تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک راهکاری برای یادگیری بهتر این دروس

تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک راهکاری برای یادگیری بهتر این دروس است. اگر در درسهای ریاضی و فیزیک اشکالات اساسی دارید کلاسهای خصوصی را به عنوان یک راهکار اصلی مد نظر داشته باشید. البته مدرس خصوصی نمی تواند برای شما درس را بخواند و درس خواندن خودتان همواره لازم است ولی به هر حال استفاده از کلاسهای خصوصی یک راهکار عالی برای پیشرفت در این دو درس است. اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن شوید زودتر شرکت در این کلاسها را شروع کنید و در طول ترم درس بخوانید. مزیتی که کلاسهای خصوصی دارد این است که می توانید اشکالات پایه ای را هم برطرف کنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هر سوالی را نمی توانید بپرسید ولی در کلاسهای خصوصی هر اشکالی قابل مطرح کردن و برطرف کردن است. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی و فیزیک به ترتیب بر روی عبارتهای معلم خصوصی ریاضی و معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید. موارد زیر هم برای یادگیری بهتر ریاضی و فیزیک مفید است.


iranmodares


1- کتاب اصلی ریاضی و فیزیک را در اولویت اول قرار دهید. در کنار کتاب درسی اصلی خودتان می توانید از کتابهای کمک آموزشی انتشارات معتبر هم استفاده نمائید. به هر حال بهترین منبع برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک همان کتاب اصلی و جزوه ای است که در کلاس یادداشت کرده اید. خیلی از این کتاب به آن کتاب نروید و کتابهای متعدد نخوانید. کتاب اصلی خودتان را در اولویت اول قرار دهید. در ایام امتحانات که زمان برای مطالعه محدود است جزوه کلاسی بهترین منبع برای مطالعه است.
2- سعی کنید تا قبل از فرا رسیدن ایام امتحانات مطالب و مباحث ارائه شده در کلاسهای فیزیک و ریاضی را به پایان برسانید. خیلی عالی است اگر برای ایام امتحانات مطلب جدیدی باقی نماند و فقط روی حل تمرین و مسئله و نمونه سوال امتحانی کار کنید. باقی ماندن مطالب خوانده نشده برای ایام امتحانات استرس زا است و باعث می شود در این ایام تحت فشار قرار بگیرید.
3- در طول ترم حین خواندن کتاب درسی، حل تمرین و مسئله، مرور درس و ... در جزوه ای مهمترین نکات را یادداشت کنید. این جزوه خلاصه شده و مفید در ایام امتحانات و یا در ایام نزدیک به کنکور می تواند برای مرور سریع دروس کاملا پرکاربرد و موثر باشد.

اگر در درسهای ریاضی و فیزیک اشکالات زیادی دارید تعداد جلسات تدریس خصوصی بالایی هم لازم خواهید داشت. بنابراین زودتر شروع کنید. اگر اشکالات کمی هم دارید باز هم زودتر شروع کنید. به هر حال در طول ترم وقت مدرسین خوب آزادتر است و احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. نکته دیگر اینکه در طول ترم قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک هم مناسبتر می باشد. برای مشاهده قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک و مطالعه در زمینه عوامل موثر بر هزینه کلاسها بر روی لینکهای زیر کلیک کیند.


قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن

قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)

قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟


iranmodares


تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در تهران و کل کشور چقدر است؟

در این بخش در رابطه با قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، یزد، بوشهر، اهواز، سنندج، ساری، رشت، تبریز، ارومیه و کل ایران توضیحاتی ارائه می گردد. در مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی توضیحات کاملی در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی و عوامل موثر بر آن ارائه شده است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به سابقه مدرس تدریس خصوصی اشاره کرد. معمولا مدرسین و اساتید با سابقه برای کلاسهای تدریس خصوصی قیمتهای بالاتری را درخواست می کنند. خوب به هر حال مدرسین با سابقه کار خودشان را بهتر هم بلد هستند و شاید بیشتر بتوان به انها اعتماد کرد. عامل دیگری که بر قیمت کلاسهای خصوصی اثر دارد شهر محل تدریس است. در شهرهای بزرگتر معمولا قیمت کلاسهای خصوصی بالاتر است. برای مطالعه در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی + کلاس خصوصی ارزان ریاضی را مطالعه کنید. در سایت ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است مدرسین زیادی در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. با کلیک بر روی عبارت معلم خصوصی لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس را مشاهده کنید و رزومه مدرسین و همچنین قیمتهای درخواستی اساتید برای کلاسهای خصوصی را مشاهده نمائید.

عامل دیگری که بر قیمت کلاسهای خصوصی موثر است تعداد جلسات تدریس خصوصی است. با افزایس تعداد جلسات قیمت کلاسها کمتر خواهد شد. پارامترهای دیگری هم مانند درسی که قرار است تدریس شود، تعداد افراد حاضر در کلاس، محل برگزاری کلاس، تضمینی بودن یا نبودن کلاسها، اینکه ایام امتحانات است و یا اوایل ترم و .... بر قیمت کلاسهای خصوصی اثر دارد.


قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 96 چقدر است؟

تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری

در این بخش در رابطه با تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری مطالبی ارائه می گردد. برای شروع فعالیت و یا گسترش فعالیت در زمینه فیزیک کنکور در مرحله اول باید در این زمینه شاگرد جذب کنید. مسلما چون کنکور در سرنوشت دانش اموزان بسیار موثر است، والدین روی انتخاب مدرس فیزیک کنکور حساسیت بالایی دارند و جذب شاگرد در این زمینه به نسبت فیزیک دبیرستان و دانشگاه سخت تر است.
آموزش و تدریس فیزیک کنکور به همین راحتی نیست و جذب شاگرد در این زمینه هم به همین راحتی نیست. به سوالهایی که در بالا مطرح شد خوب فکر کنید و سوالهای دیگری هم در این زمینه از خودتان بپرسید. فیزیک کنکور مثل فیزیک دبیرستان و دانشگاه نیست. همین که فیزیک بلد باشید کافی نیست. باید برنامه داشته باشید.
در مرحله اول برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درامد بالا از تدریس کنکوری فیزیک باید آمادگی و توانایی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید. خود شما باید بر درس فیزیک کاملا مسلط باشید. تست های مختلف درس فیزیک را دیده باشید و بررسی کرده باشید. برای موفقیت در تدریس فیزیک کنکور باید برنامه ای برای خودتان داشته باشید و راهکارهایی برای یادگیری عمیق درس فیزیک توسط شاگردانتان و پاسخ سریع به تستهای کنکور داشته باشید. هر چه در این مرحله قوی تر عمل کنید در مراحل بعدی کار شما راحت تر خواهد بود. در ادامه روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و تلاش کنید با ارائه رزومه خوب، کامل و مناسب از خودتان دانش اموزان و والدین انها را متقاعد کنید که می توانید در موفقیت در فیزیک کنکور به انها کمک نمائید. در نهایت بعد از جذب شاگرد تمام تلاش خودتان را برای جلب رضایت شاگردهایتان و به موفقیت رساندن انها انجام دهید. مسئولیت کامل کار را به عهده بگیرید و تلاش کنید شاگردهای شما درصد بالاتری در فیزیک کنکور کسب نمایند. حین برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک کنکور ارزیابی را فراموش نکنید و مطمئن شوید که روند یادگیری خوب و مناسب است و شاگردهای شما در حال پیشرفت می باشند. تدریس خصوصی فیزیک کنکور درامد بالایی دارد اگر بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید و شاگردهایتان را به موفقیت برسانید. برای موفقیت در کنکور فقط شرکت در کلاسهای خصوصی کنکور کافی نیست. در وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه نحوه مطالعه برای کنکور، برنامه ریزی کنکوری، چگونگی کسب درصد بالا و حتی درصد 100 در ریاضی و فیزیک کنکور و .... ارائه شده است. به عنوان مثال، مقاله چگونه درس بخوانیم برای کنکور یا مهمترین عوامل موفقیت در کنکور سراسری و آزاد را مطالعه نمائید. برای موفق شدن در کنکور و کسب رتبه عالی، باید در کنار کلاسهای خصوصی خودتان هم دروس را مطالعه نموده و از زمان خودتان بهترین استفاده را داشته باشید. باید در ایام کنکور با یک برنامه ریزی خوب پیش بروید (مقاله برای موفقیت در تحصیل و کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم؟ را در این زمینه مطالعه نمائید).
تست کنکور و سوالات کنکوری + جزوات آموزشی کنکور و .... هم در همین وب سایت به صورت رایگان ارائه شده است. در سایت ایران مدرس تست های کنکوری زیادی را می توانید به صورت کاملا رایگان دانلود نمائید. جزوات آموزشی کنکور زیادی هم ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور و سوالات کنکوری + جزوات آموزشی کنکور بر روی عبارت دانلود تست کنکور یا دانلود جزوه و تست کنکور کلیک نمائید.
اگر برای موفقیت در کنکور یک برنامه ریزی خوب و حساب شده داشته باشید و در برنامه خودتان مطالعه و شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی را گنجانده باشید، اگر به اندازه کافی تمرین و مسئله و تست کنکور کار کرده باشید به احتمال زیاد می توانید رتبه مورد نظر خودتان در کنکور را کسب کنید.

دانلود کتاب، جزوه، سوال امتحانی و تست کنکور زیست تمامی مقاطع

با جستجو در لیست اساتید  می توانید مدرسینی که در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت دارند را پیدا کرده و با انها تماس بگیرید. بعد از پیدا کردن یک مدرس خوب، جلسه اول کلاس خصوصی را با ایشان برگزار نموده و با مشورت مدرس خودتان تعداد جلسات تدریس در هفته و زمان برگزاری آن را مشخص نمائید. برای برنامه ریزی و راهکارهای موفقیت در کنکور هم می توانید از مدرس خودتان کمک بگیرید. کلاسهای خصوصی کنکور را به عنوان یک امکان اضافه در نظر بگیرید و در کنار آن خودتان با تلاش و پشتکار درس بخوانید. هدف مشخص و واضحی برای خودتان برای موفقیت در کنکور در نظر بگیرید (مثلا: من امسال رشته مهندسی برق دانشگاه تهران قبول شده ام) و با انگیزه ای که این هدف برای شما ایجاد می کند با پشتکار و انرژی بالا ادامه دهید. کتاب های درسی را در اولویت قرار دهید. برای موفقیت در کنکور، قبل از هر چیز دیگری، باید کتاب درسی را خوب بلد باشید. تست های استاندارد حل کنید و تکنیک های تست زنی را یاد بگیرید. هر جا سوال و اشکالی داشتید و درس را متوجه نشدید، در یک برگه کاغذ یادداشت نمائید و از مدرس خصوصی خودتان بپرسید. - مشاهده کنید: سایت سازمان سنجش
فقط دنبال این نباشید که نکات کنکوری بخوانید و از طریق نکات کنکوری درس را یاد بگیرید. روند درست و مناسب برای یادگیری و موفقیت در ریاضی کنکور این است: شرکت در کلاس ریاضی، خواندن کتاب درسی، حل تمرین و مسئه و تست زنی ریاضی کنکور.
برای یادگیری مباحث مختلف درس ریاضی حل تمرین و مسئله خیلی مهم است. اینکه قبل از تست زنی تعدادی تمرین حل کرده باشید به فهم بیشتر مطالب کمک خواهد کرد. برای هر بحثی که یاد می گیرید تعدادی تمرین و مسئله حل کنید تا مطلب برای خودتان جا بیفتد.
تدریس خصوصی ریاضی کنکور