تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی شیمی توسط اساتید مجرب در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

تدریس خصوصی شیمی توسط اساتید مجرب در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس ارائه شده است. اگر می خواهید یک معلم خصوصی شیمی خوب داشته باشید به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس مشخصات مدرسین شیمی به صورت کامل نمایش داده شده است و در ضمن شماره تماس اساتید هم قابل مشاهده است و می توانید به صورت مستقیم با مدرسین در ارتباط باشید. با کلیک بر روی لینک قیمت تدریس خصوصی شیمی می توانید اطلاعات کاملی در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی شیمی هم بدست آورید. پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی

برای مشاهده لیست کامل معلم های شیمی خانم و آقا بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

عبارت های کلیدی: تدریس خصوصی شیمی– تدریس شیمی دبیرستان – تدریس شیمی دانشگاهی - مدرس خصوصی شیمی– تدریس حرفه ای شیمی– تدریس شیمی با قیمت مناسب – تدریس خصوصی شیمی دانشگاهی – آموزشگاه تدریس خصوصی شیمی

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی شیمی پایه دهم کلیک کنید: تدریس خصوصی شیمی دهم

موفقیت در آموزش و یادگیری شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه: برای موفقیت در آموزش و یادگیری شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه می توانید از مقالاتی که در همین سایت ثبت شده است استفاده کنید. برای موفقیت در آموزش و یادگیری شیمی دبیرستان، و دانشگاه در مرحله اول باید تا جایی که ممکن است در کلاسهای تدریس شیمی مدرسه و دانشگاه حاضر شوید. باید در کلاسهای تدریس شیمی با تمرکز کامل به مطالبی که ارائه می شود توجه نموده و در ضمن جزوه خودتان را هم یادداشت نمائید. برای موفقیت در یادگیری شیمی در طول ترم درس شیمی را بخوانید و با برنامه ریزی پیش بروید. در صورت لزوم از کلاسهای خصوصی شیمی استفاده کنید و کتاب درسی را در اولویت اول قرار دهید. به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید و مطالعه و یادگیری شیمی را به شب امتحان موکول ننمائید.

مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: معلم شیمی برای تدریس خصوصی

اگر می خواهید در درس شیمی یا سایر دروس و کلا در تحصیل موفق باشید کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان یک راهکار خوب می تواند مفید و موثر و کمک کننده باشد. البته تا جایی که می توانید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه، به امید شرکت در کلاسهای خصوصی، غیبت نکنید. در کلاسهای تدریس شیمی مدرسه و دانشگاه و یا حتی در کلاسهای تدریس خصوصی شیمی با دقت به مطالبی که ارائه می شود گوش دهید و برای یادگیری از خودتان علاقه نشان دهید. شرکت در کلاسها مهم است ولی در کنار آن تلاش و کوشش و پشتکار خودتان هم لازم و ضروری می باشد. برای یادگیری بهتر، کسب نمرات بالاتر در امتحانات و کسب درصد بالای کنکور در درس شیمی و یا هر درس دیگری تلاش و کوشش و انگیزه و علاقه خودتان از هر عامل دیگری مهمتر است. باید خودتان بخواهید تا اتفاق بیافتد. باید برای خودتان هدف داشته باشید و هدف را هم خودتان تعیین کرده باشید. نه اینکه والدین و اطرافیان برای شما تعیین کرده باشند.

نکته 1: برای هر مدرس قیمت کلاس خصوصی را در کنار سابقه کاری و رزومه ای که ارائه کرده است ببینید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتر و رزومه بهتری دارند قیمت بیشتری مطالبه می کنند و خودتان باید مدرس مناسب را انتخاب کنید. ممکن است برای یک مدرس که رزومه ای دقیقا مشابه آنچه مد نظر شماست دارد، حاضر باشید قیمت بیشتری بپردازید.
نکته 2: برخی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. این مدرسین سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه با شما به توافق خواهند رسید. باید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها با این مدرسین حرف بزنید.

حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی شیمی چقدر است؟ همانطور که گفته شد، در ابتدای کار ممکن است درآمد شما از تدریس خصوصی شیمی خیلی بالا نباشد. شاید در شروع کار در طول یک ترم دو یا سه نفر شاگرد داشته باشید. البته اگر به کار تدریس و تدریس شمی علاقه داشته باشید نباید نا امید شوید و باید ادامه دهید. همانطور که گفته شد اگر کار خودتان را خوب انجام دهید همین شاگردهای شما هم ترمهای بعد بر خواهند گشت (برای درس شیمی در مقاطع بالاتر) و در عین حال شما شاگردهای جدیدی هم جذب خواهید کرد و در نتیجه وضعیت بهتر خواهد شد. با یک مثال می توان پی برد که درآمد یک مدرس تدریس خصوصی شیمی چقدر می تواند باشد (البته این فقط یک مثال است و بعضی از مدرسین کمتر از این مقدار و برخی دیگر شاید درامدهای خیلی بیشتری داشته باشند). فرض کنید شما به صورت متوسط در هر روز بتوانید با تعداد کافی شاگرد که جذب کرده اید 3 جلسه کلاس تدریس خصوصی برگزار کنید (هر چند در ایام امتحانات ممکن است در یکی روز 6 جلسه کلاس هم داشته باشید) و برای هر جلسه تدریس خصوصی شیمی مثلا مبلغ 70 هزار تومان را دریافت کنید (البته مدرسینی که در زمینه تدریس المپیاد شیمی، شیمی کنکور و یا شیمی دانشگاهی فعالیت دارند برای جلسات تدریس مبالغ بالاتری را دریافت می کنند و مدرسینی که در زمینه آموزش شیمی کنکور برند هستند و معروف شده اند مبالغ خیلی بیشتری را دریافت می کنند)، در این حالت در هر روز 210 هزار تومان و در ماه 6 میلیون و 300 هزار تومان درامد خواهید داشت.

قیمت تدریس خصوصی شیمی: قیمت کلاس های تدریس خصوصی شیمی از 30000 تومان به ازای یک ساعت و یا یک جلسه تا 100000 تومان متغیر است. مدرسین برای شرکت در این کلاس ها وقت می گذارند و نمی توان برای وقت و زمان قیمت مشخصی را در نظر گرفت. البته به صورت متوسط می توان گفت در خرداد 97 قیمت متوسط این کلاس ها 60000 تا 70000 تومان است. همانطور که گفته شد باید رزومه کاری و سوابق تدریس استاد را ببینید و بعد در رابطه با قیمت درخواستی ایشان قضاوت نمائید. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند، دبیر رسمی هستند، در دانشگاه درس می دهند و .... معمولا برای کلاس های خصوصی خودشان هزینه بالاتری در نظر می گیرند.

ویژگی های مدرسین خوب شیمی: اساتید خوب و حرفه ای شیمی معمولا از دانشگاههای خوب و معتبر مدرک خودشان را گرفته اند و سابقه کاری بالایی دارند. البته باید یک جلسه کلاس داشته باشید تا بدانید از نحوه تدریس استاد و مدرس انتخابی خودتان رضایت دارید یا نه. بعضی از معلم های شیمی و سایر دروس حتی جلسه اول، اگر راضی نباشید، هزینه هم دریافت نمی کنند. ممکن است شما برای انتخاب معلم شیمی معیارهایی را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است برای شما مهم باشد که برای یادگیری شیمی متوسطه حتما با یک دبیر رسمی کلاس داشته باشید. سابقه کاری بالا، فارغ التحصیل شدن از یک دانشگاه خوب و داشتن رزومه کاری موفق ممکن است مواردی باشد که شما برای انتخاب یک معلم خصوصی شیمی خوب بخواهید به آنها استناد کنید. به هر حال خودتان در همین سایت ایران مدرس و با در نظر گرفتن معیارهایی که در نظر دارید می توانید یک استاد خوب را انتخاب کنید. در این وب سایت برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ارائه شده است.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی شیمی یازدهم فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی یازدهم کلیک نمائید.

قیمت تدریس خصوصی شیمی سال 98 و 99: هزینه های تعیین شده توسط اساتید از 30 تا 180 هزار تومان برای یک جلسه متغیر است و اگر بخواهیم یک مقدار متوسط برای قیمت کلاس های شمی در نظر بگیریم حدودا 100000 هزار تومان برای یک جلسه مقدار مناسبی است. البته اینکه شما چه هزینه ای را پرداخت کنید به بودجه مورد نظر شما و سابقه کاری و رزومه استاد و پارامترهای دیگری هم بستگی دارد. توصیه می شود لیست مدرسین را ببینید و در کنار رزومه هر استاد قیمت تعیین شده توسط ایشان را مشاهده نمائید. همانطور که مشاهده می کنید بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند و در نتیجه باید برای گرفتن قیمت از این اساتید با خود استاد تماس بگیرید. بعضی از اساتید هم هزینه کلاس را به صورت بازه ای اعلام نموده اند و قیمت کلاس های ایشان به مقطع تحصیلی بستگی دارد.

چگونه از کلاس خصوصی شیمی بهترین نتیجه را بگیریم؟ بسیاری از مواردی که می تواند منجر به بهتر نتیجه گرفتن شما شود در بخش های قبل ارائه شد. مثلا این نکته که اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید و اشکالات اساسی وجود دارد سعی کنید از ابتدای ترم کلاس را شروع کنید. نکته دیگر اینکه خودتان هم در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی برای خواندن و مطالعه درس در طول ترم برنامه داشته باشید. فکر نکنید همین که در کلاس های خصوصی شیمی شرکت می کنید دیگر لازم نیست درس را بخوانید. اتفاقا باید بیشتر از قبل تلاش کنید و در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب مطالعه کنید تا خود جلسات هم برای شما مفید باشد.

چند راهکار برای کسب نمره بهتر در شیمی با کلاس تدریس خصوصی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.