تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی

در این بخش مطالبی در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه می شود. چرا ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بهترین روش برای کسب درامد از تدریس خصوصی است؟ خودتان حتما در مورد مزتیهای آگهی و تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی مطالب زیادی می دانید. تبلیغات اینترنتی گسترده است. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، تبلیغات شما در کل ایران دیده خواهد شد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید، با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در کل تهران و کرج و یا کل ایران آگهی شما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. چه روش تبلیغاتی دیگری را می شناسید که این گستردگی را داشته باشد. در ضمن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس رایگان است. مگر اینکه در تلویزیون بخواهید تبلیغ کنید تا گستردگی آن با گستردگی تبلیغات اینترنتی برابری کند. نکته بسیار مهمتری که در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی وجود دارد این است که این نوع تبلیغات هدفمند است. به این معنی که در تبلیغات اینترنتی آگهی شما توسط متقاضیان واقعی تدریس دیده خواهد شد. در تبلیغات تراکت و تلویزیون و روزنامه و .... افراد زیادی آگهی شما را می بینند ولی اکثریت قریب به اتفاق آنها افرادی نیستند که خدمات شما را لازم داشته باشند. وقتی در سایت ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه اگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد آگهی خودتان را درج می کنید، متقضیان تدریس خصوصی از طریق گوگل به سمت آگهی شما هدایت شده و به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید. خصوصا اینکه سایت ایران مدرس برای عبارتهای تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است. مثلا عبارت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید ایران مدرس برای این عبارتهای در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در صدر نتایج (جایگاه اول تا سوم)  قرار دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت خواهند شد. هدفمند بودن تبلیغات اینترنتی یعنی این. علاوه بر گسترده بودن تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که این نوع تبلیغات دائمی و همیشگی است. شما یکبار آگهی می دهید و این آگهی شما تا وقتی که خودتان آن را حذف نکرده باشید باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما می تواند موثر باشد. می توانید آن را ویرایش و به روز کنید و یا تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. تبلیغات روزنامه، تراکت، تلویزیون و .... یک روزه است و یا در نهایت چند روز باقی می ماند.
اگر قصد دارید از تدریس ریاضی پول بیشتری در بیاورید، راهکار دیگری که برای افزایش تعداد شاگردها و جذب شاگردهای بیشتر وجود دارد، علاوه بر تبلیغات بهتر که در بخش قبل گفته شد، این است که کیفیت کار خودتان را افزایش دهید و عملکرد بهتری در کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید و در نهایت تعداد شاگردهای بیشتر را با نمرات بهتر به نتیجه مطلوب برسانید (مطالعه کنید: 10 نکته اساسی برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی ). ممکن است هر مدرس و معلم ریاضی ای برای تدریس این درس و برای موفق کردن شاگردهایش روش منحصر به فرد و مخصوص خودش را داشته باشد. در نهایت اگر این مدرس و معلم ریاضی بتواند شاگردهایش را به نتیجه خوبی برساند و یادگیری بهتر درس ریاضی و گرفتن نمره خوب با هم بدست آید، می توان گفت که معلم، مدرس و یا استاد ریاضی در کار خودش موفق بوده است. هر توصیه ای که در این بخش نوشته شود ممکن است برای شما مفید باشد و یا شما خودتان راهکار بهتری را بلد باشید. اگر روند کاری شما باعث نتیجه گرفتن شاگردهایتان می شود و آنها درس ریاضی را به خوبی یاد می گیرند می توان گفت که روش تدریس شما موفقیت آمیز است. اگر تعداد زیادی از شاگردهای شما با وجود شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی نتیجه نمی گیرند، باید روند عملکر خودتان را تغییر دهید و آن را بهبود ببخشید.


iranmodares



روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و خوب شاگرد جذب نمائید: برای شروع کار تدریس و تدریس خصوصی مهمترین بخش کار این است که خوب شاگرد جذب کنید. تا شاگردی نباشد تمامی توصیه های دیگر هم بی معنی خواهد بود. پس در مرحله اول سعی کنید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. برای مطالعه در این زمینه این مقاله را بخوانید. روشهای زیادی برای جذب شاگرد خصوصی وجود دارد و اگر شما تا به حال شاگرد جذب نکرده اید و یا تعداد شاگردهای کمی دارید باید روشهایی را که امتحان نکرده اید انجام دهید. یک راهکار عالی این است که آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد ثبت نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. مطالعه کنید: چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)

برای جذب شاگرد راهکارهای مختلفی به صورت زیر وجود دارد:

1- تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه آموزش در منزل

2- ثبت آگهی تدریس خصوصی در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه

3- چاپ و توزیع تراکت و تبلیغ برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی از این طریق در محلات مورد نظر خودتان

4- چاپ و توزیع تراکت در دانشگاهها و مدارس

5- ایجاد وبلاگ و سایت برای خودتان و تبلیغات برای تدریس خصوصی در اینترنت

6- درج آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

7- درج اگهی تدریس در سایتهای تبلیغاتی تدریس دیگر مانند www.tadris-riazi.com و www.irankonkur.com

8- ثبت تبلیغات تدریس در سایتهای عمومی ثبت آگهی مانند سایت www.soodiran.com

9- همکاری با سایر مدرسین و معرفی شاگرد به انها و گرفتن شاگرد از انها

علاوه بر انتخاب روش یا روشهای مناسب جذب شاگرد، برای موفقیت در تدریس خصوصی باید موارد دیگری را هم در نظر داشته باشید. نکته بسیار مهم برای موفق شدن در کار تدریس و خوب پول درآوردن از تدریس خصوصی این است که بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. مطالعه این مقاله در این زمینه مفید است. برای حفظ شاگردهایتان باید به کار تدریس متعهد باشید و از همان جلسه اول خوب و بلکه عالی تدریس کنید. برای عالی تدریس کردن باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. اگر درس ریاضی را بهتر از فیزیک تدریس می کنید سعی کنید بیشتر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید. به هر حال دروسی را تدریس کنید که خودتان بیشتر به آن دروس علاقه دارید و عملکرد شما هم بهتر خواهد شد. تلاش کنید شاگردهای خودتان را به هر ترتیبی که هست به نتیجه برسانید. برای بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان و والدین آنها کلاس خصوصی اخرین انتخاب است و برای نتیجه گرفتن خیلی روی آن حساب می کنند. البته کلاسهایی که به صورت رفع اشکالی و در قالب یکی دو جلسه در ایام امتحانات برگزار می شود خیلی در کنترل شما نیست. اما اگر برای شاگردهایتان در طول ترم جلسات تدریس خصوصی زیادی برگزار کرده اید، در این حالت مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را باید به عهده بگیرید. برای موفق شدن در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس این بهترین روش است. باید برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه خاص خودش را داشته باشید. اگر شاگردهای شما درس نمی خوانند باید آنها را وادار به درس خواندن کنید. برای انها برنامه ریزی کنید و مشاوره بدهید. از والدین شاگردهایتان کمک بگیرید و فقط به یک هدف فکر کنید و آن موفقیت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان است. برای خوب پول دراوردن از تدریس خصوصی بهترین راهکار این است که تمام شاگردهای شما نتیجه بگیرند. به این ترتیب ترمهای بعد همین شاگردهایتان دوباره با شما تماس خواهند گرفت و حتی اگر درس خودشان تمام شود افراد دیگری را به شما معرفی خواهند کرد. با روشهای مختلف جذب شاگرد، شاگردهای جدید هم پیدا خواهید کرد و در نهایت درامد بسیار خوبی از تدریس خصوصی بدست خواهید آورد.
حداکثر درامد تدریس خصوصی چقدر است؟در سایت (ایران مدرس) در مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ در رابطه با حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه شده است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی که هر مدرس در نظر می گیرد و در نتیجه درامد هر مدرس متفاوت است. یک مدرس با درآمد خوب ممکن است برای کلاسهای خصوصی خودش هر جلسه 100 هزار تومان دریافت کند. حال اگر در روز 4 جلسه به صورت متوسط داشته باشد درآمد ماهیانه حدود 12 میلیون تومان بدست می آید. البته مدرسهایی که در زمینه کنکور کار می کنند و معروف شده اند درآمد های بالاتری هم دارند. ممکن است تعدادی از مدرسین هم در حدود 3 تا 4 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشند.
چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی بدست آوریم؟ مطالعه این مقاله در زمینه کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. برای بدست آوردن درآمد بالاتر از تدریس خصوصی در زمینه های مختلف باید عملکرد خوبی داشته باشید. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب نمائید. برای جذب شاگرد می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج کنید. روشهای دیگر را هم امتحان کنید. برای کلاسهای خودتان قیمت مناسبی را در نظر بگیرید تا به اندازه کافی شاگرد جذب کنید. در ادامه به تدریج که در کار خودتان پیشرفت کردید قیمت ها را بالاتر ببرید.
همانطور که گفته شد، رمز موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق و راضی است. اگر می خواهید خودتان در کار تدریس موفق باشید کاری کنید که شاگردهایتان در درس و تحصیل موفق باشند. وقتی شما به کار تدریس و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان احساس تعهد می کنید، این احساس تعهد در تمامی گفتار و کلمات شما خودش را نشان می دهد و شاگردهایتان و والدین آنها این را درک می کنند و به شما اعتماد خواهند کرد. دقت کنید که در همه ی روابط اعتماد حرف اول را می زند. اگر شاگردهای شما به شما اعتماد کنند دیگر حاضر نخواهند بود با مدرس دیگری کلاس داشته باشند. اگر شاگردهای شما موفق و راضی باشند، ترمهای بعد برای دروس دیگرشان هم با شما تماس خواهند گرفت و حتی فامیل، دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد. در کار تدریس خصوصی حفظ شاگرد اگر از جذب شاگردهای جدید مهمتر نباشد کم اهمیت تر نیست. در هر کاری وقتی شما درآمد خوبی خواهی داشت که مشتری های شما (که در کار تدریس خصوصی همان شاگردهای شما هستند) دوباره برای دریافت خدمات پیش شما برگردند. در کنار تلاش برای جذب شاگردهای بیشتر و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی و امتحان کردن انواع روشهای جذب شاگرد، باید خیلی حواستان به شاگردهای فعلی هم باشد و رضایت انها را به صورت کامل کسب کنید.
علاوه بر ارائه اسم تمام دروس تدریسی با جزئیات کامل در متن آگهی تدریس، در رابطه با سوابق کاری و دانشگاهها، مدارس و موسساتی که تدریس کرده اید توضیحات کامل ارائه کنید. هر فعالیت علمی و آموزشی ای که داشته اید را در متن آگهی ارائه نمائید. تمامی افتخارات و سوابق موفق تدریس خودتان را بنویسید. تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود متناسب است با مقدار توضیحاتی که در آگهی تدریس خودتان ارائه می کنید. هر چه توضیحات شما کاملتر و قانع کننده تر باشد، بیشتر اعتماد متقاضیان تدریس و والدین آنها جلب شده و تماسهای بیشتری با شما گرفته می شود. در ضمن، متن های طولانی تر و کاملتر از نظر گوگل هم اعتبار بالاتری دارد و آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل بیشتر نمایش داده خواهد شد.
ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت تبلیغات روزنامه و تبلیغات تراکت برای جذب شاگرد هم مزیتهای بسیاری دارد. از جمله اینکه ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و حتی اگر تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید، هزینه ان به نسبت تبلیغات در روزنامه و چاپ تراکت خیلی کمتر است. ایران مدرس از نظر گوگل برای عبارتهای شاکل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک یازدهم، معلم خصوصی ریاضی، مدرس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی فیزیک هالیدی و .... از نظر گوگل بهینه است. بنابراین وقتی متقاضان کلاس خصوصی ریاضی و فیزیک از طریق گوگل در جستجوی مدرس هستند با دیدن سایت ایران مدرس در صدر نتایج به راحتی به سمت آگهی و تبلیغات تدریس شما هدایت می شوند. آگهی و تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی هدفمند است. وقتی شما در ایران مدرس که یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کنید افرادی آگهی شما را خواهند دید که واقعا نیازمند خدمات تدریس خصوصی هستند. اکثر تراکتهایی که توزیع می شود دور انداخته خواهد شد. تبلیغات تدریس در روزنامه حداکثر یکی دو روز دوام خواهد داشت.
نکته دیگری که در نهایت باید برای موفقیت در تدریس خصوصی فیزیک و کسب درامد بالا از آن مد نظر داشته باشید این است که بعد از جذب شاگرد سعی کنید رضایت شاگردهایتان را بدست آورید. اگر نکته ای که در ابتدای کار گفته شد را در نظر داشته باشید و بر درس فیزیک به صورت کامل مسلط باشید قدم اول را در این راه بر داشته اید. به هر حال این مرحله لازم است ولی کافی نیست. برای اینکه رضایت شاگردهایتان را به صورت کامل داشته باشید باید روی دیدگاه خودتان نسبت به کلاسهای خصوصی و جلسات آموزش در منزل کار کنید. فرض را بر این بگذارید که کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک شما تضمینی است. پیش خودتان اینطور فکر کنید که اگر شاگرد یا شاگردهای شما در امتحان فیزیک نمره خوبی نگیرد و یا در کنکور درصد بالایی برای درس فیزیک کسب نکند مبلغی به شما پرداخت نخواهد شد. با داشتن چنین فکر و ذهنیتی تمام تلاش خودتان را برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان خواهید کرد. لازم نیست حتما به شاگردهایتان و یا والدین آنها بگویید که کلاسها تضمینی است (هر چند بعضی از مدرسین به صورت واقعی تضمینی هم کار می کنند)، همین که به کار خودتان متعهد باشید و تمام تلاش خودتان را برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان انجام دهید در موفقیت شما در کار تدریس فیزیک بسیار موثر است. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشد و نقاط ضعف و قوت مختلفی داشته باشند. شما باید با توجه به شرایط و وضعیت تحصیلی و میزان بلد بودن هر کدام از شاگردهایتان به گونه ای آنها را هدایت کنید که حتما نتیجه مورد نظرشان را بگیرند. پیش خودتان مسئولیت صد در صد نتیجه گرفتن شاگردهایتان در امتحان فیزیک و یا فیزیک کنکور را به عمده بگیرید و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.
تمایز ایجاد کنید و منحصر به فرد باشید: برای کسب درآمد بالا در هر کاری باید به گونه ای عملکرد خودتان را تنظیم کنید که جایگزینی شما سخت باشد. هر چه عملکرد بهتری داشته باشید و بهتر تدریس کنید شاگردهای شما کمتر به فکرشان می رسد با مدرس دیگری کار کنند. با ایجاد تمایزهای مثبت و منحصر به فرد خودتان را از خیل عظیم مدرسین با عملکرد متوسط جدا کنید و عالی باشید.
اگر به تدریس علاقه دارید کار تدریس را انجام دهید: برای موفقیت در هر کاری علاقه به آن کار مهم است. درست است که شما اگر واقعا به تدریس هم علاقه نداشته باشید باز هم می توانید درآمد کسب کنید. ولی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدرسین و کسب درآمد بالا و در عین خال لذت بردن از کارتان، داشتن علاقه مهم است. دروسی را تدریس کنید که به آن دروس علاقه دارید. مطالعه کنید:
چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟
کار اضافه انجام دهید: انجام کار اضافه یکی از روشهایی است که می توانید با استفاده از ان تمایز ایجاد کنید و در نتیجه جایگزینی خودتان را سخت تر کنید. مثلا اگر کلاسهای تدریس خصوصی را یک ساعت و نیم هماهنگ کرده اید یک ساعت و 45 دقیقه در کلاس بمانید. کتاب کمک اموزشی و یا نمونه سوال امتحانی به شاگردهایتان هدیه بدهید. به صورت تلفنی مشاوره بدهید و ....

با توجه به مطالب ارائه شده، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در مرحله اول خوب شاگرد جذب کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد، از جمله ثبت آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس)، را امتحان کنید. در ادامه باید با ارائه تدریس خوب و با کیفیت شاگردهایتان را حفظ کنید و به این ترتیب درامد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.