تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

بهترین سایتهای اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

اگر در جستجوی بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی معتبر و پربیننده هستید، تعدادی از بهترین سایتها که برای درج تبلیغات شما در زمینه تدریس و آموزش می توانند مفید و موثر باشند در این مقاله معرفی می گردد.

بهترین گزینه ای که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم سایت ایران مدرس است. سایت www.IranModares.com پربیننده ترین و بزرگترین و در عین حال قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران است. اگر فقط قصد دارید در یک سایت تبلیغ کنید و شاگرد جذب کنید آن سایت ایران مدرس است. همین الان در گوگل جذب شاگرد خصوصی را جستجو کنید. اولین سایتی که به شما نشان می دهد ایران مدرس است. برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... نیز ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد.

سایت دیگری که برای درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به صورت کامل می توانید روی آن حساب کنید سایت تدریس ریاضی است. سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی به صورت حضوری و آنلاین این سایت یکی از بهترین گزینه ها است.

یکی دیگر از بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی معتبر و پربیننده سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com است. سایت ایران کنکور به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش لوازم و کتابهای کنکوری، تدریس کنکوری، مشاوره برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور و .... فعالیت دار. اگر زیست کنکور، ریاضی کنکور و یا هر درس دیگری را به صورت کنکوری تدریس می کنید این سایت گزینه بسیار خوبی برای شما است.

اگر در زمینه تدریس دروس مهندسی برق، برق صنعتی، نرم افزارهای برق و .... هم فعالیت دارید در سایت ایستگاه برق www.IstgaheBargh.com تبلیغ خودتان را درج کنید. این سایت یک بخش تخصصی برای درج تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی برق دارد. فعالیت در زمینه تدریس دروس دانشگاهی و از جمله دروس مهندسی برق و ریاضی و فیزیک عمومی 1 و 2 و ... می تواند درآمدزا باشد و متقاضیان بالایی دارد.

سایت سودایران هم به صورت رایگان می توانید تبلیغات خودتان را در زمینه تدریس خصوصی و آموزش دروس مختلف، آموزش زبان و .... ثبت کنید. سایت سودایران www.soodiran.com به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت ندارد ولی یکی از بهترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است. در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موفق هم ارائه شده است.

پربیننده ترین و جدیدترین مقالات مرتبط با تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس

پربیننده ترین و جدیدترین مقالات مرتبط با تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده پربیننده ترین و جدیدترین مقالات مرتبط با تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


پربیننده ترین مقالات در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی


جدیدترین مقالات موفقیت در تدریس و جذب شاگرد

علاوه بر ایران مدرس می توانید تبلیغ تدریس خودتان را در سایت www.Tadris-Riazi.com هم ثبت کنید (البته اگر ریاضی درس می دهید). سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com هم برای ثبت تبلیغات تدریس در زمینه کنکور می تواند کاملا مناسب باشد. در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند سایت سودایران هم می توانید آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ثبت آگهی در همه ی این سایتها رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید.
اگر می خواهید بهترین و مهمترین نکات مرتبط با تدریس خصوصی را مطالعه کنید حتما مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی را بخوانید.  یکی از راهکارهای دیگر برای جذب شاگرد و موفقیت در تدریس خصوصی ثبت تبلیغات در روزنامه و بخش نیازمندیهای روزنامه است. البته این روش هزینه دارد و بیشتر در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج جواب می دهد. در شهرهای کوچک تماس با آموزشگاهها، تبلیغات اینترنتی و شاید تراکت بهتر جواب می دهد.

تدریس در دانشگاه و یادگیری دروس دانشگاهی

در این بخش در زمینه آموزش و تدریس خصوصی، یادگیری دروس دانشگاهی و مقطع دانشگاه، ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی، فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه، دروس تخصصی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی، دروسی مانند استاتیک، مدار، سیگنال و سیستم، تحقیق در عملیات و ... توضیحاتی ارائه می گردد. مطالب در دو دسته بندی به صورت زیر ارائه می شود.

تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 96 و 97

یادگیری بهتر دروس دانشگاهی: برای یادگیری بهتر دروس در مقطع دانشگاه باید سعی کنید در طول ترم در کلاسها حاضر باشید و در عین حال خودتان تمرین و مسئله حل کنید و درس بخوانید. مقطع دانشگاه کمی با دبیرستان و متوسطه متفاوت است. در مقطع دانشگاه مانند دبیرستان اینطور نیست که فقط یک مرجع و یک کتاب برای خواندن داشته باشید. در کلاسهای دانشگاه برای هر درس معمولا 3 یا4  مرجع معرفی می شود و در نتیجه هر بخشی از درس ممکن است از یکی از این مراجع باشد. به همین دلیل حضور در کلاس اهمیت زیادی پیدا می کند. در دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، دانشگاههای دولتی، دانشگاه تهران و یا هر دانشگاه دیگری که تحصیل می کنید، شرکت در کلاسهای اصلی خودتان برای یادگیری بهتر دروس بسیار حائز اهمیت است. در کنار آن، اگر در بعضی از درسها اشکالات پایه ای دارید می توانید از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی و برای مشاهده لیست مدرسین دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی دانشگاه کلیک کنید. - مطالعه کنید: نحوه یادگیری بهتر دروس دانشگاهی

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی: اگر مدرس یا استاد دانشگاه هستید و قصد دارید در کنار کار اصلی خودتان در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاه و یا دروس تخصصی رشته خودتان فعالیت داشته باشید ... اگر دانشجو هستید و توانایی تدریس دروس تخصصی رشته خودتان را دارید ... در هر صورت، برای جذب شاگرد در زمینه تدریس دروس دانشگاهی به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کرده و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه می تواند مفید و موثر باشد. اگر می خواهید بهترین روش تدریس در دانشگاه را داشته باشید، در مرحله اول باید خودتان بر درسی که تدریس می کنید احاطه کامل داشته باشید. باید از قبل برای ارائه درس آماده باشید. خصوصا در کلاسهای تدریس گروهی دانشگاهی ممکن است یکی دو نفر از افراد حاضر در کلاس بر درس مسلط باشند و یا پیش زمینه ای داشته باشند و بتوانند شما را به چالش بکشند. بنابراین مطالبی را که ارائه می کنید را از قبل آماده نموده و بر دروس تدریسی کاملا مسلط باشید.
اگر توانایی تدریس دروس دانشگاهی را دارید و علاقه مند هستید که در این زمینه فعالیت داشته باشید، با تسلط بر دروس تدریسی خودتان و امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد ( برای مطالعه در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد این مقاله را بخوانید) به راحتی می توانید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و درامد خوبی بدست آورید.
فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در صورتیکه به آن علاقه داشته باشید می تواند کاملا درآمد زا باشد و به عنوان پاره وقت و یا تمام وقت می توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید. برای موفقیت در کار تدریس دروس دانشگاهی و یا هر مقطع دیگری نکته ای که باید خیلی به آن توجه کنید این است که موفقیت شاگردهایتان را در اولویت کاری خودتان قرار دهید و متعهدانه برای نتیجه گرفتن آنها تلاش کنید. در ضمن در کار تدریس خصوصی نحوه برگزار کردن جلسه اول تدریس بسیار مهم است و می تواند باعث شود برای 3 یا 4 سال یک شاگرد را داشته باشید و یا همان جلسه اول کلاسها کنسل شود. مطالعه مقاله جلسه اول تدریس در دانشگاه در این زمینه می تواند مفید باشد.

بهترین سایتهای تدریس خصوصی

اگر در جستجوی بهترین سایتهای تدریس خصوصی هستید .... اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و با ثبت آگهی و تبلیغات در سایتهای برتر تدریس می خواهید شاگردهای زیادی جذب نمائید ... اگر قصد دارید کلاسهای خصوصی را با مدرسین مجرب خانم و آقا در تهران، کرج و یا هر جای ایران هماهنگ کنید و یا خودتان مدرس هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید .... در هر صورت ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

سایتهای زیادی در ایران در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. به جرات می توان گفت که بهترین سایت تدریس خصوصی سایت ایران مدرس http://www.iranmodares.com/index.php است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. اگر مدرس هستید با ثبت تبلیغات تدریس در این سایت به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. البته خودتان هم باید تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن متن اگهی خودتان وقت بگذارید. مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس در این زمینه کاملا مفید است. اگر متقاضی کلاسهای خصوصی هستید باز هم در این سایت می توانید کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی (حدود 18000 مدرس ثبت نامی تا سال 97) را مشاهده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در بهترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

سایت دیگری که یکی از بهترین سایتهای تدریس خصوصی ایران است و به صورت تخصصی در زمینه آموزش ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارد سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و از تدریس ریاضی در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران درآمد کسب کنید و یا در جستجوی لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی هستید، در هر صورت، این سایت گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری، آموزش کنکور، انتخاب رشته، مشاوره کنکور و .... هم سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com را در نظر داشته باشید. سایت ایران کنکور به صورت تخصصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت دارد. برای جذب شاگرد در زمینه کنکور و یا برای مشاهده لیست مدرسین کنکور می توانید به این سایت مراجعه کنید و یکی از بهترین سایتها در زمینه تدریس خصوصی کنکوری است. علاوه بر سایتهای ذکر شده سایت سودایران هم که در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت دارد یک بخش تخصصی برای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی http://teaching.soodiran.com/ دارد که هم می توانید تبلیغ خودتان را در آن ثبت کنید و هم اگر متقاضی تدریس خصوصی هستید لیست مدرسین را در آن مشاهده نمائید.

چگونه شاگرد جذب کنم؟

در این بخش تعدادی از بهترین سایتهای تدریس خصوصی معرفی شد. اگر متقاضی تدریس خصوصی هستید می توانید لیست کاملی از مدرسین را در این سایتها پیدا کنید و با توجه به رزومه ای که هر مدرس ارائه کرده است و با توجه به قیمت کلاسهای خصوصی هر مدرس، معلم تدریس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. اگر خود شما مدرس هستید و می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، در هر کدام از این سایتها می توانید تبلیغ خودتان را درج نموده و شاگرد جذب کنید.