تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی

در رابطه با تدریس خصوصی هزینه ثابتی را نمی توان تعیین کرد. با توجه به اینکه کسانی که در زمینه تدریس خصوصی کار می کنند برای امر تدریس وقت می ذارن و برای زمان هم نمی توان قیمتی تعیین کرد، بنابراین نباید انتظار داشت که هزینه تدریس خصوصی مقدار مشخص و ثابتی باشد.

هر آموزشگاه و یا مدرسی برای وقتی که صرف تدریس می کند هزینه ای را مد نظر قرار می دهد.

هزینه تدریس خصوصی با توجه به موارد زیر قابل تغییر است:

1- در شهرهای مختلف هزینه تدریس متفاوت است و معمولا در شهرهای بزرگ بیشتر می باشد.

2- هزینه تدریس دروس دانشگاهی به نسبت دبیرستان بالاتر بوده و همچنین مدرسین برای تدریس دروس کنکور به نسبت دبیرستان هزینه بالاتری را مطالبه می کنند.

3- هر چه سابقه کاری و مدرک تحصیلی مدرسی بالاتر باشد هزینه بیشتری را برای تدریس در نظر می گیرد.

موارد دیگری نیز ممکن است در تعیین هزینه تدریس خصوصی موثر باشد. به هر حال مسلما مدرسانی که سابقه بالاتری دارند و کیفیت تدریس آنها نیز بالاتر است هزینه بیشتری را برای تدریس مطالبه می نمایند و اکثر اوقات بهتر است که مبلغ بیشتری را برای تدریس و آموزش بپردازیم تا مطمئن باشیم که حتما نتیجه خواهیم گرفت. البته این مطلب به این معنی نیست که هر مدرسی که با قیمت پایین کار کند خوب تدریس نمی کند.

به منظور انتخاب مدرس مورد نظرتان با هر هزینه ای که مد نظر دارید به صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) مراجعه نمایید.

نرخ تدریس خصوصی فیزیک با توجه به مقطع تحصیلی مورد نظر و همچنین سابقه و مدرک تحصیلی مدرس فیزیک تعیین می گردد. به عنوان مثال، هزینه و نرخ تدریس فیزیک دانشگاه به نسبت فیزیک دبیرستان بالاتر است. هزینه ای که مدرسان برای تدریس دروس اختصاصی رشته فیزیک مطالبه می کنند به نسبت فیزیک عمومی دانشگاه هم بالاتر است. و در نهایت، نرخ تدریس فیزیک کنکور به نسبت همه ی موارد ذکر شده می تواند بالاتر باشد. البته موارد ذکر شده همواره به شکلی که گفته شد نمی باشد و فقط یک معیار کلی ارائه گشته است. ممکن است قیمت جلسات تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان یک مدرس به نسبت مدرس دیگری که فیزیک کنکور درس می دهد بالاتر باشد.

عامل مهم دیگر در تعیین نرخ جلسات تدریس خصوصی فیزیک سابقه کار و مدرک تحصیلی مدرس است. طبیعتا مدرسی که سابقه بالایی دارد و در طول سالیان تدریس تجارب مختلفی کسب کرده و بهتر تدریس می کند نرخ بالاتری را مطالبه خواهد کرد. البته تعداد زیادی از مدرسان با وجود اینکه سابقه کار بالایی ندارند ممکن است فن بیان خوبی داشته و تدریس فیزیک را به صورت عالی انجام دهند.

در حالت کلی، هزینه جلسات تدریس خصوصی فیزیک در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بیشتر است و این هم یکی از عوامل موثر در تعیین نرخ تدریس خصوصی فیزیک است.

در کل برای اینکه بتوانید جلسات تدریس فیزیک را با قیمت و هزینه مناسب و با یک مدرس خوب هماهنگ کنید باید به رزومه کاری مدرس توجه کرده و با پرسیدن هزینه جلسات تدریس از چند مدرس، در نهایت با یکی از مدرسان هماهنگ نمائید.

به منظور مشاهده لیست تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس فیزیک دبیرستان و دانشگاهی بر روی لینک مقابل کلیک کنید:


مدرسین فیزیک دبیرستان و دانشگاهی

هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بخش به تعدادی از آنها اشاره می شود.

هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون شهر مورد نظر، تجربه و سابقه کاری مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، درس مورد نظر و ... بستگی دارد.

به صورت معمول هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. البته با تماس با چند مدرس ممکن است بتوانید کلاسهای تدریس را در شهرهای بزرگ همچون تهران نیز با قیمت مناسب هماهنگ کنید.

مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند برای برگزاری جلسات تدریس در منزل هزینه بیشتری را مطالبه می کنند. به هر حال، جلسات تدریس این مدرسین معمولا پر بارتر هم خواهد بود.

تعداد جلسات تدریس هم در تعیین هزینه جلسات تدریس خصوصی موثر است. مدرسین برای تعداد جلسات بالاتر معمولا هزینه کمتری درخواست می کنند.

هزینه تدریس دروس دانشگاهی و دروس کنکور هم معمولا بالاتر می باشد. البته مواردی که گفته شد، معیارهای کلی بوده و ممکن است در بعضی از موارد صادق نباشند. برای مطالعه بیشتر در زمینه هزینه کلاسهای تدریس خصوصی بر روی موارد زیر کلیک نمائید.


 



به منظور مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی بر روی لینک معلم خصوصی کلیک کنید. در این وب سایت (ایران مدرس) بیش از هر وب سایت دیگری مدرس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بین جلسه ای 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغییر است. البته کسانی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمونهای زبان انگلیسی فعالیت دارند ممکن است برای یک جلسه هزینه ای بین 50 تا 100 هزار تومان را هم مطالبه کنند. معمولا مدرسانی که دبیر رسمی هستند به نسبت دانشجویانی که تدریس می کنند برای جلسات تدریس مبلغ بیشتری می گیرند.

در حالتهای خاص مدرسی که کتابهای تالیفی زیادی داشته و یا برای تدریس زبان کنکور (به عنوان مثال) معروف شده است، ممکن است مبالغی بیشتر از این را هم درخواست کند. حتی هزینه ای که مدرسان زبان انگلیسی و سایر دروس درخواست می کنند به شهر محل سکونت، تجربه وسابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس و ... نیز بستگی دارد.

با توجه به آنچه گفته شد، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری مقدار مشخصی نداشته و با توجه به سابقه و تجربه مدرس و شهر محل تدریس متفاوت است. البته بسیاری از مدرسین به صورت توافقی تدریس می کنند و برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی بر سر هزینه می توانید به توافق برسید.

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) تا آذر 94 بیش از 11500 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس و آموزش زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت مدرس خصوصی زبان کلیک کنید. برای دانلود جزوه و مطالب آموزشی زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.





اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان هم فعالیت دارید، برای درج اگهی تدریس زبان انگلیسی و جذب شاگرد در این زمینه در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.


اگر می خواهید بدانید تدریس خصوصی ساعتی چند؟، ادامه این مطلب را بخوانید.

در مقالات دیگری در همین وب سایت توضیح داده شد که هزینه تدریس خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به مدرک تحصیلی و سابقه کار مدرس خصوصی و زمان درخواست برای تدریس خصوصی اشاره کرد (به عنوان مثال، هزینه تدریس خصوصی در ایام امتحانات بیشتر است).

هزینه جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 10000 تومان تا 100000 تومان و بیشتر هم متغیر است. به بیان دیگر قیمت مشخصی برای جلسات تدریس خصوصی وجود ندارد.

کسانی که تازه کار هستند قیمت کمتری را برای جلسات تدریس مطالبه می کنند و مدرسین دارای سابقه بیشتر هزینه جلسات تدریس خصوصی را بیشتر در نظر می گیرند.

بهترین راه برای مشخص شدن هزینه تدریس خصوصی در شهر شما و برای درس مورد نظر شما این است که با چند مدرس تماس بگیرید و قیمت و هزینه تدریس را از آنها جویا شوید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و پرسیدن هزینه تدریس از آنها و در نهایت هماهنگی جلسات تدریس خصوصی بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

در رابطه با هزینه جلسات تدریس خصوصی مطالعه موارد زیر نیز می تواند مفید باشد.



نرخ تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و دانشگاه



هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟



هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی و شیمی استفاده کنید و قیمت و هزینه کلاسها برایتان مهم است، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسها پرسیدن هزینه کلاسهای تدریس خصوصی از مدرسین است. در ادامه لیست مدرسین تدریس خصوصی هر درس به شما ارائه می گردد. تعدادی از مدرسین در آگهی تدریس خودشان که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کرده اند، هزینه تدریس را هم ذکر نموده اند. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و تعداد دیگری از مدرسین شماره تماس خودشان را ارائه کرده اند و می توانید با آنها تماس گرفته و هزینه تدریس را بپرسید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و اطلاع از هزینه تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و اطلاع از نرخ تدریس زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی عربی و اطلاع از قیمت تدریس عربی بر روی عبارت تدریس خصوصی عربی کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی شیمی و اطلاع از هزینه تدریس شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. توجه کنید که مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس رزومه خودشان را هم درج کرده اند. به رزومه مدرسین و سوابق کاری انها هم دقت کنید. هزینه تدریس با توجه به شهر محل تدریس، سابقه کاری مدرس، محل برگزاری جلسات تدریس (آموزشگاه یا خانه) مقطع تحصیل، میزان تحصیلات مدرس خصوصی و بسیاری دیگر از عوامل بستگی دارد. در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت کنید. در بسیاری از اوقات کمی بیشتر هزینه کنید و در عوض با یک مدرس خوب کلاسهای تدریس خصوصی را برگزار نمائید ارزشش را دارد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، هزینه تدریس خصوصی زبان، قیمت تدریس خصوصی ریاضی راهنمایی، نرخ تدریس خصوصی عربی، قیمت تدریس خصوصی شیمی، نرخ تدریس خصوصی عربی دبیرستان، قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.