تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مدرسین تدریس خصوصی

در این وبلاگ مطالبی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ارائه می گردد.

درآمد تدریس و تدریس خصوصی، درامد مدرسین

درآمد تدریس و تدریس خصوصی، درامد مدرسین خصوصی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر در زمینه درآمد تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و تدریس زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، دروس دانشگاهی، دروس کنکوری، درآمد تدریس ابتدایی، نحوه جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد از تدریس، درآمد تدریس در آموزشگاهها و درآمد تدریس در منزل و ... سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید.
iranmodares

میزان موفقیت شما در جذب شاگرد: مسلما میزان درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و زبان و .... با تعداد شاگردهایی که جذب می کنید نسبت مستقیم دارد. هر چه شاگردهای بیشتری داشته باشید، درامد شما هم از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین در مرحله اول باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید (این مقاله را بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی) و تا جایی که برای شما ممکن است تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- خوب تدریس کنید. برای موفقیت در کار تدریس مهمترین عامل این ست که خوب تدریس کنید. اگر همان جلسه اول تدریس نشان دهید که در کار تدریس حرفه ای هستید، جلسات تدریس ادامه پیدا می کند. در غیر اینصورت، جلسات تدریس شما به همان یک جلسه اول ختم می گردد. قبل از جلسه تدریس در خودتان آمادگی لازم را ایجاد کنید. اگر خوب تدریس کنید، شاگردهایی که این ترم داشته اید، ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. ضمنا شما را به آشناهای خودشان هم معرفی خواهند کرد.
2- پشتیبان شاگردهای خودتان باشید. در هر زمینه ای که لازم است از شاگردهای خودتان حمایت کنید. در ایام امتحانات خصوصا حمایت بیشتری لازم است. به نتیجه گرفتن شاگردانتان علاقه مند بوده و پیگیر آن باشید. اگر شاگردهای شما حس کنند که شما واقعا برایتان نتیجه گرفتن انها مهم است و در این راه تلاش می کنید، به سختی مدرس دیگری را جایگزین شما خواهند کرد.

3- با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. اگر شما ریاضی درس می دهید و یکی از همکارانتان زبان انگلیسی، ممکن است شاگرد ایشان مدرس ریاضی لازم داشته باشد و یا شاگرد شما به کلاسهای تدریس خصوصی زبان نیاز داشته باشد. بنابراین با داشتن ارتباط با همکارانتان می توانید شاگردهای خودتان را به همدیگر معرفی نموده و به این ترتیب تعداد جلسات تدریس و در نتیجه درآمدتان از تدریس و تدریس خصوصی را افزایش دهید.

4- کیفیت جلسات تدریس خودتان را افزایش دهید. هر تعداد شاگرد هم که بتوانید جذب کنید، اگر نتوانید انها را حفظ کنید فایده ای ندارد. سعی کنید کیفیت جلسات خودتان را به حد عالی برسانید. به نحوی که شما را به دیگران هم معرفی کنند. در بساری از اوقات شاگردهای شما در صورت خوب و عالی بودن کیفیت تدریستان، ترمهای بعد هم با شما تماس گرفته و دوستان و آشنایان خودشان را به شما هم معرفی می کنند. در جلسات تدریس بر درس مسلط باشید.


جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل
5- خوب نتیجه بگیرید: هدف نهایی شما از برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی باید این باشد که شاگرد شما نتیجه خوبی بگیرد. به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. فقط به دنبال این نباشید که پول خودتان را بگیرید و بروید بلکه سعی کنید به هر ترتیبی که شده در طول ترم شاگرد یا شاگردهایتان را به گونه ای هدایت و راهنمایی کنید که در نهایت نتیجه مطلوب را بگیرند. در جلسات تدریس و در خارج از جلسات تدریس خصوصی هم به آنها مشاوره و راهنمایی بدهید. برای شاگردانتان برنامه ریزی کنید. از انها امتحان بگیرید و نتیجه را بهبود بدهید. بین جلسات تدریس به آنها تمرین و مسئله بدهید و در جلسات بعدی تدریس حل را از آنها بخواهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.