تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

موفقیت در تدریس خصوصی، مدرسین موفق

موفقیت در تدریس خصوصی، مدرسین موفق - برای فعالیت مداوم و عالی در زمینه کار تدریس ریاضی باید در ابتدای کار بتوانید به اندازه کافی شاگرد جذب کنید (مطالعه کنید: نحوه جذب شاگرد خصوصی + کسب درآمد از تدریس خصوصی). اگر شاگردی نداشته باشید و یا تعداد شاگردهای شما کم باشد درآمد شما از کار تدریس ریاضی و یا سایر دروس خیلی بالا نخواهد بود. به منظور جذب شاگرد و کسب درآمد بالای تدریس یک راهکار خوب ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است (مقاله بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی را مطالعه نمائید). درج اگهی تدریس ریاضی در سایت ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژ کنید. به دلایل زیر سایت ایران مدرس بهترین سایت و بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات تدریس ریاضی و یا سایر دروس است. 
نکته دیگری که باید به آن فکر کنید و برای موفقیت در تدریس در نظر داشته باشید ایجاد تمایز است. برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی سعی کنید متمایز و عالی باشید. به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی کمی بیشتر بمانید( به نسبت وقتی که از قبل تعیین کرده اید). به فکر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و برای نتیجه گرفتن آنها برنامه ریزی کنید. متعهدانه تدریس کنید و کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. در ایام امتحانات و حتی بعد از برگزاری امتحانات هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و برای تان مهم باشد که شاگردهایتان نتیجه بگیرند. به انها مشاوره بدهید و از تمامی اهرمهای فشار (والدین، تهدید به ادامه ندادن کلاسها و ....) برای وادار کردن آنها به درس خواندن استفاده کنید. برای موفقیت د رتدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی کاری کنید که شاگردهایتان موفق شوند.
درج آگهی تدریس خصوصی ریاضی در سایت ایران مدرس کاملا مفید و پربازده است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی که در ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضی کلیک کنید.

حتما بخوانید: چگونه معلم و دبیر ریاضی موفقی باشیم؟
 به منظور موفقیت در تدریس ریاضی، روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی عالی عمل کنید و شاگردهایتان را حفظ کنید. پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و آنهای را پشتیبانی نمائید.
 برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. در کلاسهای تدریس ریاضی با شور و اشتیاق و با انرژی تدریس کنید. از وقت کلاس بهترین استفاده را داشته باشید.
اگر به کار تدریس ریاضی علاقه دارید به فعالیت در این زمینه بپردازید. در صورتیکه ریاضی را با علاقه تدریس کنید و خودتان از تدریس آن لذت ببرید، در تدریس ریاضی موفق تر عمل خواهید کرد.

رایگان دانلود کنید: دانلود فرمولهای مهم و پرکاربرد مثلثاتی


iranmodares



در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی از شاگردانتان توضیح بخواهید. بعضا سوال بپرسید و روند پیشرفت آنها را پیگیری کنید. از شاگردتان بخواهید مطلب را خودش توضیح دهد. به این ترتیب می توانید میزان یادگیری او را بسنجید.

اگر به اندازه کافی فرصت دارید و جلسات تدریس خصوصی ریاضی به اندازه کافی ادامه پیدا می کند، در کلاسهای خصوصی سوالات امتحانی هم حل کنید. برای دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی ریاضی بر روی عبارت جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید.

به کار تدریس و تدریس خصوصی متعهد باشید. به گونه ای تدریس کنید که مطمئن باشید شاگرد یا شاگردهای شما نتیجه می گیرند. برنامه ریزی کنید و مشاوره بدهید. جدی باشید و در طول ترم از شاگردانتان کار بکشید. هر کاری که منجر به نتیجه گرفتن آنها می شود را انجام دهید.


بهترین مدرسین، اساتید و معلمین تدریس خصوصی نتیجه گرا هستند. خوب تدریس کردن و علاقه به تدریس و بقیه عوامل مهم است ولی در نهایت باید شاگردهای شما نتیجه بگیرند.شما هم در طول جلسات تدریس و تدریس خصوصی همواره این نکته را مد نظر داشته باشید و با توجه به هدف نهایی ای که برای شاگرد خودتان در نظر گرفته اید و آن هم نتیجه گرفتن در امتحان یا آزمون مورد نظر است، جلسات را برنامه ریزی کنید. در طول ترم و در طول جلسات تدریس خصوصی همواره معیار را برای خودتان این در نظر بگیرید که آیا با این روندی که پیش می رویم شاگرد من نتیجه خواهد گرفت یا نه. حتی اگر تقصیر شما نباشد ولی روند خوب نیست هم باید مسئولیت را بپذیرید. هر از چند گاهی امتحان کوچکی بگیرید و حین تدریس و تدریس خصوصی سوالاتی بپرسید تا متوجه شوید که آیا شاگرد شما درس را خوب یاد گرفته است یا نه. باید حین برگزاری جلسات تدریس خصوصی ارزیابی داشته باشید و به صورت مداوم روند پیشرفت شاگرد یا شاگردهایتان را چک کنید. به شاگردهایتان تمرین بدهید و جلسات بعد تدریس حل تمرینات را بخواهید. یا بخشی از درس را مشخص کنید که جلسه بعد خودش تدریس کند. به این ترتیب شاگرد شما مجبور به درس خواندن خواهد بود. در کلاسهای تدریس خصوصی شما هم باید درس بدهید و هم باید شاگردتان را هدایت و راهنمایی کنید. به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در صورت لزوم در برنامه ریزی و ... به آنها کمک کنید. در نهایت، نتیجه گرا بودن شما و تعهد شما برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان می تواند کلید موفقیت در کار تدریس باشد.
هم تدریس کنید، هم مشاوره بدهید و هم پیگیر باشید: در کلاسهای تدریس خصوصی باید علاوه بر مدرس خصوصی، نقش مشاور و پشتیبان را هم بازی کنید. در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی به شاگردانتان مشاوره هم بدهید. در رابطه با نحوه موفقیت در تحصیل، چگونگی درس خواندن، نحوه موفقیت در کنکور و امتحانات و یا هر مطلب دیگری که مرتبط با تحصیل است و یا حتی موارد غیر مرتبط با تحصیل و .... به شاگردانتان مشاوره بدهید. به گونه ای عمل کنید که به عنوان یک مشاور و پشتیبان روی شما حساب کنند و هر سوالی را بتوانند از شما بپرسند. شماره تماس خودتان را در اختیار شاگردانتان قرار دهید تا در هر زمانی بتوانند با شما در تماس باشند. نگران نباشید ممکن است یکی دوبار بیشتر چنین تماسهایی گرفته نشود. ولی همینکه به عنوان یک پشتیبان می توانند روی شما حساب کنند با شما راحت تر خواهند بود و مطالبی را که ارائه می کنید و مشاوره هایی که می دهید را راحت تر می پذیرند. هر چه در کلاسهای تدریس خصوصی و خارج از کلاسها ارتباط نزدیکتری با شاگردانتان داشته باشید و به صورت صادقانه بتوانید به آنها در موفقیت تحصیلی کمک کنید، خودتان هم در کار تدریس موفق تر خواهید بود و نتایج بهتری خواهید گرفت.

حتما بخوانید: چگونه یک تدریس حرفه ای و موفق داشته باشیم؟


مدرسین موفق تدریس خصوصی ویژگیهایی دارند که اگر شما هم به عنوان یک مدرس تدریس خصوصی این ویژگیها را در خودتان ایجاد کنید، در کار تدریس موفق خواهید بود و در نهایت درآمد بالایی از کار تدریس می توانید کسب نمائید. مدرسین موفق تدریس خصوصی بر ردوس تدریسی خودشان کاملا مسلط هستند. یعنی اگر درسی را خوب بلد نباشند آن را تدریس نمی کنند و اگر درسی را تدریس کنند قبل از حضور در کلاسهای تدریس خصوصی آن را مطالعه می کنند و سعی می کنند بر آن مسلط شوند. این مدرسین به کار تدریس علاقه دارند و یا حدافل دروسی را برای تدریس انتخاب می کنند که از بین سایر دروس به آنها علاقه بیشتری دارند. البته نکته مهم دیگر این است که دروسی را باید تدریس کنید که تقاضا برای تدریس آنها هم وجود داشته باشد. از بین دروس مختلف تقاضا برای تدریس ریاضی، زبان، شیمی، فیزیک، عربی، زیست، دروس دانشگاهی و ریاضی و فیزیک دانشگاهی و .... بیشتر است. مدرسین موفق دروسی را تدریس می کنند که هم به آنها علاقه دارند و هم تقاضا برای تدریس این دروس زیاد است. مدرسین و اساتید موفق تدریس خصوصی توانایی های خودشان را به خوبی تبلیغ می کنتد. اگر شما سوابق تدریس خوبی دارید و خوب تدریس می کنید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید). در متن آگهی تدریس خودتان توانایی های خودتان و دروس تدریسی و سوابق تدریس و تمامی افتخارات خودتان را ارائه نمائید (مطالعه کنید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده). مدرسین موفق خوب تبلیغ می کنند و خوب شاگرد جذب می کنند. اگر می خواهید در کار تدریس موفق باشید باید از روش های مختلف شاگرد جذب کنید (مطالعه کنید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی) و شاگردهای خودتان را حفظ کنید و راضی نگه دارید (چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟).


نکته دیگری که باید به آن فکر کنید و برای موفقیت در تدریس در نظر داشته باشید ایجاد تمایز است. برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی سعی کنید متمایز و عالی باشید. به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی کمی بیشتر بمانید( به نسبت وقتی که از قبل تعیین کرده اید). به فکر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و برای نتیجه گرفتن آنها برنامه ریزی کنید. متعهدانه تدریس کنید و کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. در ایام امتحانات و حتی بعد از برگزاری امتحانات هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و برای تان مهم باشد که شاگردهایتان نتیجه بگیرند. به انها مشاوره بدهید و از تمامی اهرمهای فشار (والدین، تهدید به ادامه ندادن کلاسها و ....) برای وادار کردن آنها به درس خواندن استفاده کنید. برای موفقیت د رتدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی کاری کنید که شاگردهایتان موفق شوند. به کار تدریس و تدریس خصوصی متعهد باشید. به گونه ای تدریس کنید که مطمئن باشید شاگرد یا شاگردهای شما نتیجه می گیرند. برنامه ریزی کنید و مشاوره بدهید. جدی باشید و در طول ترم از شاگردانتان کار بکشید. هر کاری که منجر به نتیجه گرفتن آنها می شود را انجام دهید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی از جزوه کلاسی خود دانشجو و دانش آموز استفاده نمائید. به هر حال سوالات امتحان از همان جزوه مطرح خواهد شد و اگر مطالب دیگری را در کلاسهای خصوصی تدریس کنید موثر نخواهد بود. تا روز امتحان پشتیبان و حامی شاگردهایتان باشید. در صورت لزوم، روز قبل از امتحان هم یک جلسه جمع بندی و رفع اشکال برگزار کنید. حتی بعد از برگزاری امتحان ریاضی هم پیگیری نتیجه شاگردهایتان باشید. برای موفقیت در تدریس و آموزش ریاضی، تلاش کنید شاگردهایتان موفق شوند.


- موفقیت در تدریس خصوصی و تسلط بر دروس تدریسی: عامل دیگری که بریا موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی بسیار مهم است میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان است. دقت کنید، بحث تسلط است و نه بلد بودن. هر چه میزان تسلط شما بالاتر باشد در زمان کمتری مطالب بیشتری را با کیفیت بالاتری تدریس خواهید کرد و در نتیجه شاگردهای شما نتیجه مورد نظر را خواهند گرفت. تا جایی که می توانید تسلط خودتان را بر دروس تدریسی خودتان افزایش دهید. بر روی خودتان کار کنید و مسلط تر شوید تا نتایج آن را در قالب رضایت شاگردها و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ببینید. هر چه بر درس مسلط تر باشید فن بیان بهتری هم خواهید داشت و شاگردهایتان دروس را بهتر خواهند فهمید. حتی اگر دروس را بلد هستید باز هم مطالعه کنید و بعد سر کلاس بروید.


با توجه به آنچه که گفته شد، برای معلم شدن و تبدیل شدن به یک مدرس موفق، راهکارهای زیادی وجود دارد. می توانید از طریق آزمونهای آموزش و پرورش اقدام نمائید، در کنکور سراسری گزینه دانشگاه فرهنگیان و یا دانشگاه تربیت معلم را انتخاب نمائید، با مدارس غیر انتفاعی و هنرستانها برای حالت حق التدریسی صحبت کنید، با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی صحبت کنید و یا در نهایت آگهی تدریس خصوصی خودتان را در سایت (ایران مدرس) درج نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان، تدریس شیمی، دروس کنکوری، دروس ابتدایی، متوسطه و دانشگاه و ... فرصت درج آگهی در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید.


عملکرد عالی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی
شما اگر تدریس تضمینی هم انجام نمی دهید، پیش خودتان فرض کنید که کلاسهای شما تضمین شده است. با پرسیدن سوال و ارزیابی های متعدد شاگردانتان در طول جلسات تدریس خصوصی، برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه مخصوص خودش را داشته باشید و به گونه ای ایشان را هدایت کنید که در نهایت نتیجه مطلوب را بگیرد. برای مطالعه بیشتر در زمینه چگونگی تدریس کردن و خوب تدریس کردن و موفقیت در کار تدریس و تدریس خصوصی مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق تر عمل کنیم؟ را مطالعه نمائید. تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و تمام وقت می تواند درامد خوبی داشته باشد. اگر بتوانید رضایت شاگردهایتان را جذب نمائید و به نتیجه گرفتن و موفقیت آنها کمک کنید خود شما هم در کار تدریس موفق خواهید بود و درآمد بالایی کسب خواهید کرد. برای مطالعه در زمینه درآمد تدریس خصوصی و درآمد مدرسین، مقاله درآمد تدریس خصوصی، درآمد مدرسین و معلمان خصوصی را مطالعه کنید.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.