تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

بهترین قیمت تدریس خصوصی و نحوه داشتن معلم خصوصی ارزان

در این مقاله در رابطه با بهترین قیمت تدریس خصوصی و نحوه داشتن معلم خصوصی ارزان توضیحاتی ارائه می شود. اگر می خواهید یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی را داشته باشید و با نرخ مناسب هم کلاس داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

کلیک کنید:

مشاهده لیست معلم های خصوصی و نرخ کلاس ها

برای اینکه بهترین معلم خصوصی با بهترین قیمت را داشته باشید زودتر کلاس ها را شروع کنید. به هر میزان به امتحانات نزدیک شوید و برگزاری کلاس ها را به تعویق بیندازید هم زمان برای درس خواندن کمتر خواهد بود و هم نرخ کلاس ها بالاتر خواهد رفت. در ایام امتحانات پیدا کردن استاد خوب سخت است در ضمن، اساتید معمولا نرخ بالاتری برای کلاس های خودشان پیشنهاد می دهند. پس بهتر است زودتر شروع کنید. هر چه زودتر شروع کنید نتیجه بهتری می گیرید و در عین حال با نرخ مناسبتری کلاس خواهید داشت. در سایت ایران مدرس IranModares.com لیست کاملی از اساتید و معلم های تدریس خصوصی همراه با رزومه اساتید، سوابق تدریس، فیلم نمونه تدریس و نرخ درخواستی هر استاد ارائه شده است. در این وب سایت می توانید با آگاهی کامل یکی از بهترین اساتید با نرخ مناسب را انتخاب نمائید. البته بیشتر روی کیفیت کلاس تمرکز کنید و خیلی هم ارزان بودن معلم خصوصی را در اولویت اول قرار ندهید. درس خواندن خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها هم باعث می شود تعداد جلسات کمتری لازم داشته باشید و در نهایت هزینه کل کلاس ها کاهش یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید و بر روی این لینک کلیک کنید. در ایران مدرس لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید. در این وب سایت بیش از 21000 مدرس ثبت نام کرده اند و برای هر درس و هر رشته ای پیدا کردن یک استاد خصوصی خوب با نرخ مناسب و منصفانه کار راحتی است.

بهترین قیمت و نرخ معلم خصوصی عدد ثابت و مشخصی نیست. در واقع بهترین قیمت کلاس خصوصی به این بستگی دارد که سابقه کاری و سوابق تدریس استاد چگونه است. به عنوان توضیح بیشتر، اگر یک استاد خوب و مجرب با نرخ بالاتری هماهنگ گردد می توان گفت به نسبت یک استاد متوسط که قیمت پایینتری درخواست کرده است قیمت مناسب تری دارد. بنابراین باید به قیمت کلاس ها در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین توجه کنید و بعد قضاوت نمائید. در سایت www.IranModares.com لیست کامل مدرسین، سوابق تدریس ایشان و نرخ درخواستی هر استاد ارائه شده است. در نتیجه می توانید تشخیص دهید کدام استاد نرخ بهتری را درخواست کرده است. توصیه می شود بین بهترین نرخ معلم خصوصی و ارزانترین قیمت کلاس خصوصی تفاوت قائل شوید. در نظر داشته باشید ممکن است شما هزینه بیشتری برای هر جلسه پرداخت کنید ولی در نهایت تعداد جلسات با استاد خوب کمتر بوده و در نتیجه در کل هزینه کلاس ها پایینتر خواهد شد. این را هم در نظر داشته باشید که اگر برای ارزان هماهنگ شدن کلاس خیلی تقلا کنید ممکن است درس پاس نشود و ترم بعد هم همان درس را داشته باشید و در نتیجه هزینه ها دوبرابر خواهد شد. بنابراین بهترین قیمت معلم خصوصی این است که با یک استاد خوب با نرخ مناسب کلاس داشته باشید و این بسیار مهم است.

برای اینکه در کل هزینه کلاس های خصوصی برای شما کمتر باشد سعی کنید خودتان هم در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس بخوانید. به این ترتیب هم بازدهی کلاس ها برای شما بالاتر خواهد بود و هم تعداد جلسات کمتری لازم خواهد شد. در نتیجه هزینه کل شما کاهش خواهد یافت. با اساتید خوب کلاس برگزار کنید هرچند قیمت بیشتری درخواست نمایند. اما با خوب درس خواندن می توانید با تعداد جلسات کمتر و در نتیجه با هزینه پایین تر به نتیجه خوب برسید. اگر با یکی از همکلاسی های خودتان در کلاس های خصوصی شرکت کنید می توانید هزینه را تقسیم بر 2 نمائید. به این ترتیب خیلی به صرفه تر است. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید از اساتید درخواست تخفیف کنید. برای جلسات بالا موافقت خواهند کرد. وقتی تعداد جلسات بیشتر می شود درآمد استاد هم بیشتر خواهد شد در نتیجه به شما تخفیف خواهد داد. به عنوان مثال اگر هزینه تدریس خصوصی آیلتس برای هر جلسه با یک استاد مجرب 200 هزار تومان باشد، اگر تعداد جلسات مورد نیاز شما بیشتر از 10 جلسه باشد احتمالا با نرخ 170 یا حتی 150 هزار تومان هم موافقت خواهد کرد. برای تعداد جلسات بالا درخواست تخفیف کنید. 10 درصد هم تخفیف بگیرید در تعداد جلسات بالا مبلغ قابل ملاحظه ای  می شود.

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی به چه عواملی بستگی دارد؟ هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل متعددی از جمله شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی (اول ترم، وسط ترم، اواخر ترم)، محل برگزاری کلاسهای خصوصی، تعداد جلسات تدریس (اگر جلسات بیشتری بخواهید مدرس به شما تخفیف می دهد)، درسی که قرار است تدریس شود و مقطع تحصیلی، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاسها، کنکوری یا کنکوری بودن کلاسهای خصوصی و .... بستگی دارد.

1- کلاس های خصوصی را از اوایل ترم هماهنگ کنید. اوایل ترم اساتید سرشان خلوت تر است و در نتیجه هزینه کمتری برای کلاس های خودشان درخواست می کنند.
2- در صورت تمایل کلاس های خصوصی را به صورت آنلاین برگزار کنید. کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های حضوری 20 درصد ارزانتر تمام می شود.
3- در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید. به این ترتیب تعداد جلسات کمتر و در نتیجه هزینه ی کمتری لازم خواهد شد.
4- با اساتیدی کلاس های حضوری را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیک هستند. به این ترتیب زمان کمتری از استاد گرفته شده و تخفیف خواهد داد.
5- با یکی از دوستان خودتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و هزینه را تقسیم نمائید. البته با دوستی در کلاس شرکت کنید که از خودتان وضعیت درسی بهتری دارد.

در نظر داشته باشید شما اگر هزینه خیلی پایینی پرداخت کنید و فرضا 10 جلسه کلاس هم برگزار نمائید، اگر خوب نتیجه نگیرید همان هزینه ای که پرداخت کرده اید و در ضمن زمان ارزشمند شما هم از دست می رود. بنابراین اینکه یک معلم خوب را در کنار خودتان داشته باشید و کلاس های با کیفیتی برگزار گردد را در اولویت اول قرار دهید. البته واضح است که از بین اساتید خوب می توانید با معلمی که نرخ مناسب تری برای کلاس های خصوصی خودش در نظر دارد کلاس داشته باشید.

در سایت ایران مدرس نرخ درخواستی اساتید برای کلاس خصوصی از 20 تا 500 هزار تومان ممکن است متغیر باشد. پس بهترین روش همان بررسی لیست اساتید، رزومه مدرسین و انتخاب یک استاد خوب با قیمت مناسب است.

هماهنگ کردن با مدرسین نزدیک به خودتان: اگر می خواهید از کلاس های خصوصی حضوری در منزل استفاده کنید و مثلا ساکن شرق تهران هستید با استادی کلاس را هماهنگ نمائید که ایشان هم ساکن شرق تهران باشند. به این ترتیب وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس کمتر تلف شده و با نرخ ارزان تری کلاس خصوصی برای شما برگزار خواهد نمود.
توصیه می شود کیفیت کار را در اولویت قرار دهید و ارزشش را دارد در ازای پرداخت هزینه کمی بیشتر با یک استاد مجرب کلاس داشته باشید. به سابقه کاری و دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید دقت کنید. اساتید خوب که در کار خودشان جدی هستند مدرک تحصیلی و رزومه کاری خودشان را به صورت فایل pdf قرار داده اند. بنابراین مراجعه به سایت ایران مدرس www.IranModares.com می تواند بهترین راهکار برای انتخاب یک معلم خصوصی ریاضی خوب با بهترین قیمت باشد. در سایت ایران مدرس بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس خودشان را هم قرار داده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را هم مطالعه نمائید.

راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت

نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان

اطلاعات بیشتر در زمینه نرخ تدریس خصوصی ریاضی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.