریس خصوصی زیست به عوامل دیگری مانند دانشگاه محل تحصیل مدرس، رشته تحصیلی خود مدرس (مثلا اگر مدرس زیست کنکور خودش مدرک پزشکی از دانشگاه تهران داشته باشد هم می توان بیشتر به ایشان اعتماد کرد و هم احتمالا قیمت کلاسهای خصوصی ایشان بیشتر است)، شهر محل تدریس (قیمت کلاسهای خصوصی زیست و سایر دروس در شهرهای بزرگ مانند تهران بالاتر است)، تعداد جلسات تدریس خصوصی، تضمینی بودن یا نبودن کلاسها، تعداد دانش آموزان قبلی مدرس که در درس زیست درصدهای خوبی زده اند و .... بستگی دارد. در کل قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زیست شناسی کنکور بالا می باشد و به دلیل اهمیت آن بسیاری از افراد حاضر هستند این مبالغ را بپردازند. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زیست شناسی دبیرستان و کنکور از 20 هزار تومان برای هر جلسه تا 200 یا 300 هزار تومان برای هر جلسه و بیشتر هم می تواند باشد. مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زیست کنکور سالهای سال است فعالیت دارند و در این زمینه تجربه و سابقه بسیار بالایی دارند، برای کلاسهای خصوصی زیست قیمتهای بسیار بالایی در نظر می گیرند که حتی ممکن است قابل باور نباشد.
به صورت کلی قیمت جلسات تدریس خصوصی مقدار مشخص و ثابتی ندارد. قیمت کلاسهای خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این مقاله به صورت مختصر بررسی می گردد و در مقالات قبلی ارائه شده در ایران مدرس هم بررسی شده است. به صورت کلی قیمت کلاس خصوصی برای دروس ابتدایی بین 20 تا 60 یا 70 هزار تومان برای یک جلسه، دروس دبیرستان هم 30 تا 80 هزار تومان است. البته این قیمتها حدودی  و تقریبی است و یک مدرس با تجربه و دبیر رسمی با سابقه و .... شاید هزینه بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی درخواست نماید و یا مدرسینی که به تازگی کار تدریس خصوصی را شروع کرده اند شاید با جلسه ای 10 یا 15 هزار تومان هم کلاسهای خصوصی را برگزار نمایند. برای دروس دانشگاهی هم حدودا 40 تا 100 هزار تومان را در نظر داشته باشید. البته این قیمتها برای تیر 96 است و ممکن است در زمانهای بعد قیمتها افزایش پیدا کند. قیمت تدریس خصوصی دروس کنکوری برای یک جلسه بالاتر از قیمتهای ارائه شده است. البته شاید با 50 تا 60 هزار تومان برای یک جلسه هم بتوان مدرس کنکور نسبتا خوب پیدا کنید ولی مدرسینی که به صورت تخصصی در زمینه آموزش خصوصی کنکور فعالیت دارند قیمتهای خودشان را به شما خواهند گفت. مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور مشهور و معروف شده اند شاید قیمتهای خیلی بالایی را درخواست نمایند (برای مشاهده مدرسین تدریس خصوصی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید).
چگونگی هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان قیمت: اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب استفاده کنید و دوست دارید کلاسهای خصوصی را با قیمت ارزان برگزار نمائید باید با راهکارهای آن آشنا باشید. در مرحله اول سعی کنید برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات واگذار نکنید. در ایام امتحانات قیمت کلاسهای تدریس خصوصی بالاتر است. در ضمن پیدا کردن مدرس خوب هم مشکل است. یعنی اگر شما حاضر باشید قیمت بالا را هم پرداخت کنید، در ایام امتحانات مدرسین خوب و مجرب وقتشان پر است. پس از همان اوایل و یا اواسط ترم به فکر کلاسهای خصوصی باشید تا هم برای شما ارزانتر و با قیمت پایینتر بیافتد و هم مدرسین خوبی را بتوانید هماهنگ کنید و هم از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید. چون برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به جای موکول کردن آن به ایام امتحانات، مانند درس خواندن در طول ترم احتمال نتیجه گرفتن شما را افزایش می دهد. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی با قیمت پایینتری برای شما تمام شود با یکی از دوستانتان هماهنگ کنید و دو نفره در کلاسها شرکت نمائید و هزینه را با هم پرداخت کنید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که خودتان در طول ترم درس بخوانید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه شرکت نمائید به نحوی که تعداد جلسات کمتری لازم داشته باشید و در نهایت هزینه پایینتری بپردازید. به مدرس تدریس خصوصی خودتان دوستانتان و شاگردهای دیگری معرفی کنید و از ایشان تخفیف بخواهید تا کلاسها را با قیمت کمتری برای شما برگزار کند. مطمئن باشید موافقت خواهند کرد. اگر کلاسهای خصوصی در محلی که مدرس تعیین می کند برگزار گرددو برای ایشان نزدیک باشد هم با قیمت های پایینتر برای کلاسهای خصوصی موافقت خواهند کرد.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی: اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوال دارید، در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه هزینه و نرخ کلاسهای خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال این مقاله را در این زمینه مطالعه کنید. قیمت کلاس خصوصی ریاضی و سایر دروس به سابقه مدرس، شهر محل تدریس، مکان تدریس (منزل یا آموزشگاه)، تعداد جلسات خصوصی ریاضی، مقطع تحصیلی دانشجو یا دانش آموز و .... بستگی دارد. اگر می خواهید در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاعات خوبی کسب کنید، بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید تا لیست مدرسین را ببینید و در ادامه در جزئیات آگهی مدرسین قیمتی که هر مدرس برای کلاس خصوصی در نظر گرفته است را مشاهده نمائید. به این ترتیب به صورت حدودی از قیمت کلاسها اطلاع خواهید داشت.

قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه

مانند تمامی دروس دیگر، قیمت تدریس خصوصی شیمی هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه بخواهید تمامی مدرسین قیمت یکسانی را برای کلاسهای خصوصی شیمی به شما بگویند، اینطور نیست. در سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شیمی فعالیت دارند. در ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش شیمی و سایر دروس فعالیت می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین شیمی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی شیمی کلیک نمائید. راهکار بسیار خوبی برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانگشاه وجود دارد که هم دقیق است و هم همیشه به روز می باشد. 
نکته 1: برای هر مدرس قیمت کلاس خصوصی را در کنار سابقه کاری و رزومه ای که ارائه کرده است ببینید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتر و رزومه بهتری دارند قیمت بیشتری مطالبه می کنند و خودتان باید مدرس مناسب را انتخاب کنید. ممکن است برای یک مدرس که رزومه ای دقیقا مشابه آنچه مد نظر شماست دارد، حاضر باشید قیمت بیشتری بپردازید.
نکته 2: برخی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. این مدرسین سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه با شما به توافق خواهند رسید. باید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها با این مدرسین حرف بزنید.


برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در سال 96 و 97 بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی را با بهترین قیمت هماهنگ کنید و در کنار آن خودتان هم نتیجه مطلوب را بگیرید، برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. در اوایل و اواسط ترم به نسبت ایام امتحانات کلاسهای خصوصی را با قیمت کمتری می توانید هماهنگ کنید و در ضمن اگر کلاسها را زودتر شروع کنید احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر خواهد بود.

منبع: ایران مدرس

قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در سال 96 و 97

قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در سال 96 و 97  در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. به صورت کلی قیمت خیلی مشخصی برای کلاسهای تدریس خصوصی وجود ندارد. نرخ کلاسهای خصوصی به عوامل خیلی زیادی از جمله شهر محل تدریس (به عنوان مثال در شهرهای بزرگتر مانند تهران، کرج، تبریز و ... هزینه کلاسهای خصوصی بالاتر است)، سابقه و تجربه مدرس تدریس خصوصی، تضمینی بودن یا نبودن کلاسهای خصوصی، اینکه کلاس خصوصی برای چه مقطعی برگزار می گردد (مثلا نرخ کلاسهای تدریس خصوصی کنکور بالاتر است به نسبت سایر کلاسها) تعداد جلسات تدریس خصوصی (هر چه تعداد جلسات بیشتری برگزار گردد چون به نفع مدرس است قیمتها را پایینتر خواهد گفت) و .... بستگی دارد. در ادامه در زمینه قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در سال 96 و 97 و ..... مطالب کاملتری ارائه می شود. کلاسهای خصوصی ریاضی با قیمت های متفاوتی می تواند برگزار گردد. در کل موارد زیر در تعیین هزینه جلسات تدریس ریاضیات نقش دارد:
1- با افزایش تعداد جلسات، هزینه تدریس ریاضی کاهش می یابد (به زبان ریاضی: هزینه جلسات تدریس نسبت عکس با تعداد جلسات آن دارد).
2- هر چه مدرک تحصیلی، فن بیان و سابقه مدرس بالاتر باشد هزینه ای که مدرس خصوصی ریاضی مطالبه می کند بیشتر است.
3- هزینه تدریس ریاضیات و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بالاتر است.
4- هزینه تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر تدریس بیشتر است و هزینه تدریس ریاضی کنکور معمولا از همه بیشتر می باشد.


iranmodares


هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 10 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 50 و 60 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند.
معمولا در ایام امتحانات چون تقاضا برای تدریس بیشتر بوده و مدرسان وقت کمتری دارند، هزینه تدریس هم بالاتر خواهد بود. تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمایید.

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی و شیمی استفاده کنید و قیمت و هزینه کلاسها برایتان مهم است، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسها پرسیدن هزینه کلاسهای تدریس خصوصی از مدرسین است. در ادامه لیست مدرسین تدریس خصوصی هر درس به شما ارائه می گردد. تعدادی از مدرسین در آگهی تدریس خودشان که در سایت (ایران مدرس) ثبت کرده اند، هزینه تدریس را هم ذکر نموده اند. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و تعداد دیگری از مدرسین شماره تماس خودشان را ارائه کرده اند و می توانید با آنها تماس گرفته و هزینه تدریس را بپرسید.
برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و اطلاع از نرخ تدریس زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.
برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی عربی و اطلاع از قیمت تدریس عربی بر روی عبارت تدریس خصوصی عربی کلیک کنید.
برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی شیمی و اطلاع از هزینه تدریس شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، هزینه تدریس خصوصی زبان، قیمت تدریس خصوصی ریاضی راهنمایی، نرخ تدریس خصوصی عربی، قیمت تدریس خصوصی شیمی، نرخ تدریس خصوصی عربی دبیرستان، قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی


قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است. بهترین راه برای اینکه بدانید قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان چقدر است این است که به صفحه آگهی مدرسین سری بزنید. تعدادی از مدرسین در صفحه آگهی خودشان قیمت تدریس ریاضی و سایر دروس را گفته اند و می توانید به صورت حدودی تخمینی از هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی داشته باشید. تعدادی دیگر از مدرسین توافقی کار می کنند و تعدادی از مدرسین هم طی تماس تلفنی به شما هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی را خواهند گفت.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و مقطع تحصیلی: قیمت آموزش خصوصی ریاضی در مقاطع تحصیلی بالاتر بیشتر است. در مقاطع تحصیلی بالاتر تدریس ریاضی مشکلتر بوده و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را دارند. بنابراین هزینه تدریس هم افزایش می یابد.

حتما بخوانید: قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان

قیمت تدریس خصوصی ریاضی و محل برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی: اگر کلاسهای خصوصی ریاضی در آموزشگاه یا در محلی که خود مدرس تعیین کند برگزار شود هزینه و قیمت آن کمتر می باشد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در منزل دانش اموز و دانشجو معمولا بالاتر می باشد. ولی به هر حال، برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل دانشجو یا دانش آموز به نفع او بوده و باعث می شود خصوصا در ایام امتحانات وقت او برای رفت و آمد تلف نشود.
 قیمت تدریس خصوصی ریاضی و تضمین یا عدم نتیجه گرفتن شاگرد: تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی به صورت تضمینی درس ریاضی را تدریس می کنند. به این معنی که تضمین می کنند که دانش آموز یا دانشجو حتما در امتحان ریاضی و یا در کنکور ریاضی موفق شده و نتیجه مورد نظر را خواهد گرفت. در این حالت هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بالاتر خواهد بود. ولی اگر دانشجو یا دانش آموز نتیجه نگیرد نصف یا کل هزینه به او بازگردانده می شود.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی، هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی، نرخ جلسات آموزش خصوصی ریاضی در منزل و ... برای بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به عنوان یک سوال مطرح است. در سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و اینکه چه عواملی بر قیمت تدریس ریاضی موثر است، ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) یا هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در این زمینه مطالعه نمائید. البته اگر بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید، لیست مدرسین ریاضی و قیمتهایی که برای کلاسهای خصوصی خودشان در نظر گرفته اند را می توانید مشاهده کنید. با مشاهده آگهی تدریس ریاضی چند مدرس می توانید به صورت سرانگشتی تخمینی از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید. خبر خوب اینکه، خیلی از مدرسین در آگهی تدریس خودشان و در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند. به این معنی که می توانید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به توافق برسید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در همین سایت و در مقالاتی که ذکر شد، به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته است. مثلا با نزدیک شدن به ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی هم افزایش پیدا می کند. چون مدرسین کلاسهای زیادی خواهند داشت و هماهنگ کردن با آنها سخت تر هم خواهد شد. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی ارزان و قیمت مناسب مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید.
(قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در سال 96 و 97)
منبع: ایران مدرس