تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس و اموزش

اگر برای هماهنگی با یک مدرس خصوصی خوب در جستجوی موسسه و موسسات تدریس خصوصی هستید ...

اگر می خواهید برای درس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری با یک موسسه تدریس خصوصی برای استخدام مدرس تماس بگیرید ...

اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید ولی در زمینه قیمت، نرخ و هزینه کلاسهای خصوصی سوال دارید و می خواهید بدانید که با چه هزینه ای می توان جلسات تدریس خصوصی را برگزار نمود ....

در هر صورت، به جای تماس به موسسه و موسسات تدریس خصوصی می توانید لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی را در همین سایت (ایران مدرس) مشاهده نموده و با بررسی رزومه کاری مدرسین و زمینه کاری آنها، مدرس مورد نظر خودتان را به راحتی پیدا کرده و برای هماهنگی با او تماس بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. مزیتی که این روش به نسبت هماهنگی مدرس از طریق موسسه تدریس خصوصی دارد این است که شما خودتان مشخصات و رزومه کاری مدرسین را مشاهده نموده و با آگاهی کامل مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب می کنید. تعدادی از مدرسین برای دروس تدریسی خودشان جزوه هم ثبت نموده اند و شما می توانید از این جزوات استفاده کنید. تعدادی از مدرسین قیمت و هزینه جلسات تدریس خصوصی را هم اعلام کرده اند. با مشاهده صفحه مربوط به آگهی هر مدرس می توانید قیمت و هزینه تدریس درخواستی او را ببینید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی می توانید با آنها حرف بزنید.


اگر در زمینه تدریس خصوصی دبیرستان و تدریس خصوصی فیزیک و تدریس زیست به ارائه خدمات نیاز دارید ....

اگر برای افزایش معدل و کسب نمرات بهتر در دروس دبیرستان و متوسطه همچون ریاضی، فیزیک، زیست، هندسه، جبر و احتمال، ریاضیات گسسته، حساب دیفرانسیل و انتگرال، حسابان و .... قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید ...

اگر در زمینه آموزش و یادگیری فیزیک دبیرستان و دانشگاه اشکال دارید و درس را خوب متوجه نمی شوید و یا تمرینات را به خوبی نمی توانید حل کنید ....

اگر در حال مطالعه برای امتحانات پایانی زیست شناسی هستید و یا می خواهید در کنکور تجربی درصد بالایی را در درس زیست شناسی کسب کنید ....

در صورتیکه تصمیم گرفته اید در ترم جدید به نسبت ترمهای قبل عملکرد بهتری داشته باشید و با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی معدل خودتان را افزایش دهید ....

در هر صورت، لیستی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی را در همین سایت (ایران مدرس) می توانید مشاهده نمائید.

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا آبان95 بیش از 15000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند.  بازدید این وب سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک و به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس زیست هم بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک نمائید.


دریس خصوصی ریاضی: اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به ارائه خدمات نیاز دارید در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس ریاضی می توانید مشاهده کنید. ریاضی یکی از دروس مهم و اساسی در دبیرستان و دانشگاه است. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید در این درس نمره بهتری کسب نموده و در کنکور هم درصد بالاتری بزنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. اگر می خواهید در یادگیری درس ریاضی موفق شوید و در عین حال نمره خوبی هم در این درس کسب نمائید، سعی کنید ریاضی را در طول ترم بخوانید. در ضمن، اگر از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده می کنید، این کلاسها را هم در طول ترم برگزار نمائید. حل تمرین و مسئله مادر یادگیری ریاضی است. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به عنوان یک مورد کمکی در کنار مطالعه و حل تمرین ببینید و تنها به شرکت در جلسات تدریس خصوصی ریاضی اکتفا ننمائید.


تدریس خصوصی در تهران: اگر ساکن تهران هستید و قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، عری، زیست، شیمی و یا هر درس دیگری استفاده نمائید، لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی را در همین سایت (ایران مدرس) می توانید مشاهده نمائید. در وب سایت ایران مدرس تا آبان 95 بیش از 15000 مدرس ثبت نام کرده اند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی در تهران و سایر شهرستانها بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی مزیتهای فراوانی دارد و در کسب نمره بالا و موفقیت در تحصیل شما نقش خوبی را می تواند ایفا نماید. هر سوال یا اشکالی که دارید می توانید در کلاسهای تدریس خصوصی بپرسید و رفع اشکال کنید.


کلاسهای تدریس خصوصی و کسب نمره بالا در درس زبان انگلیسی - با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در درس زبان انگلیسی نمره بالایی کسب نمائید و یا اگر در حال مطالعه برای کنکور می باشید، با استفاده از جلسات تدریس خصوصی می توانید درصد بالایی در کنکو کسب نمائید. اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را در زودترین زمان ممکن یاد بگیرید و یا در حال مطالعه به منظرو شرکت در آزمونهای زبان انگلیسی هستید نیز کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی به شرطی که با مطالعه و مرور همراه باشد مزایای فراوانی دارد و به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی و تاثیرگذاری بیشتری می تواند داشته باشد.

اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی به مدرس خصوصی نیاز دارید، در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی زبان را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی به یکی از دو صورت زیر عمل کنید.

1- در پایین همین مطلب تعدادی از مدرسین زبان انگلیسی را می توانید مشاهده کنید. بر روی عکس آگهی مدرسین کلیک نمائید و توضیحات کاملتر را در رابطه با سوابق کاری و مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصی هر مدرس مطالعه کنید. در ادامه مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و با او تماس بگیرید.

2- برای مشاهده لیست کاملتر مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.


راهکارهایی برای تدریس موفق ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور و دانشگاه در این بخش ارائه می گردد. برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و برای موفقیت در کار تدریس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- اگر به کار تدریس ریاضی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. مسلما در صورتیکه به ریاضی و تدریس ریاضی علاقه داشته باشید به صورت اتوماتیک این علاقه را به شاگردانتان منتقل کرده و در کار تدریس موفق خواهید شد.

2- قبل از حضور در کلاسهای تدریس ریاضی آمادگی لازم را در خودتان ایجاد کنید. تسلط بر درس بسیار مهم است. اگر بر درس ریاضی مسلط باشید حتی نحوه بیان شما متفاوت خواهد شد. اگر بر درس مسلط باشید خودتان مطالب را از بالا می بینید و روانتر تدریس خواهید کرد.

3- کتاب و مقطعی از ریاضیات را تدریس کنید که بر آن مسلط هستید. مثلا اگر ریاضی کنکور را خوب نمی توانید تدریس کنید و یا جزوه آماده ای برای تدریس کنکور ندارید سراغ تدریس ریاضی کنکور نروید. اگر می توانید ریاضی ابتدایی یا دبیرستان را خوب تدریس کنید در همان مقاطع به کار تدریس بپردازید.

4- در کلاسهای تدریس ریاضی مباحث را از دید شاگردتان دیده و به تناسب وضعیت تحصیلی او تدریس کنید. هر کدام از شاگردهای شما وضعیت متفاوتی از دیگر شاگردانتان دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در یکی دو جلسه اول با پرسش سوالهایی وضعیت ریاضی شاگردتان را ارزیابی کرده و به تناسب آن تدریس کنید. اگر شما خیلی عالی ریاضی را تدریس کنید ولی شاگردتان چیزی متوجه نشود فایده ای ندارد.

5- با پرسیدن سوال از هر کدام از شاگردهایتان میزان معلومات او در ریاضی را بسنجید و به تناسب ان درس دهید. همانطور که در مطلب قبل گفته شد، باید به تناسب وضعیت تحصیلی شاگردانتان تدریس کنید. شاید یکی از شاگردان شما در بحثهای پایه ای ریاضی اشکال دارد. باید با پرسیدن سوال میزان معلومات شاگردانتان را تشخیص داده و ضعفهای آنها را برطرف کنید.


برای ارائه یک تدریس خوب و مناسب و به منظور موفقیت در تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- قبل از شرکت در کلاس تدریس و تدریس خصوصی درس مورد نظر را مطالعه کنید. با مطالعه دروس تدریسی می توانید بر درس مورد نظر خودتان مسلط شده و در کلاس تدریس و تدریس خصوصی به بهترین وجه مطلب را ارائه کنید. با بالا بردن تسلط خودتان بر مطالب تدریسی، به شکل بهتری هم می توانید مطالب را بیان کنید و مطالب به دردبخورتر را هم ارائه خواهید کرد. اگر می خواهید روز به روز در کار تدریس موفق تر باشید و درآمد بالاتری کسب کنید بدنبال راهکارهایی باشید که درسهای مورد نظرتان را بهتر ارائه کنید و برای شاگردانتان کلاسهای مفیدتری برگزار نمائید.

2- دروسی را تدریس کنید که به آن علاقه دارید. درسهایی را تدریس کنید که خودتان هم از تدریس انها لذت می برید. به عنوان مثال اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید، کلاسهایی را قبول کنید که در زمینه آموزش و تدریس ریاضی باشد. اگر خودتان به دروس تدریسی علاقه داشته باشید در تدریس و آموزش انها موفق تر هم عمل خواهید کرد.

3- در کلاسهای تدریس هم درس بدهید و هم مسئله حل کنید. در کلاسهای تدریس گروهی یا تدریس خصوصی به صورت ترکیبی عمل کنید. هم درس را ارائه کنید و هم تمرین و مسئله حل کنید. به این ترتیب شاگردهای شما هم درس را بهتر یاد می گیرند و هم کلاسهای متنوع و جذابتری خواهید داشت. بسیاری از اوقات شاگردان شما خود درس را یاد نمی گیرند ولی با حل تمرین و یکی دو مثال می توانند در آموزش آن موفق باشند.

4- برای زمانهای بین جلسات تدریس و تدریس خصوصی به شاگردانتان تمرین و مسئله بدهید. برای بسیاری از دروس مانند ریاضی و فیزیک حل تمرین و مسئله ضروری است. به دانش آموزانتان تمرین و مسئله بدهید و از آنها بخواهید در زمانهای بین جلسات تدریس تمرینات را حل کنید. خودتان تمرینات را بررسی نموده و راه حل صحیح آن را ارائه دهید. برای دروس دیگر مانند زبان و عربی و زیست هم در بین جلسات تدریس از شاگردانتان بخواهید که دروس را مرور نمایند.


اگر می خواهید در کار تدریس دانشگاهی و دبیرستانی و در کار تدریس خصوصی موفق باشید و بهترین تدریس خودتان را ارائه دهید، در مرحله اول باید دروسی را برای تدریس انتخاب کنید که در محدوده تخصص خودتان باشد و به تدریس آنها علاقه مند باشید. مثلا اگر 10 درس را می توانید تدریس نمائید و به پنج درس از بین این 10 درس علاقه بیشتر دارید سعی کنید این 5 درس را تدریس نمائید. علاقه برای موفقیت در هر کاری و از جمله برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی شرط لازم است. بهترین مدرسین و مدرسینی که بهترین روشهای تدریس را دارند حتما به تدریس علاقه مند هستند. در مرحله بعد تلاش کنید بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. مطالعه پیش از جلسات تدریس برای تسلط بر درس مفید و موثر است. البته اگر نکته قبلی را رعایت کرده باشید و دروس مورد علاقه خودتان را تدریس کنید، مسلط شدن بر این دروس برای شما کاری نخواهد داشت و اتفاقا لذت بخش هم خواهد بود. در مرحله بعدی در کلاس تدریس هم باید خوب عمل کنید. سعی کنید برای تمام وقت کلاس برنامه داشته باشید و مطالب را هم به گونه ای ارائه نمائید که کلاس خسته کننده نباشد. بخشی از کلاس را درس بدهید و بخش دیگری از آن را تمرین و مسئله حل کنید. از دانش آموزان و دانشجویان بخواهید تا کنفرانس بدهند. اگر کلاسهای تدریس خصوصی دارید هم می توانید از شاگردتان بخواهید که درس را خودش توضیح دهد (بخشی از کلاس). یا تمرینی را بدهید که حل کند و برای شما راه حل را توضیح دهد. بهترین روش تدریس در دانشگاه و دبیرستان یک روش منحصر به فرد و یکسان نیست. به دروس تدریسی شما و سطح شاگردانتان و ... بستگی دارد. اگر در نهایت شاگردان شما از کلاس شما راضی باشند و مطالب را یاد بگیرند و در کنار ان در امتحانات هم نتیجه مورد نظر خودشان را باکمک شما بگیرند، می توان گفت که شما بهترین روش تدریس در دانشگاه و دبیرستان و یا یکی از بهترین روشهای تدریس را به کار برده اید. اگر روسی را برای تدریس انتخاب کرده اید و با استفاده از آن اکثر شاگردهای شما نتیجه مناسب را می گیرند، بدانید که روش تدریس شما خوب و مناسب است.


دلایل متعددی برای استفاده از کلاس خصوصی و تدریس خصوصی وجود دارد. ممکن است در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت کرده باشید. ممکن است در درس خاصی اشکال داشته باشید و یا برای موفقیت در امتحانات و کسب درصد بالا و رتبه برتر در کنکور بخواهید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید.

ممکن است شما به علتی کلاسی را غایب بوده اید و نیاز به کلاس خصوصی دارید، در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کمک بزرگی باشد. اگر خودتان بخواهید غیبت ها را جبران کنید و به تنهایی درس را بخوانید ممکن است در بعضی از قسمتهای درس به مشکل بخورید و نتوانید مطلب را متوجه شوید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی هم درس را به خوبی یاد می گیرید و هم در زمان کمتری مطالب را آموزش خواهید دید. گاهی نیاز به تمرین بیشتر و حل سوال امتحانی دارید، در این حالت هم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. البته سعی کنید بعد از کلاسهای مدرسه و دانشگاه و قبل از شرکت در جلسات تدریس خصوصی خودتان تمرین و مسئله حل کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید مسائل سطح بالاتر را حل نمائید و یا مسائلی که در آنها اشکال داشته اید را رفع اشکال کنید.

برخی اوقات دانش آموزان در برخی از دروس دارای ضعف هایی هستند که در این مواقع نیز استفاده از معلم خصوصی پیشنهاد می شود. مثلا اگر در درس ریاضی یا فیزیک و یا زبان انگلیسی اشکال دارید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند به یادگیری و کسب نمره بالا در این دروس توسط شما کمک زیادی بکند.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید.


در کلاسهای تدریس خصوصی معلم و مدرس باید در مرحله اول کار سعی کند شناخت کاملی از شاگرد خود پیدا کند. جلسه اول تدریس خصوصی همانطور که در مطالب قبلی هم گفته شد بسیار مهم بوده و بر روی نحوه تدریس معلم در کلاس و جلسات تدریس خصوصی موثر است. در جلسه اول تدریس خصوصی معلم باید از شاگرد خود، حین تدریس، سوالاتی بپرسد تا با سطح علمی او و همچنین با میزان معلومات شاگردش آشنا شده و کلاس خودش را به گونه ای با او هماهنگ کند که در نهایت شاگرد او راضی بوده و در امتحانات هم نتیجه خوبی بگیرد و در عین حال درس را هم به خوبی فرا بگیرید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم مدرس، استاد و معلم باید به صورت کلی تری این روش را در نظر بگیرند. به این معنی که در کلاس تدریس در جلسات اول تدریس و یا در طول ترم سوالاتی پرسیده شود که سطح کلی کلاس مشخص شده و در ادامه مدرس و استاد خودش را با سطح متوسط کلاس هماهنگ کند. در کلاسهای گروهی به نسبت کلاسهای تدریس خصوصی نمی توان کاری کرد که همه راضی بوده و همه شاگردان درس را یاد بگیرند. به هر حال بعضی از دانش آموزان و دانشجویان خودشان درس نمی خوانند و به مطالب اهمیت نمی دهند. البته معلم و مدرس می تواند تا جایی که ممکن است با ایجاد یک فضای خوب در کلاس درس و جلسات تدریس و تدریس خصوصی باید کاری کند که مباحث برای همه مفید باشد. یک راه حل خوب این است که در بعضی از بخشهای کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی حالت پرسش و پاسخ به کلاس درس داده شود. به این معنی که معلم، استاد و مدرس از دانش آموزان و شاگردانش سوال بپرسد و آنها را هم وارد بحث کند. به این ترتیب همه حواسشان را به یادگیری درس معطوف می کنند. اگر معلم یا مدرس و دبیر بخواهد در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه و یا جلسات تدریس خصوصی فقط خودش حرف بزند، کلاس حالت خسته کنندگی به خودش می گیرد. باید تن صدای معلم بالا و پایین شود و مانند لالایی نباشد به نحوی که 50 درصد کلاس بخوابد! این هم نکته مهمی است. خلاصه اینکه یک مدرس خوب باید تلاش کند در مرحله اول هدف از برگزاری کلاسها را مشخص نماید (در جلسات تدریس خصوصی این امر مهم تر است چون در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هدف از برگزاری کلاس درس معمولا مشخص می باشد) و در ادامه با پرسش سوالهایی از شاگرد یا شاگردانش در جلسات اول تدریس و یا کلاسهای خصوصی سطح متوسط شاگردانش و یا اگر یک شاگرد دارد سطح علمی او را مشخص کند. سپس سطح کلاس و تدریس خودش را با اوضاع موجود هماهنگ نماید. در نهایت یک مدرس و معلم خوب به نتیجه گرفتن و یادگیری شاگردانش فکر می کند. نحوه تدریس معلم در کلاس و جلسات تدریس خصوصی هم باید به گونه ای باشد که هم شاگردان یاد بگیرند و هم نمره خوبی در امتحانات کسب نمایند و یا اگر برای کنکور در حال آماده شدن هستند و یا می خواهند آزمون خاصی را بدهند در آن آزمون و یا در کنکور موفق شوند. نحوه تدریس معلم در کلاس و جلسات تدریس خصوصی واقعا بر روی نتیجه گرفتن یا نگرفتن دانش آموزان و دانشجویان موثر است. مدرس و معلم به عنوان دبیر در مدرسه، استاد دانشگاه و یا به عنوان مدرس و معلم خصوصی باید تلاش کند دانش آموزان و دانشجویان را به گونه ای هدایت کند که در ضمن یادگیری صحیح دروس، نمره خوب و بالایی هم کسب نمایند.


جلسه اول تدریس در دانشگاه و جلسه اول تدریس دروس دانشگاهی و حتی دروس دبیرستان و کنکور می تواند کمی استرس زا باشد. اگر تا به حال دروس دانشگاهی را تدریس نکرده اید و برای بار اول است که می خواهید در یک کلاس دانشگاه تدریس کنید باید تلاش کنید آمادگی کامل را برای تدریس در خودتان ایجاد کنید. هر چه تسلط شما بر مطلب تدریسی بیشتر باشد،اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و استرس کمتری خواهید داشت.

در این وب سایت (ایران مدرس) بارها و بارها در مقالات مختلف بر اهمیت جلسه اول تدریس و تدریس خصوصی تاکید شده است. اگر می خواهید برای بار اول در دانشگاه تدریس کنید و یا جلسه اول کلاسهای تدریس خصوصی را برگزار نمائید، سعی کنید در جلسه اول تدریس بهترین ارائه خودتان را داشته باشید. جلسه اول تدریس در دانشگاه تقریبا مهمترین جلسه تدریس شما است. ذهنیتی که در جلسه اول برای دانشجویان شما شکل می گیرد تا آخر باقی می ماند. اگر خوب تدریس کنید، تا آخر ترم با این ذهنیت که شما یکی استاد خوب هستید و تدریس شما خوب است در کلاس حاضر می شوند. اگر جلسه اول خوب تدریس خودتان را ارائه ندهید جلسات بعدی به سختی می توانید ذهنیت دانشجویان خودتان را تغییر دهید. بنابراین در جلسه اول تدریس در دانشگاه ، دبیرستان و یا حتی جلسه اول تدریس خصوصی سعی کنید بهترین تدریس خودتان را داشته باشید.


اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و قصد دارید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در یک سایت پربازدید ثبت نمائید ... اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید و می خواهید کار خودتان را رونق ببخشید ... اگر قصد دارید کار تدریس را شروع کنید ... در هر صورت، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید. دلایل زیر ثبت اگهی تدریس در سایت ایران مدرس را توجیه می کند.

1- ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا آذر 95 بیش از 15000 مدرس ثبت نام کرده اند.

2- بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.

3- در سایت ایران مدرس بیش از 4000 مقاله آموزشی و بیش از 4000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ثبت شده و تبلیغات تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده خواهد شد.

4- سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که برای تمامی این عبارتها سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج گوگل حضور دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت خواهند شد.

5- مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی ویژه دارند، بارها و بارها آگهی ویژه خودشان را تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.

هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی

در رابطه با تدریس خصوصی هزینه ثابتی را نمی توان تعیین کرد. با توجه به اینکه کسانی که در زمینه تدریس خصوصی کار می کنند برای امر تدریس وقت می ذارن و برای زمان هم نمی توان قیمتی تعیین کرد، بنابراین نباید انتظار داشت که هزینه تدریس خصوصی مقدار مشخص و ثابتی باشد.

هر آموزشگاه و یا مدرسی برای وقتی که صرف تدریس می کند هزینه ای را مد نظر قرار می دهد.

هزینه تدریس خصوصی با توجه به موارد زیر قابل تغییر است:

1- در شهرهای مختلف هزینه تدریس متفاوت است و معمولا در شهرهای بزرگ بیشتر می باشد.

2- هزینه تدریس دروس دانشگاهی به نسبت دبیرستان بالاتر بوده و همچنین مدرسین برای تدریس دروس کنکور به نسبت دبیرستان هزینه بالاتری را مطالبه می کنند.

3- هر چه سابقه کاری و مدرک تحصیلی مدرسی بالاتر باشد هزینه بیشتری را برای تدریس در نظر می گیرد.

موارد دیگری نیز ممکن است در تعیین هزینه تدریس خصوصی موثر باشد. به هر حال مسلما مدرسانی که سابقه بالاتری دارند و کیفیت تدریس آنها نیز بالاتر است هزینه بیشتری را برای تدریس مطالبه می نمایند و اکثر اوقات بهتر است که مبلغ بیشتری را برای تدریس و آموزش بپردازیم تا مطمئن باشیم که حتما نتیجه خواهیم گرفت. البته این مطلب به این معنی نیست که هر مدرسی که با قیمت پایین کار کند خوب تدریس نمی کند.

به منظور انتخاب مدرس مورد نظرتان با هر هزینه ای که مد نظر دارید به صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) مراجعه نمایید.

نرخ تدریس خصوصی فیزیک با توجه به مقطع تحصیلی مورد نظر و همچنین سابقه و مدرک تحصیلی مدرس فیزیک تعیین می گردد. به عنوان مثال، هزینه و نرخ تدریس فیزیک دانشگاه به نسبت فیزیک دبیرستان بالاتر است. هزینه ای که مدرسان برای تدریس دروس اختصاصی رشته فیزیک مطالبه می کنند به نسبت فیزیک عمومی دانشگاه هم بالاتر است. و در نهایت، نرخ تدریس فیزیک کنکور به نسبت همه ی موارد ذکر شده می تواند بالاتر باشد. البته موارد ذکر شده همواره به شکلی که گفته شد نمی باشد و فقط یک معیار کلی ارائه گشته است. ممکن است قیمت جلسات تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان یک مدرس به نسبت مدرس دیگری که فیزیک کنکور درس می دهد بالاتر باشد.

عامل مهم دیگر در تعیین نرخ جلسات تدریس خصوصی فیزیک سابقه کار و مدرک تحصیلی مدرس است. طبیعتا مدرسی که سابقه بالایی دارد و در طول سالیان تدریس تجارب مختلفی کسب کرده و بهتر تدریس می کند نرخ بالاتری را مطالبه خواهد کرد. البته تعداد زیادی از مدرسان با وجود اینکه سابقه کار بالایی ندارند ممکن است فن بیان خوبی داشته و تدریس فیزیک را به صورت عالی انجام دهند.

در حالت کلی، هزینه جلسات تدریس خصوصی فیزیک در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بیشتر است و این هم یکی از عوامل موثر در تعیین نرخ تدریس خصوصی فیزیک است.

در کل برای اینکه بتوانید جلسات تدریس فیزیک را با قیمت و هزینه مناسب و با یک مدرس خوب هماهنگ کنید باید به رزومه کاری مدرس توجه کرده و با پرسیدن هزینه جلسات تدریس از چند مدرس، در نهایت با یکی از مدرسان هماهنگ نمائید.

به منظور مشاهده لیست تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس فیزیک دبیرستان و دانشگاهی بر روی لینک مقابل کلیک کنید:


مدرسین فیزیک دبیرستان و دانشگاهی

هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بخش به تعدادی از آنها اشاره می شود.

هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون شهر مورد نظر، تجربه و سابقه کاری مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، درس مورد نظر و ... بستگی دارد.

به صورت معمول هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. البته با تماس با چند مدرس ممکن است بتوانید کلاسهای تدریس را در شهرهای بزرگ همچون تهران نیز با قیمت مناسب هماهنگ کنید.

مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند برای برگزاری جلسات تدریس در منزل هزینه بیشتری را مطالبه می کنند. به هر حال، جلسات تدریس این مدرسین معمولا پر بارتر هم خواهد بود.

تعداد جلسات تدریس هم در تعیین هزینه جلسات تدریس خصوصی موثر است. مدرسین برای تعداد جلسات بالاتر معمولا هزینه کمتری درخواست می کنند.

هزینه تدریس دروس دانشگاهی و دروس کنکور هم معمولا بالاتر می باشد. البته مواردی که گفته شد، معیارهای کلی بوده و ممکن است در بعضی از موارد صادق نباشند. برای مطالعه بیشتر در زمینه هزینه کلاسهای تدریس خصوصی بر روی موارد زیر کلیک نمائید.


 



به منظور مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی بر روی لینک معلم خصوصی کلیک کنید. در این وب سایت (ایران مدرس) بیش از هر وب سایت دیگری مدرس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بین جلسه ای 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغییر است. البته کسانی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمونهای زبان انگلیسی فعالیت دارند ممکن است برای یک جلسه هزینه ای بین 50 تا 100 هزار تومان را هم مطالبه کنند. معمولا مدرسانی که دبیر رسمی هستند به نسبت دانشجویانی که تدریس می کنند برای جلسات تدریس مبلغ بیشتری می گیرند.

در حالتهای خاص مدرسی که کتابهای تالیفی زیادی داشته و یا برای تدریس زبان کنکور (به عنوان مثال) معروف شده است، ممکن است مبالغی بیشتر از این را هم درخواست کند. حتی هزینه ای که مدرسان زبان انگلیسی و سایر دروس درخواست می کنند به شهر محل سکونت، تجربه وسابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس و ... نیز بستگی دارد.

با توجه به آنچه گفته شد، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری مقدار مشخصی نداشته و با توجه به سابقه و تجربه مدرس و شهر محل تدریس متفاوت است. البته بسیاری از مدرسین به صورت توافقی تدریس می کنند و برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی بر سر هزینه می توانید به توافق برسید.

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) تا آذر 94 بیش از 11500 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس و آموزش زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت مدرس خصوصی زبان کلیک کنید. برای دانلود جزوه و مطالب آموزشی زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.





اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان هم فعالیت دارید، برای درج اگهی تدریس زبان انگلیسی و جذب شاگرد در این زمینه در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.


اگر می خواهید بدانید تدریس خصوصی ساعتی چند؟، ادامه این مطلب را بخوانید.

در مقالات دیگری در همین وب سایت توضیح داده شد که هزینه تدریس خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به مدرک تحصیلی و سابقه کار مدرس خصوصی و زمان درخواست برای تدریس خصوصی اشاره کرد (به عنوان مثال، هزینه تدریس خصوصی در ایام امتحانات بیشتر است).

هزینه جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 10000 تومان تا 100000 تومان و بیشتر هم متغیر است. به بیان دیگر قیمت مشخصی برای جلسات تدریس خصوصی وجود ندارد.

کسانی که تازه کار هستند قیمت کمتری را برای جلسات تدریس مطالبه می کنند و مدرسین دارای سابقه بیشتر هزینه جلسات تدریس خصوصی را بیشتر در نظر می گیرند.

بهترین راه برای مشخص شدن هزینه تدریس خصوصی در شهر شما و برای درس مورد نظر شما این است که با چند مدرس تماس بگیرید و قیمت و هزینه تدریس را از آنها جویا شوید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و پرسیدن هزینه تدریس از آنها و در نهایت هماهنگی جلسات تدریس خصوصی بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

در رابطه با هزینه جلسات تدریس خصوصی مطالعه موارد زیر نیز می تواند مفید باشد.



نرخ تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و دانشگاه



هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟



هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی و شیمی استفاده کنید و قیمت و هزینه کلاسها برایتان مهم است، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسها پرسیدن هزینه کلاسهای تدریس خصوصی از مدرسین است. در ادامه لیست مدرسین تدریس خصوصی هر درس به شما ارائه می گردد. تعدادی از مدرسین در آگهی تدریس خودشان که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کرده اند، هزینه تدریس را هم ذکر نموده اند. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و تعداد دیگری از مدرسین شماره تماس خودشان را ارائه کرده اند و می توانید با آنها تماس گرفته و هزینه تدریس را بپرسید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و اطلاع از هزینه تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و اطلاع از نرخ تدریس زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی عربی و اطلاع از قیمت تدریس عربی بر روی عبارت تدریس خصوصی عربی کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی شیمی و اطلاع از هزینه تدریس شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. توجه کنید که مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس رزومه خودشان را هم درج کرده اند. به رزومه مدرسین و سوابق کاری انها هم دقت کنید. هزینه تدریس با توجه به شهر محل تدریس، سابقه کاری مدرس، محل برگزاری جلسات تدریس (آموزشگاه یا خانه) مقطع تحصیل، میزان تحصیلات مدرس خصوصی و بسیاری دیگر از عوامل بستگی دارد. در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت کنید. در بسیاری از اوقات کمی بیشتر هزینه کنید و در عوض با یک مدرس خوب کلاسهای تدریس خصوصی را برگزار نمائید ارزشش را دارد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، هزینه تدریس خصوصی زبان، قیمت تدریس خصوصی ریاضی راهنمایی، نرخ تدریس خصوصی عربی، قیمت تدریس خصوصی شیمی، نرخ تدریس خصوصی عربی دبیرستان، قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی


موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش در منزل

برای ارائه یک تدریس خوب و مناسب و به منظور موفقیت در تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- قبل از شرکت در کلاس تدریس و تدریس خصوصی درس مورد نظر را مطالعه کنید. با مطالعه دروس تدریسی می توانید بر درس مورد نظر خودتان مسلط شده و در کلاس تدریس و تدریس خصوصی به بهترین وجه مطلب را ارائه کنید. با بالا بردن تسلط خودتان بر مطالب تدریسی، به شکل بهتری هم می توانید مطالب را بیان کنید و مطالب به دردبخورتر را هم ارائه خواهید کرد. اگر می خواهید روز به روز در کار تدریس موفق تر باشید و درآمد بالاتری کسب کنید بدنبال راهکارهایی باشید که درسهای مورد نظرتان را بهتر ارائه کنید و برای شاگردانتان کلاسهای مفیدتری برگزار نمائید.

2- دروسی را تدریس کنید که به آن علاقه دارید. درسهایی را تدریس کنید که خودتان هم از تدریس انها لذت می برید. به عنوان مثال اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید، کلاسهایی را قبول کنید که در زمینه آموزش و تدریس ریاضی باشد. اگر خودتان به دروس تدریسی علاقه داشته باشید در تدریس و آموزش انها موفق تر هم عمل خواهید کرد.

3- در کلاسهای تدریس هم درس بدهید و هم مسئله حل کنید. در کلاسهای تدریس گروهی یا تدریس خصوصی به صورت ترکیبی عمل کنید. هم درس را ارائه کنید و هم تمرین و مسئله حل کنید. به این ترتیب شاگردهای شما هم درس را بهتر یاد می گیرند و هم کلاسهای متنوع و جذابتری خواهید داشت. بسیاری از اوقات شاگردان شما خود درس را یاد نمی گیرند ولی با حل تمرین و یکی دو مثال می توانند در آموزش آن موفق باشند.


راهکارهایی برای تدریس موفق ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور و دانشگاه در این بخش ارائه می گردد. برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و برای موفقیت در کار تدریس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- اگر به کار تدریس ریاضی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. مسلما در صورتیکه به ریاضی و تدریس ریاضی علاقه داشته باشید به صورت اتوماتیک این علاقه را به شاگردانتان منتقل کرده و در کار تدریس موفق خواهید شد.

2- قبل از حضور در کلاسهای تدریس ریاضی آمادگی لازم را در خودتان ایجاد کنید. تسلط بر درس بسیار مهم است. اگر بر درس ریاضی مسلط باشید حتی نحوه بیان شما متفاوت خواهد شد. اگر بر درس مسلط باشید خودتان مطالب را از بالا می بینید و روانتر تدریس خواهید کرد.

3- کتاب و مقطعی از ریاضیات را تدریس کنید که بر آن مسلط هستید. مثلا اگر ریاضی کنکور را خوب نمی توانید تدریس کنید و یا جزوه آماده ای برای تدریس کنکور ندارید سراغ تدریس ریاضی کنکور نروید. اگر می توانید ریاضی ابتدایی یا دبیرستان را خوب تدریس کنید در همان مقاطع به کار تدریس بپردازید.

4- در کلاسهای تدریس ریاضی مباحث را از دید شاگردتان دیده و به تناسب وضعیت تحصیلی او تدریس کنید. هر کدام از شاگردهای شما وضعیت متفاوتی از دیگر شاگردانتان دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در یکی دو جلسه اول با پرسش سوالهایی وضعیت ریاضی شاگردتان را ارزیابی کرده و به تناسب آن تدریس کنید. اگر شما خیلی عالی ریاضی را تدریس کنید ولی شاگردتان چیزی متوجه نشود فایده ای ندارد.


اگر برای هماهنگی با یک مدرس خصوصی خوب در جستجوی موسسه و موسسات تدریس خصوصی هستید ...

اگر می خواهید برای درس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری با یک موسسه تدریس خصوصی برای استخدام مدرس تماس بگیرید ...

اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید ولی در زمینه قیمت، نرخ و هزینه کلاسهای خصوصی سوال دارید و می خواهید بدانید که با چه هزینه ای می توان جلسات تدریس خصوصی را برگزار نمود ....

در هر صورت، به جای تماس به موسسه و موسسات تدریس خصوصی می توانید لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی را در  سایت (ایران مدرس) مشاهده نموده و با بررسی رزومه کاری مدرسین و زمینه کاری آنها، مدرس مورد نظر خودتان را به راحتی پیدا کرده و برای هماهنگی با او تماس بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. مزیتی که این روش به نسبت هماهنگی مدرس از طریق موسسه تدریس خصوصی دارد این است که شما خودتان مشخصات و رزومه کاری مدرسین را مشاهده نموده و با آگاهی کامل مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب می کنید. تعدادی از مدرسین برای دروس تدریسی خودشان جزوه هم ثبت نموده اند و شما می توانید از این جزوات استفاده کنید. تعدادی از مدرسین قیمت و هزینه جلسات تدریس خصوصی را هم اعلام کرده اند. با مشاهده صفحه مربوط به آگهی هر مدرس می توانید قیمت و هزینه تدریس درخواستی او را ببینید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی می توانید با آنها حرف بزنید.

در وب سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، تدریس زیست شناسی، هندسه، دروس دانشگاهی، کنکور، برق، مکانیک و انواع درسها و رشته های مختلف فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به حدود 30000 بازدید در روز می رسد. تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس تا آذر 95 به بیش از 15000 مدرس می رسد. بنابراین لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی در این وب سایت ارائه شده است و با خیال راحت می توانید مدرس تدریس خصوصی خودتان را از این لیست انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی عبارت ذکر شده، لیست مدرسین به شما نشان داده خواهد شد. هر مدرس توضیحاتی در مورد سوابق کاری، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی و ... خودش ارائه کرده است. با توجه به توضیحات ارائه شده مدرس تدریس خصوصی خودتان را انتخاب نموده و با او تماس بگیرید و کلاسها را هماهنگ کنید.