تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

هزینه و نرخ تدریس خصوصی سال 1401 و 1402

در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی و قیمت تدریس خصوصی سال 1401 و 1402 با نرخ بسیار به صرفه و ارزان توضیح داده می شود.
برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی دروس مختلف و نرخ کلاس های ایشان به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کنید.
قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون سابقه مدرس تدریس خصوصی، شهر محل تدریس، زمان و مکان تدریس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، مدرک تحصیلی مدرس، درس مورد نظر و میزان اهمیت آزمون و امتحانی که قرار است گرفته شود و سایر عوامل بستگی دارد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی بسیار متغییر است و از جلسه ای 100 هزار تومان تا 2 میلیون تومان و حتی بیشتر هم می تواند تغییر کند.
با مدرسینی کلاسهای تدریس خصوصی را هماهنگ کنید که به محل سکونت شما نزدیکتر هستند. اگر مدرسین خیلی وقتشان در طول مسیر تلف نشوند به احتمال زیاد کلاسهای تدریس خصوصی را برای شما ارزان تر و با قیمت پاییتر برگزار خواهند نمود.

قیمت تدریس خصوصی ارزان، به صرفه و اقتصادی
اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که بهتر است در جستجوی بهترین معلم تدریس خصوصی باشید و قیمت مناسبی را هم در نظر داشته باشید تا اینکه سعی کنید با هر استادی کلاس داشته باشید و فقط ارزان بودن کلاس ها برای شما مهم باشد. به هر حال این نکته بسیار مهم است و باید مد نظر قرار داده شود.
برای اینکه از کلاس های خصوصی با قیمت و نرخ ارزان و مناسب استفاده کنید راهکارهای دیگری هم وجود دارد. به عنوان مثال با یکی از دوستان خودتان در کلاس ها شرکت کنید و هزینه را تقسیم نمائید.

بهترین قیمت تدریس خصوصی و نحوه داشتن معلم خصوصی ارزان

چگونه کلاسهای خصوصی در سال 1401 و 1402 را ارزان هماهنگ کنیم؟ برای ارزانتر هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات قیمت کلاسها بالاتر خواهد بود. نکته دیگر اینکه سعی کنید از کلاسهای نیمه خصوصی استفاده کنید. کلاسهای نیمه خصوصی ارزانتر تمام می شود. به مدرس خودتان شاگردهای دیگری معرفی کنید و در عوض برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید. با مدرسی که محل سکونت ایشان به خودتان نزدیکتر است کلاسها را هماهنگ کنید. در این حالت مدرس قیمت کمتری در نظر می گیرد.

در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال در سال 1401 و 1402 عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است.
کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را زودتر هماهنگ کنید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ریاضی با مدرسین خوب و با سابقه سخت تر شده و هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی هم بالاتر خواهد رفت.

منبع: سایت معلم خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

برای حصول بهترین نتیجه، درست است که خوب است کلاسهای تدریس خصوصی زبان را با بهترین قیمت و با قیمت مناسب بتوانید هماهنگ کنید ولی به هر حال کیفیت کلاسها و نتیجه گرفتن خودتان را در اولویت اول قرار دهید. از بین مدرسین ثبت نامی سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسی هماهنگ کنید که رزومه و سابقه کاری خوبی دارد و می تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند. مدرسین به تعداد جلسات بالای کلاسهای تدریس خصوصی تخفیف می دهند. اگر خودتان تعداد جلسه بالا لازم ندارید می توانید به مدرس زبان خودتان شاگرد جدید معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. در نظر گرفتن همه ی موارد ذکر شده می تواند باعث شود کلاسهای انگلیسی را با بهترین قیمت داشته باشید.

چگونه کلاسهای خصوصی را با هزینه کمتری هماهنگ کنیم؟ اگر می خواهید کلاسهای خصوصی را با هزینه کمتری داشته باشید، موارد زیر می تواند مفید و موثر باشد.
- با مدرسینی کلاسهای تدریس خصوصی را هماهنگ کنید که به محل سکونت خود شما نزدیکتر هستند.
- کلاسهای را به صورت نیمه خصوصی برگزار کنید تا هر نفر هزینه کمتری بپردازید.
- خودتان هم درس بخوانید تا تعداد جلسات تدریس خصوصی کمتری لازم باشد.
- به مدرس خودتان شاگرد معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید.

هزینه این کلاسها به چه عواملی بستگی دارد؟ هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی زیادی بستگی دارد. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند هزینه بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی مطالبه می کنند. در کنار آن، مدرسین در حالتی که تعداد جلسات بیشتری لازم داشته باشید به شما تخفیف خواهند داد. اگر مدرس خوبی پیدا کردید می تواند همه ی درسهای خودتان را با ایشان بخوانید و در عوض چون تعداد جلسات تدریس شما بالاتر خواهد بود، تخفیف بگیرید.

با مدرسینی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید
یکی از مشکلات کلاس های تدریس خصوصی برای مدرسین و اساتید از دست دادن زمان در مسیر رسیدن به منزل شاگرد و در شهرهای بزرگ مانند تهران بحث ترافیک و .... است. پیش آمده است که معلم خصوصی برای یک جلسه کلاس خصوصی 1 ساعت و نیمه در مجموع در مسیرهای رفت و برگشت 2 ساعت در راه بوده است. چنین حالتی برای اساتید صرف نمی کند و اگر استادی بخواهد چنین کلاسی را برود قیمت بالایی در نظر می گیرد تا حداقل زمانی که در مسیر رفت و برگشت از دست می دهد کمی جبران گردد. اگر می خواهید کلاس های خصوصی ارزان تر برگزار شود با مدرسینی که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاس را هماهنگ کنید تا هم وقت استاد در مسیر زیاد تلف نشود و هم قیمت های مناسبتری برای کلاس ها در نظر بگیرد.

هزینه کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود به شهر محل تدریس هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در قم با نرخ کلاس ها در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، یزد و .... متفاوت است. یک استاد خوب زبان در تهران ممکن است برای هر جلسه کلاس 250 هزار تومان را درخواست نماید در حالیکه استادی در همان سطح ممکن است در شهر کوچک با 100 هزار تومان هم کلاس برگزار کند. البته در کلاس های خصوصی آنلاین بحث شهر محل تدریس خیلی مطرح نیست. نکته دیگر اینکه تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها هم روی نرخ کلاس ها و کمترین نرخ معلم خصوصی تاثیر می گذارد.
1- به صورت کلی نرخ کلاس های خصوصی اینترنتی و انلاین به نسبت کلاس های حضوری کمتر است.
2- معلم خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل 20 تا 50 درصد نرخ پایینتری دارد.
3- کلاس خصوصی انلاین 100 درصد بازدهی کلاس حضوری را ندارد اما مزایای زیادی دارد.
4- تدریس مجازی مشکل ترافیک و از دست دادن وقت در مسیر را برای مدرسین حل کرده است.
5- با توجه به شیوع کرونا کلاس برخط از کلاس های حضوری خواهان بیشتری دارد و با استقبال مواجه شده است.

بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل و آنلاین