تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟

برای اینکه در زمینه تدریس خصوصی عملکرد موفقی داشته باشید در مرحله اول باید با کار تدریس خصوصی علاقه داشته باشید. علاقه به کار باعث می شود از کار خودتان لذت ببرید و کلاسهای جذابی داشته باشید. وقتی با علاقه درس می دهید شاگرد یا شاگردهای شما هم به مبحث علاقه مند تر شده و از کلاس لذت خواهند برد و در نهایت بازدهی بیشتری برای آنها خواهد داشت.

برای موفقیت در تدریس خصوی باید خوب شاگرد جذب کنید. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد. این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدری فعالیت دارد و با درج تبلیغ در آن می توانید با متقاضیان تدریس در ارتبا باشید. سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ هم برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا در زمینه آموزش ریاضی بسیار موثر و مفید است. در ادامه مطالب تکمیلی در رابطه با نحوه داشتن عملکرد موفق در زمینه تدریس خصوصی ارائه می گردد.
از عوامل دیگر موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و گروهی ریاضی این است که شما در جذب شاگرد و حفظ شاگردهایتان چقدر موفق عمل کنید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی به منظور فعالیت در زمینه تدریس ریاضی روش های مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاههای تدریس ریاضی در ارتباط باشید و یا در روزنامه و اینترنت تبلیغات درج نمائید. می توانید با همکارانتان در ارتباط باشید و شما به انها شاگرد معرفی کنید (در زمینه درسهایی غیر از ریاضی که خودتان تدریس نمی کنید) و از آنها شاگرد بگیرید.



از عوامل موفقیت در تدریس ریاضی می توان به مسلط بودن کامل بر درس ریاضی، پذیرفتن مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردها خصوصا در کلاسهای خصوصی ریاضی، خوب جذب کردن شاگرد و داشتن شاگردهای زیاد و در نهایت ارائه تدریس با کیفیت برای حفظ شاگردها اشاره کرد. برای مطالعه بیشتر در زمینه چگونگی موفقیت در تدریس ریاضی بر روی این لینک کلیک نمائید.
برای موفقیت در ثبت تبلیغ تدریس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- تنها به یک آگهی اکتفا نکنید و برای جذب شاگرد آگهی های مختلفی در زمینه تدریس ریاضی جذب کنید. مثلا می توانید در گروه تدریس ریاضی متوسطه یک آگهی و در گروه تدریس ریاضی ابتدایی تبلیغ دیگری درج کنید.
2- آگهی های تکراری ثبت نکنید. سعی کنید اگر 10 آگهی هم برای تدریس ریاضی ثبت می کنید متفاوت از هم باشند. اگر مطالب آنها یکسان هم باشد هر کدام را جداگانه با جمله بندی متفاوتی بنویسید.
3- متن آگهی ها و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خیلی کوتاه ننویسید. متن های با کمتر از 300 کاراکتر از نظر گوگل اسپم به حساب می آید و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نمی شود.

چرا تبلیغات اینترنتی تدریس ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد است؟ وقتی در اینترنت و خصوصا در یک سایت تخصصی در زمینه مورد نظر خودتان آگهی ثبت می کنید نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه در کل ایران تبلیغ شما دیده خواهد شد. در حال حاضر به دلیل مسافتهای طولانی و ترافیک در شهرهای بزرگ و به منظور صرفه جویی در وقت استفاده از کلاسهای خصوصی آنلاین رو به افزایش است. اگر در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس ریاضی مانند www.Tadris-Riazi.com و یا سایت www.IranModares.com آگهی درج کنید، نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه از کل ایران شانس جذب شاگرد را خواهید داشت. بنابراین در این حالت شاگردهایی را می توانید جذب کنید که در هیچ کدام از حالتهای همکاری با آموزشگاهها، تبلیغات در روزنامه و تراکتی و ... امکان آن وجود ندارد. از طرفی، در تبلیغات اینترنتی تبلیغ شما 24 ساعته و در تمام کشور قابل مشاهده خواهد بود و محدودیت مکانی و زمانی ندارد.
تسلط کامل بر دروس تدریسی خودتان: هر درس و زمینه ای که برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کردید به صورت کامل بر آن مسلط شوید. هر چه مسلط تر بهتر. بین بلد بودن و تسلط داشتن تفاوت زیادی هست. باید به تمام ابعاد و جنبه های درس مسلط باشید تا در کلاس هر سوالی را بتوانید پاسخ دهید و در ضمن در کمترین زمان بیشترین حجم مطلب را با بهترین کیفیت ارائه دهید. وقتی خودتان بر درس مسلط هستید شاگرد شما هر سوالی که بپرسد نه تنها جواب آن را می دانید بلکه بهترین پاسخ را هم ارائه خواهید کرد و خیلی سریع متوجه خواهید شد که این اشکال از کجا برای شاگرد شما ایجاد شده است و کدام بحث را نفهمیده است. عملکرد موثر شما در کلاس خصوصی که در نهایت می تواند منجر به نتیجه گرفتن شاگردهای شما گردد به صورت کامل به میزان تسلط شما بر درس بستگی دارد.
وقتی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید بیشتر از کلاسهای گروهی باید حواستان به جلسه اول کلاس باشد. اگر خودتان در کار تدریس عالی هستید، در جلسه اول کلاسها باید بسیار بسیار عالی عمل کنید. جلسه اول بسیار مهم است و مشخص می کند که کلاسها ادامه می یابد یا نه.
برای اینکه از خیل عظیم مدرسین متوسط جدا شوید و در کار خودتان عالی و منحصر به فرد باشید، سعی کنید علاوه بر ارائه تدریس بی نظیر نکات متمایز و منحصر به فردی را هم به کلاسهای خودتان اضافه کنید. کتابی هدیه بدهید، نمونه سوال امتحانی ارائه کنید، خلاصه جزوه بدهید، صدای خودتان را ضبط کنید و برای شاگردهایتان بفرستید، کمی بیشتر از زمان کلاس درس دهید، مشاوره بدهید و برنامه ریزی کنید و ....
برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی را از دست ندهید. البته بعضی از سایتها به صورت واسطه در این زمینه فعالیت دارند و شماره تماس شما به صورت مستقیم به متقاضیان تدریس نمایش داده نمی شود. در ایران مدرس وقتی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت می کنید مشخصات شما مستقیما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. استفاده از این امکان را برای جذب شاگرد از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. درج آگهی در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید.
اگر قصد دارید برای جذب شاگرد از بهترین نوع تبلیغات استفاده کنید مسلما تبلیغات اینترنتی روش بسیار خوبی است. خصوصا در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و ....) آگهی خودتان را ثبت نمائید و بازدهی بالای آن را مشاهده کنید. البته مانند هر ابزار و یا روش دیگری، ثبت تبلیغ در اینترنت برای جذب شاگرد هم باید درست و اصولی انجام پذیرد تا برای شما بازدهی کافی داشته باشد. به عنوان مثال بعضی از مدرسین یک بار در حد یکی دو جمله تبلیغات تدریس خودشان را درج می کنند و بعد از آنکه هیچ تماسی با آنها گرفته نمی شود به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد اصلا مفید نیست. رمز موفقیت در هر کاری این است که آن را جدی بگیرید و به صورت اصولی و درست آن کار را انجام دهید. برای اینکه تبلیغات خودتان را خوب و موفق ثبت کنید مطالعه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر و 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را از دست ندهید.
برای موفقیت در تدریس هر ترم هدفی برای خودتان در نظر بگیرید: می توانید هدف خودتان را بر اساس تعداد شاگردهایی که دارید و یا بر اساس درآمدی که می خواهید کسب کنید در نظر بگیرید. مثلا اگر ترم گذشته کلا سه شاگرد داشته اید تصمیم بگیرید این ترم تعداد شاگردهای خودتان را دو برابر کنید و یا درامدی که به دست آورده اید را 50 درصد افزایش دهید. اگر هدف واضح و مشخصی در سر داشته باشید به نسبت حالتی که ندانید واقعا چه چیزی می خواهید احتمال موفقیت شما چندین برابر خواهد شد و راه حلهای مناسب را پیدا خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.