تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و موفقیت در امتحانات

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و موفقیت در امتحانات در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید در امتحان موفق باشید شرکت در کلاسهای خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب مد نظر داشته باشید. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی کلیک کنید. کلاسهای خصوصی مزیتهای زیادی دارد که در مقاله موفقیت در امتحانات با کلاس‌های تدریس خصوصی مورد بررسی قرار گرفته است. کلاسهای خصوصی مزایای زیادی دارد. هر سوالی را می توانید بپرسید. اشکالات شما به صورت کامل برطرف خواهد شد و می توانید در امتحانات پیشرفت چشمگیری داشته باشید. تمرکز بیشتر در کلاس درس: در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس درس کم است سکوت بیشتری حکم فرما بوده و عوامل کمتری برای پرت شدن حواس و نداشتن تمرکز وجود دارد. در کلاسهای گروهی تدریس دروس مختلف چون معمولا تعداد دانش آموزان و دانشجویان بین 30 تا 40 و در بعضی از اوقات 50 نفر است و در ضمن تعدادی از دانشجویان واقعا برای یادگیری درس نیامده اند، تمرکز کمتر بوده و جو کلاس خیلی برای یادگیری درس مناسب نخواهد بود. ر کلاسهای تدریس گروهی اگر مدرس نتواند کلاس را کنترل کند واقعا در چنین کلاسی یادگیری درس سخت است. البته همانطور که گفته شده، گفتن این مطلب به مفهوم غیر مفید بودن جلسات تدریس گروهی نیست ولی به هر حال در جلسات تدریس خصوصی تمرکز بیشتر و آرامش بالاتری بر کلاس درس حاکم است.
امکان برگزاری جلسات تدریس تا روز قبل از امتحان: جلسات تدریس خصوصی را تا روز قبل از امتحان هم می توان برگزار کرد. جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه معمولا یکی دو هفته قبل از شروع امتحانات به پایان رسیده و اگر دانش آموز و دانشجو اشکالی داشته باشد نمی تواند از معلم و استاد خود بپرسد. در ایام فرجه ها، با برگزاری جلسات تدریس خصوصی می توان درسها را جمع بندی کرد، مسائل و تمرینات بیشتری حل نمود و اگر اشکالی وجود دارد، رفع اشکال کرد.

کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزیتهای فراوانی دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی چون تعداد افراد حاضر در کلاس کم است (1 تا 3 نفر) یادگیری بهتر اتفاق می افتد. دانش آموز و دانشجو هر سوالی که داشته باشد می تواند بپرسد و حتی اشکالات پایه ای هم در این کلاسهای خصوصی قابل رفع است. تمرین و مسئله بیشتری را در کلاسهای تدریس خصوصی می توان حل کرد و به خاطر وقت بیشتری که وجود دارد، تمامی اشکالات اساسی قابل رفع است.

کلاسهای خصوصی به لحاظ زمانی هم انعطاف بالایی دارد. جلسات تدریس خصوصی را به تناسب وقت مدرس و دانشجو یا دانش آموز در هر ساعتی از روز می توان برگزار کرد. کلاسهای مدرسه و دانشگاه در وقتهای مشخصی برگزار می گردد و در ساعت مقرر ممکن است دانشجو یا دانش آموز بازدهی خوبی نداشته باشد. مثلا اگر دانشجویی صبح زود می تواند مباحث را بهتر یاد بگیرد، کلاسهای تدریس خصوصی را می توان صبح هنگام برگزار کرد.
کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی بالاتری دارد. دانشجو یا دانش اموز اگر روش تدریس مدرس را نپسندد می تواند مدرس خودش را عوض کند. در دانشگاه و مدرسه تغییر استاد و معلم ممکن نیست. تمرینات بیشتری در کلاسهای تدریس خصوصی می توان حل کرد و مسائل را می توان عمقی تر بررسی کرد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توان با لباس راحت حاضر شد و در کل بهتر می توان درس را یاد گرفت.
فکر نکنید که چون در کلاسهای خصوصی شرکت کرده اید دیگر مطالعه و حل تمرین و مرور و ... لازم نیست. حتما در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. خصوصا برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک حتی اگر در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک هم شرکت می کنید، باز حل مسئله و تمرین حیاتی و ضروری است.
در کلاسهای تدریس خصوصی دقیقا اشکالاتی که شما دارید برطرف می شود. در کلاسهای گروهی ممکن است وقت برای پرسیدن سوال وجود نداشته باشد و هر سوالی را هم نمی توانید بپرسید. اگر اشکالی مربوط به سالهای قبل باشد در کلاسهای مدرسه و دانشگاه قابل پرسیدن نیست. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه سرفصلهایی که تعیین شده است باید گفته شود و وقت پاسخ دادن به همه ی سوالها وجود ندارد. کلاسهای تدریس خصوصی چون معمولا در منزل دانش آموز و دانشجو برگزار می گردد جو راحت تری دارد. در این کلاسها یادگیری بهتر اتفاق می افتد. مزیت دیگری که کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه دارد این است که مدرس خصوصی را خودتان انتخاب می کنید و اگر از نحوه تدریس ایشان راضی نباشید و یا درس را خوب متوجه نشوید، می توانید مدرس دیگری را هماهنگ نمائید.
در کلاسهای تدریس خصوصی هر مطلبی که مد نظر شما است ارائه می گردد. در این کلاسها اگر درس را متوجه نشوید می توانید از مدرس خصوصی خودتان سوال بپرسید. اگر اشکالاتی از پایه های قبل وجود دارد می توانید بپرسید. حین مشاهده فیلم های آموزشی سوال نمب توانید بپرسید. اگر بخشی از فیلم را متوجه نشوید کاری نمی توانید بکنید. اگر مبحثی که در کلاس اصلی شما گفته شده است در فیلم اموزشی موجود نباشد باز هم کاری نمی توانید انجام دهید. در فیلم آموزشی ممکن است مباحث بسیاری ارائه شده باشد که در کلاس اصلی شما در مدرسه یا دانشگاه گفته نشده باشد. به این ترتیب سر در گم خواهید شد. از فیلم نمی توانید اشکالات خودتان را بپرسید.
برای اینکه کلاسهای تدریس خصوصی مفید باشد باید به درستی از این کلاسها استفاده نمائید. سعی کنید از کلاسهای خصوصی در طول ترم استفاده نمائید. کلاسهای خصوصی را در زمانهایی برگزار کنید که خودتان سرحال هستید و بازدهی بالایی برای یادگیری دارید. معمولا برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل به نسبت آموزشگاه بهتر و مفید تر است. کلاسهای تدریس خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه و حتی بیشتر از آنها جدی بگیرید. در کنار کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل خودتان هم درس بخوانید. همه چیز را به عهده مدرس نگذارید. کلاسهای خصوصی معجزه نمی کند و فقط می تواند به شما در موفقیت در تحصیل و یادگیری بهتر دروس کمک نماید. تمرینات و تکالیفی که مدرس تعیین می کند را انجام دهید. اگر اشکالات زیادی دارید سریعتر استفاده از کلاسهای خصوصی را شروع نمائید. در ایام امتحانات هم برای جمع بندی و رفع اشکال از این کلاسها استفاده نمائید.
برای آموزش بهتر دروس می توان از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان یک امکان خوب استفاده کرد. البته از کلاسهای تدریس خصوصی نباید انتظار خیلی زیادی داشت. برای استفاده بهینه از این کلاسها، خود دانشجو و دانش آموز هم باید درس بخواند و در ضمن تا جایی که ممکن است باید زودتر شروع کرد. اگر اشکالات پایه ای در دروس مختلف وجود دارد تعداد جلسه های زیادی لازم است و بنابراین کلاسهای خصوصی را نباید در این حالت به ایام امتحانات موکول کرد.
شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کتابهای کمک آموزشی، فیلم های آموزشی و .... برای موفقیت در تحصیل مفید تر است. در کلاسهای تدریس خصوصی دانش آموز یا دانشجو با یک مدرس مجرب و با سابقه سر وکار دارد. مدرسین خصوصی با تجربه در همان یکی دو جلسه اول اشکالات پایه ای را تشخیص داده و برطرف می کنند. این مدرسین برای شاگردهای خودشان برنامه ریزی می کنند و به آنها مشاوره می دهند. کتاب آموزشی و فیلم آموزشی فقط مباحث درسی را ارائه می کند. در کلاسهای تدریس خصوصی راهنمایی، مشاوره و پشتیبانی مدرس اگر مهمتر از ارائه خود مباحث درسی نباشد کم اهمیت تر از آن هم نیست. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان باهوش هستند و فقط در نحوه درس خواندن، چگونگی مطالعه، نحوه برخورد با تمرینات و مسائل و .... اشکال دارند. در کنار داشتن یک مدرس تدریس خصوصی خوب می تواند باعث موفقیت هر چه بیشتر این افراد گردد.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.